SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Iedereen kent jou toch al gekkiequote:Op maandag 18 juli 2011 19:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben Emma, woon in Deventer, ben reeds 17 jaartjes jong. Na 6 jaar gymnasium ga ik rechten studeren i n Nijmegen komend schooljaar.
Reeds sinds de examens eigenlijk te vinden in EXA SC. Ik heb al veel vrienden gemaakt![]()
Gr gr.
O oepsquote:Op maandag 18 juli 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Het was een regel dat de lapoer nieuw topic opende, Dastan.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Idd, ik zo een nieuw topic openen kan het niet eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Toch leuk om mezelf voor te stellenquote:
Dit is een test hè?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dan wil ik ook in het plaatje in de op
wil ik ook nog steeds!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Moet je eerst wel eens wat aardiger gaan doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet je eerst wel eens wat aardiger gaan doen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
leuk aangepast, overigenspaintskilzz
pffff, je lijkt emzor wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ow daar is ze alquote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Eigenlijk moeten we een nieuwe OP maken.
29quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe zal ik me ook voorstellen dan? Ik ben klinker en ik kreeg vandaag een negatief bindend studieadvies. Ik sog best veel helaas. Het is een ziekte.
Ik zit/zat op de pabo en ben 29 jaar.
ik hoop dat je 19 bedoelt!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe zal ik me ook voorstellen dan? Ik ben klinker en ik kreeg vandaag een negatief bindend studieadvies. Ik sog best veel helaas. Het is een ziekte.
geil.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O. Dan zal iemand anders het moeten doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb geen adobe skills. In PUB hadden we nogal wat grafisch onderlegde mensen.
Ja. Ik weet alleen niet wie.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
O. Dan zal iemand anders het moeten doen.
2,5 jaar alweer.quote:
ha ha je maakte een typefoutquote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ja 19, ben mobiel enzo.
Gezellige boel hier.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinker trekt zich de emogif altijd heel erg aan
Hoi R_R.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoi ik ben R_R en ik ben een vervelend, klootzakkerig ventje maar toch schijnen er mensen rond te lopen die mij lief vinden.
Ik ga volgend jaar rechten studeren in Tilburg en heb geen idee of dat een succes gaat worden, wel weet ik dat ik erg goed ben in SOG dus wat dat betreft bent ik hier nog wel lichtelijk op mijn plaats ook.
Dat bleek wel uit het examenforumafscheidtopic. Toen kreeg ik ineens kutjong naar mijn hoofd geslingerd.quote:
Ja, je spreekt het ook uit zoals het er staat.quote:
Ah. Ik had eigenlijk snel het idee datje een kloon was hahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoi ik ben R_R en ik ben een vervelend, klootzakkerig ventje maar toch schijnen er mensen rond te lopen die mij lief vinden.
Ik ga volgend jaar rechten studeren in Tilburg en heb geen idee of dat een succes gaat worden, wel weet ik dat ik erg goed ben in SOG dus wat dat betreft bent ik hier nog wel lichtelijk op mijn plaats ook.
Jij bent ook actief in het Nijmegen topicquote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Californium het volgende:
Las ik nou iets over Didam?
Echte Diemse meldt!Tevens al 5 jaar weg daar, godzijdank!
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat bleek wel uit het examenforumafscheidtopic. Toen kreeg ik ineens kutjong naar mijn hoofd geslingerd.
Terwijl ik het niet bedoelde.
Okay, maar 'underslash' of 'onderstreep'?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, je spreekt het ook uit zoals het er staat.
Dit is toch echt mijn eerste account.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah. Ik had eigenlijk snel het idee datje een kloon was hahahaDunnnnno wai.
Hihi, ik ken jou nog niet. Ben je nieuw hier?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Zal ik mezelf ook voorstellen?
Hoi, ik ben Heroinjunk maar mijn roepnaam is Suzanne, maar wordt ook wel Suus of Suuzzle genoemd.Ik ben sinds afgelopen vrijdag 21 jaren oud en ik ga komend jaar Algemene Sociale Wetenschappen studeren in Utrecht na jaren zoeken van wat ik nu ook wel eens wil gaan doen.
En daar woon ik nu gelukkig al 5 jaarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij bent ook actief in het Nijmegen topic
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hihi, ik ken jou nog niet. Ben je nieuw hier?
Dat laat ik mensen zelf bepalen. Doen ze het niet goed, sla ik ze. Zo rol ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Okay, maar 'underslash' of 'onderstreep'?
Je klinkt wel mysterieus. Wil je daten?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat laat ik mensen zelf bepalen. Doen ze het niet goed, sla ik ze. Zo rol ik.
Ik wil wel daten, maar niet met jou. Andere gegadigden hier?quote:
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil wel daten, maar niet met jou. Andere gegadigden hier?
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat laat ik mensen zelf bepalen. Doen ze het niet goed, sla ik ze. Zo rol ik.
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet of je met mij wilde daten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd met Jou.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat krijg je als de afkorting van je naam op en smiley lijkt.
Ohjeej, waarom niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee, mag ik nog niet van m'n ouders
Jij bent gewoon boos dat ik je mijn hyves niet geef.quote:
Nou, wanneer dan? Het wordt verdomme wel een keer tijd ook.quote:
Gewoon doen, dan kan je een date krijgen ook nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos dat ik je mijn hyves niet geef.
Nee is gelijk boos?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent gewoon boos dat ik je mijn hyves niet geef.
wie is zimmerman?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:09 schreef Dastan het volgende:
Hoin ik ben Dastan en ik adoreer Zimmerman, Johnny Cash, Willie Nelson, Bruce Springsteen, Hank Williams en Leonard Cohen. Ik kan wel honderd keer kijken naar I'm Not There, The Sopranos, High Noon en The Deer Hunter. Daarbij ben ik een liefhebber van James Dean, Steven Buscemi, Robert de Niro en Edvard Munch. Doein bedankt voor het luisteren.
Wat is dat nou voor iets belachelijksquote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze vinden me nog geen geschikte papa
Even oud als Rene!quote:
Wat hebben we gemeen dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef Renesite het volgende:
R_R wilt niet met mijn daten.
Dat terwijl we wel wat gemeen hebben
Rechten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat hebben we gemeen dan?
Hater.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jeetje, ook al zo'n verstokte student.
Wel uit Nijmegen!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft niet per se papa te worden als je doet neuken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze vinden me nog geen geschikte papa
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft niet per se papa te worden als je doet neuken.
Ben rooms-katholiek en condooms zijn daar verbodenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, maar je hoeft niet per se papa te worden als je doet neuken.
hé, zeg, niets mis meequote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ben rooms-katholiek en condooms zijn daar verboden![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar de paus kan me aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ben rooms-katholiek en condooms zijn daar verboden![]()
![]()
![]()
Oké. Is het zo saai als iedereen tegen mij zegt?quote:
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Met condooms hou je het sowieso langer vol.
Zullen we?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef Dastan het volgende:
Lekker wild zonder. En dan nog grommen en zweten. Als eckte oermensen.
Zonde van je tijd joh. Gewoon snel even vijf minuten voor het journaal begint.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Met condooms hou je het sowieso langer vol.
Toch wel?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maar zo toch de laptops maar 's opruimen
Bij mij niet want dan krijgen mensen een verkeerd beeld van mequote:Op maandag 18 juli 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook, maar de paus kan me aan mijn reet roesten.
omg wie ben jij?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Californium het volgende:
Las ik nou iets over Didam?
Echte Diemse meldt!Tevens al 5 jaar weg daar, godzijdank!
Nee, dat ook niet, maar ik gebruik netjes de pil.quote:
Alsof jou dat wat boeit.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
Bij mij niet want dan krijgen mensen een verkeerd beeld van me
Alles voor die bitchessssquote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat ook niet, maar ik gebruik netjes de pil.
[..]
Alsof jou dat wat boeit.
Ja sowieso!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga een Macbook kopen, is dat een goed idee?
wat emzor zegt!quote:
lol. ik woon in de bomenbuurtquote:Op maandag 18 juli 2011 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
wat emzor zegt!![]()
Maar ik gok dat ik jou niet ken... generatiekloof enzulks... Kom uit de bomenbuurt...
It is yeah yeah!! MB Proquote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga een Macbook kopen, is dat een goed idee?
je mist een aquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Californium het volgende:
samsomspeciaalbiertjes
Blauwe hand
Jos
Morgen vuurwerk
Nijmegen![]()
Ik vertrouw op je.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hoor. Is goed. Gaan ik je heel teder doch mannelijk tot een hoogtepunt brengen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga de Pro niet kopen.Ik ga de gewone kopen.
Hihi ik ga me over een kwartier kapot zuigen zuipenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat is de tofste kroeg van Nijmegen (ok, naast Samson)
Heb de mijne verkocht voor 450 euroquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga de Pro niet kopen.Ik ga de gewone kopen.
Welke straat? en ik woon er al 5 jaar niet meer... en volgens mij ben ik al dezelfde periode niet meer in de nettorama geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
lol. ik woon in de bomenbuurt
en denk het ook ja. Misschien ken je een paar van mn collegas bij de nettorama.
omg fantastischquote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb de mijne verkocht voor 450 euro! Die verschillen niet veel van elkaar.
Ik blijf die PI lastig vinden. Maar bedankt. Geloof ik.quote:
De Pro en de gewone? Ja, de gewone is nu wel chill met surfspot enzo, 12% korting. Verder gebruik ik hem niet voor zware dingen enzo en ik heb Kevin (Blax) gestalkt en hij zei dat ik goed op weg kon met de gewone.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
De eerste die nu een opmerking maakt dat dat vast en zeker heel fantastisch was zoek ik op en sla ik met een gieter tegen z'n kop, je bent vast gewaarschuwd.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De Pro en de gewone? Ja, de gewone is nu wel chill met surfspot enzo, 12% korting. Verder gebruik ik hem niet voor zware dingen enzo en ik heb Kevin (Blax) gestalkt en hij zei dat ik goed op weg kon met de gewone.
Ja, ik wist dat je die had. Nu heb je dus een Pro neem ik aan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep.
Maar de vorige gewone. Mijn witte monster. [TK] Macbook late 2009 ; 3gig geheugen / wit
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
check mijn UIquote:
Nee, maar je mag wel m'n fiets lenen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik javaanse jongens driekwart met blauwe rizla?
*stilquote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat je die had. Nu heb je dus een Pro neem ik aan?
Dacht ik al.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoi jongens .. ik wist niet dat jullie hier zaten.
Is wel aantrekkelijk ja, maar ik zweer bij een Drum classic 50 met Rizla oranje.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mag ik javaanse jongens driekwart met blauwe rizla?
Gaaf, morgenochtend wil ik hem graag lenen, moet om half 10 naar de tandarts.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel m'n fiets lenen.
Ja, ja, rustig. Ik moet ze steeds veranderen nadat ik mijn bericht heb geplaatst.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik blijf die PI lastig vinden. Maar bedankt. Geloof ik.
Dees is 1050 bij de Saturn. Met 2 jaar garantie. Dus geen Applecare. Alleen kon er geen studentenkorting meer afquote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Joah, die is ook wel mooi. Maar ik vind de gewone ook mooi.
Is goed, ik fiets vanavond naar je toe en ik zal wel even die stang wegzagen, is ook weer makkelijker voor jou.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaaf, morgenochtend wil ik hem graag lenen, moet om half 10 naar de tandarts.
gwn rooie rizla zeggen mallerdquote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is wel aantrekkelijk ja, maar ik zweer bij een Drum classic 50 met Rizla oranje.
Mijn chef was er. Ik vraag me af hoe hij morgen op werk gaat verschijnenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn achterneef is met mijn Ierse vriendin naar de Zwarte Cross geweest.
Die Ierse vriendin heeft zeker meteen een heel slecht beeld van Nederland?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn achterneef is met mijn Ierse vriendin naar de Zwarte Cross geweest.
Eindelijk een apple (of in ieder geval een macbook) fan op fokquote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dees is 1050 bij de Saturn. Met 2 jaar garantie. Dus geen Applecare. Alleen kon er geen studentenkorting meer af
De gewone gewone is 999. Die 50eu verschil wel waard!
Nee Rizla oranje klinkt veel guitiger.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn rooie rizla zeggen mallerd
[Apple SC] #391: Angry Lionquote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Eindelijk een apple (of in ieder geval een macbook) fan op fok
een echte gentleman.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is goed, ik fiets vanavond naar je toe en ik zal wel even die stang wegzagen, is ook weer makkelijker voor jou.
...quote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Eindelijk een apple (of in ieder geval een macbook) fan op fok
De gewone is 880 nu bij surfspot.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dees is 1050 bij de Saturn. Met 2 jaar garantie. Dus geen Applecare. Alleen kon er geen studentenkorting meer af
De gewone gewone is 999. Die 50eu verschil wel waard!
Had ze al, Brabanders hè.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Ierse vriendin heeft zeker meteen een heel slecht beeld van Nederland?
keigaaf!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:23 schreef Renesite het volgende:
Ik heb keilang shag en sigaretten verkocht.
Het is, vind ik, de 170 euro wel waard..quote:Op maandag 18 juli 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De gewone is 880 nu bij surfspot.
[..]
Had ze al, Brabanders hè.
quote:
Valt me tegenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
[Apple SC] #391: Angry Lion
Ow, en ik heb een android telefoon
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee Rizla oranje klinkt veel guitiger.
Beter dan Groningers, Flevolanders, Friezen, Drenthen (quote:Op maandag 18 juli 2011 20:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De gewone is 880 nu bij surfspot.
[..]
Had ze al, Brabanders hè.
Rrrrrr gelukkigquote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je, arrr.
Ja, ik vind het dat niet waard, omdat het voor mij en volgens Kevin (en dat is de kenner in mijn ogen) niet veel verschil maakt voor mijn gebruik.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is, vind ik, de 170 euro wel waard..
+ die extra jaar Saturngarantie is wat waard...
Maar wie ben ik!
[..]
Is ook zo. Plus ze is Iers hè. Ieren.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter dan Groningers, Flevolanders, Friezen, Drenthen (), Tukkers, Achterhoekers, Limburgers en eigenlijk ook meteen de rest van Nederland.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren maakte ik domme opmerkingen joh"1 ons is toch 250 gram? En dan is 1 pond 100 gram he?"
Die unibody kan goed scheuren (zie mijn topic) en hij begon te krakenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik vind het dat niet waard, omdat het voor mij en volgens Kevin (en dat is de kenner in mijn ogen) niet veel verschil maakt voor mijn gebruik.
Ieren zijn welquote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is ook zo. Plus ze is Iers hè. Ieren.Zij zuipt harder dan mijn achterneef.
Ach ik merk het vanzelf wel. Als ik daarna die pro wil, koop ik misschien de pro wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die unibody kan goed scheuren (zie mijn topic) en hij begon te kraken! En daarnaast werd die van mij op den duur erg heet
Verder was de onderkant niet je-van-het. Met die schroefjes.
En ik vond 2 gig geheugen op den duur niet zoveel meer
je krijgt van mij 1 terechte emo.gifquote:Op maandag 18 juli 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gisteren maakte ik domme opmerkingen joh"1 ons is toch 250 gram? En dan is 1 pond 100 gram he?"
Dit topic nog mag ik hopen?quote:
Nou la la la heb er veel zin in la laquote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima. Ga eens praten over je studie.
Ze is echt enorm tof.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieren zijn wel
Hoewel Schotten nog een beetje meerzijn, dat accent is zo baaaaaas.
Sinds EXA gesloten is.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Marurk het volgende:
Sinds wanneer loopt dit topic zo retesnel.
Ja, ik heb vandaag met een bejaarde gelachen over het weer.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je nog 'gekke' dingen gedaan?
was gewoon in de war!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je krijgt van mij 1 terechte emo.gif
Je hebt gelijk inderdaad. Alles op FOK! is bagger. Daar ben ik al een tijdje achter.quote:
Wees welkomquote:Op maandag 18 juli 2011 20:26 schreef Marurk het volgende:
Sinds wanneer loopt dit topic zo retesnel.
Waarom ben je hier nog. Hihiquote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad. Alles op FOK! is bagger. Daar ben ik al een tijdje achter.
Applequote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga dezen halen:
http://tweakers.net/pricewatch/282174/asus-k73sv-ty128v.html#tab:info
al die apple fans hier, bah
Zou er ook nog ooit eens een originele reactie uit jou komen?quote:
Ik doelde op iets anders, zeg maar ja of nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag met een bejaarde gelachen over het weer.
Doe je broek maar los.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou er ook nog ooit eens een originele reactie uit jou komen?
Ik wacht in spanning af.
Kan je lang wachten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wacht op mail van de examencommissie en de decaan.
Wel gezopen, maar dat was met m'n moeder.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doelde op iets anders, zeg maar ja of nee.
Maar haha, dat is wel tofff.
ik word altijd genegeerd hier!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Gideon wil je wat vertellen.
[..]
Slecht verhaal, magere teksten.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Gideon wil je wat vertellen.
[..]
Lion koop ik tzt maar eensquote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef Marurk het volgende:
Wanneer komt Apple nou 'ns met z'n update van de MacBook Air en Lion?
17'' is heul veul te groot voor een laptopquote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga dezen halen:
Hmm oke.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel gezopen, maar dat was met m'n moeder.
Nee, jammer genoeg niet. Zal ik zo misschien nog maar eens gaan doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad lang Etsy.
[..]
Hmm oke.
Heb je nog geoefend voor je examen?
Gast, waarom die?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Gideon_92 het volgende:
ik ga dezen halen:
Doe eventjes normaal met al deze technische praatjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gast, waarom die?
Slome 5400RPM schijf en een te onhandig scherm voor een laptop.
Ik neem deze: http://tweakers.net/price(...)ipping&orderSort=asc
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Zal ik zo misschien nog maar eens gaan doen.
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe eventjes normaal met al deze technische praatjes.
Wat?quote:
Dude, hdd's zijn te vervangen, waarom denk je dat ik een andere schijf erbij haal. dat is goedkoper dan een andere laptop met snellere schijf uit te zoeken. En ik hoef geen HD. Maar ik vind een groot scherm wel fijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gast, waarom die?
Slome 5400RPM schijf en een te onhandig scherm voor een laptop + geen HD-resolutie(maar dat kun je ook niet willen natuurlijk.)
Ik neem deze: http://tweakers.net/price(...)ipping&orderSort=asc
Naja, goedkoper dan mijn laptop met een 7200RPM 750GB HDD is het niet. Maar je hebt dan idd wel een groter scherm en een hybride-SSD. Voorkeurenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:35 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Dude, hdd's zijn te vervangen, waarom denk je dat ik een andere schijf erbij haal. dat is goedkoper dan een andere laptop met snellere schijf uit te zoeken. En ik hoef geen HD. Maar ik vind een groot scherm wel fijn.
http://tweakers.net/gallery/366524?wish_id=179637#tab:wenslijst
Jaquote:Op maandag 18 juli 2011 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow en nu heb je je PI wel gelijk verandert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |