29quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe zal ik me ook voorstellen dan? Ik ben klinker en ik kreeg vandaag een negatief bindend studieadvies. Ik sog best veel helaas. Het is een ziekte.
Ik zit/zat op de pabo en ben 29 jaar.
ik hoop dat je 19 bedoelt!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hehe zal ik me ook voorstellen dan? Ik ben klinker en ik kreeg vandaag een negatief bindend studieadvies. Ik sog best veel helaas. Het is een ziekte.
geil.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
O. Dan zal iemand anders het moeten doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb geen adobe skills. In PUB hadden we nogal wat grafisch onderlegde mensen.
Ja. Ik weet alleen niet wie.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
O. Dan zal iemand anders het moeten doen.
2,5 jaar alweer.quote:
ha ha je maakte een typefoutquote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ja 19, ben mobiel enzo.
Gezellige boel hier.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinker trekt zich de emogif altijd heel erg aan
Hoi R_R.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoi ik ben R_R en ik ben een vervelend, klootzakkerig ventje maar toch schijnen er mensen rond te lopen die mij lief vinden.
Ik ga volgend jaar rechten studeren in Tilburg en heb geen idee of dat een succes gaat worden, wel weet ik dat ik erg goed ben in SOG dus wat dat betreft bent ik hier nog wel lichtelijk op mijn plaats ook.
Dat bleek wel uit het examenforumafscheidtopic. Toen kreeg ik ineens kutjong naar mijn hoofd geslingerd.quote:
Ja, je spreekt het ook uit zoals het er staat.quote:
Ah. Ik had eigenlijk snel het idee datje een kloon was hahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoi ik ben R_R en ik ben een vervelend, klootzakkerig ventje maar toch schijnen er mensen rond te lopen die mij lief vinden.
Ik ga volgend jaar rechten studeren in Tilburg en heb geen idee of dat een succes gaat worden, wel weet ik dat ik erg goed ben in SOG dus wat dat betreft bent ik hier nog wel lichtelijk op mijn plaats ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |