Als dat al zo is, vraag ik me af waarom die nooit zijn gepubliceerd op de cd-rom, de site of in het jubileumboek.quote:
Dat is weer een zaak voor rechercheur Jack.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Als dat al zo is, vraag ik me af waarom die nooit zijn gepubliceerd op de cd-rom, de site of in het jubileumboek.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is weer een zaak voor rechercheur Jack.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:59 schreef PeterKelder het volgende:
De man in de deuropening knikt. Als hij de verhoorkamer inloopt, zien we wie het is. Het is niemand minder dan... Rechercheur Bronkhorst
Dé opvolger van Baantjer: Rechercheur Bronkhorst en de zaak van de verdwenen castfotoquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef Frey het volgende:
Kennard Bos: Als ik die foto's had willen vernietigen, dan had ik ze niet gewoon in mijn lade verstopt.
Bronkhorst: In uw lade meneer Bos?
Juist niet, Jack werkt nu voor de vijand!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, wat zou Frits trots op hem zijn geweest.
Tanja Jess (Bowien Galema) was ook al eerder te zien in GTST, in een heel klein gastrolletje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Huib
Overigens was Huub Scholten (Bert de Jong) al twee keer te zien geweest in seizoen 1: eerst als Hans Bolee die Jan van Ede een baan aanbiedt, en later als Huib, een vriend van Joke Nieuwkoop die met Simon aan komt zetten.
En Hilde de Mildt in seizoen 3 als (ietwat domme) secretaresse van het Spectrum
Was (volgens mij) in seizoen 4, toen Arnie en Stan gingen kamperen in de Ardennen. Staat ook een stukje van op de cd-rom.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Tanja Jess (Bowien Galema) was ook al eerder te zien in GTST, in een heel klein gastrolletje.
Wat ik me daar nog van kan herinneren, was dat Arnie (de echte dan, niet Dennis) en nog iemand, in een vakantiehuisje zaten.
Daar vielen toen 2 meisjes binnen, die een tijdje bleven.
Tanja Jess was toen 'meisje 1'.
Nee, het topic loopt als een sneltreinquote:Gelukkig dat er geen zomerstop komt in dit GTST topic
Dat was sarcasme van LetsGamequote:Op woensdag 20 juli 2011 12:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Juist niet, Jack werkt nu voor de vijand!
Hij moet een groot bedrijf leiden, onder de naam Van Houten, met een beeld van Dagobert Duck in de hoek van z'n kantoor!
Frits zou zich omdraaien in zijn graf (tenminste, als hij daar dan daadwerkelijk in ligt en niet toch nog leeft)
Wauwquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Frey het volgende:
Vanaf 3:45 een hele jonge Ger Smit achter in de wagen.
Uit 1960.
Wauw dit is geniaal bedachtquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jack verhoort de archiefmedewerker van Endemol:
Jack: Zo, en waar is de originele castfoto van seizoen 5?
Archiefmedewerker: Geen idee, rechercheur.
Jack: Oh nee? Ik heb anders sterke aanwijzingen dat u die castfoto al jaren heeft verborgen vanwege uw liefde voor Jette van der Meij!
Archiefmedewerker: Ik weet van niets!
Jack (zucht): Het is dat ik tegenwoordig de enige superspeurneus van Meerdijk ben, anders liet ik deze zaak aan een ander over. Wacht even, ik heb hier een telefoonnummer...
Jack pakt de telefoon en toetst het nummer in. Na een paar seconden wordt er opgenomen.
Jack: Ja, u spreekt met Jack van Houten... ja, met J-A-C-K. Zeg, ik heb hier een lastige zaak en ik ben bang dat ik uw hulp moet inroepen... tja, het is niet anders... goed, dan zie ik u zo.
Jack legt de hoorn op de haak en kijkt de archiefmedewerker trimofantelijk aan.
Jack: Zo, als jij straks nog niets zegt, weet je het echt niet.
Een paar minuten later gaat de deur van de verhoorkamer open. Jack kijkt opgelucht.
Jack: Goed, ik laat de zaak aan u over.
De man in de deuropening knikt. Als hij de verhoorkamer inloopt, zien we wie het is. Het is niemand minder dan... Rechercheur Bronkhorst
Die blik van Bronckhorst toen hij zei: "Insuline meneer Heeze?"quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:19 schreef Frey het volgende:
Kennard Bos: Als ik die foto's had willen vernietigen, dan had ik ze niet gewoon in mijn lade verstopt.
Bronkhorst: In uw lade meneer Bos?
Die is op die boot hè, die boot die ineens leeg bleek te zijn. Geniale exit voor een geniaal karakter wat een geniale comeback gekregen heeft. Op tijd erin gekomen en er weer op tijd uit gegaan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:38 schreef LetsGame het volgende:
Hé, ik vraag me opeens random af waar Martine Hafkamp is, hopelijk komt ze WEER terug
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die blik van Bronckhorst toen hij zei: "Insuline meneer Heeze?"![]()
is niet te evenaren
En prompt komt het weer naar voren WAT er bedoeld wordt, ruk ik de 12,5 jaar DVD (Die serieus naast mij ligtquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die blik van Bronckhorst toen hij zei: "Insuline meneer Heeze?"![]()
is niet te evenaren
Ik heb dat dus ook soms. En dan zie ik geen updates meer, kan ik het smiley scherm niet openen, geen preview bekijken en ik kan niet eens de profiel en quote knoppen zien.quote:
Ja, viel mij ook al op bij het kijken van seizoen 3quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het Marjolein Keuning's acteerspel heel erg lijken op het spel van Inge Ipenburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |