Ja zag ik ook alquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
LOL precies dezelfde seconde ook nog.
Die ronde miss ook niet, ik kan het wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die ronde miss ook niet, ik kan het weten
Zag je Mariah net niet in het voorstukje? Gewoon een meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk altijd (de herhalingen) van The Big Bang Theoryquote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag je Mariah net niet in het voorstukje? Gewoon een meisje.
Ja iddquote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Derksen nog niks gezegd na 10 minuten uitzending.
Ook leuk, maar ik heb ze allemaal al gezien.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik kijk altijd (de herhalingen) van The Big Bang Theory, tour de jour begint te vroeg dus ik mis vaak het begin/voorstukje ja.
Stilte voor de storm.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk dat hij het straks ruim inhaaltquote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef Ambrosius het volgende:
Same here, en ze nog 3 of 4x herhaald gezienquote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook leuk, maar ik heb ze allemaal al gezien.
Maar nu even opletten, ik heb al weer de helft gemist
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
Dat shirtje van Danny vloekt wel met het jasje van Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |