ontbierenquote:
grapjequote:
quote:
Ik zei toch al dat het een grapje was?quote:
Over zulke dingen moet je geen grapjes maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het een grapje was?
aangepastquote:
ja.. maar.. ik gaf je toch een biertje?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Over zulke dingen moet je geen grapjes maken.
Nu hou ik weer van je.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. maar.. ik gaf je toch een biertje?
quote:
gelukkig maarquote:
Ik was met mijn mammie aan de telefoon, om ff door te geven dat ik 8e was voor een woning in Nijmegenquote:
En terecht, toffe stad.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik was met mijn mammie aan de telefoon, om ff door te geven dat ik 8e was voor een woning in Nijmegen![]()
En ja, ik wil heul erg graag terug naar Nijmegen
Tijdens een warme dag met je naakte lichaam op een leren zetel gaan zitten.quote:
Geboren en getogenquote:
En dan vervolgens jezelf ontvellen als je opstaatquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijdens een warme dag met je naakte lichaam op een leren zetel gaan zitten.
mmm nee laat maarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naakt op een stoel zittenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bruin leer, zie je echt niet hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naakt op een stoel zitten
Seriously?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geboren en getogen
nu woon ik er wel tegenaan, maar dat is toch anders..
En als ik er woon ga ik gewoon mijn idkaart 'kwijtraken' zodat ik weer een nijmeegse heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |