Zijn ze wel even groot? Jimmie (mijn eerste parkiet) was ook een slag kleiner dan zowel Noddie als Bennie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Apart eigenlijk, Meisje is veel kleiner (en lichter!) dan Mara terwijl het allebei gewone grasparkietjes zijn... Mara weegt puur op gevoel zeker 2x zoveel als Meisje en dat kan echt niet alleen in de vleugels en staart zitten (die Meisje dus niet heeft).
Die van mij bedoel je? Nee, het zijn allebei gewone, maar beiden dus een slag groter dan mijn vorige gewone parkiet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:28 schreef piepkuiken21 het volgende:
is de een een Engelse en de ander een gewone?
Ze spuiten tegenwoordig stiekem anabolen enzo in de eierenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die van mij bedoel je? Nee, het zijn allebei gewone, maar beiden dus een slag groter dan mijn vorige gewone parkiet.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze spuiten tegenwoordig stiekem anabolen enzo in de eieren
Wat dacht van je van gewichtheffen? Hier Noddie op 29 mei 2010, op zijn tweede verjaardag, met zijn basketbal- en fitnessspel:quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een paar jaar zitten er enorm gespierde beesten op de stokjes die grunten ipv piepen
Nee, want Bennie heeft nooit zin om hem te spotten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zodra men niet kijkt ligt 'ie zeker op z'n rug te heffen?
Leuk hoor! Maar heb je er nu dan drie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:54 schreef joyvke het volgende:
Heb een nieuw parkietje gekocht vandaag. Hij zat zo schattig te beboppen in de kooi en hij beet zachtjes op mijn vinger. Nu zit hij me te bestuderen vanuit de kooi. Het is een echte grasparkiet (zo'n groene). Ik denk in ieder geval dat het een mannetje is. Blauwe neusdop en meer blauw dan Aya (zij heeft rond de gaatjes blauw zitten). edit: alhoewel ik nu toch aan het twijfelen sla ><.
Slechte kwaliteit foto. Moet nog een naam verzinnen die bij Aya en Shanji past :p
[ afbeelding ]
Yea op het moment heb ik er nu 3 (en dat gaat prima aangezien ze ook lekker los mogen vliegen). Als het 2 mannetjes en een vrouwtje zijn kan het in principe bij elkaar. Heb genoeg ruimte om er 4(in totaal) te nemen en wilde eigenlijk 2 jongere erbij, maar ik zag deze zitten en ik was eigenlijk verkochtquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk hoor! Maar heb je er nu dan drie?
Wist ik niet, dat je er ook drie kunt nemen als het twee mannetjes en een vrouwtje zijn. Ik zou meer dan twee echt te veel vinden, omdat ik steeds wil weten waar ze zijn als ik de kamer binnenkom. Maar jij bent het misschien al gewend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:14 schreef joyvke het volgende:
[..]
Yea op het moment heb ik er nu 3 (en dat gaat prima aangezien ze ook lekker los mogen vliegen). Als het 2 mannetjes en een vrouwtje zijn kan het in principe bij elkaar. Heb genoeg ruimte om er 4(in totaal) te nemen en wilde eigenlijk 2 jongere erbij, maar ik zag deze zitten en ik was eigenlijk verkocht. Niet helemaal de bedoeling, maar zij/ hij lijkt al vrij happy te zijn(al wassen, knarsen met bekje, op 1 pootje slapen, lekker opgebold etc).
(zit trouwens apart nu voor vandaag, zodat hij/ zij kan wennen en tot rust kan komen).
Ik sluit me hierbij aan. Sterkte!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat sneu... Maar 11 jaar is wel een zeer respectabele leeftijd
Wat erg. Ik wens je veel sterkte toe. Maar inderdaad een mooie leeftijd. En ik hoop dat je daaruit en uit het feit dat hij ongetwijfeld een mooi leven heeft gehad troost put.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:59 schreef Gala6183 het volgende:
Mijn vriendje Bo is niet meer. Hij is 11 jaar geworden.
[ afbeelding ]
Graag gedaan. Wat naar. Wie paste er op Bo?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef Gala6183 het volgende:
Dank voor jullie lieve berichtjes. Het is tijdens mijn vakantie gebeurdDat maakt het extra sneu.
Vrienden die de afgelopen 3 jaar altijd op hem gepast hebben als we op vakantie gingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wat naar. Wie paste er op Bo?
Het is wel een van de redenen dat ik niet op vakantie ga. Wil ze gewoon niet aan iemand anders toevertrouen. Mijn huis enzo wel, maar voor mijn jongens wil ik het liefst altijd zelf zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |