Het was helemaal niet de bedoeling dat je dat te weten kwamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Die heeft hij naar mij gestuurd en er stonden wel sexy dingen inwist niet dat jullie een relatie hadden
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het was helemaal niet de bedoeling dat je dat te weten kwam
Wel platonisch natuurlijk
Magnetron?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Een beetje honger, maar ook wel misselijk. Ik ga straks even een bakje rijst halen.
Ja, maar nog wel in kikkervormquote:
Is dat nog warm dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Magnetron? Nee gewoon over van vanavond
Nee, kost geld. Vooralsnog werken torrents goed genoeg voor mijquote:
Weet jij een goeie site waarop je downloadproducten kunt vinden?quote:
Ik download altijd via nieuwsgroepen, gaat ook lekker vlug.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
Hmmh, Heroes staat paar uur op downloaden en staat op 74%Vorige keer duurde het 4 dagen
Watte? Ik doe via uTorrents, op advies van Jordy.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik download altijd via nieuwsgroepen, gaat ook lekker vlug.
DarkNFO is wel een aardige. En zoekmachine gewoon NZBIndex.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Weet jij een goeie site waarop je downloadproducten kunt vinden?Ik zocht eerst via ftn2day.. maar die is weg
Ik kan eigenlijk niet uitleggen wat het is. Flitskikker, wat is nieuwsgroepen precies?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Watte? Ik doe via uTorrents, op advies van Jordy.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet uitleggen wat het is. Flitskikker, wat is nieuwsgroepen precies?
Nieuwsgroepen = of hij doet het, of hij doet het niet. Zoja, meestal maximale snelheid. Torrents moet je geluk hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
uTorrents. Niks persoonlijks hoor, maar dat klinkt als iets wat mijn moeder zou zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |