abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99717141
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik vind het niet fijn als ik een paar afleveringen online heb gekeken en de rest via dvd.
Dwangmatig, jwz.
Ik vind de DVD's ook fijner kijken en ik weet ook niet of het verstandig is als iedereen alles maar op youtube zet (dus echt hele seizoensboxen), straks is dat nog een reden om geen verdere seizoenen uit te brengen :X
Een heer met stijl
pi_99717183
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

LuxorBeetRoots. :Y
oh die troll die Lieke een goede actrice vond toch? :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_99717280
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef roos85 het volgende:
Er was toch laatst iemand hier die Christophe een slechte acteur noemde? nou die persoon moet de "Nick draait door" filmpjes maar eens bekijken
Eens en sowieso, ik weet niet of iedereen wel verstand van acteren heeft en het ook als goed of slecht beoordelen. In seizoen 1 bijvoorbeeld schoren ze alles over 1 kam, er waren toen acteurs die gewoon al naam en faam hadden (Wim Zomer, Wik Jongsma, Bartho Braat, Wilbert Gieske, Jette van der Meij, Tom van Beek) en niet te vergeten Frederique Huydts die gewoon geslaagd was voor de hogere toneelschool in Maastricht, dat zegt ook wel iets. ^O^

Maarnee, iedereen acteerde waardeloos werd gezegd :')
Een heer met stijl
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:25:29 #254
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99717387
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

oh die troll die Lieke een goede actrice vond toch? :')
Jep.

GTST #334: Nick is back !
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:43:04 #255
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_99718122
quote:
11s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik vind de DVD's ook fijner kijken en ik weet ook niet of het verstandig is als iedereen alles maar op youtube zet (dus echt hele seizoensboxen), straks is dat nog een reden om geen verdere seizoenen uit te brengen :X
Dat roep ik al tijden. :P Ik was dan ook steeds bezig iedere YouTuber die op YouTube bij een video vroeg 'Kan je de rest ook uploaden?' of iets in die trand te beantwoorden met 'De afleveringen zijn ook gewoon op DVD verkrijgbaar dus die afleveringen kun je daarop vinden. ;)' enzo :P

Overigens over je eerdere post n.a.v. mijn 'Kutfrey :')'-post: Je hebt daar ook gewoon gelijk in. :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_99718925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Eens en sowieso, ik weet niet of iedereen wel verstand van acteren heeft en het ook als goed of slecht beoordelen. In seizoen 1 bijvoorbeeld schoren ze alles over 1 kam, er waren toen acteurs die gewoon al naam en faam hadden (Wim Zomer, Wik Jongsma, Bartho Braat, Wilbert Gieske, Jette van der Meij, Tom van Beek) en niet te vergeten Frederique Huydts die gewoon geslaagd was voor de hogere toneelschool in Maastricht, dat zegt ook wel iets. ^O^

Maarnee, iedereen acteerde waardeloos werd gezegd :')
oh we zijn het weer eens O+ ;)

Daar heb je zeker een punt, maar kijk bijvoorbeeld naar Antonie Kamerling, toen hij als "soapie" in De Kleine Blonde Dood ging spelen, daar kwam heel veel kritiek op, terwijl het een van zijn beste rollen ooit is geweest.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:14:02 #257
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_99719466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Op 1.34

Eerst een blooper met Mark van Eeuwen (wat bewijst dat Christophe Haddad echt een vrolijke gast is om als collega te hebben), direct daarna diegene tussen Bas Muijs en Christophe Haddad ;)
Geweldige bloopers weer!
Ludo & Rosa over de doorgedraaide Nick _O-
Erik de Vogel die dan weer heel serieus door gaat.
'Heeft hij je nog betast?'
'Waar?'
'Ik wil dat je onmiddelijk de huisarts belt.'
Geweldig en Christophe zit op de bank te lachen.

Lijkt me ook heel leuk om samen met die twee te mogen acteren.
Jammer dan weer, dat Nick's rol maar tijdelijk is.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:15:38 #258
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_99719533
Misschien moeten de jongeren eens naar het circus gaan om daar zonder het te weten een oude bekende te zien.

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:32:26 #259
328189 ArnieAlberts
pi_99720341
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
Misschien moeten de jongeren eens naar het circus gaan om daar zonder het te weten een oude bekende te zien.

[ afbeelding ]
Als Wim Zomer dit blijft doen maar niet terug de studio's in wil, moet de studio maar naar hem komen. Ik zeg; Een verhaallijn in het circus!

"Tja Janine, hier hadden ze nou eenmaal de sigaren die ik zocht."
pi_99721673
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dat roep ik al tijden. :P Ik was dan ook steeds bezig iedere YouTuber die op YouTube bij een video vroeg 'Kan je de rest ook uploaden?' of iets in die trand te beantwoorden met 'De afleveringen zijn ook gewoon op DVD verkrijgbaar dus die afleveringen kun je daarop vinden. ;)' enzo :P

Overigens over je eerdere post n.a.v. mijn 'Kutfrey :')'-post: Je hebt daar ook gewoon gelijk in. :P
Klopt, het is ook niet zo dat die DVD's bijzonder duur zijn of wat dan ook ;)

Is al goed ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:01 schreef roos85 het volgende:

[..]

oh we zijn het weer eens O+ ;)
Dat gebeurt nogal eens de laatste tijd ;)
quote:
Daar heb je zeker een punt, maar kijk bijvoorbeeld naar Antonie Kamerling, toen hij als "soapie" in De Kleine Blonde Dood ging spelen, daar kwam heel veel kritiek op, terwijl het een van zijn beste rollen ooit is geweest.
Ja en behalve dat, mensen als Reinout en Antonie zijn niet voor niets bekend geworden, diegenen die Jan en Petra speelden zijn dat bijvoorbeeld niet. De rol van 'Arnie' was kennelijk populair, daarom is ie verlengd na seizoen 2, dat moet er ook mee te maken hebben gehad hoe die rol is neergezet denk ik :)
Een heer met stijl
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:03:32 #261
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_99721852
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Als Wim Zomer dit blijft doen maar niet terug de studio's in wil, moet de studio maar naar hem komen. Ik zeg; Een verhaallijn in het circus!

Daniël werkt daar samen met ene Leeuwenberg die Rikki in het publiek ziet zitten. Hij wacht haar op na afloop van de voorstelling en wil haar overhalen bij het circus te komen. :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:16:56 #262
328189 ArnieAlberts
pi_99722593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt, het is ook niet zo dat die DVD's bijzonder duur zijn of wat dan ook ;)
Toen het eerste seizoen in een schoenendoos voor 80 euro werd aangeboden had ik wel begrepen. Fuck it, ik wou zeggen; ik had het in zo'n geval zelf haast wel geupload, maar dat had ik niet; Vond ik het veel te duur voor :') Het punt is echter dat de boxen nu voor amper 35 euro (Op andere plekken zelfs voor minder) worden aangeboden, seizoen 1 in de schoenendoos-editie al een keer voor 19,95 bij Intertoys werd aangeboden (Zag ik een keer in zo'n foldertje), dus ik snap dit dan ook gewoon niet weet je. Koop gewoon die box. :P Sowieso vraag ik me ook af wat de reden van zo'n uploader is dat hij alles plaatst. Ik bedoel, af en toe zo'n aflevering zoals SaturdaysFighter doet, ala. Maar complete seizoenen van rond de 200 afleveringen ieder? :P
pi_99723307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef Frey het volgende:

[..]

Daniël werkt daar samen met ene Leeuwenberg die Rikki in het publiek ziet zitten. Hij wacht haar op na afloop van de voorstelling en wil haar overhalen bij het circus te komen. :P
Die Julie maakte de verhaallijnen van Myriam van der Pol overigens ook niet echt intelligenter :P
Een heer met stijl
pi_99723419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Het zou wel lachen zijn om Daniel nog eens terug te zijn, weliswaar in een waardige rol ;) (En dat wordt met bepaalde schrijvers nou juist lastig :') )
Een heer met stijl
pi_99723967
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Toen het eerste seizoen in een schoenendoos voor 80 euro werd aangeboden had ik wel begrepen. Fuck it, ik wou zeggen; ik had het in zo'n geval zelf haast wel geupload, maar dat had ik niet; Vond ik het veel te duur voor :') Het punt is echter dat de boxen nu voor amper 35 euro (Op andere plekken zelfs voor minder) worden aangeboden, seizoen 1 in de schoenendoos-editie al een keer voor 19,95 bij Intertoys werd aangeboden (Zag ik een keer in zo'n foldertje), dus ik snap dit dan ook gewoon niet weet je. Koop gewoon die box. :P Sowieso vraag ik me ook af wat de reden van zo'n uploader is dat hij alles plaatst. Ik bedoel, af en toe zo'n aflevering zoals SaturdaysFighter doet, ala. Maar complete seizoenen van rond de 200 afleveringen ieder? :P
Als diegene het zo graag wilt uploaden, moet ie het vooral doen. Just-Bridge geeft zelf wel aan wanneer het effect heeft op de verkoopcijfers. Dan wordt het account van de uploader wel verbannen. :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:39:45 #266
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_99727522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Hoi, ik ben "Saturdayfighter" en ik ben het helemaal met je eens. Ene "Ferbine93" heeft al seizoen 1 en 2 geupload en nu upload ze ook nog eens seizoen 3.. Haar filmpjes kunnen misschien 240p en heel heeel heeeeeel erg wazig zijn, ik vind toch dat ze ermee moet stoppen. Ik heb haar ook een persoonlijk berichtje gestuurt, maar ik werd gewoon genegeert.. Misschien moeten meerdere gebruikers haar aanhouden? })
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:41:03 #267
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_99727595
Toen GTST een Nederlandse script werd veranderden sommige personages echt heel erg van gedrag/karakter. Viel me net pas op, en ik kijk de boxen voor de 3e keer. :@
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:44:28 #268
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_99727809
Trouwens de re-releases van seizoen 1 en 2 zijn uitgestelt naar 23 juli 2011 :'(
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:58:37 #269
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_99728705

Ik moet er nog steeds om lachen hoe ze daar zweven. _O-
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:19:07 #270
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_99729864
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er nog steeds om lachen hoe ze daar zweven. _O-
Eigenlijk wel :o
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:25:24 #271
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_99730173

Elke keer als ik het zie word ik nog bozer, deze cover stelt me zwaar teleur. :(
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:26:48 #272
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_99730243

Gelukkig maakt deze een hoop goed. :P
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:37:53 #273
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_99730798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:26 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O- _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_99732307
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:26 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Knippen is ook een beroep... :{w :{w
  donderdag 21 juli 2011 @ 00:26:29 #275
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99732945
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef LetsGame het volgende:
Trouwens de re-releases van seizoen 1 en 2 zijn uitgestelt naar 23 juli 2011 :'(
Gvd dat meen je niet.
}:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:| }:|

Nu ga ik het wel online kijken. Ze kunnen de klere krijgen.

Excuse my French.

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 21-07-2011 00:34:57 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')