OK, thanks!quote:Op woensdag 20 juli 2011 06:38 schreef krioro het volgende:
Heerlijke gedroogde Chinees-Surinaamse worst.
Dan laat je het nog een weekje liggen,komt vanzelf weer tot leven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:57 schreef Frollo het volgende:
[..]
OK, thanks!
In dat geval bestel ik een broodje ei of tempeh. Ik ga geen dood beest eten natuurlijk.
Roopram Rotterdam is echt de beste, ook die in Paramaribo aan de Heiligeweg. En hoe heet die tent aan de Kruiskade ook alweer?quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:26 schreef Omnifacer het volgende:
Bij Roopram () neem ik steevast de roti met kip in een rol, kortweg de roti-rol, als ik bij de andere Surinamers hier in de buurt ben neig ik doorgaans naar een broodje pom of kip (kerrie, bali, whatever er is).
Surinaams eten
Op 't Mathenesserplein? Echt?quote:
Nee, niet Rotiland. Geen idee, ik ben niet zo bekend met adressen in Rotterdam maar de Roopram weet ik wel te vinden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:56 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Op 't Mathenesserplein? Echt?
Ik zie daar nooit iemand. Dacht ik...
Op Kruiskade is Rotiland, toch?
Ik bezoek die in Amsterdam altijd. Misschien ga ik volgend jaar naar Paramaribo, dan ga ik ze daar ook bezoeken. Ik stond een keertje op straat hier tegen m'n broer te vertellen van "he kom man we gaan Surinaams eten", loopt er een Surinaamse mevrouw voorbij die roept: "JE MOET NAAR ROOPRAM GAAN JONGEN!!1"quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef Seven. het volgende:
[..]
Roopram Rotterdam is echt de beste, ook die in Paramaribo aan de Heiligeweg. En hoe heet die tent aan de Kruiskade ook alweer?
lust je dat dan wel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 02:21 schreef johnnylove het volgende:
In mijn dorp kunnen we geen Surinaams eten halen
Ik ben nu niet thuis maar ik ben dus vanmiddag even langs die befaamde Roopram geweestquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef Seven. het volgende:
Roopram Rotterdam is echt de beste, ook die in Paramaribo aan de Heiligeweg. En hoe heet die tent aan de Kruiskade ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |