ontbierenquote:
grapjequote:
quote:
Ik zei toch al dat het een grapje was?quote:
Over zulke dingen moet je geen grapjes maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het een grapje was?
aangepastquote:
ja.. maar.. ik gaf je toch een biertje?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Over zulke dingen moet je geen grapjes maken.
Nu hou ik weer van je.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. maar.. ik gaf je toch een biertje?
quote:
gelukkig maarquote:
Ik was met mijn mammie aan de telefoon, om ff door te geven dat ik 8e was voor een woning in Nijmegenquote:
En terecht, toffe stad.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was met mijn mammie aan de telefoon, om ff door te geven dat ik 8e was voor een woning in Nijmegen![]()
En ja, ik wil heul erg graag terug naar Nijmegen
Tijdens een warme dag met je naakte lichaam op een leren zetel gaan zitten.quote:
Geboren en getogenquote:
En dan vervolgens jezelf ontvellen als je opstaatquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijdens een warme dag met je naakte lichaam op een leren zetel gaan zitten.
mmm nee laat maarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naakt op een stoel zittenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bruin leer, zie je echt niet hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naakt op een stoel zitten
Seriously?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geboren en getogen
nu woon ik er wel tegenaan, maar dat is toch anders..
En als ik er woon ga ik gewoon mijn idkaart 'kwijtraken' zodat ik weer een nijmeegse heb
maandag he.. mensen zitten nog in post weekend dipquote:
Post-weekend-dip?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef clevy het volgende:
[..]
maandag he.. mensen zitten nog in post weekend dip
moet er toch iets van maken.. ik ben pas sinds 7 uur vanmorgen aan t werk (tot een uur geleden)quote:
Hem tegen je aan laten praten als hij daar behoefte aan heeft, denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Even een vraagje tussendoor... Mijn broer is vanmorgen gedumpt door zijn vriendin die in het buitenland is op het moment, via een smerig smsje....
Die jongen is helemaal van het pad af, hoe kan ik hem helpen? Wat zijn goede dingen die ik tegen hem kan zeggen? (Relatie van >1jaar). Heb zo met hem te doen
Het is bijna traumatisch om Beuningen erop te zien staan hoorquote:
Sja, wat je ook doet, kraak haar niet af, want als hij nog van haar houd gaat dat m alleen maar pijn doen en heb jij het straks gedaan mocht het weer goed komen, lijkt me.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Even een vraagje tussendoor... Mijn broer is vanmorgen gedumpt door zijn vriendin die in het buitenland is op het moment, via een smerig smsje....
Die jongen is helemaal van het pad af, hoe kan ik hem helpen? Wat zijn goede dingen die ik tegen hem kan zeggen? (Relatie van >1jaar). Heb zo met hem te doen
Leuk meisje.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Beuren wij m wel opquote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Is je broer knap? Dan mag je hem aan ons voorstellen.
quote:
Maar alleen als ie lekker is hequote:
Zal dit topic, als het meeste leed is geleden, eens aan hem gevenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Is je broer knap? Dan mag je hem aan ons voorstellen.
Ach, anders sturen we hem gewoon een lame smsjequote:
Nja precies, zal haar ook niet afkraken, het klikte ook zeer goed met mij... Dit komt echt uit de lucht vallen, hij is er echt kapot van. Ik ga haar sowiezo over een tijdje eens een berichtje sturen, en vragen of ze eens wil afspreken met mij, wil toch wel graag weten wat de reden nou precies is.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, wat je ook doet, kraak haar niet af, want als hij nog van haar houd gaat dat m alleen maar pijn doen en heb jij het straks gedaan mocht het weer goed komen, lijkt me.
Gewoon als jongens onder elkaar gewoon een potje bier opentrekken en hem laten praten.. lijkt me.
Ja, zwak en kwetsbaar, zo zien we ze het liefst!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Zal dit topic, als het meeste leed is geleden, eens aan hem geven
Hoe zit 't nu precies met puppy?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, zwak en kwetsbaar, zo zien we ze het liefst!
Ja goed, hij is weer even hier op bezoek.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe zit 't nu precies met puppy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |