quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef ForrestX het volgende:
ALs je een nieuwe auto zoekt, ik heb een A4 Avant TDI uit 98 2010...voor slechts 10k is ie van jou!! Net nieuw APK gekeurd, airco, lichtmetalen velgen...alles erop en er aan...voor jou doe ik er nog een gratis navigatie van TomTom bij!
Plaats de link even als die erop staat. Er zullen waarschijnlijk wel een paar mensen in dit topic interesse hebben in die auto.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef Hater het volgende:
Ok... Ik denk dat ik hem maar weer op marktplaats zet...
Hopelijk krijg ik hetzelfde gewoon er voor terug... Ga nu een advertentie maken
okquote:Op maandag 18 juli 2011 15:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Plaats de link even als die erop staat. Er zullen waarschijnlijk wel een paar mensen in dit topic interesse hebben in die auto.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef Hater het volgende:
Ok... Ik denk dat ik hem maar weer op marktplaats zet...
Hopelijk krijg ik hetzelfde gewoon er voor terug... Ga nu een advertentie maken
Ja sorry, met je telefoon posten terwijl je een baby aan het voeden bent gaat wel eens foutquote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Hater het volgende:
[..]
12 jaar ouder dan die in werkelijkheid is....
zoek de fout hahaha
je bedoelde: in werkelijkheid 12 jaar ouder is
Als je zelf een oplichter wil zijn wel ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Hater het volgende:
Zal ik dan weer gewoon zeggen dattie uit 2009 komt?
Is een troll niet sowieso een oplichter? Er is toch helemaal niets waar van zijn verhalen, dus hij probeert ons op te lichten...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je zelf een oplichter wil zijn wel ja.
Mooi dat moderne moeders hun prioriteiten goed weten te stellen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef Leandra het volgende:
Ja sorry, met je telefoon posten terwijl je een baby aan het voeden bent gaat wel eens fout
Haha faalquote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja sorry, met je telefoon posten terwijl je een baby aan het voeden bent gaat wel eens fout
Ja, juist met een drinkende of slapende baby in m'n armen is het nog wel te doen qua meelezen en postenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mooi dat moderne moeders hun prioriteiten goed weten te stellen.
Naja ik wil het best bewijzen.. hoe?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef Reneuh het volgende:
Bewijs willen we hebben.
Tot die tijd: trolltopic
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
Bij zulke aankopen eerst ff goed informeren over het hoe en wat...
Gaarne eenquote:
Foto's van je papieren (prive-info eruit halen) en het overschrijvingsbewijsquote:
Met een kaartje met TS' username erbij (voor het bewijs).quote:
Ha-ha heel garpig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:59 schreef Gijsch het volgende:
Ik kan die foto's ook voor je bewerken op mijn pc uit '98. Voor maar 850 euro (is goedkoop, vraag maar aan je buurman!)
iPhoto, klik op bewerk foto en dan retoucheer. Ben beneuwd. Uploaden kan op tinypic.comquote:
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Hater het volgende:
als ik zeg dat ik troll, krijg ik dan wel serieuze adviezen?
mooie UI nerdquote:Op maandag 18 juli 2011 16:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
iPhoto, klik op bewerk foto en dan retoucheer. Ben beneuwd. Uploaden kan op tinypic.com
Hm hij wist het zelf ook niet hoor.. naja kennis, het is de vriend van mn zusje, weet niet hoe je dat noemt.quote:
Hij wist het zelf ook niet? Het wordt steeds leuker....quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef Hater het volgende:
[..]
Hm hij wist het zelf ook niet hoor.. naja kennis, het is de vriend van mn zusje, weet niet hoe je dat noemt.
Een zwager of gewoon vriend van m'n zusje...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef Hater het volgende:
[..]
Hm hij wist het zelf ook niet hoor.. naja kennis, het is de vriend van mn zusje, weet niet hoe je dat noemt.
een naaier...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef Hater het volgende:
[..]
hahaha dit is echt prima verwoord zoquote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef ForrestX het volgende:
[..]
een naaier...
wel apart.,..worden jij en je zusje door de zelfde gozer genaaid...
So what? Ik ben vaak genoeg serieus in WGRquote:Op maandag 18 juli 2011 17:16 schreef ellevehC86 het volgende:
Mijnheer heeft nog een grotere geschiedenis in [ONZ] dan Chuck Norris heeft in roundhouse kicks, geen aandacht aan besteden, hij heeft zijn lolletje gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |