Nuff said.quote:
Slechts het beste radioprogramma wat er ooit heeft bestaan. MiddenInDeNachtRick, met Rick van V, Erik-Jan en Koert [de twee sidekicks]. En niet te vergeten de sidechiks. En Henk. En Bertje. En... En... En...quote:
Klinkt supervet.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Slechts het beste radioprogramma wat er ooit heeft bestaan. MiddenInDeNachtRick, met Rick van V, Erik-Jan en Koert [de twee sidekicks]. En niet te vergeten de sidechiks. En Henk. En Bertje. En... En... En...
Doordeweekse nachten tussen twaalf en drie op 538.
Die BBQ waren legendarisch. Wij als twee enige Hollanders waren er mee begonnen. Krat bier op tafel, BBQ aansteken, paar lappen vlees erop en dan kwamen de mensen vanzelf. Alles werd er bij gesleept, radio's, eigen vlees, eigen drank, stoelen, vuurdingen, alles
Zo'n gave ervaring om tot diep in de nacht te chillen, drinken, eten en dat het gewoon nooit echt donker word... blijft wat schemeren, je wacht op de nacht... kijk je op je horloge en kom je er achter dat je over een half uur alweer naar de baas moet
Op een gegeven moment hadden we 17 kratten bier in ons halletje staan... vreemd dat je dan bekend staat als 'The Beer Guys'. Sommige mensen kwamen zelfs een krat kopen als het al te laat was om naar de winkel
Scheelt dat je de enige bent met een auto en met geld. Uitwonende beurs ftw.
Was ook niet helemaal eerlijk, wij hoefden ook geen huur te betalen voor de kamer [deden de stagebedrijven], ik kon ontbijten en eten op de zaak en we betaalden dus geen collegegeld enzo.
Weinig kosten, weinig boodschappen, dus veel geld over voor de leukere dingen!
O haiquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:11 schreef jna het volgende:
Oh, een heel nieuw topic wat ik heb gemistLekker scherp jna
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
En daar heeft iedereen zich zeker netjes voorgesteld?
Ja!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb me twee keer voorgesteld.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben een heks mét pukkel.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee hoor:
Hoi, ik ben Sam.. ik houd van mannen en ben een tovenaar
Dat is wel het nadeelquote:
Beetje onhandig dat ze zo dit bij elkaar liggenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, dat is toch niet erg? Liefde > haat.![]()
Ik begreep dat we besloten hadden Moblo de schuld te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje onhandig dat ze zo dit bij elkaar liggen
Maareh, nieuwe mensen hierWat is er gebeurd
EXA is gesloten en de SC'ers kunnen nergens heen. De meeste zitten nu in de SOG SC. Ik zit eventjes in beide.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje onhandig dat ze zo dit bij elkaar liggen
Maareh, nieuwe mensen hierWat is er gebeurd
Ik doe niet aan teruglezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezenHa, goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Die is blauw hè, goed punt dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik begreep dat we besloten hadden Moblo de schuld te geven.
Nouja, mijn verhaal:quote:
Is er ook niet echt; Biologie is wel meer praktisch gericht en echt biologisch (1e deel). BMW is meer theoretisch en tevens ook iets meer geneeskunde gericht...quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, mijn verhaal:
Ik heb geen natuurkunde gehad op de middelbare dus daarom zit ik nu bijna in mijn 8e week van een zomercursus natuurkunde aan het JBI in Utrecht. Eigenlijk wilde ik biomedische wetenschappen gaan studeren in Nijmegen, maar ik was te laat voor de loting. Dus mijn plan was om bmw in Maastricht te gaan doen aangezien daar geen loting is. Maar nu heb ik toch maar besloten om biologie te doen aan de Radboud in Nijmegen en dan aan 't eind van het 1e jaar medische biologie te kiezen.
Ik snap nog steeds het verschil tussen BMW en Medische Bio niet echt. Die studieadviseurs kunnen het me geeneens duidelijk uitleggen..
Goede en enthousiaste leraar. Maar 4 jaar VWO natuurkunde in 8 weken doen is toch best ehm, snel om het maar zo te verwoordenquote:
Succesquote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goede en enthousiaste leraar. Maar 4 jaar VWO natuurkunde in 8 weken doen is toch best ehm, snel om het maar zo te verwoorden.. Verder een beetje jammer dat ik elke dag 2 uur naar Utrecht en 2 uur terug naar huis met de trein+bus moet. Maarja, volgende week dinsdag is het tentamen al, dan ben ik er als het goed is (voor het 1e deeltentamen een 7.7; 2e is vrijdag) vanaf.
Omdat we dan niet in de AT staan gok ikquote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef Lithia het volgende:
Piles, waarom kom je altijd de sc bezoeken als het een beetje actief is?
Waarom niet altijd?
Dan heeft hij vast last van een bug denk ik.quote:
Ja hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 20:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?!
It's not a bug, it's a feature: [Stop volgen]quote:Op maandag 18 juli 2011 20:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast last van een bug denk ik.
Ik vroeg me gewoon af waarom je het doet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
It's not a bug, it's a feature: [Stop volgen]
Maar ik zal 'm er eens in laten staan
Er is meestal niet zoveel te doen hierquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waarom je het doet.
okéquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is meestal niet zoveel te doen hier
Een beetje "Mogge" en "Avond
" roepen
![]()
21 augustus!!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
It's not a bug, it's a feature: [Stop volgen]
Maar ik zal 'm er eens in laten staan
OMG!quote:
Neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef Joosterd het volgende:
MOBO heeft mij ook hier heen gestuurdJullie zijn toch wel een beetje gezellig he?
Mooiquote:
wij hebben een hekel aan newbies...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:53 schreef Joosterd het volgende:
MOBO heeft mij ook hier heen gestuurdJullie zijn toch wel een beetje gezellig he?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wij hebben een hekel aan newbies...
Je zult er maar mee moeten leven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wij hebben een hekel aan newbies...
Welkomquote:
ok! Welkomquote:
quote:
Thanksquote:
Hoogstens een beetje newbie in deze SC.quote:
Jaja precies ja, newbie dus.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoogstens een beetje newbie in deze SC.
Over een paar jaar krijgen ze ook haargroei daar, wat lievvvquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:47 schreef Bravebart het volgende:
Oh wat schattig, ex-A'tjes!
* in wangetjes knijpt
Op hun hoofdje, jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen ze ook haargroei daar, wat lievvv.
Heb ik al.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Over een paar jaar krijgen ze ook haargroei daar, wat lievvv.
Deze SC is nog doder dan EXA SCquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef Lithia het volgende:
[me=Lithia] wacht een paar uur af...
[/me]
Zijn we klaar met newbie-pesten? Mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |