1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Modelnaam: MacBook Modelaanduiding: MacBook6,1 Processornaam: Intel Core 2 Duo Processorsnelheid: 2,26 GHz Aantal processors: 1 Totaal aantal cores: 2 L2-cache: 3 MB Geheugen: 3 GB Bussnelheid: 1,07 GHz Opstart-ROM-versie: MB61.00C8.B00 |
Bij de scharnieren haarscheurtjes (dat heeft élke unibody macbook!) Dit tast de stevigheid van de scharnieren overigens niet aan! Alleen de case (bedekking)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
M'n huisgenote zoekt nog een Macbook. Ik ga even overleggen. Wat moet ik me bij de krassen voorstellen?
Heb je hier misschien detailfoto's van? Dan kan ze kijken of ze dat op de koop toe wil nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de scharnieren haarscheurtjes (dat heeft élke unibody macbook!) Dit tast de stevigheid van de scharnieren overigens niet aan! Alleen de case (bedekking)
Voor de rest gebruikersspoortjes. Niet erg noemenswaardig.
Ook voor mij graag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb je hier misschien detailfoto's van? Dan kan ze kijken of ze dat op de koop toe wil nemen.
Nope. Bon moet ik écht gaan zoeken. Hij zat altijd in de doos. Toen de onderkant los ging laten heb ik de bon eruit gehaald en in mijn sleeve gestopt. Bon zit niet meer in de sleeve/doos. Wel zou ik hem denk ik kunnen opvragen.quote:
Sinds wanneer is dit een unibody?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de scharnieren haarscheurtjes (dat heeft élke unibody macbook!) Dit tast de stevigheid van de scharnieren overigens niet aan! Alleen de case (bedekking)
Voor de rest gebruikersspoortjes. Niet erg noemenswaardig.
Dit was de eerste macbook unibody in de basic range afaik. Heb hem vrij snel naar de nieuwe release gekocht.quote:
Nou.. persoonlijk vind ik dat erg laag, maar het is een begin. Moet kijken wat die kameraad er daadwerkelijk voor wil gevne.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:07 schreef galtfactory het volgende:
Een bod beginnend bij ¤400,- is dat bespreekbaar of echt uitgesloten?
Ah ik dacht dat alleen de pro's dat waren (zilver/zwarte)quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit was de eerste macbook unibody in de basic range afaik. Heb hem vrij snel naar de nieuwe release gekocht.
No problemquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:18 schreef invine het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat alleen de pro's dat waren (zilver/zwarte)my bad!
13. 1280*800quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:37 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik heb interesse maar heb nog wel wat (noob) vragen*.
Hoeveel inch is het scherm?
Kalibreren. Daar ben ik altijd wat te lui voor geweest. Maar ik kan zeker nog 4 uur op mijn accu, dit was ooit 6.quote:Accu is op 73 %, hoe duur gaat het kosten om het weer 100 % te krijgen?
Dat het, voor zover ik weet, uit een stuk 'plastic' komt. Lijkt mooier. Wel de reden dat hij 2 scheurtjes heeftquote:Wat houdt die unibody precies in
Pro is in dit geval nieuw (voor mij) grotere hardeschijf, betere videokaart en een ingebouwde cardreader.quote:En wat zijn de verschillen t.o.v. Macbook pro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |