quote:
ja.quote:
Neeeeequote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flink proppen, dan komt het wel goed.
Ik neuk mannen. Flink proppen is my middle name.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flink proppen, dan komt het wel goed.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neuk mannen. Flink proppen is my middle name.Stephan flink proppen van Mierlo.
Succes! Laat maar weten of het wat geworden is..quote:Op maandag 18 juli 2011 13:31 schreef L-E het volgende:
Ik ga kip kopen. En cola. En wijn. En geitenkaas. Dat kan ik allemaal kopen, wat een luxe eigenlijk. Hemels.
ah was jij datquote:Op maandag 18 juli 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neuk mannen. Flink proppen is my middle name.Stephan flink proppen van Mierlo.
Kip uit de oven, met rozemarijnquote:Op maandag 18 juli 2011 13:31 schreef L-E het volgende:
Ik ga kip kopen. En cola. En wijn. En geitenkaas. Dat kan ik allemaal kopen, wat een luxe eigenlijk. Hemels.
ja.. maar omdat ik te zwaar getild heb met stenen van t weekend.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt nu nog steeds moeite met lopen?
En nu heb ik ook honger.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kip uit de oven, met rozemarijnMet een geitenkaassalade met honing
En een glas wijn
![]()
Nu heb ik honger, dank je L-E!![]()
Kippevleugeltjes marineren in ketjap en sambal, en dan op de BBQquote:Op maandag 18 juli 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nu heb ik ook honger.
Moet echt weer eens uitgebreid gaan koken.
ook weer wakker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een associatief geheugen is soms een plaag
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Joahquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef clevy het volgende:
[..]
ook weer wakker?Dat geldt wel voor meer zaken hier....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een associatief geheugen is soms een plaagA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
valt wel mee.. ik ben niet echt een plaag, ik ben uit te roeien als het echt moet.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer zaken hier....
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kip uit de oven, met rozemarijnMet een geitenkaassalade met honing
En een glas wijn
![]()
Nu heb ik honger, dank je L-E!![]()
Lamskoteletjes grillen dan maarquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef clevy het volgende:
[..]
ook weer wakker?RamzesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een associatief geheugen is soms een plaag. Maar, ik ben geen hij
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik houd niet zo van ruccola, mag 't ook een andere sla soort zijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JoahMet honing, ruccola, cherrytomaatjes, olijfolie met een vleugje knoflook, grofgemalen peper en geroosterde walnoten
Eikenbladsla? Lolorosso?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van ruccola, mag 't ook een andere sla soort zijn?.
Ik ga morgen BBQ-enquote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie maken me hongerig!! En dat terwijl het pas maandag is, en op maandag moet er altijd weer normaal gedaan worden met eten!
dit fragment zit geen hij in..quote:
Zwarte cross?quote:
De mega blubber power race!quote:
Ook lekker om met kipfilet te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kippevleugeltjes marineren in ketjap en sambal, en dan op de BBQ![]()
![]()
![]()
Zeer zekerquote:
met carlo en irene?quote:
Don't care, als 't maar groen is en geen ruccolaquote:
ruccola is ook heul geen sla maar een kruidquote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't care, als 't maar groen is en geen ruccola.
Hoeveel mensen heb je een schuiver zien maken?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer zeker
Donderdagavond flinke regen bij het in de rij staan en het tent opzetten. Vrijdag, zaterdag overdag en zondag goed weer met veel zon. Zaterdag van 17:30 tot minstens 3:00 hozenEn toen kwam dus de chocoladevla
Ik dacht altijd dat 't een sla soort wasquote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef clevy het volgende:
[..]
ruccola is ook heul geen sla maar een kruid
Toch wel een stuk of 10 mensen in de modder en nog wel 100 meer die overduidelijk het varken hadden uitgehangenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb je een schuiver zien maken?
nope.. staat niet voor niets in m'n herbarium en niet in de moestuinquote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat 't een sla soort was.
Het is eigenlijk alleen leuk als het niet de bedoeling is en dan VOORAL als het van die opgedirkte blonde tuthola's zijn die niet vies willen wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toch wel een stuk of 10 mensen in de modder en nog wel 100 meer die overduidelijk het varken hadden uitgehangen
WTF?!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. staat niet voor niets in m'n herbarium en niet in de moestuin
Ook wel gezien, van die opgetutte dames die nietsvermoedend naar de cross of een band zitten te kijken en dat er dan een kerel achter hun keihard in de modder/het water springtquote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen leuk als het niet de bedoeling is en dan VOORAL als het van die opgedirkte blonde tuthola's zijn die niet vies willen worden
ook kinderachtig.....quote:Op maandag 18 juli 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook wel gezien, van die opgetutte dames die nietsvermoedend naar de cross of een band zitten te kijken en dat er dan een kerel achter hun keihard in de modder/het water springt
ah.. foutje. blijkbaar mag die naam alleen als ie in een kamer binnen is.quote:
quote:herbaria
Wordt gebruikt voor kamers of gebouwen waarin zich een systematisch geordende collectie beschermde planten bevindt. Voor tuinen met kruiden wordt `kruidentuin` gebruikt.
Onwijze nerd die je dr bentquote:Op maandag 18 juli 2011 14:37 schreef clevy het volgende:
[..]
ah.. foutje. blijkbaar mag die naam alleen als ie in een kamer binnen is.
[..]
Whehehe.. Ik hoop stiekem wel dat augustus een wat drogere maand wordtquote:Op maandag 18 juli 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook wel gezien, van die opgetutte dames die nietsvermoedend naar de cross of een band zitten te kijken en dat er dan een kerel achter hun keihard in de modder/het water springt
helaas wel. ik heb wat meer draaien om de oren nodig om zulks gedrag af te leren vrees ik.quote:
Hetzelfde met Sex of Seksquote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben er dol op, pasta met rucola en mozzarella en tomaat en knoflook, maak me gek.
bewust in een plas springen om een ander te benadelen (zo vatte ik het op iig)quote:
De ene sex/seks is de andere sex/seks niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hetzelfde met Sex of Seks
Maakt mij het uit hoe je het schrijft. Als het maar lekker is
We dachten dat je er van zou leren.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef L-E het volgende:
[..]
De ene sex/seks is de andere sex/seks niet.
En ik heb niet voor niets die taalnazi-award gewonnen, jullie zullen het weten ook.
Vaak gebeurt dat niet eens bewustquote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
bewust in een plas springen om een ander te benadelen (zo vatte ik het op iig)
vind ik nogal kinderachtig
maar hey, ik rij ook door de plassen als ik voetgangers zie
In dit geval ga ik met de boeren mee, als je dat niet wil heb je NIETS op de ZC te zoeken lijkt mequote:Op maandag 18 juli 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
bewust in een plas springen om een ander te benadelen (zo vatte ik het op iig)
vind ik nogal kinderachtig
maar hey, ik rij ook door de plassen als ik voetgangers zie
Nou precies. En het zijn ook altijd van die dagkneuzenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vaak gebeurt dat niet eens bewust. En je bent ook wel achterlijk als je helemaal opgedirkt naar de Zwarte Cross gaat
.
... act like a farmer ?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit geval ga ik met de boeren mee, als je dat niet wil heb je NIETS op de ZC te zoeken lijkt me.
When in rome.....
Yuki was daarin veeeeel erger.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
We dachten dat je er van zou leren.
En volgens mij ben je helemaal niet zo erg.
ben je dan ook niet t soort vrouw dat de boeren doorgaans zoeken?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Inderdaad, als je naar de Zwarte Cross gaat weet je dat je smerig terug komt. Overigens vind ik dat niet zo erg op festivals. Ik voel me gewoon niet zo thuis puur onder de boeren
En jij hebt dus een verkeerd beeld van de Zwarte Crossquote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Inderdaad, als je naar de Zwarte Cross gaat weet je dat je smerig terug komt. Overigens vind ik dat niet zo erg op festivals. Ik voel me gewoon niet zo thuis puur onder de boeren
Ik vind ook dat ik niet zo erg ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
We dachten dat je er van zou leren.
En volgens mij ben je helemaal niet zo erg.
Nauwelijks meer een echte boer te vinden, though.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef Ripley het volgende:
Ik wil ook niet vies worden hoor. Een beetje is niet erg, maar wee zijn gebeente die mij in die modder duwt met opzet. Dan heb je echt een probleemquote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen leuk als het niet de bedoeling is en dan VOORAL als het van die opgedirkte blonde tuthola's zijn die niet vies willen worden
zei ik hem laatst ook alquote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef L-E het volgende:
Rival, door je rode-auto-UI denk ik steeds eerst heel even dat je Peu bent. Verwarrend.
Welnee ze heeft vrienden die uit ervaring spreken! Da witte tooooch?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En jij hebt dus een verkeerd beeld van de Zwarte Cross
Het ging mij om het woordje puur. Tuurlijk komen er veel 'boeren', logisch ook, maar dat is lang niet het gehele publiek. Nog niet de helft denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vrienden die er zakelijk gezien komen en die hebben hetzelfde als ik. Denk ook dat mijn beeld van boers anders is dan bijvoorbeeld dat van jou Samzz
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef Ripley het volgende:
Ik heb vrienden die er zakelijk gezien komen en die hebben hetzelfde als ik. Denk ook dat mijn beeld van boers anders is dan bijvoorbeeld dat van jou Samzz
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben er dol op, pasta met rucola en mozzarella en tomaat en knoflook, maak me gek.
Ja preciesquote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welnee ze heeft vrienden die uit ervaring spreken! Da witte tooooch?
Ik had mijn wagen weggehaald vanwege de vergelijking, die is nu niet meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef L-E het volgende:
Rival, door je rode-auto-UI denk ik steeds eerst heel even dat je Peu bent. Verwarrend.
Dan zet je een hoog stemmetje op?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ook niet vies worden hoor. Een beetje is niet erg, maar wee zijn gebeente die mij in die modder duwt met opzet. Dan heb je echt een probleem
Grote foutquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had mijn wagen weggehaald vanwege de vergelijking, die is nu niet meer.
Peu is niet meer. dus heb ik mijn wagen weer als UI
Nee snap ik, maar met boeren bedoel ik iets overkoepelendersquote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging mij om het woordje puur. Tuurlijk komen er veel 'boeren', logisch ook, maar dat is lang niet het gehele publiek. Nog niet de helft denk ik.
+1 Samequote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef L-E het volgende:
"moet je maar niet naar de ZC komen"quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ook niet vies worden hoor. Een beetje is niet erg, maar wee zijn gebeente die mij in die modder duwt met opzet. Dan heb je echt een probleem
De boeren blijven juist weg sinds het niet meer boers isquote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het ging mij om het woordje puur. Tuurlijk komen er veel 'boeren', logisch ook, maar dat is lang niet het gehele publiek. Nog niet de helft denk ik.
Ik 'verwacht' de hele tijd verhalen over zoen mevrouwquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1 Same
Lijkt net of pisvlek er nog steeds is.
quote:
krijg ik tenminste eens aandachtquote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1 Same
Lijkt net of pisvlek er nog steeds is.
En ik werk bij een hele grote fabrikant van zoekmachines in het buitenland en ik mis mijn dikke blinde mol maar ik mag het daar steeds over hebben maar jullie niet!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik 'verwacht' de hele tijd verhalen over zoen mevrouw
Nee, ik snap wel wat je bedoeld, maar dan nog komen er bijvoorbeeld heel veel standaard gezinnetjes uit het hele land. Ook ladingen vaste festivalgangers die allerlei festivals afgaan. En uiteraard cross liefhebbers uit het hele land (en het buitenland). Om maar even wat mensen te noemen die echt totaal niet boers zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar met boeren bedoel ik iets overkoepelendersMisschien niet duidelijk genoeg uitgedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is verkast naar PTA en de reguliere R&P SC.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Ripley het volgende:
oh, heb ik ook gemist! Wat was er mis met Peu?
God wat heb ik weer genoten. Mooi hoe je totaal de modder niet erg vindt met de juiste schoenenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
De boeren blijven juist weg sinds het niet meer boers is.
Wel jammer voor ze, ZC is gaaf.
Nee, zij. Nadat ik ze een spinnign salto kick in the nuts heb gegevenquote:
cross liefhebbers = boerenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
En uiteraard cross liefhebbers uit het hele land (en het buitenland). Om maar even wat mensen te noemen die echt totaal niet boers zijn.
Als we jou toch niet haddenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Die is verkast naar PTA en de reguliere R&P SC.
Zat alleen maar te patsen over alles, maar voornamelijk zijn nieuwe vriendin, die hij zoenmevrouw noemde. En dat vond vrijwel iedereen bloedirritant.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef Ripley het volgende:
oh, heb ik ook gemist! Wat was er mis met Peu?
Cross liefhebbers vallen bij mij toch wel enigszins onder de noemer boers. En standaard gezinnetjes kunnen ook boers zijn, lijkt me. Dat is het meer. Ik vind de ex van mijn lief ook wat boers. is verder een leuke meid, maar ik heb er gewoon niet enorm veel meequote:Op maandag 18 juli 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel wat je bedoeld, maar dan nog komen er bijvoorbeeld heel veel standaard gezinnetjes uit het hele land. Ook ladingen vaste festivalgangers die allerlei festivals afgaan. En uiteraard cross liefhebbers uit het hele land (en het buitenland). Om maar even wat mensen te noemen die echt totaal niet boers zijn.
en vergeet de Flacon punch nietquote:Op maandag 18 juli 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zij. Nadat ik ze een spinnign salto kick in the nuts heb gegeven
Dat is het hem, de juiste klerenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God wat heb ik weer genoten. Mooi hoe je totaal de modder niet erg vindt met de juiste schoenen
Nou ja, E-M met zijn kloon en knuffelmeisje deed niet veel anders toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zat alleen maar te patsen over alles, maar voornamelijk zijn nieuwe vriendin, die hij zoenmevrouw noemde. En dat vond vrijwel iedereen bloedirritant.
*zucht* laat maar. Jouw bekenden die daar komen werken weten het vast beter dan Samzz en ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Cross liefhebbers vallen bij mij toch wel enigszins onder de noemer boers. En standaard gezinnetjes kunnen ook boers zijn, lijkt me. Dat is het meer. Ik vind de ex van mijn lief ook wat boers. is verder een leuke meid, maar ik heb er gewoon niet enorm veel mee
Is toch ook prima? Jullie komen vast ook op sommige feestjes waar ik graag kom liever niet
dat zie je uberhaupt vaak bij concerten en festivals en ook bij strandfeestjes. Dan ben je echt een dom wichtquote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hem, de juiste kleren.
Vorig jaar liepen ze er met hakken rond, dan doe je iets verkeerd.
Ja, dat vind ik dus bullshitquote:
Dat zei ik niet, ik zei dat mijn (en hun) definitie van wat boers is misschien anders isquote:Op maandag 18 juli 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht* laat maar. Jouw bekenden die daar komen werken weten het vast beter dan Samzz en ik.
Op 1 of andere manier werkte dat minder op de zenuwen van de meestenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, E-M met zijn kloon en knuffelmeisje deed niet veel anders toch?
Er kunnen meerdere mensen tegelijk irritant zijn. Daar heb ik ruimte voor in mijn leven.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, E-M met zijn kloon en knuffelmeisje deed niet veel anders toch?
Ik vind het niet een reden om de vlag uit te hangen. Maar ik weet dat ik een van de weinigen ben.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee het is..
Peu en Yuki zijn vertrokken?Woei!
Van die feestjes met Randstad arro's?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Cross liefhebbers vallen bij mij toch wel enigszins onder de noemer boers. En standaard gezinnetjes kunnen ook boers zijn, lijkt me. Dat is het meer. Ik vind de ex van mijn lief ook wat boers. is verder een leuke meid, maar ik heb er gewoon niet enorm veel mee
Is toch ook prima? Jullie komen vast ook op sommige feestjes waar ik graag kom liever niet
dat snap ik Ang3l, maar de boeren nietquote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus bullshitTuurlijk weet je dat je vies kunt worden met regenweer en zand en zo. Duh. Daar moet je je dan ook niet zo druk om maken. maar ti's wat anders als er iemand je zo HOEPLA de modder in douwt. Als ik in de modder wil liggen dan spring ik er zelf wel in. van mij moeten ze afblijven.
Ik spring op Lowlands ook niet de modder in. Ik kan wel altijd smakelijk lachen en kijken naar de glijtaferelen (al is dat welw eer een paar jaar geleden dat het zo was) maar ze hoeven me er niet in te betrekken. En ik ben echt geen witte broek en slippertjes type hoor.
Goed, dan vind jij gewoon allerlei niet boerse mensen lekker boers. Waar maak ik me eigenlijk ook druk om. Mensen die er zo over denken en niet naar de ZC komen, kan de ZC sowieso missen als kiespijnquote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik zei dat mijn (en hun) definitie van wat boers is misschien anders is
Ik vind al dat soort jeuknamen irritant, zeg gewoon dat het je scharrel, je date of je lief isquote:Op maandag 18 juli 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier werkte dat minder op de zenuwen van de meesten
ik ben met jou.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het niet een reden om de vlag uit te hangen. Maar ik weet dat ik een van de weinigen ben.
Ik heb geen hekel aan Yuki hoor. Weet ook niet waar de haat vandaan komt.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het niet een reden om de vlag uit te hangen. Maar ik weet dat ik een van de weinigen ben.
Dan doen ze iets verkeerd ja. Maar daar hebben ze mooi zichzelf mee. Hoef je ze niet voor in de modder te douwen. Je mag wel ff lachen als ze zelf uitglijden natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het hem, de juiste kleren.
Vorig jaar liepen ze er met hakken rond, dan doe je iets verkeerd.
ja ach, ik ga niet haar naam hier noemen, dus je moet iets, maar ben het met je eens, jeuknamen zijn irritantquote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind al dat soort jeuknamen irritant, zeg gewoon dat het je scharrel, je date of je lief is
Mrs stbaby vind ik dan wel weer okay m:)
Ja, iid. Ik loop op ZC op laarzen, niks andersquote:Op maandag 18 juli 2011 14:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat zie je uberhaupt vaak bij concerten en festivals en ook bij strandfeestjes. Dan ben je echt een dom wicht
Dat zal bij de zwarte cross boeren ongetwijfeld de perceptie zijnquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed, dan vind jij gewoon allerlei niet boerse mensen lekker boers. Waar maak ik me eigenlijk ook druk om. Mensen die er zo over denken en niet naar de ZC komen, kan de ZC sowieso missen als kiespijn
Ik heb ook geen haat of wat dan ook hoor, maar ik had ook totaal niks met haar.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef L-E het volgende:
Ik vind het de laatste jaren wel steeds erger worden op Lowlands trouwens, doordat er al 3 jaar geen pokkeweer meer isquote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan doen ze iets verkeerd ja. Maar daar hebben ze mooi zichzelf mee. Hoef je ze niet voor in de modder te douwen. Je mag wel ff lachen als ze zelf uitglijden natuurlijk
Op Lowlands heb je niet zoveel van die mensen en dat komt volgens mij voor een groot deel omdat er geen dagkaarten verkocht worden. Bij Pinkpop zijn het nl meestal de dag-kaart mensen die helemaal tiptop gekleed over het terrein flaneren.
Ik kom uit Maarheeze, heb er 23 jaar gewoond en 6 jaar op een boerderij gewerktquote:
Haters haten, het is een feit.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Yuki hoor. Weet ook niet waar de haat vandaan komt.
heel suf is dat ja, het is eerder lachwekkend dan dat je het waardeert zeg maarquote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan doen ze iets verkeerd ja. Maar daar hebben ze mooi zichzelf mee. Hoef je ze niet voor in de modder te douwen. Je mag wel ff lachen als ze zelf uitglijden natuurlijk
Op Lowlands heb je niet zoveel van die mensen en dat komt volgens mij voor een groot deel omdat er geen dagkaarten verkocht worden. Bij Pinkpop zijn het nl meestal de dag-kaart mensen die helemaal tiptop gekleed over het terrein flaneren.
Geen last van verder. Ik ruil graag het slechte weer in tegen een paar modepopjes. I don't care. Leven en laten leven. Dat hele "Daar is het festival niet voor" gedoe kan me echt irriteren. "Dit ons ons festival, ga weg".quote:Op maandag 18 juli 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste jaren wel steeds erger worden op Lowlands trouwens, doordat er al 3 jaar geen pokkeweer meer is
Wandelschoenen?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef rival het volgende:
Babs, kijk alleen ff naar de schoenen die je aan had naar de ZC, voor ons is dat Boers
Volgens mij was er niet echt haat of zo. Ze bleef in ene weg.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Yuki hoor. Weet ook niet waar de haat vandaan komt.
Hoop mensen negatief zien posten over haar.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was er niet echt haat of zo. Ze bleef in ene weg.
Tenminste, dat heb ik meegekregen.
Ja nou ja, ik heb er verder geen last van hoor. Ik doe alleen ene keertjequote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
heel suf is dat ja, het is eerder lachwekkend dan dat je het waardeert zeg maar
maar jij bent een gek op design maar stiekem toch ouderwetse gayboer, lastig om een hokje voor te vindenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kom uit Maarheeze, heb er 23 jaar gewoond en 6 jaar op een boerderij gewerktIk snap het ook
Ik denk dat jij je op de Cross op de Theaterweide of Fijnproeverspodium prima vermaaktquote:Op maandag 18 juli 2011 15:01 schreef Ripley het volgende:
Ow, Lowlands vind ik trouwens wel heel leuk, ondanks de modder
Ik vind het jammer dat mede door dat soort tutjes Lowlands snel is uitverkocht, en dat ten koste gaat van mensen die ik leuker vind om mee te feestenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik heb er verder geen last van hoor. Ik doe alleen ene keertjeen zal denken "Mja, niet zo handig", maar verder wordt mijn festival er niet minder op hoor.
Misschien wel. Maar de algehele sfeer en het soort bezoekers past een stuk minder bij me dan veel andere festivals. Dus is het niks voor mij. Dan liever naar iets wat ik echt leuk vindt en waar ik me meer op mijn plek voelquote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je op de Cross op de Theaterweide of Fijnproeverspodium prima vermaakt
Wat zijn wij het eens vandaag.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoop mensen negatief zien posten over haar.
Nooit gesnapt waarom.
Ik ben geen zwarte cross boer, en ik heb die perceptie tochquote:Op maandag 18 juli 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zal bij de zwarte cross boeren ongetwijfeld de perceptie zijn
Ik vind carnaval ook vreselijk. En boers.
Boers is niet per se slecht, maar het is mijn scene niet
want die tutjes hebben dat recht niet, is mijn boerse feestjequote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat mede door dat soort tutjes Lowlands snel is uitverkocht, en dat ten koste gaat van mensen die ik leuker vind om mee te feesten
Ik baal ook van de trend dat het steeds sneller gaat. Aan de andere kant: Jouw party-crowd heeft niet meer recht op een kaartje dan een tutje. Dat is nou eenmaal zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat mede door dat soort tutjes Lowlands snel is uitverkocht, en dat ten koste gaat van mensen die ik leuker vind om mee te feesten
da's knap dan, want je weet helemaal nietw elke feestjes ik leuk vindquote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geen zwarte cross boer, en ik heb die perceptie toch
Nee, niet voor niks, dankzij vooroordelenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar de algehele sfeer en het soort bezoekers past een stuk minder bij me dan veel andere festivals. Dus is het niks voor mij. Dan liever naar iets wat ik echt leuk vindt en waar ik me meer op mijn plek voelhet is niet voor niets dat de mensen die ik verspreid door Nederland ken niet naar ZC gaan en wel naar LL
Zoals gezegd zijn er uit die groep meerdere mensen die er gewerkt hebben. Dus dat die het niks vinden is dat een vooroordeel?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, niet voor niks, dankzij vooroordelen
Precies! (behalve dat LL niet een boers feestje isquote:Op maandag 18 juli 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
want die tutjes hebben dat recht niet, is mijn boerse feestje
Vooroordelen zijn er altijd, ik denk zelf dat die mensen het weinig kans hebben gegevenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zoals gezegd zijn er uit die groep meerdere mensen die er gewerkt hebben. Dus dat die het niks vinden is dat een vooroordeel?
Nou ja, op FOK dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
Dat haat ik zo he!![]()
Mensen die niemand haten!![]()
Nee die andere schoenen waar je zo'n fetish mee hebt als ik heb met allstarsquote:
Ik ga volgend jaar voor elk festival een kaartje kopen en dan ga ik erheen op hoge hakken....quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies! (behalve dat LL niet een boers feestje is)
Dat valt wel mee hoor. Ze zijn bijvoorbeeld wel enthousiast over Noorderslag.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn er altijd, ik denk zelf dat die mensen het weinig kans hebben gegeven(maar dat denk ik maar
)
Mag ik dan je haar doen met mijn krultang?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar voor elk festival een kaartje kopen en dan ga ik erheen op hoge hakken....
lekker puh
En jij bent nooit op zwarte cross geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
da's knap dan, want je weet helemaal nietw elke feestjes ik leuk vind
Daar hoor ik vaker goede verhalen over van mensen om me heen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ze zijn bijvoorbeeld wel enthousiast over Noorderslag.
waarom zou je iemand haten..... zonde van de energie.... en je je dan lekker druk maken als die ander iets doet....quote:
Samen met mij?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar voor elk festival een kaartje kopen en dan ga ik erheen op hoge hakken....
lekker puh
Make love, not war.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zou je iemand haten..... zonde van de energie.... en je je dan lekker druk maken als die ander iets doet....
wat een leven
Die bos krullen van mij?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag ik dan je haar doen met mijn krultang?
Wel naar carnaval dus ik sta best voor dat soort dingen open. En ik kijk de registraties ook. Het is gewoon niks voor mij. Zijn er geen feestjes waarbij jij dat hebt?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij bent nooit op zwarte cross geweest
Zo doen we allemaal aannames
Wat hebben vrouwen toch met mannen opmaken?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag ik dan je haar doen met mijn krultang?
Ik ga dus niet op mijn Simples naar een festival. Wandelschoenen (waterdicht en hoog) en Tefa's gaan meequote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die andere schoenen waar je zo'n fetish mee hebt als ik heb met allstars
Ik heb kekke festival kaplaarzenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga dus niet op mijn Simples naar een festival. Wandelschoenen (waterdicht en hoog) en Tefa's gaan mee
Ja, dat klopt wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoop mensen negatief zien posten over haar.
Nooit gesnapt waarom.
Jawel hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel naar carnaval dus ik sta best voor dat soort dingen open. En ik kijk de registraties ook. Het is gewoon niks voor mij. Zijn er geen feestjes waarbij jij dat hebt?
Ik post nogal onregelmatig en ga nooit naar meets, dus ik mis sommige antipathietjes vaak. Ik vond haar nooit enorm opvallend irritant of zo. Maar wie weet heb ik wat gemistquote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel.
Ik heb Yuki ontmoet, lieve meid..
Maar dat combineerde niet mooi met de vorm van je wenkbrauwen?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met mannen opmaken?
Met carnaval wilde iedereen me mascara opsmeren!
Dat staat ongeveer gelijk aan hoge hakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oh wauw! Stijlt 'ie lekker?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, een Philips met ionische topcoat, ofzo.
Veel bezoekers betitelen het ook zo, in ieder geval in de registraties en in andere media. Dat heb ik niet echt verzonnenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel hoorEn dan reageer ik ook met "Ik vind het daar een stelletje... insert stereoype" en dan word ik ook aangesproken door mensen die zich dan beledigd voelen etc
Ik vind zaken afdoen als boers nl heel denigrerend klinken. Maar mensen randstad-arro's noemen ook vast wel
Dat heb ik ook wel. Line up is meestal niet heul denderend. Maar ik vind het daar niet zo erg, anders had ik elke keer bij de cross zitten denken aan de bands die ik dan allemaal mis. En het maakt het even chillen op de camping ook een stuk minder ergquote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik me wel zou vermaken op de ZC opzich hoor, maar de line-up vind ik nooit bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: die heb ik dus bekeken deze keer.
Ik heb dikke brostelige brauwtjesquote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar dat combineerde niet mooi met de vorm van je wenkbrauwen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat staat ongeveer gelijk aan hoge hakken
Het woord "kek" tilt het echter net over de grensIk vind alles kek. Of swanky. Of fluffy. Ongetwijfeld heel irritant voor andere mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Ik ook niet. Bij vrouwen trouwens ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dikke brostelige brauwtjesIk hou niet van die gaye guido geepileerde wenkbrauwen bij mannen
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Line up is meestal niet heul denderend. Maar ik vind het daar niet zo erg, anders had ik elke keer bij de cross zitten denken aan de bands die ik dan allemaal mis. En het maakt het even chillen op de camping ook een stuk minder erg
Overigens:ja, dat zeg ik, niets bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben een verschrikkelijk verwend nest met gastenlijstplaatsen bij Melkweg en Paradiso, ik heb alles al een keer gezien. En dan ga ik liever naar een festival met betere namen, kost toch allemaal bakken en bakken met geld dat soort weekenden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Wel een fijn siliconensnoer of is het zo'n stugge waar je de vouwsels in blijft zien?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij is fijn. Vind alleen het snoer net iets te kort, dat is jammer.
Oh dat zeker, 95e voor het kaartje en elke dag 110e aan munten.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik, niets bijzonder.
Ik ben een verschrikkelijk verwend nest met gastenlijstplaatsen bij Melkweg en Paradiso, ik heb alles al een keer gezien. En dan ga ik liever naar een festival met betere namen, kost toch allemaal bakken en bakken met geld dat soort weekenden.
nu ff serieus....quote:Op maandag 18 juli 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
Maar mensen randstad-arro's noemen ook vast wel
En The Black Crowes stonden hetzelfde weekend in Paradiso.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zeg ik, niets bijzonder.
Ik ben een verschrikkelijk verwend nest met gastenlijstplaatsen bij Melkweg en Paradiso, ik heb alles al een keer gezien. En dan ga ik liever naar een festival met betere namen, kost toch allemaal bakken en bakken met geld dat soort weekenden.
Siliconen. Maar ik moet mijn spiegel verplaatsen als ik 'm ga gebruiken, volgende keer wil ik een langer snoer. Of een huis waar de spiegel ergens anders kan hangen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wel een fijn siliconensnoer of is het zo'n stugge waar je de vouwsels in blijft zien?
Randstedelingen hebben sowieso minder last van dat eeuwige minderwaardigheidsgevoelquote:Op maandag 18 juli 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
nu ff serieus....
als ik dat lees dan denk ik echt gewoon... een boer die normale mensen bedoeld...
en dus echt geen belediging
En dat is een doodsaaie kuthippiebandquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En The Black Crowes stonden hetzelfde weekend in Paradiso.
Immensquote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind alles kek. Of swanky. Of fluffy. Ongetwijfeld heel irritant voor andere mensen
Ik trek me daar ook nooit wat van aan. Neem die mensen toch niet heel serieus.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
nu ff serieus....
als ik dat lees dan denk ik echt gewoon... een boer die normale mensen bedoeld...
Eerder het tegenovergesteldequote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Randstedelingen hebben sowieso minder last van dat eeuwige minderwaardigheidsgevoel
Vreemd genoeg vinden mensen in mijn naaste omgeving het juist wel geinig. En ach, ik gebruik het meestal om complimentjes mee te geven. Dat scheelt vastquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Immens
Ik zou tape meenemenGelukkig zie ik t je hier niet vaka gebruiken
ah joh, dat maakt het voor hen draaglijker. Prima toch.quote:
Ik gebruik kek ook, vind het een leuk woord.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vinden mensen in mijn naaste omgeving het juist wel geinig. En ach, ik gebruik het meestal om complimentjes mee te geven. Dat scheelt vast
Oke, dan heb jij gelijk. En wij nietquote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Veel bezoekers betitelen het ook zo, in ieder geval in de registraties en in andere media. Dat heb ik niet echt verzonnen
Och, ik hoefde er niet perse heen, maar het was een mooi moment om weer wat dingen af te vinken op de bands-die-je-moet-gezien-hebben-volgens-sommigen-en-die-nog-niet-dood-zijn-lijstje. Ik ging ook niet voor mijn eigen plezier naar Sepultura en Life of Agony. Wat een teringherriequote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is een doodsaaie kuthippieband.
Een kort verlengsnoertje maken? Of het snoer in zijn geheel vervangen door een langer exemplaar?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Siliconen. Maar ik moet mijn spiegel verplaatsen als ik 'm ga gebruiken, volgende keer wil ik een langer snoer. Of een huis waar de spiegel ergens anders kan hangen.
of je neemt een verlengsnoer van een paar eurootjes....quote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Siliconen. Maar ik moet mijn spiegel verplaatsen als ik 'm ga gebruiken, volgende keer wil ik een langer snoer. Of een huis waar de spiegel ergens anders kan hangen.
Schenkstroop? Goed idee, dank je.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
of je neemt een verlengsnoer van een paar eurootjes....
Of je belt die superhandige vent die nu bij je in de buurt woont om je stekkertje wat te verlengen
Dit soort hooghartig gedrag bedoelen "wij" dan weerquote:Op maandag 18 juli 2011 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
nu ff serieus....
Ja, dat was het uitgangspuntquote:
Wat is daar 'hooghartig' aan, het normale mensen-deel?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit soort hooghartig gedrag bedoelen "wij" dan weer
Maar da gift allemoal niks
Serieus?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gebruik kek ook, vind het een leuk woord.
Ik was zo'n figuur dat een paar nummers kent en dacht dat de rest ook wel een beetje uptempo was, ik heb me doodverveeldquote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik hoefde er niet perse heen, maar het was een mooi moment om weer wat dingen af te vinken op de bands-die-je-moet-gezien-hebben-volgens-sommigen-en-die-nog-niet-dood-zijn-lijstje. Ik ging ook niet voor mijn eigen plezier naar Sepultura en Life of Agony. Wat een teringherrie
Er vanuit gaand dat jij de normale mens bent en de boer niet, vind ik hooghartig.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is daar 'hooghartig' aan, het normale mensen-deel?
Ik ook, maar meestal gebruik ik het als iets grappigs. kZal het nooit serieus gebruikenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gebruik kek ook, vind het een leuk woord.
De horecaprijzen en huizenprijzen zijn hier minder. En we hebben minder natuur. Maar dat was hetw elquote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat alles beter is in Amsterdam heeft nou niet echt het label: minderwaardigheidsgevoel
Daarom gebruik ik het. Omdat ik geen libellemeid ben en er dus nog mee weg kom. Over twee maanden ben ik 30, dan stop ik hoor. Dan kan het niet meer.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?Ik vind het echt een enorm libelle-ikbeneenmallemeid-woord
Niet alles is beter in Amsterdam, dat heb ik nooit beweerd. Maar alles is er welquote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat alles beter is in Amsterdam heeft nou niet echt het label: minderwaardigheidsgevoel
Nee natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal gebruik ik het als iets grappigs. kZal het nooit serieus gebruiken
Jawel, mits je je haar kort en pittig knipt en rood verft, dan kan het wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:23 schreef L-E het volgende:
Daarom gebruik ik het. Omdat ik geen libellemeid ben en er dus nog mee weg kom. Over twee maanden ben ik 30, dan stop ik hoor. Dan kan het niet meer.
Ja, dat is het hele ding. Omdat het out of place isquote:Op maandag 18 juli 2011 15:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik het. Omdat ik geen libellemeid ben en er dus nog mee weg kom. Over twee maanden ben ik 30, dan stop ik hoor. Dan kan het niet meer.
Natuur is vies en overratedquote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
De horecaprijzen en huizenprijzen zijn hier minder. En we hebben minder natuur. Maar dat was hetw el
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Ik was wel heel blij dat toen ik keek naar 'de 25 meest grappige kandidaten' ofzoiets.. dat de kerel die in beeld verscheen niet uit het oosten kwam maar uit Nijmegen
blij dat ik kon helpenquote:
Hooghartig? kijk zo komt dat op je over dus...quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit soort hooghartig gedrag bedoelen "wij" dan weer
Maar da gift allemoal niks
Sorry hoor, maar ik voel me echt op geen enkele manier minderwaardigquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Randstedelingen hebben sowieso minder last van dat eeuwige minderwaardigheidsgevoel
Ik doel op Twente/Achterhoekquote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
![]()
Veel meer naar het oosten krijg je het niet hoor.
huppa, en we gaan weer klagen over Amsterdam....quote:Op maandag 18 juli 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hooghartig ja. De hele tijd dat gezeik over de boeren en de "normale mens". Ik maak me er verder ook niet zo druk om, maar hier in dit topic kan me dat wel eens irriteren ja. Omdat het vaak is. En begint als grapje, maar later toch weer uitloopt op iets serieuzers. Bloedirritantquote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef rival het volgende:
Hooghartig? kijk zo komt dat op je over dus...
terwijl we ons gewoon niet zo druk maken]
Wij vinden jullie ook niet minderwaardig, hooguit wat knullig soms, maar er blijkt bij vele niet randstedelingen zo'n enorm calimero-houding..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik voel me echt op geen enkele manier minderwaardig
En ook niet beter.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, hooghartig ja. De hele tijd dat gezeik over de boeren en de "normale mens". Ik maak me er verder ook niet zo druk om, maar hier in dit topic kan me dat wel eens irriteren ja. Omdat het vaak is. En begint als grapje, maar later toch weer uitloopt op iets serieuzers. Bloedirritant
Dus ik kap ff met dit onderwerp.
Goddamn, moet ik m'n verjaardag gaan verzetten omdat vriendje op vakantie is dan
Nou ja, MOET niet. Maar dat wil ik dan denk ik wel
Ik hou van out of place. Net als spreekwoorden die niemand meer serieus gebruikt. In de aap gelogeerd zijn, dat soort dingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat is het hele ding. Omdat het out of place is
Maar daar hebben boeren moeite mee
Het is altijd in de verdediging terwijl je ook kan denken vind het maar boers, ik vind het leuk. Smaken verschillen. Vind mij maar een Randstad arro hoor, ik hoef me niet te verdedigen. Dat si het verschilquote:Op maandag 18 juli 2011 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik voel me echt op geen enkele manier minderwaardig
En ook niet beter.
Ja HW. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij vinden jullie ook niet minderwaardig, hooguit wat knullig soms, maar er blijkt bij vele niet randstedelingen zo'n enorm calimero-houding..
Van die boeren die gaan klagen dat Ajax altijd boven aanstaat in lijstjes, ja, dat zal niets met het alfabet te maken hebben. (nee, ik heb het niet verzonnen).
rara waardoor komt dit......quote:Op maandag 18 juli 2011 15:26 schreef Ang3l het volgende:
En begint als grapje, maar later toch weer uitloopt op iets serieuzers. Bloedirritant
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van out of place. Net als spreekwoorden die niemand meer serieus gebruikt. In de aap gelogeerd zijn, dat soort dingen.
Jammer dat Peuter er dan 'door de aap gedrogeerd' van maakt, moet je weer dingen uitleggen aan andere ouders enzo, maar goed.
Ik hou van out-of-place als het duidelijk met een dikke vette knippog gebruikt wordt. Als je het woord serieus gaat gebruiken vind ik het lachwekkend op de slechte manier.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van out of place. Net als spreekwoorden die niemand meer serieus gebruikt. In de aap gelogeerd zijn, dat soort dingen.
Jammer dat Peuter er dan 'door de aap gedrogeerd' van maakt, moet je weer dingen uitleggen aan andere ouders enzo, maar goed.
Ergens continu grapjes over maken maakt het van grappig in irritant. Voor mij persoonlijk. Ik spreek niet voor anderen. Ik geef het nu gewoon ff persoonlijk aan wat ik er van vind. Wat de rest van de boeren er van vinden zal em zelfgedraaide worst wezenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
rara waardoor komt dit......
Als je goed leest zie je HW, Rip en mij gewoon steeds grapjes maken hoor
Ik heb altijd gelijkquote:Op maandag 18 juli 2011 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja HW. Je hebt gelijk.
Wij, jullie, zij, hen.
Ok.
Dat het irritant wordt snap ik wel. Zo kan ik me ergeren aan dingen die semigrappig worden gezegd, maar mij ergens toch een tikje kunnen raken. Dat hebben we allemaal wel, denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ergens continu grapjes over maken maakt het van grappig in irritant. Voor mij persoonlijk. Ik spreek niet voor anderen. Ik geef het nu gewoon ff persoonlijk aan wat ik er van vind. Wat de rest van de boeren er van vinden zal em zelfgedraaide worst wezen
Jij moet echt mijn zus eens leren kennen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk.
Maar ff door met voetbal, Ajacieden hebben GEEN anti-andere-club liedjes, er hangen geen trieste "uit de resten de troep uit het westen" spandoeken etc.
Amsterdammers zijn positief over zichzelf en de stad, anderen zijn voornamelijk negatief jegens Amsterdam.
Dat was ik ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou net als... wie was dat..Kluts? Meer van de in de vergetelheid geraakte woorden
Schwungquote:
daar horen we vaker over, die hoort hier wel thuis lijkt mij....quote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij moet echt mijn zus eens leren kennen.
Daar hou ik ook vanquote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van out-of-place als het duidelijk met een dikke vette knippog gebruikt wordt. Als je het woord serieus gaat gebruiken vind ik het lachwekkend op de slechte manier.
Ik hou net als... wie was dat..Kluts? Meer van de in de vergetelheid geraakte woorden
Eigenlijk heb ik ook wel het gevoel haar helemaal te kennenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
daar horen we vaker over, die hoort hier wel thuis lijkt mij....
Oh, ik gebruik ze heel vaak. Kek. Spitsvondig. Je moet de oudhollandsche taal in leven houden.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schwung
Een vriend van me maakt er een hele hobby van dat soort woorden op te sporen en dan minstens een maand lang te gaan gebruiken zodat wij er allemaal mee besmet rakenJammer dat ik ze daarna altijd weer vergeet.
Je komt haar tegen hoor, zaterdag in de supermarkt. Succes!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
daar horen we vaker over, die hoort hier wel thuis lijkt mij....
Kek mag van mij toch wel dood hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik ze heel vaak. Kek. Spitsvondig. Je moet de oudhollandsche taal in leven houden.
Ja, maar jij hebt een vreemde smaak dus dat telt niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kek mag van mij toch wel dood hoor![]()
Verschrikkelijk woord vind ik dat
zal je net zien dat ik daar ruzie krijg met een tokkie en dat jij maandag begint....quote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Je komt haar tegen hoor, zaterdag in de supermarkt. Succes!
Nee, kek mag niet ;Pquote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik ze heel vaak. Kek. Spitsvondig. Je moet de oudhollandsche taal in leven houden.
Is daar geen tof woord voor? Ohja, Mandy was hetquote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een vreemde smaak dus dat telt niet.
Kek is een tof woord.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kek mag van mij toch wel dood hoor![]()
Verschrikkelijk woord vind ik dat
nee, kek doet me aan 'kakkers' denkenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kek is een tof woord.
Ik zei eerder kuuks in plaats daarvan, maar dat begrijpen alleen mensen die uit de kop van NoordHolland komen.
Als ze begint te schreeuwen: run Forrest, run! Dat is je enige kans om het te overleven.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
zal je net zien dat ik daar ruzie krijg met een tokkie en dat jij maandag begint....
Nou was mijn zus zaterdag in de suup........
Ik ben ook een kakker van oorsprong.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, kek doet me aan 'kakkers' denken
Niemand gebruikt het nog, dus ja.quote:
ze vergelijken me met een autistquote:Op maandag 18 juli 2011 15:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze begint te schreeuwen: run Forrest, run! Dat is je enige kans om het te overleven.
Jij bent oud genoeg om het te bevestigen of te zeggen dat ze die vroeger toen de gulden nog van hout was niet gebruikten.quote:
Verklaard hetquote:
Nee, want dan zou ik ipv kek,"helemaal leuk" gebruiken.quote:
Jawel, kijk die datingsites maar eens, waar de dames van lekker kek doen houden met een roséetje op de bank.quote:
nee, helemaal leuk vind ik beter dan kekquote:Op maandag 18 juli 2011 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik ipv kek,"helemaal leuk" gebruiken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, kijk die datingsites maar eens, waar de dames van lekker kek doen houden met een roséetje op de bank.
da's "lekker gek". Dat is wel kotswaardig jaquote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Jawel, kijk die datingsites maar eens, waar de dames van lekker kek doen houden met een roséetje op de bank.
Dat vind ik verschrikkelijk. Helemaal leuk, brrrrrrrrrr.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, helemaal leuk vind ik beter dan kek
Dat zijn toch ook oudhollandsche dames dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
wat doe jij op datingssites? weet MsTechno hiervan?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het uitspreekt denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik verschrikkelijk. Helemaal leuk, brrrrrrrrrr.
Bustedquote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
wat doe jij op datingssites? weet MsTechno hiervan?
Ik volg die topics slechts.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:45 schreef rival het volgende:
wat doe jij op datingssites? weet MsTechno hiervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |