ontbierenquote:
grapjequote:
quote:
Ik zei toch al dat het een grapje was?quote:
Over zulke dingen moet je geen grapjes maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het een grapje was?
aangepastquote:
ja.. maar.. ik gaf je toch een biertje?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Over zulke dingen moet je geen grapjes maken.
Nu hou ik weer van je.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. maar.. ik gaf je toch een biertje?
quote:
gelukkig maarquote:
Ik was met mijn mammie aan de telefoon, om ff door te geven dat ik 8e was voor een woning in Nijmegenquote:
En terecht, toffe stad.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was met mijn mammie aan de telefoon, om ff door te geven dat ik 8e was voor een woning in Nijmegen![]()
En ja, ik wil heul erg graag terug naar Nijmegen
Tijdens een warme dag met je naakte lichaam op een leren zetel gaan zitten.quote:
Geboren en getogenquote:
En dan vervolgens jezelf ontvellen als je opstaatquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijdens een warme dag met je naakte lichaam op een leren zetel gaan zitten.
mmm nee laat maarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naakt op een stoel zittenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bruin leer, zie je echt niet hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naakt op een stoel zitten
Seriously?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geboren en getogen
nu woon ik er wel tegenaan, maar dat is toch anders..
En als ik er woon ga ik gewoon mijn idkaart 'kwijtraken' zodat ik weer een nijmeegse heb
maandag he.. mensen zitten nog in post weekend dipquote:
Post-weekend-dip?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef clevy het volgende:
[..]
maandag he.. mensen zitten nog in post weekend dip
moet er toch iets van maken.. ik ben pas sinds 7 uur vanmorgen aan t werk (tot een uur geleden)quote:
Hem tegen je aan laten praten als hij daar behoefte aan heeft, denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Even een vraagje tussendoor... Mijn broer is vanmorgen gedumpt door zijn vriendin die in het buitenland is op het moment, via een smerig smsje....
Die jongen is helemaal van het pad af, hoe kan ik hem helpen? Wat zijn goede dingen die ik tegen hem kan zeggen? (Relatie van >1jaar). Heb zo met hem te doen
Het is bijna traumatisch om Beuningen erop te zien staan hoorquote:
Sja, wat je ook doet, kraak haar niet af, want als hij nog van haar houd gaat dat m alleen maar pijn doen en heb jij het straks gedaan mocht het weer goed komen, lijkt me.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Even een vraagje tussendoor... Mijn broer is vanmorgen gedumpt door zijn vriendin die in het buitenland is op het moment, via een smerig smsje....
Die jongen is helemaal van het pad af, hoe kan ik hem helpen? Wat zijn goede dingen die ik tegen hem kan zeggen? (Relatie van >1jaar). Heb zo met hem te doen
Leuk meisje.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Beuren wij m wel opquote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Is je broer knap? Dan mag je hem aan ons voorstellen.
quote:
Maar alleen als ie lekker is hequote:
Zal dit topic, als het meeste leed is geleden, eens aan hem gevenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Is je broer knap? Dan mag je hem aan ons voorstellen.
Ach, anders sturen we hem gewoon een lame smsjequote:
Nja precies, zal haar ook niet afkraken, het klikte ook zeer goed met mij... Dit komt echt uit de lucht vallen, hij is er echt kapot van. Ik ga haar sowiezo over een tijdje eens een berichtje sturen, en vragen of ze eens wil afspreken met mij, wil toch wel graag weten wat de reden nou precies is.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, wat je ook doet, kraak haar niet af, want als hij nog van haar houd gaat dat m alleen maar pijn doen en heb jij het straks gedaan mocht het weer goed komen, lijkt me.
Gewoon als jongens onder elkaar gewoon een potje bier opentrekken en hem laten praten.. lijkt me.
Ja, zwak en kwetsbaar, zo zien we ze het liefst!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Zal dit topic, als het meeste leed is geleden, eens aan hem geven
Hoe zit 't nu precies met puppy?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zwak en kwetsbaar, zo zien we ze het liefst!
Ja goed, hij is weer even hier op bezoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zit 't nu precies met puppy?
Komt wel goed, probeer er gewoon voor hem te zijn als hij wil praten. Verder kan je vrij weinig voor hem doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Maar wat voor apparaat is het, van wie is hij en wat zijn de leasevoorwaarden?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja goed, hij is weer even hier op bezoek.Hij is helemaal weg van het speelgoed wat ik voor 'm gehaald heb en voelt zich helemaal thuis hier.
ook dat zou ik niet achter zijn rug om doenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nja precies, zal haar ook niet afkraken, het klikte ook zeer goed met mij... Dit komt echt uit de lucht vallen, hij is er echt kapot van. Ik ga haar sowiezo over een tijdje eens een berichtje sturen, en vragen of ze eens wil afspreken met mij, wil toch wel graag weten wat de reden nou precies is.
Er zit american stafford in en nog watquote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat voor apparaat is het, van wie is hij en wat zijn de leasevoorwaarden?
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit american stafford in en nog wat, hij is van kleine man en zijn vader en ik ben zeg maar pleegmama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Helaas niet zielig en kwetsbaar....jammerquote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zwak en kwetsbaar, zo zien we ze het liefst!
American Stafford/American Pittbul...Moi....Lease voorwaarden dat is een goede...hmmmmquote:Op maandag 18 juli 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wat voor apparaat is het, van wie is hij en wat zijn de leasevoorwaarden?
Hoezo omdat jij hier zit?quote:
afschrijven die hap dusquote:Op maandag 18 juli 2011 23:15 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Helaas niet zielig en kwetsbaar....jammer
Pitbulletje dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
American Stafford/American Pittbul...Moi....Lease voorwaarden dat is een goede...hmmmm
Thanks Sammz ga ff naar ONZquote:Op maandag 18 juli 2011 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pitbulletje dus.
Lastig met op vakantie gaan naar 't buitenland.Wel een ontzettend toffe hond
.
No offencequote:
Felonquote:
Ik ken alleen de tweede. Ik vond 'm niet zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ken je die andere 2 ook?
denk dat ik ze alledrie gewoon kijk.
moet je van houden, dat genre. ben speciaal op zoek naar meer films omdat ik dit genre meestal wel kan waarderenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken alleen de tweede. Ik vond 'm niet zo..
alleen 3 niet. Maar felon is gewoon tofquote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ken je die andere 2 ook?
denk dat ik ze alledrie gewoon kijk.
heb jij een standaard pi ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen 3 niet. Maar felon is gewoon tof
ja, hoezo?quote:
Hij lacht eng he?quote:
ik kan best lachenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef dawg het volgende:
[..]
past niet bij jou, maar een evilgrin pi is er niet
have funquote:Op maandag 18 juli 2011 23:51 schreef dawg het volgende:
orale, el padrino en felon zijn binnen
nos vemos
gvse zou eerder bij een puppy smiley passenquote:Op maandag 18 juli 2011 23:48 schreef dawg het volgende:
[..]
past niet bij jou, maar een evilgrin pi is er niet
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
gvse zou eerder bij een puppy smiley passen
zie haar ava, is die niet liehief en schattiiiig?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
gvse zou eerder bij een puppy smiley passen
Veel blaffen, weinig bijten. Evil you are not. Wel een vriendelijk chickie verder hoorquote:
ik bijt alleen wanneer het echt nodig isquote:Op maandag 18 juli 2011 23:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel blaffen, weinig bijten. Evil you are not. Wel een vriendelijk chickie verder hoor
Daar kan ik vast wel aan wennen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou een geheel perfect leven niet heel erg saai worden?
Zoiets heet werken geloof ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:30 schreef Spijker83 het volgende:
Het is nog wel erg rustig hier.. Heeft iedereen een uitslaapmoment of zijn ze allemaal erg druk..
egwelquote:
Gadver... Ang3l, dikke knuffel en sterkte..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Pfffffff.... toneel en werkelijkheid lopen even door elkaar heen....
http://www.nu.nl/binnenla(...)lukt-in-namibie.html
Zo huil je tijdens de voorstellingen van Moulin Rouge omdat ze in haar rol stierf (ze had de hoofdrol, Satine) en we moesten doen alsof we huilen, wat door emoties best wel makkelijk ging ...... en zo is ze ineens echt dood
Wow... sterkte...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:09 schreef Ang3l het volgende:
Pfffffff.... toneel en werkelijkheid lopen even door elkaar heen....
http://www.nu.nl/binnenla(...)lukt-in-namibie.html
Zo huil je tijdens de voorstellingen van Moulin Rouge omdat ze in haar rol stierf (ze had de hoofdrol, Satine) en we moesten doen alsof we huilen, wat door emoties best wel makkelijk ging ...... en zo is ze ineens echt dood
Heeft het ook een naam?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
Nou wie gaat er mee doen aan de nieuwe rage
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leisure divingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft het ook een naam?
En dat die onderste gast dan met een glazen fles aan z'n mond zo bam het water raakt en al die voortanden er uit gerost worden
nog niet toen ik op reply kliktequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Daar was ik een minuut geleden al heul goed zelf achtergekomen heur
Ik heb denk ik al ..... 4 jaar niet gezwommen.quote:
Je hebt maar even nodig voor zo een divequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:17 schreef Ripley het volgende:
Ik vind dat l;eisuredievn leuker dan dat geplank
En ik ga wel naar Turkije morgen maar weinig zwembad vrees ik
Als dat is omdat er mensen van hun luie reet zijn opgestaan lijkt me dat niet zo'n ramp.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:40 schreef Techno het volgende:
[..]
/in b4 de singles-reeks sterft een langzame en pijnlijke dood...
Dat is omdat er altijd wel iemand zegt dat deze reeks ophoudt met bestaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als dat is omdat er mensen van hun luie reet zijn opgestaan lijkt me dat niet zo'n ramp.
Slotje dan maar?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is omdat er altijd wel iemand zegt dat deze reeks ophoudt met bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On hands en knees zeker. Of on you. Oid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Although... I kinda love it when someone goes down.
So you like being on top?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Although... I kinda love it when someone goes down.
I like being THE topquote:
Ohh, handjes houden dan maar, is het minder zwaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:40 schreef Techno het volgende:
/in b4 de singles-reeks sterft een langzame en pijnlijke dood...
Klein beginnen Techno. Uitrbreiden kan altijd nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Een slotje op deze SC zet weinig zoden aan de dijk, dan kun je beter heel FOK! opdoeken.
Je bent er toch!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
Waar zijn de meeste singleposters eigenlijk heen? Vakantie? Of echt aan het werk?
Gezien het gisteren nog wel vrij druk was hier denk ik dat laatste.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
Waar zijn de meeste singleposters eigenlijk heen? Vakantie? Of echt aan het werk?
Ik ben hier. Aan het werk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
Dat maakt natuurlijk veel goed, maar ik ben geen single en post hier al haast niet meer.quote:
Ah, dan zal het wel weer meevallen, een rustig dagje is ook wel eens fijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:07 schreef Techno het volgende:
Gezien het gisteren nog wel vrij druk was hier denk ik dat laatste.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
Sinds wanneer moet je single zijn om hier te posten?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk veel goed, maar ik ben geen single en post hier al haast niet meer.![]()
[..]
Ah, dan zal het wel weer meevallen, een rustig dagje is ook wel eens fijn.
ik ben zowaar druk aant werk.... of was... of iets ertussen!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:04 schreef Bengeltje het volgende:
Spannendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben zowaar druk aant werk.... of was... of iets ertussen!
quote:
gangsters uit purmerendquote:Bij de steekpartij in winkelcentrum Rokade aan de Doornburglaan raakten twee mensen gewond. De politie hield een 26-jarige man uit Purmerend aan. Hij liep geen verwondingen op.
CG.quote:
Moet niet, maar het is minder storend als je kusjekroel doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:10 schreef Godtje het volgende:
Sinds wanneer moet je single zijn om hier te posten?
En waarom post je hier niet? Aan wie heb je een hekel?
Volgens test matig/ernstig depressief....quote:
Denk niet dat dat verantwoord is.quote:Like duh!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens test matig/ernstig depressief....Uhm verder klote.. en ook wel weer goed relatiegewijs dan.
Raar leven heb ik.
Ja, och...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
natuurlijk door je werk/rug etc.
Maar mooi dat relatie nog altijd super is
Ik zal de eerste zijn die met een tijltje komt hoor, maar jij mag het wel evenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, och...
Hij staat bij mij wel heel hoog ja. Niet alleen omdat hij een kop groter is.Hij is gewoon mja.. voor mij wennen. Maar ik wil meer van dit.
Zo nu genoeg gedweept...dadelijk komt iemand met een tijltje.
Nee, niet nog een vent. Deze heb ik mijn handen vol aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik zal de eerste zijn die met een tijltje komt hoor, maar jij mag het wel even
Nog meer? Nog zo'n kerel erbij?
Natuurlijk wil ik namen wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
CG.![]()
[..]
Moet niet, maar het is minder storend als je kusjekroel doet.
Aan wie? Wil je namen weten?
Mooi zo!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, niet nog een vent. Deze heb ik mijn handen vol aan.![]()
Hoe is het met jou?
dan ben ik sowieso snel klaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ja pech, alsof jullie hier alle namen neergooien van personen die je niet "mag" .
Huppel, peu, E_M, GvsE, o.a.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
Ja pech, alsof jullie hier alle namen neergooien van personen die je niet "mag" .
Je kan dit ook lezen als: Iedereen die te dom is om zijn eigen reet af te vegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huppel, peu, E_M, GvsE, o.a.
Er zijn er nog wel wat.
Jawelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie namen die ik niet had verwacht.De meesten daarvan komen hier toch ook niet meer?
Op Peu na, komen ze allemaal nog hier hoor. Voor mij zijn ze niet heel onverwachtsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie namen die ik niet had verwacht.De meesten daarvan komen hier toch ook niet meer?
Niet heel onverwacht of heel erg voorspelbaar?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op Peu na, komen ze allemaal nog hier hoor. Voor mij zijn ze niet heel onverwachts
Buiten de reeks?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Techno het volgende:
Oh, moeten ze per se uit deze reeks komen?
SCH. Nou wat een huilie is dat zeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
Buiten de reeks?
Mensen zoals DAM, Pietverdriet, Karr1 en meer van dat soort kneuzen.
SCH was er ook zo 1. Heb ik gewoon een hekel aan homo;s?
Dan noem je ook een zooi debielen bij elkaar zegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Buiten de reeks?
Nou.. noem je ene naamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik kom blijkbaar op de "goede" momenten dan nog eens neuzen.![]()
Er is hier eigenlijk maar 1 die mijn nekharen van misselijkheid wel eens overeind laat komen. Buiten deze reeks zijn er nog wel een paar, die kom ik gelukkig niet meer tegen.
Zijn dat geen onzin-users?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
Buiten de reeks?
Socios is echt vrees ik. Mera heeft hem wel eens gezien op een meet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik voeg Socios toe, dat is zo'n fake kuttrol....
Dat is inderdaad ook een kut troll.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan noem je ook een zooi debielen bij elkaar zeg.
Ik voeg Socios toe, dat is zo'n fake kuttrol....
Socios is echt, ik heb hem ook wel eens 'gemeet' op zo'n groepsding dan hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Socios is echt vrees ik. Mera heeft hem wel eens gezien op een meet.
Nee. DAM heel veel VBLquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Socios is echt vrees ik. Mera heeft hem wel eens gezien op een meet.
quote:
Ah daarom ken ik ze niet, wel de namen... Hou ik maar zo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:19 schreef Godtje het volgende:
Nee. DAM heel veel VBL
Pietverdriet weet elk topic in CUL (en opd e rest van het forum) te verneuken.
Karr1 zit veel op WGR de relnicht uit te hangen
stomquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is bij elke vrouw zo.
Bij sommigen zal ik het mij nog steeds afvragen hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
dus dan hoef je je niet meer af te vragen of ik ergens bij iemand in het broekje wil komen
Ook bij Sararaats?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef rival het volgende:
dus dan hoef je je niet meer af te vragen of ik ergens bij iemand in het broekje wil komen
Als je in elk broekje wil komen... is het gewoon een kwestie van hoe laag je de lat wilt leggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:23 schreef rival het volgende:
wacht ik ga er ook ff serieus op in....
Waarom zou dat wanhopig zijn?
Zoals?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij sommigen zal ik het mij nog steeds afvragen hoor
die ken ik niet!quote:
dan ligt die lat echt heel laag ja, maar wanhopig snap ik dan nog steeds nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je in elk broekje wil komen... is het gewoon een kwestie van hoe laag je de lat wilt leggen.
geen belletje.. niks....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist
En ben je een beetje FOK! vreemd.
waarschijnlijk dus verdrongen!quote:
Vind ik een hele goede aktie van je. Zou dat ook verdringen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:29 schreef rival het volgende:
geen belletje.. niks....
waarschijnlijk dus verdrongen!
Mijn god maanvis is inderdaad ook niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Ripley het volgende:
Ik vind je wel weer een held godt, dat je het even neerpleurt. Ik mis Maanvis overigens
Ow en in deze reeks viheb ik geen hekel aan mensen maar vind ik wel sommige mensen enorm dom/irritant reageren. Huppel bijvoorbeeld is vast niet onaardig, maar wel zo iemand die in mijn ogen hele rare beslissingen neemt zoals je kind meenemen naar een dronken zuipmeet. Zeg maar.
Oh ja, Maanvis, de stoere held die terwijl ik mijn op schoot zittende vriendinnetje aan het zoenen ben haar probeert te versieren door dr hand vast te pakkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:28 schreef Ripley het volgende:
Ik vind je wel weer een held godt, dat je het even neerpleurt. Ik mis Maanvis overigens
Ow en in deze reeks viheb ik geen hekel aan mensen maar vind ik wel sommige mensen enorm dom/irritant reageren. Huppel bijvoorbeeld is vast niet onaardig, maar wel zo iemand die in mijn ogen hele rare beslissingen neemt zoals je kind meenemen naar een dronken zuipmeet. Zeg maar.
lolwut?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, Maanvis, de stoere held die terwijl ik mijn op schoot zittende vriendinnetje aan het zoenen ben haar probeert te versieren door dr hand vast te pakken.
Ik was niet eens boos als wel gewoon verbaasd dat iemand zo debiel KAN zijn.
its a dirty job but............quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar je wilde in elk broekje, dus ook de hare.
Lijkt me een hele vreemde ervaring, lekker zoenen met je vriend en dan een "vreemde" die je hand vastpakt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, Maanvis, de stoere held die terwijl ik mijn op schoot zittende vriendinnetje aan het zoenen ben haar probeert te versieren door dr hand vast te pakken.
Ik was niet eens boos als wel gewoon verbaasd dat iemand zo debiel KAN zijn.
Nee dat zal ze gerust wel duidelijk zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:30 schreef Godtje het volgende:
En mensen zullen niet verbaasd zijn dat ik hun noem.
Als ze het zelf ook wilde, zal dat wel meevallen.. maar andersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
Lijkt me een hele vreemde ervaring, lekker zoenen met je vriend en dan een "vreemde" die je hand vastpakt.
Dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat zal ze gerust wel duidelijk zijn
het is alweer een tijdje geleden, maar ik dacht dat er idd een "wat ben JIJ nou aan het doen mafkees" uitkwamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me een hele vreemde ervaring, lekker zoenen met je vriend en dan een "vreemde" die je hand vastpakt.
Die durft zich (lijkt mij) hier niet meer te vertonenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
Oh Jojo! Vind ik ook een domme rukker en na zijn laatste stunt helemaal.
wacht ik pak ff het lijstje erbijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.![]()
Als het zo duidelijk is kan je me ook wel helpen wie nog meer?!
Oh Jojo! Vind ik ook een domme rukker en na zijn laatste stunt helemaal.
Wacht, wat heb ik nu weer gemist?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Die durft zich (lijkt mij) hier niet meer te vertonen
Niet meegekregen?quote:
JOJO heeft iemand geneukt op een meet, echter niemand (inclusief zijn slachtoffer) heeft dat gezien/gemerkt.quote:
Like, srlsy?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
JOJO heeft iemand geneukt op een meet, echter niemand (inclusief zijn slachtoffer) heeft dat gezien/gemerkt.
Ik kan me eerlijk gezegd gewoon niet voorstellen dat er iemand zo lame is dat je dat uit je duim gaat zuigen... Dat moet toch wel haast een niet-serieuze opmerking zijn lijkt mequote:
Ik mag hopen dat deze toch wel voor volgend jaar dichtzitquote:
Hij meende het echt hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd gewoon niet voorstellen dat er iemand zo lame is dat je dat uit je duim gaat zuigen... Dat moet toch wel haast een niet-serieuze opmerking zijn lijkt me
Volgens mij missen er vandaag een paar van die 'als ik niks te melden heb, post ik toch gewoon continu door' mongolen.quote:
Oja, en mn eigen reet afvegen kan ik nog net zelfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan dit ook lezen als: Iedereen die te dom is om zijn eigen reet af te vegen.
Ja, ik moet ook echt even een update hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:37 schreef Tally het volgende:
Heb ik dat verhaal van JoJo "gemist" en "gemist" waarom Peu hier niet mmer popst.
OPLETUH TALY!!!!!!!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:37 schreef Tally het volgende:
Heb ik dat verhaal van JoJo "gemist" en "gemist" waarom Peu hier niet mmer popst.
OPLETUH TALY!!!!!!!
ah nog een beetje vermaak voor ik naar huis gaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oja, en mn eigen reet afvegen kan ik nog net zelf
Och, dat valt wel mee.. Verder mag ie mompelen wat ie wil hoor, maar dat moet toch wel ff duidelijk zijn. Ik heb niemand die voor mij mn reet afveegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
ah nog een beetje vermaak voor ik naar huis ga
Ik dacht dat je kat daarom zo zwart wasquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee.. Verder mag ie mompelen wat ie wil hoor, maar dat moet toch wel ff duidelijk zijn. Ik heb niemand die voor mij mn reet afveegt.
Moet jij niet in de stad zijn nu?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och, dat valt wel mee.. Verder mag ie mompelen wat ie wil hoor, maar dat moet toch wel ff duidelijk zijn. Ik heb niemand die voor mij mn reet afveegt.
Mijn poep is vaker bruin eigenlijk. Alleen als ik een zak trekdrop heb leeggegeten is het soms tegen het zwarte aanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kat daarom zo zwart was
Nee, ik ga niet zomerfeesten dit jaar. Heb er gewoon geen geld voor en morgen, overmorgen en vrijdag gewoon werken ookquote:
Ik ga ook alleen maar morgen, rest van de week gewoon werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zomerfeesten dit jaar. Heb er gewoon geen geld voor en morgen, overmorgen en vrijdag gewoon werken ook![]()
Als ik er kom, want volgens mij rijd morgen de bus hier niet ivm de wandelroute
Het enige waarvoor ik eventueel nog zou willen is het vuurwerk, maar het geprop en geduw op de waalkade om het misschien een beetje te kunnen zien vind ik het dit jaar ook niet echt waard..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar morgen, rest van de week gewoon werken
Handjevol Norrit opeten, gegarandeerd gitzwarte poep!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn poep is vaker bruin eigenlijk. Alleen als ik een zak trekdrop heb leeggegeten is het soms tegen het zwarte aan
Aan de overkant in Lent kijken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het enige waarvoor ik eventueel nog zou willen is het vuurwerk, maar het geprop en geduw op de waalkade om het misschien een beetje te kunnen zien vind ik het dit jaar ook niet echt waard..
Ja, daarom vraag ik me dus serieus af of ik morgen Beuningen uitkomquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan de overkant in Lent kijken.
Maar wij gaan morgen met een grote groep in Beuningen kijken.
Partytent, bbq, en koelwagen met bier mee
Neuh, hoeft van mij niet hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Handjevol Norrit opeten, gegarandeerd gitzwarte poep!
Als je vroeg bent wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik me dus serieus af of ik morgen Beuningen uitkom
ik moet om half 10 op mn werk zijn, dus ongeveer om kwart voor 9 de bus hebben..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je vroeg bent wel.
Wij hopen om 9 uur de eerste open te maken
Dat zul je nog wel redden denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet om half 10 op mn werk zijn, dus ongeveer om kwart voor 9 de bus hebben..
ik hoop het.. en eigenlijk ook weer nietquote:
Vrije dag is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoop het.. en eigenlijk ook weer niet
had ik gister en vandaag ook alquote:
nja of niet, want dat is ook niet uitbetaald krijgenquote:
Ja dat is dan weer minder.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja of niet, want dat is ook niet uitbetaald krijgen
maar heb t beetje gehad op het werk, ze schuiven me nu ineens alle rotdiensten toe.. dus ik wil op zoek naar ander werk, waarbij ik vaste uren hebquote:
Wat zoek je voor werk?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar heb t beetje gehad op het werk, ze schuiven me nu ineens alle rotdiensten toe.. dus ik wil op zoek naar ander werk, waarbij ik vaste uren heb
alles behalve callcenter of prostitutiequote:
Net de 2 dingen waarin er werk genoeg isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles behalve callcenter of prostitutie
ik weet hetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net de 2 dingen waarin er werk genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |