Heb je helemaal gelijk in, en dat is zeker jammer gezien de kwaliteit die Marjolein Keuning alleen al heeft als actrice (Kijk maar eens het eerste seizoen van Vrouwenvleugel, speelt ze Eefje, geweldig karakter wat geweldig vertolkt wordt door d'rquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op bij het kijken van seizoen 3Jammer genoeg kan het personage Maxime niet eens in de schaduw van Martine staan
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kijk maar eens het eerste seizoen van Vrouwenvleugel, speelt ze Eefje, geweldig karakter wat geweldig vertolkt wordt door d'r)
quote:
Je bedoelt zijn lego-kop in haar 'suggestieve' kut? Tja kijk, dat kan tegenwoordig allemaal hè. Die controversie van Lucas en Edwin werd in feite ook gewoon opgeroepen door de media. Die deden zo debiel als in 'Oh kijk daar nog nooit vertoond mensen zullen er schande van spreken want het is walgelijk' terwijl ik ook dacht, boeiend. Alleen na een tijdje vond ik het wel een beetje klef worden, ala. Maar zie dan ook hoe ze het in de eerste weken van die relaties liepen te filmen ook, gewoon zo belachelijk plat en lomp.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Over Marjolein Keuning gesproken:
Ik vind het een beetje krom dat er zoveel controversie was over bijvoorbeeld het in beeld brengen van Edwin en Lucas' eerste keer, maar over die scene tussen Danny en Maxime hoorde je niemand.
Het was volgens mij in december.
Maxime lag op de tafel en het hoofd van Danny zat op een plek die erg, ehm, suggestief was.
...
Heb je toevallig een filmpje van het moment Nick doet alsof ie wanen heeft en denkt (doet) alsof ie kan vliegen?quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een filmpje van het moment Nick doet alsof ie wanen heeft en denkt (doet) alsof ie kan vliegen?
Dat dus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste maand van hun relatie zaten ze (Lucas en Edwin) elkaar constant af te lebberen.
Dat was mij iets te veel van het goede.
Let op je woorden vrindquote:
Bij een van die bloopers moet hij Stefano zo maf aankijken, waarop Bas Muijs vrijwel direct in de lach schietquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
De eerste maand van hun relatie zaten ze (Lucas en Edwin) elkaar constant af te lebberen.
[..]
Heb je daar een filmpje van?:Pquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij een van die bloopers moet hij Stefano zo maf aankijken, waarop Bas Muijs vrijwel direct in de lach schiet
Was dat niet dat filmpje van Christophe Haddad bij Laat Ze Maar Lachen?quote:
Jij bent de enige die er over valt, weet jequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Let op je woorden vrindFreys filmpjes helpen ons ieder jaar weer de zomer door
Op 1.34quote:
Als ik erover was gevallen had ik wel anders gereageerd en je weet nooit wie het anders opvat en vervolgens wel gemeend debiel gaat reageren (onder het mom van na apen), vandaar dat ik je het bovenstaande dikgedrukte even ontlokquote:Op woensdag 20 juli 2011 18:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent de enige die er over valt, weet jeFrey snapt heus wel dat ik het niet meen
Christophequote:Op woensdag 20 juli 2011 18:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik moet daarbij steeds denken aan Jack Sparrow.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bij een van die bloopers moet hij Stefano zo maf aankijken, waarop Bas Muijs vrijwel direct in de lach schiet
Ik vraag me ook af of Bas en Christophe niet samen onder de tafel gelegen hebben van het lachen constant, vooral op het moment dat Stefano onder een laken vandaan komt, of bijvoorbeeld als Nick met een maffe blik onder die tafel zit eerderquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik moet daarbij steeds denken aan Jack Sparrow.
Kan nu toch nog steeds? Dan ga je straks als je box in huis hebt gewoon verder waar je online was geblevenquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Al 12 dagen van de zomerstop gehad, nog 47 te gaan.![]()
![]()
De bestelstatus van seizoen 1 is nog steeds "wordt verwerkt".![]()
En ik kom er natuurlijk veel te laat achter dat je seizoen 1 gewoon online kunt kijken ... dan had ik nu alvast een deel van het seizoen kunnen kijken.
Blegh.
Ik weet het, maar ik vind het niet fijn als ik een paar afleveringen online heb gekeken en de rest via dvd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan nu toch nog steeds? Dan ga je straks als je box in huis hebt gewoon verder waar je online was gebleven
LuxorBeetRoots.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:17 schreef roos85 het volgende:
Er was toch laatst iemand hier die Christophe een slechte acteur noemde? nou die persoon moet de "Nick draait door" filmpjes maar eens bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |