Nuff said.quote:
Slechts het beste radioprogramma wat er ooit heeft bestaan. MiddenInDeNachtRick, met Rick van V, Erik-Jan en Koert [de twee sidekicks]. En niet te vergeten de sidechiks. En Henk. En Bertje. En... En... En...quote:
Klinkt supervet.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Slechts het beste radioprogramma wat er ooit heeft bestaan. MiddenInDeNachtRick, met Rick van V, Erik-Jan en Koert [de twee sidekicks]. En niet te vergeten de sidechiks. En Henk. En Bertje. En... En... En...
Doordeweekse nachten tussen twaalf en drie op 538.
Die BBQ waren legendarisch. Wij als twee enige Hollanders waren er mee begonnen. Krat bier op tafel, BBQ aansteken, paar lappen vlees erop en dan kwamen de mensen vanzelf. Alles werd er bij gesleept, radio's, eigen vlees, eigen drank, stoelen, vuurdingen, alles
Zo'n gave ervaring om tot diep in de nacht te chillen, drinken, eten en dat het gewoon nooit echt donker word... blijft wat schemeren, je wacht op de nacht... kijk je op je horloge en kom je er achter dat je over een half uur alweer naar de baas moet
Op een gegeven moment hadden we 17 kratten bier in ons halletje staan... vreemd dat je dan bekend staat als 'The Beer Guys'. Sommige mensen kwamen zelfs een krat kopen als het al te laat was om naar de winkel
Scheelt dat je de enige bent met een auto en met geld. Uitwonende beurs ftw.
Was ook niet helemaal eerlijk, wij hoefden ook geen huur te betalen voor de kamer [deden de stagebedrijven], ik kon ontbijten en eten op de zaak en we betaalden dus geen collegegeld enzo.
Weinig kosten, weinig boodschappen, dus veel geld over voor de leukere dingen!
O haiquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef jna het volgende:
Oh, een heel nieuw topic wat ik heb gemistLekker scherp jna
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
En daar heeft iedereen zich zeker netjes voorgesteld?
Ja!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb me twee keer voorgesteld.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben een heks mét pukkel.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee hoor:
Hoi, ik ben Sam.. ik houd van mannen en ben een tovenaar
Dat is wel het nadeelquote:
Beetje onhandig dat ze zo dit bij elkaar liggenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, dat is toch niet erg? Liefde > haat.![]()
Ik begreep dat we besloten hadden Moblo de schuld te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje onhandig dat ze zo dit bij elkaar liggen
Maareh, nieuwe mensen hierWat is er gebeurd
EXA is gesloten en de SC'ers kunnen nergens heen. De meeste zitten nu in de SOG SC. Ik zit eventjes in beide.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje onhandig dat ze zo dit bij elkaar liggen
Maareh, nieuwe mensen hierWat is er gebeurd
Ik doe niet aan teruglezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezenHa, goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Die is blauw hè, goed punt dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik begreep dat we besloten hadden Moblo de schuld te geven.
Nouja, mijn verhaal:quote:
Is er ook niet echt; Biologie is wel meer praktisch gericht en echt biologisch (1e deel). BMW is meer theoretisch en tevens ook iets meer geneeskunde gericht...quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, mijn verhaal:
Ik heb geen natuurkunde gehad op de middelbare dus daarom zit ik nu bijna in mijn 8e week van een zomercursus natuurkunde aan het JBI in Utrecht. Eigenlijk wilde ik biomedische wetenschappen gaan studeren in Nijmegen, maar ik was te laat voor de loting. Dus mijn plan was om bmw in Maastricht te gaan doen aangezien daar geen loting is. Maar nu heb ik toch maar besloten om biologie te doen aan de Radboud in Nijmegen en dan aan 't eind van het 1e jaar medische biologie te kiezen.
Ik snap nog steeds het verschil tussen BMW en Medische Bio niet echt. Die studieadviseurs kunnen het me geeneens duidelijk uitleggen..
Goede en enthousiaste leraar. Maar 4 jaar VWO natuurkunde in 8 weken doen is toch best ehm, snel om het maar zo te verwoordenquote:
Succesquote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goede en enthousiaste leraar. Maar 4 jaar VWO natuurkunde in 8 weken doen is toch best ehm, snel om het maar zo te verwoorden.. Verder een beetje jammer dat ik elke dag 2 uur naar Utrecht en 2 uur terug naar huis met de trein+bus moet. Maarja, volgende week dinsdag is het tentamen al, dan ben ik er als het goed is (voor het 1e deeltentamen een 7.7; 2e is vrijdag) vanaf.
Omdat we dan niet in de AT staan gok ikquote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef Lithia het volgende:
Piles, waarom kom je altijd de sc bezoeken als het een beetje actief is?
Waarom niet altijd?
Dan heeft hij vast last van een bug denk ik.quote:
Ja hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?!
It's not a bug, it's a feature: [Stop volgen]quote:Op maandag 18 juli 2011 20:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast last van een bug denk ik.
Ik vroeg me gewoon af waarom je het doet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
It's not a bug, it's a feature: [Stop volgen]
Maar ik zal 'm er eens in laten staan
Er is meestal niet zoveel te doen hierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waarom je het doet.
okéquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is meestal niet zoveel te doen hier
Een beetje "Mogge" en "Avond
" roepen
![]()
21 augustus!!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
It's not a bug, it's a feature: [Stop volgen]
Maar ik zal 'm er eens in laten staan
OMG!quote:
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef Joosterd het volgende:
MOBO heeft mij ook hier heen gestuurdJullie zijn toch wel een beetje gezellig he?
Mooiquote:
wij hebben een hekel aan newbies...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef Joosterd het volgende:
MOBO heeft mij ook hier heen gestuurdJullie zijn toch wel een beetje gezellig he?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wij hebben een hekel aan newbies...
Je zult er maar mee moeten leven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wij hebben een hekel aan newbies...
Welkomquote:
ok! Welkomquote:
quote:
Thanksquote:
Hoogstens een beetje newbie in deze SC.quote:
Jaja precies ja, newbie dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoogstens een beetje newbie in deze SC.
Over een paar jaar krijgen ze ook haargroei daar, wat lievvvquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef Bravebart het volgende:
Oh wat schattig, ex-A'tjes!
* in wangetjes knijpt
Op hun hoofdje, jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen ze ook haargroei daar, wat lievvv.
Heb ik al.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen ze ook haargroei daar, wat lievvv.
Deze SC is nog doder dan EXA SCquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Lithia het volgende:
[me=Lithia] wacht een paar uur af...
[/me]
Zijn we klaar met newbie-pesten? Mooi!
Ja ik kreeg al berichten door van oud EXA-Leden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Lithia het volgende:
Oh.. het kan nóg doder zijn hier hoor.
Als je het nog niet wist, de meeste EXA SC mensen trouwens hier: [SOG SC #21] Pfff
Klaar met newbiepesten, kan dat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Lithia het volgende:
[me=Lithia] wacht een paar uur af...
[/me]
Zijn we klaar met newbie-pesten? Mooi!
Alright.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja ik kreeg al berichten door van oud EXA-Leden.![]()
![]()
Toch bedankt.
Ja.quote:
Jij weet ook wel hoe je mensen hier moet houden hèquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef Lithia het volgende:
Oh.. het kan nóg doder zijn hier hoor.
Als je het nog niet wist, de meeste EXA SC mensen trouwens hier: [SOG SC #21] Pfff
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij weet ook wel hoe je mensen hier moet houden hè
Hmm.. ik zie het verschil niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is meestal niet zoveel te doen hier
Een beetje "Mogge" en "Avond
" roepen
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij weet ook wel hoe je mensen hier moet houden hè
quote:
Hoiquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:40 schreef Piles het volgende:
Heb je daar de hele middag over gedaan? Ambtenaar
de EXA-SCers zijn weer weg he!quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de EXA-SCers zijn weer weg he!
Maybe it's because I have a..quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef Lithia het volgende:
Omg, ze maakt een comeback!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maybe it's because I have a..Die film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Dat hoort traditie te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu.Ik denk dat ik hem bijna vijftig keer heb gezien.
Alleen jammer dat deel 2 zo slecht is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat hoort traditie te zijn.Zoals Kerstmis.
Ik faal als fan, ik wist niet dat er een deel 2 was.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen jammer dat deel 2 zo slecht is.
Ach, zo erg is het niet. De films lijken niet eens op elkaar. Deel 2 mist Tina Fey's humor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik faal als fan, ik wist niet dat er een deel 2 was.
Hm, ik zal het binnenkort eens zien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het niet. De films lijken niet eens op elkaar. Deel 2 mist Tina Fey's humor.
Deel 2 is echt verschrikkelijk jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het niet. De films lijken niet eens op elkaar. Deel 2 mist Tina Fey's humor.
Kijk in je truitje.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deel 2 is echt verschrikkelijk jaIk heb hem met moeite uitgezeten...
Ik wil helpenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil die knaap van de kfc reclame doodschoppen.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:19 schreef The_Dean het volgende:
Zo slecht kan deel 2 niet zijn toch? Tieten
Dat.quote:
quote:
Noooooooooquote:
Yeah you would.quote:
Komt wel goed schatje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wacht wel, dat doe ik nu tenslotte ook al
Dibs op de middelste!quote:
quote:
Zie editquote:
Jonge, zelfs ik wist dat man.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie editIk spreek de taal van de straat alleen fonetisch
Hoezo dan!quote:
Geil he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
nou euhm, ja... maar omdat dean hebt mag je er vast ook wel eens mee rijden...?quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:04 schreef Lithia het volgende:
Dus Dean, Isdatzo, jou en de rest krijgen die auto én dat meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:57 schreef Lithia het volgende:
Ik krijg al pijn bij mijn tanden als ik er naar kijk.
[me=Lithia] verstopt zich voordat Dean haar naar de tandarts sleept.
[/me]Ik voel m'n tanden al jaren niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tandarts is gewoon goed hoor
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nice! Ik wacht gewoon af totdat ik ook niets meer voel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik voel m'n tanden al jaren niet meer
En tandarts is gewoon goed hoor
jep. Morgen weer terugrijden. Dan nog onderweg in Duitsland overnachten. En dan zaterdag de rest naar huis.quote:
Waar in Duitsland zitten jullie?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jep. Morgen weer terugrijden. Dan nog onderweg in Duitsland overnachten. En dan zaterdag de rest naar huis.
Zwarte Woud. Dorpje heet Calmbach. Ongeveer 50 km ten oosten van Baden-Baden. Hoezo? Wil je langskomen?quote:
Zodat je hem kan luctoren zeker, jaaajaaaa!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zwarte Woud. Dorpje heet Calmbach. Ongeveer 50 km ten oosten van Baden-Baden. Hoezo? Wil je langskomen?
Plankingquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zodat je hem kan luctoren zeker, jaaajaaaa!
quote:
Allemaal bij elkaar zijn ze wel oud genoegquote:
Indeedquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef PieterBas het volgende:
oh wacht, volgens IMDB, zijn ze allemaal legal
Weer zo'n film waar twintigers spelen of ze 14-15 zijn
Niiiiiiiice!quote:February 18, 1988
Whehe, die is nog ouder dan ik.quote:
Dat heet... eigen schuld.. nieuwe oven!quote:
It's official.. we can hit thatquote:
Huh, wat doet die asperge daar? :Squote:
* Kuno_van_Dijk kan het wel gebruiken...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:22 schreef Lithia het volgende:
Mogguh Luc en Kuno.
* Lithia deelt extra koffie uit aan iedereen.
Het is Senseo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
* Kuno_van_Dijk kan het wel gebruiken...
ah... laat maar zitten... Ik dacht dat die Dean van je wel wat beters voor je zou hebben geregeld... (zowiezo dat hij zelf al senseo drinkt... wat een smerig spul is dat...)quote:
Ik heb geen idee of hij dat drinkt, ik wilde je maar plagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ah... laat maar zitten... Ik dacht dat die Dean van je wel wat beters voor je zou hebben geregeld... (zowiezo dat hij zelf al senseo drinkt... wat een smerig spul is dat...)
ooow dan is het goed!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij dat drinkt, ik wilde je maar plagen.
Wtfquote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ooow dan is het goed!!!![]()
![]()
![]()
Komt mn baas net kantoor binnen lopen aan de telefoon, had zn kindje even naar de opvang gebracht, zeggen ze daar: "Ow, we wisten niet dat hij ook nog een vader had!"Mn baas nu vet pissed dat ze dat zeiden!
![]()
![]()
Die gast doet het nooit, gisteren was die ook om eten aan het bedelen... zn vrouw is ziekjes...!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:52 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wtf![]()
Er zal vast een reden zijn waarom ze zo verbaasd zijn toch?
Whehe, klinkt als een lief gezinnetje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die gast doet het nooit, gisteren was die ook om eten aan het bedelen... zn vrouw is ziekjes...!![]()
mwah... 2 jaar terug is die bij zn toenmalige vrouw weggelopen die net een tweede baby had uitgepoept, en de dame waar die nu dus de baby van heem weggebracht (De zijne welteverstaan) is alweer zwanger...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 08:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Whehe, klinkt als een lief gezinnetje.
quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:00 schreef Bravebart het volgende:
True that!
Bwhehe, komt net zo'n mooiboy de trein in, met de tekst IK TREK HET ECHT NIET MEER! vraagt vervolgens of ik weet waar Ziekenhuis Lombardijen is en kotst vervolgens de hele trein onderWaarna hij het aantal mg MDMA begint op te tellen
_
Mja, MDMA als in de werkzame stof jaquote:
Universiteit Leiden, hoe bedenken ze het zegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:50 schreef PieterBas het volgende:
Universiteit Zuid Holland![]()
Zolang er Holland in voorkomt, zal het uiteraard wel goed komen![]()
Nope, als je een abonnement hebt, kunnen ze je niks maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef The_Dean het volgende:
Ja, verdomme net een nieuw Vodafone abo afgesloten. Veranderen lopende abo's ook mee?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, als je een abonnement hebt, kunnen ze je niks maken.
Zo, dat zal zeer doen bij die corpsballen.. die kunnen niet meer roepen dat ze aan de Leidsche studerenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Universiteit Leiden, hoe bedenken ze het zeg
Jong, wij sturen de extreme gevallen door naar jullie hoorquote:
Wait... whut?quote:
Hoe stoer als je in een rijtje komt met Jimi.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:33 schreef Bravebart het volgende:
Ook op haar 27ste; gevaarlijke leeftijd!
succesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Morgen sneeuw vanaf 1600 meter. En ik zit morgenavond (hopelijk, als ik het overleef) op 3300 meter.
Groetjes!
En Kurtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:27 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe stoer als je in een rijtje komt met Jimi.
Iedereen had haar tot verleden jaar gegeven..quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:57 schreef PieterBas het volgende:
Zit je maanden te zeiken over je internetverbinding, dat ie zo brak is.. is het met mijn router..
oeh....quote:Op zondag 24 juli 2011 12:02 schreef PieterBas het volgende:
nu zit ik wel met een onbeveiligde omgeving..
En dat duurt natuurlijk een tijdje voordat die eindelijk binnen is.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:08 schreef PieterBas het volgende:
nu niet meer.. maar goed.. dat wordt dus een nieuwe router bestellen
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:14 schreef PieterBas het volgende:
kan ook gewoon morgen langs de dynabyte lopen
Zonder bon is het wat lastig inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:24 schreef PieterBas het volgende:
Het is dat ik de bon niet meer kan vinden.. en de doos heb weggegooid, anders had ik er nog garantie op..
Nou ja, dat heb ik nog steeds.. maar dat is een ander verhaaltje
Tijd genoeg dus.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Rocksterren die sterven op hun 27e? Dan heeft magere Hein nog tot september!
Nu ben ik geen rockster... maar dan heb ik ook nog maar een paar maandenquote:Op zondag 24 juli 2011 12:30 schreef The_Dean het volgende:
Rocksterren die sterven op hun 27e? Dan heeft magere Hein nog tot september!
Bring it on!quote:
Lekker zonnetjequote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik begreep dat het lekker weer was in NL?
Wat doe je daar?quote:Maar het kan altijd erger! Sfeerfotos, vandaag op ongeveer 2050m, op weg naar de 3300.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeveer 30cm sneeuw.. leuk pad zoeken met stenen, beken, etc.
Uiteindelijk op 2500m maar besloten dat het te gevaarlijk werd (daar 60cm sneeuw, 0 zicht, af en toe kleine lawines, veel wind) en teruggegaan. 't Was echt bar en boos, volgens de gps hebben we op een bepaald stuk anderhalf uur over 850 meter (afstand) gedaan. Wel een dag om nooit te vergeten
.
Gast ben je wel goed? Nou is het in NL al hondenweer, ga jij voor je lol in de sneeuw banjerenquote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Maar het kan altijd erger! Sfeerfotos, vandaag op ongeveer 2050m, op weg naar de 3300.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk op 2500m maar besloten dat het te gevaarlijk werd (daar 60cm sneeuw, 0 zicht, af en toe kleine lawines, veel wind) en teruggegaan. 't Was echt bar en boos, volgens de gps hebben we op een bepaald stuk anderhalf uur over 850 meter (afstand) gedaan. Wel een dag om nooit te vergeten
.
quote:Op zondag 24 juli 2011 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Maar het kan altijd erger! Sfeerfotos, vandaag op ongeveer 2050m, op weg naar de 3300.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
quote:
Hondenweer, waar?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast ben je wel goed? Nou is het in NL al hondenweer, ga jij voor je lol in de sneeuw banjerenFreak!
Zit jij weer eens op een zonnig eiland?quote:
Ik heb ook geen idee waar hij het over heeft.quote:
quote:
Immer, uuuhh, altijd.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit jij weer eens op een zonnig eiland?
quote:Op maandag 25 juli 2011 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Goedemorgen! Nog 2 daagjes werken en dan ben ik klaaarrrrrrrr dan ga ik weer studeren!
wait.. what? wat ga je dan doen? toch luchtverkeersleider? Amsterdam! Cool waar ga je kijken?!quote:Op maandag 25 juli 2011 09:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Immer, uuuhh, altijd.
[..]Nog 10 weken hier
Dinsdag in Amsterdam kijken naar appartement
Ja, datquote:Op maandag 25 juli 2011 09:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wait.. what? wat ga je dan doen? toch luchtverkeersleider? Amsterdam! Cool waar ga je kijken?!
Echt hèquote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Piles naar de grote stad
Wat word 'ie al groot he
1 keer bij Emelisse geweest, brouwerij hier in de buurt. Dat smaakte welquote:
De kans wordt wel steeds groter dat we nu eindelijk een keer een meet kunnen organiseren...!quote:Op maandag 25 juli 2011 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Piles naar de grote stad
Wat word 'ie al groot he
volgens mij liegt Pilie ook gewoon hoor..!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |