Ik vind de DVD's ook fijner kijken en ik weet ook niet of het verstandig is als iedereen alles maar op youtube zet (dus echt hele seizoensboxen), straks is dat nog een reden om geen verdere seizoenen uit te brengenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vind het niet fijn als ik een paar afleveringen online heb gekeken en de rest via dvd.
Dwangmatig, jwz.
Eens en sowieso, ik weet niet of iedereen wel verstand van acteren heeft en het ook als goed of slecht beoordelen. In seizoen 1 bijvoorbeeld schoren ze alles over 1 kam, er waren toen acteurs die gewoon al naam en faam hadden (Wim Zomer, Wik Jongsma, Bartho Braat, Wilbert Gieske, Jette van der Meij, Tom van Beek) en niet te vergeten Frederique Huydts die gewoon geslaagd was voor de hogere toneelschool in Maastricht, dat zegt ook wel iets.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef roos85 het volgende:
Er was toch laatst iemand hier die Christophe een slechte acteur noemde? nou die persoon moet de "Nick draait door" filmpjes maar eens bekijken
Jep.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh die troll die Lieke een goede actrice vond toch?
Dat roep ik al tijden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind de DVD's ook fijner kijken en ik weet ook niet of het verstandig is als iedereen alles maar op youtube zet (dus echt hele seizoensboxen), straks is dat nog een reden om geen verdere seizoenen uit te brengen
oh we zijn het weer eensquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens en sowieso, ik weet niet of iedereen wel verstand van acteren heeft en het ook als goed of slecht beoordelen. In seizoen 1 bijvoorbeeld schoren ze alles over 1 kam, er waren toen acteurs die gewoon al naam en faam hadden (Wim Zomer, Wik Jongsma, Bartho Braat, Wilbert Gieske, Jette van der Meij, Tom van Beek) en niet te vergeten Frederique Huydts die gewoon geslaagd was voor de hogere toneelschool in Maastricht, dat zegt ook wel iets.![]()
Maarnee, iedereen acteerde waardeloos werd gezegd
Geweldige bloopers weer!quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op 1.34
Eerst een blooper met Mark van Eeuwen (wat bewijst dat Christophe Haddad echt een vrolijke gast is om als collega te hebben), direct daarna diegene tussen Bas Muijs en Christophe Haddad
Als Wim Zomer dit blijft doen maar niet terug de studio's in wil, moet de studio maar naar hem komen. Ik zeg; Een verhaallijn in het circus!quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
Misschien moeten de jongeren eens naar het circus gaan om daar zonder het te weten een oude bekende te zien.
[ afbeelding ]
Klopt, het is ook niet zo dat die DVD's bijzonder duur zijn of wat dan ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat roep ik al tijden.Ik was dan ook steeds bezig iedere YouTuber die op YouTube bij een video vroeg 'Kan je de rest ook uploaden?' of iets in die trand te beantwoorden met 'De afleveringen zijn ook gewoon op DVD verkrijgbaar dus die afleveringen kun je daarop vinden.
' enzo
Overigens over je eerdere post n.a.v. mijn 'Kutfrey'-post: Je hebt daar ook gewoon gelijk in.
Dat gebeurt nogal eens de laatste tijdquote:
Ja en behalve dat, mensen als Reinout en Antonie zijn niet voor niets bekend geworden, diegenen die Jan en Petra speelden zijn dat bijvoorbeeld niet. De rol van 'Arnie' was kennelijk populair, daarom is ie verlengd na seizoen 2, dat moet er ook mee te maken hebben gehad hoe die rol is neergezet denk ikquote:Daar heb je zeker een punt, maar kijk bijvoorbeeld naar Antonie Kamerling, toen hij als "soapie" in De Kleine Blonde Dood ging spelen, daar kwam heel veel kritiek op, terwijl het een van zijn beste rollen ooit is geweest.
Daniël werkt daar samen met ene Leeuwenberg die Rikki in het publiek ziet zitten. Hij wacht haar op na afloop van de voorstelling en wil haar overhalen bij het circus te komen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als Wim Zomer dit blijft doen maar niet terug de studio's in wil, moet de studio maar naar hem komen. Ik zeg; Een verhaallijn in het circus!
"Tja Janine, hier hadden ze nou eenmaal de sigaren die ik zocht."
Toen het eerste seizoen in een schoenendoos voor 80 euro werd aangeboden had ik wel begrepen. Fuck it, ik wou zeggen; ik had het in zo'n geval zelf haast wel geupload, maar dat had ik niet; Vond ik het veel te duur voorquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, het is ook niet zo dat die DVD's bijzonder duur zijn of wat dan ook
Die Julie maakte de verhaallijnen van Myriam van der Pol overigens ook niet echt intelligenterquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Daniël werkt daar samen met ene Leeuwenberg die Rikki in het publiek ziet zitten. Hij wacht haar op na afloop van de voorstelling en wil haar overhalen bij het circus te komen.
Het zou wel lachen zijn om Daniel nog eens terug te zijn, weliswaar in een waardige rolquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als Wim Zomer dit blijft doen maar niet terug de studio's in wil, moet de studio maar naar hem komen. Ik zeg; Een verhaallijn in het circus!
"Tja Janine, hier hadden ze nou eenmaal de sigaren die ik zocht."
Als diegene het zo graag wilt uploaden, moet ie het vooral doen. Just-Bridge geeft zelf wel aan wanneer het effect heeft op de verkoopcijfers. Dan wordt het account van de uploader wel verbannen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Toen het eerste seizoen in een schoenendoos voor 80 euro werd aangeboden had ik wel begrepen. Fuck it, ik wou zeggen; ik had het in zo'n geval zelf haast wel geupload, maar dat had ik niet; Vond ik het veel te duur voorHet punt is echter dat de boxen nu voor amper 35 euro (Op andere plekken zelfs voor minder) worden aangeboden, seizoen 1 in de schoenendoos-editie al een keer voor 19,95 bij Intertoys werd aangeboden (Zag ik een keer in zo'n foldertje), dus ik snap dit dan ook gewoon niet weet je. Koop gewoon die box.
Sowieso vraag ik me ook af wat de reden van zo'n uploader is dat hij alles plaatst. Ik bedoel, af en toe zo'n aflevering zoals SaturdaysFighter doet, ala. Maar complete seizoenen van rond de 200 afleveringen ieder?
Hoi, ik ben "Saturdayfighter" en ik ben het helemaal met je eens. Ene "Ferbine93" heeft al seizoen 1 en 2 geupload en nu upload ze ook nog eens seizoen 3.. Haar filmpjes kunnen misschien 240p en heel heeel heeeeeel erg wazig zijn, ik vind toch dat ze ermee moet stoppen. Ik heb haar ook een persoonlijk berichtje gestuurt, maar ik werd gewoon genegeert.. Misschien moeten meerdere gebruikers haar aanhouden?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Toen het eerste seizoen in een schoenendoos voor 80 euro werd aangeboden had ik wel begrepen. Fuck it, ik wou zeggen; ik had het in zo'n geval zelf haast wel geupload, maar dat had ik niet; Vond ik het veel te duur voorHet punt is echter dat de boxen nu voor amper 35 euro (Op andere plekken zelfs voor minder) worden aangeboden, seizoen 1 in de schoenendoos-editie al een keer voor 19,95 bij Intertoys werd aangeboden (Zag ik een keer in zo'n foldertje), dus ik snap dit dan ook gewoon niet weet je. Koop gewoon die box.
Sowieso vraag ik me ook af wat de reden van zo'n uploader is dat hij alles plaatst. Ik bedoel, af en toe zo'n aflevering zoals SaturdaysFighter doet, ala. Maar complete seizoenen van rond de 200 afleveringen ieder?
Eigenlijk welquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:58 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er nog steeds om lachen hoe ze daar zweven.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:26 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maakt deze een hoop goed.
Knippen is ook een beroep...quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:26 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maakt deze een hoop goed.
Gvd dat meen je niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:44 schreef LetsGame het volgende:
Trouwens de re-releases van seizoen 1 en 2 zijn uitgestelt naar 23 juli 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |