Foto's van je papieren (prive-info eruit halen) en het overschrijvingsbewijsquote:
Met een kaartje met TS' username erbij (voor het bewijs).quote:
Ha-ha heel garpig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:59 schreef Gijsch het volgende:
Ik kan die foto's ook voor je bewerken op mijn pc uit '98. Voor maar 850 euro (is goedkoop, vraag maar aan je buurman!)
iPhoto, klik op bewerk foto en dan retoucheer. Ben beneuwd. Uploaden kan op tinypic.comquote:
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 16:13 schreef Hater het volgende:
als ik zeg dat ik troll, krijg ik dan wel serieuze adviezen?
mooie UI nerdquote:Op maandag 18 juli 2011 16:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
iPhoto, klik op bewerk foto en dan retoucheer. Ben beneuwd. Uploaden kan op tinypic.com
Hm hij wist het zelf ook niet hoor.. naja kennis, het is de vriend van mn zusje, weet niet hoe je dat noemt.quote:
Hij wist het zelf ook niet? Het wordt steeds leuker....quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef Hater het volgende:
[..]
Hm hij wist het zelf ook niet hoor.. naja kennis, het is de vriend van mn zusje, weet niet hoe je dat noemt.
Een zwager of gewoon vriend van m'n zusje...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef Hater het volgende:
[..]
Hm hij wist het zelf ook niet hoor.. naja kennis, het is de vriend van mn zusje, weet niet hoe je dat noemt.
een naaier...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef Hater het volgende:
[..]
hahaha dit is echt prima verwoord zoquote:Op maandag 18 juli 2011 16:50 schreef ForrestX het volgende:
[..]
een naaier...
wel apart.,..worden jij en je zusje door de zelfde gozer genaaid...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |