is volgens mij met alles tussen [ ]quote:Op maandag 18 juli 2011 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom wordt 'iPhone' als je hem in de topiclijst bekijkt opeens weergegeven in hoofdletters?
Als je het bij je mail en wat apps houdt kom je daar op vakantie toch ruim mee toe en veel hotels hebben tegenwoordig gratis wifi.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil opzich best dat Travel and Surf doen van T-Mobile en ben dan voor onbeperkt (100MB en daarna veranderd de snelheid naar 64kbps) 15 euro kwijt. Vind ik op zich best duur, helemaal omdat je redelijk snel aan 100MB zit en je vervolgens met zulk traag internet zit dat je het liever niet gebruikt.
Zomaar kapot gegaan? Verzekering? Apple Store? Waar gekocht?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
Hmmm, de luidspreker (die rechtsonder) van mijn iPhone4 is kaduuk
Ja zomaar kapot gegaan, vanmorgen hoorde ik m'n alarm nog afgaan maar dat was de laatste keer dat ie iets heeft laten horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zomaar kapot gegaan? Verzekering? Apple Store? Waar gekocht?
Je gaat toch niet de hele dag in je hotel zittenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je het bij je mail en wat apps houdt kom je daar op vakantie toch ruim mee toe en veel hotels hebben tegenwoordig gratis wifi.
Daarentegen wordt het wel gezellig voor je medereizigers als je constant op telefoon ligt te surfen!
Ik zit niet in een hotel en de draadloze netwerkfunctie van mijn telefoon doet het niet. Bedankt dat je aan mijn medereizigers denkt trouwens.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je het bij je mail en wat apps houdt kom je daar op vakantie toch ruim mee toe en veel hotels hebben tegenwoordig gratis wifi.
Daarentegen wordt het wel gezellig voor je medereizigers als je constant op telefoon ligt te surfen!
http://www.t-mobile.nl/se(...)et-in-het-buitenlandquote:Op maandag 18 juli 2011 14:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zit niet in een hotel en de draadloze netwerkfunctie van mijn telefoon doet het niet. Bedankt dat je aan mijn medereizigers denkt trouwens.
Valt inderdaad wel mee!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/se(...)et-in-het-buitenland
Die kortingen zijn wel oké. Zal het aan het eind van de week ff testen vanuit Polen.
Usability, touchscreen en ideale samenwerking met Mac.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
Mijn huidige contractstermijn (blackberry) is bijna afgelopen en ik zit eraan te denken om een iPhone 4 te nemen. Wat was voor jullie de voornaamste reden om een iPhone te nemen ipv een een andere smartphone zoals de HTC of een Samsung?
Aanbod apps en games, gebruiksgemak, vormgeving toestel en gewoon omdat het het meest hebbeding ooit is. Kromme zin man! Ik weet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
Mijn huidige contractstermijn (blackberry) is bijna afgelopen en ik zit eraan te denken om een iPhone 4 te nemen. Wat was voor jullie de voornaamste reden om een iPhone te nemen ipv een een andere smartphone zoals de HTC of een Samsung?
dat dus!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aanbod apps en games, gebruiksgemak, vormgeving toestel en gewoon omdat het het meest hebbeding ooit is. Kromme zin man! Ik weet.
De iPod-functie. Hoe goed android-toestellen ook zijn, er is geen mediaplayer die ook maar in de schaduw kan staan van de iPod op de iPhone.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
- De resolutie van het schermquote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
Je moet niet syncen, je moet restoren.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:53 schreef remlof het volgende:
Ja, ik zal zo eerst nog eens een iTunes () sync proberen, maar lijkt me sterk dat dat alle problemen oplost
Dat zal wel lukken met mijn bijna 20 jaar Linux-ervaringquote:Op maandag 18 juli 2011 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet niet syncen, je moet restoren.
En een SGS2 is een prima toestel, maar qua software gewoon beduidend minder dan de iPhone. Aangezien je de iPhone al niet aankan, wens ik je veel sterkte met een Android-toestel.
Meerdere KPN gebruikers hebben last van een storing!!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
Ok, het begon vandaag met de luidspreker die ermee ophield. Nu vibreert ie ook niet meer en kan geen verbinding met internet maken behalve via wifi.
Ook kon ie op een gegeven moment heel moeilijk verbinding met het KPN-netwerk maken en nu is het zover dat ik niet eens meer gebeld kan worden
Het lijkt einde oefening voor deze iPhone4 na vier maanden dus. Ben nog niet langs de winkel geweest, maar dat doe ik morgen.
Als ik de optie krijg om 'm in te ruilen voor een SGS2 doe ik dat.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
Ik heb de iPhone4 nu 4 maanden gebruikt en behalve iTunes en de beperkingen die Apple je oplegt in welke content je op je foon zet en hoe die te gebruiken is het een prettig toestel.
Erg slick, erg gebruikersvriendelijk en gewoon een mooi design met goeie apps die allemaal op min of meer dezelfde manier te bedienen zijn.
Maarrrr, om er na vier maanden al mee op te houden vind ik buitengewoon slecht, dat is me zelfs bij de vijf Nokia toestellen die ik hiervoor heb gehad nog nooit overkomen.
Volgens KPN niet: http://www.kpn.com/web/show/id=1983122quote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Meerdere KPN gebruikers hebben last van een storing!!
Nee hoor, maar TC03 doet net alsof een iPhone het summum is op het gebied van mobiele telefonie op het moment. Dat is het dus echt niet.quote:
Omdat jij een individueel probleem met je telefoon hebt is dat het niet? Of denk je dat het een ontwerpkeuze is geweest van Apple om na 4 maanden de speaker kapot te maken?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar TC03 doet net alsof een iPhone het summum is op het gebied van mobiele telefonie op het moment. Dat is het dus echt niet.
Nee, dat kan natuurlijk een fabricagefoutje zijn. Maar na mijn vier maanden ervaring met een iPhone4 kan ik niet zeggen dat er helemaal niets op aan te merken isquote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat jij een individueel probleem met je telefoon hebt is dat het niet? Of denk je dat het een ontwerpkeuze is geweest van Apple om na 4 maanden de speaker kapot te maken?
Natuurlijk is dat slecht, maar dat jij nu toevallig een toestel hebt wat problemen geeft wil niet zeggen dat de iPhone 4 in het algemeen een slecht toestel is. Integendeel, de iPhone 4 is stukken betrouwbaarder dan mening HTC of Samsung-toestel. Bij jou is hier gewoon sprake van pech. Erg jammer, maar dit soort incidenten gebeuren. Ook bij Nokia-toestellen, waar jij er al vijf van hebt gehad.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
Maarrrr, om er na vier maanden al mee op te houden vind ik buitengewoon slecht, dat is me zelfs bij de vijf Nokia toestellen die ik hiervoor heb gehad nog nooit overkomen.
In al die tijd dat je hier zit te posten had je ook op de restore-knop in iTunes kunnen drukken.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk een fabricagefoutje zijn. Maar na mijn vier maanden ervaring met een iPhone4 kan ik niet zeggen dat er helemaal niets op aan te merken is
Ik zeg ook nergens dat de iPhone4 een slecht toestel is. Het heeft alleen wat nadelen t.o.v andere telefoons die mij tijdens het gebruik op zijn gevallen. Daarom zou ik het niet eens erg vinden om 'm in te ruilen voor een moderne Android.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat slecht, maar dat jij nu toevallig een toestel hebt wat problemen geeft wil niet zeggen dat de iPhone 4 in het algemeen een slecht toestel is. Integendeel, de iPhone 4 is stukken betrouwbaarder dan mening HTC of Samsung-toestel. Bij jou is hier gewoon sprake van pech. Erg jammer, maar dit soort incidenten gebeuren. Ook bij Nokia-toestellen, waar jij er al vijf van hebt gehad.
Ja, maar dat moet op m'n netbookje die in een andere kamer staat, want iTunes draait niet onder Linux dat op al m'n andere computers draait.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
In al die tijd dat je hier zit te posten had je ook op de restore-knop in iTunes kunnen drukken.
Alsnog had je in de tijd dat je hier aan het posten bent je iPhone kunnen restoren.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet op m'n netbookje die in een andere kamer staat, want iTunes draait niet onder Linux dat op al m'n andere computers draait.
Hij moet nu eerst syncen, want ik heb dat ding in geen maanden aan iTunes gehangen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsnog had je in de tijd dat je hier aan het posten bent je iPhone kunnen restoren.
Dit snap ik echt niet..quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij moet nu eerst syncen, want ik heb dat ding in geen maanden aan iTunes gehangen.
Jailbreak?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
En ja hoor, ik heb weer gezeik:
[ afbeelding ]
The iPhone "nylzaaifoon" could not be restored, an unknow error occured (1602)
Dat gebeurt praktisch elke keer, uiteindelijk lukt het wel, maar dat duurt uren. Snappen jullie nu dat ik 'm zo min mogelijk aan iTunes hang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |