Asjeblieft, recht uit de kluizen van Beeld & Geluid.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Er zijn van iedere reeks meer dan 1 foto. Momentje.
In mijn ogen wordt het ze al redelijk gemakkelijk gemaakt: ze hoeven alleen de castfoto, achtergrondkleur en de teksten te veranderen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Moet je het eens op een rij zien. Stel je voor, een lijn met alleen maar 1 prachtige kleur en dan in duidelijke letters 'Seizoen 2' 'Seizoen 3' 'Seizoen 4' 'Seizoen 5'... En hoezo, te makkelijk? Het gaat er toch ook niet om dat ze zich ieder seizoen het schompes moeten werken? Want dan krijg je namelijk deze teringzooi, zoals je nu ziet met seizoen 4. Als ze eenzelfde soort idee aanhouden kunnen ze dat haast sjablonen. Castfoto seizoen 3 erin, tekst wijzigen, bam, printing. Castfoto seizoen 4 erin, tekst wijzigen, bam, printing. Dan kunnen er simpelweg ook niet meer zulke stagiaire-covers gemaakt worden.
Ja, en daar falen ze al in!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In mijn ogen wordt het ze al redelijk gemakkelijk gemaakt: ze hoeven alleen de castfoto, achtergrondkleur en de teksten te veranderen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van seizoen 8 zijn ook twee foto's, van seizoen 10 ook. Ik mag toch hopen dat ze bij seizoen 9 de pallet-versie nemen, die is vele malen beter dan die (zoals jij al zegt) pyamaversie
Wie zijn al die mensen in hemelsnaamquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Asjeblieft, recht uit de kluizen van Beeld & Geluid.
[ afbeelding ]
De crew.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen in hemelsnaam
Dat zeg ik ook niet, maar om aan te tonen dat er meer dan 1 foto bestaat van iedere shootquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, logisch, maar die hoeven niet allemaal op de cover van seizoen 1 toch?
Nu je het zegt, jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:29 schreef Frey het volgende:
Heeft seizoen 13 geen fatsoenlijke foto? Er staat alleen een foto voor de 2500e aflevering.
Robert was een beetje boos op Stan omdat hij zoveel met Laura omging?quote:
Nee joh, veel castleden staan op die tweede foto in een heel andere posequote:
Lieke wilde PERSÉ erin gefotoshopt worden.![]()
Ik wist dat iemand dit ging zeggen. Echter, het klopt niet wat je zegt. Of Lieke was al aanwezig bij de shoot (Iets wat me niet echt mogelijk lijkt), of ze is erin geshopt. Waarom zou je zeggen? Simpel. Als een complete castfoto met Lieke een andere dag is genomen dan de castfoto met Aukje, dan zou er hoe dan ook enig verschil van continuïteit in de kleding, make-up of wat dan ook zitten. En dat zit er niet in. De verschillende poses noem ik geen verschil in continuïteit, omdat dat heel normaal is bij een fotoshoot. Kijk alleen al naar Harmsen en Yasmin, hoe die haast hetzelfde zitten op de 2 foto's. Hoezo heel andere pose?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:42 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Nee joh, veel castleden staan op die tweede foto in een heel andere pose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |