is volgens mij met alles tussen [ ]quote:Op maandag 18 juli 2011 12:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom wordt 'iPhone' als je hem in de topiclijst bekijkt opeens weergegeven in hoofdletters?
Als je het bij je mail en wat apps houdt kom je daar op vakantie toch ruim mee toe en veel hotels hebben tegenwoordig gratis wifi.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil opzich best dat Travel and Surf doen van T-Mobile en ben dan voor onbeperkt (100MB en daarna veranderd de snelheid naar 64kbps) 15 euro kwijt. Vind ik op zich best duur, helemaal omdat je redelijk snel aan 100MB zit en je vervolgens met zulk traag internet zit dat je het liever niet gebruikt.
Zomaar kapot gegaan? Verzekering? Apple Store? Waar gekocht?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
Hmmm, de luidspreker (die rechtsonder) van mijn iPhone4 is kaduuk
Ja zomaar kapot gegaan, vanmorgen hoorde ik m'n alarm nog afgaan maar dat was de laatste keer dat ie iets heeft laten horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zomaar kapot gegaan? Verzekering? Apple Store? Waar gekocht?
Je gaat toch niet de hele dag in je hotel zittenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je het bij je mail en wat apps houdt kom je daar op vakantie toch ruim mee toe en veel hotels hebben tegenwoordig gratis wifi.
Daarentegen wordt het wel gezellig voor je medereizigers als je constant op telefoon ligt te surfen!
Ik zit niet in een hotel en de draadloze netwerkfunctie van mijn telefoon doet het niet. Bedankt dat je aan mijn medereizigers denkt trouwens.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Als je het bij je mail en wat apps houdt kom je daar op vakantie toch ruim mee toe en veel hotels hebben tegenwoordig gratis wifi.
Daarentegen wordt het wel gezellig voor je medereizigers als je constant op telefoon ligt te surfen!
http://www.t-mobile.nl/se(...)et-in-het-buitenlandquote:Op maandag 18 juli 2011 14:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zit niet in een hotel en de draadloze netwerkfunctie van mijn telefoon doet het niet. Bedankt dat je aan mijn medereizigers denkt trouwens.
Valt inderdaad wel mee!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/se(...)et-in-het-buitenland
Die kortingen zijn wel oké. Zal het aan het eind van de week ff testen vanuit Polen.
Usability, touchscreen en ideale samenwerking met Mac.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
Mijn huidige contractstermijn (blackberry) is bijna afgelopen en ik zit eraan te denken om een iPhone 4 te nemen. Wat was voor jullie de voornaamste reden om een iPhone te nemen ipv een een andere smartphone zoals de HTC of een Samsung?
Aanbod apps en games, gebruiksgemak, vormgeving toestel en gewoon omdat het het meest hebbeding ooit is. Kromme zin man! Ik weet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
Mijn huidige contractstermijn (blackberry) is bijna afgelopen en ik zit eraan te denken om een iPhone 4 te nemen. Wat was voor jullie de voornaamste reden om een iPhone te nemen ipv een een andere smartphone zoals de HTC of een Samsung?
dat dus!quote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aanbod apps en games, gebruiksgemak, vormgeving toestel en gewoon omdat het het meest hebbeding ooit is. Kromme zin man! Ik weet.
De iPod-functie. Hoe goed android-toestellen ook zijn, er is geen mediaplayer die ook maar in de schaduw kan staan van de iPod op de iPhone.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
- De resolutie van het schermquote:Op maandag 18 juli 2011 15:58 schreef ShevaJB het volgende:
Je moet niet syncen, je moet restoren.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:53 schreef remlof het volgende:
Ja, ik zal zo eerst nog eens een iTunes () sync proberen, maar lijkt me sterk dat dat alle problemen oplost
Dat zal wel lukken met mijn bijna 20 jaar Linux-ervaringquote:Op maandag 18 juli 2011 17:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet niet syncen, je moet restoren.
En een SGS2 is een prima toestel, maar qua software gewoon beduidend minder dan de iPhone. Aangezien je de iPhone al niet aankan, wens ik je veel sterkte met een Android-toestel.
Meerdere KPN gebruikers hebben last van een storing!!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
Ok, het begon vandaag met de luidspreker die ermee ophield. Nu vibreert ie ook niet meer en kan geen verbinding met internet maken behalve via wifi.
Ook kon ie op een gegeven moment heel moeilijk verbinding met het KPN-netwerk maken en nu is het zover dat ik niet eens meer gebeld kan worden
Het lijkt einde oefening voor deze iPhone4 na vier maanden dus. Ben nog niet langs de winkel geweest, maar dat doe ik morgen.
Als ik de optie krijg om 'm in te ruilen voor een SGS2 doe ik dat.
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
Ik heb de iPhone4 nu 4 maanden gebruikt en behalve iTunes en de beperkingen die Apple je oplegt in welke content je op je foon zet en hoe die te gebruiken is het een prettig toestel.
Erg slick, erg gebruikersvriendelijk en gewoon een mooi design met goeie apps die allemaal op min of meer dezelfde manier te bedienen zijn.
Maarrrr, om er na vier maanden al mee op te houden vind ik buitengewoon slecht, dat is me zelfs bij de vijf Nokia toestellen die ik hiervoor heb gehad nog nooit overkomen.
Volgens KPN niet: http://www.kpn.com/web/show/id=1983122quote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Meerdere KPN gebruikers hebben last van een storing!!
Nee hoor, maar TC03 doet net alsof een iPhone het summum is op het gebied van mobiele telefonie op het moment. Dat is het dus echt niet.quote:
Omdat jij een individueel probleem met je telefoon hebt is dat het niet? Of denk je dat het een ontwerpkeuze is geweest van Apple om na 4 maanden de speaker kapot te maken?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar TC03 doet net alsof een iPhone het summum is op het gebied van mobiele telefonie op het moment. Dat is het dus echt niet.
Nee, dat kan natuurlijk een fabricagefoutje zijn. Maar na mijn vier maanden ervaring met een iPhone4 kan ik niet zeggen dat er helemaal niets op aan te merken isquote:Op maandag 18 juli 2011 18:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat jij een individueel probleem met je telefoon hebt is dat het niet? Of denk je dat het een ontwerpkeuze is geweest van Apple om na 4 maanden de speaker kapot te maken?
Natuurlijk is dat slecht, maar dat jij nu toevallig een toestel hebt wat problemen geeft wil niet zeggen dat de iPhone 4 in het algemeen een slecht toestel is. Integendeel, de iPhone 4 is stukken betrouwbaarder dan mening HTC of Samsung-toestel. Bij jou is hier gewoon sprake van pech. Erg jammer, maar dit soort incidenten gebeuren. Ook bij Nokia-toestellen, waar jij er al vijf van hebt gehad.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
Maarrrr, om er na vier maanden al mee op te houden vind ik buitengewoon slecht, dat is me zelfs bij de vijf Nokia toestellen die ik hiervoor heb gehad nog nooit overkomen.
In al die tijd dat je hier zit te posten had je ook op de restore-knop in iTunes kunnen drukken.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk een fabricagefoutje zijn. Maar na mijn vier maanden ervaring met een iPhone4 kan ik niet zeggen dat er helemaal niets op aan te merken is
Ik zeg ook nergens dat de iPhone4 een slecht toestel is. Het heeft alleen wat nadelen t.o.v andere telefoons die mij tijdens het gebruik op zijn gevallen. Daarom zou ik het niet eens erg vinden om 'm in te ruilen voor een moderne Android.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat slecht, maar dat jij nu toevallig een toestel hebt wat problemen geeft wil niet zeggen dat de iPhone 4 in het algemeen een slecht toestel is. Integendeel, de iPhone 4 is stukken betrouwbaarder dan mening HTC of Samsung-toestel. Bij jou is hier gewoon sprake van pech. Erg jammer, maar dit soort incidenten gebeuren. Ook bij Nokia-toestellen, waar jij er al vijf van hebt gehad.
Ja, maar dat moet op m'n netbookje die in een andere kamer staat, want iTunes draait niet onder Linux dat op al m'n andere computers draait.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
In al die tijd dat je hier zit te posten had je ook op de restore-knop in iTunes kunnen drukken.
Alsnog had je in de tijd dat je hier aan het posten bent je iPhone kunnen restoren.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet op m'n netbookje die in een andere kamer staat, want iTunes draait niet onder Linux dat op al m'n andere computers draait.
Hij moet nu eerst syncen, want ik heb dat ding in geen maanden aan iTunes gehangen.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alsnog had je in de tijd dat je hier aan het posten bent je iPhone kunnen restoren.
Dit snap ik echt niet..quote:Op maandag 18 juli 2011 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij moet nu eerst syncen, want ik heb dat ding in geen maanden aan iTunes gehangen.
Jailbreak?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
En ja hoor, ik heb weer gezeik:
[ afbeelding ]
The iPhone "nylzaaifoon" could not be restored, an unknow error occured (1602)
Dat gebeurt praktisch elke keer, uiteindelijk lukt het wel, maar dat duurt uren. Snappen jullie nu dat ik 'm zo min mogelijk aan iTunes hang?
Hoe krijg ik 'm in een andere modus dan de "connect to iTunes" modus als iTunes 'm niet herkent?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef Merkie het volgende:
Probeer hem eens in DFU-modus te zetten en dan te restoren.
ligt aan de gebruiker.. ik heb totaal geen problemen met iPhone.. ook niet met iOS 5quote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
Het is einde verhaal, iTunes herkent 'm echt niet meer. Er valt dus ook niets meer te jailbreaken.
Zit nu dus zonder werkende telefoon en ben mobiel onbereikbaar.
Einde iPhone4 verhaal voor mij, wat mij betreft. Morgen eens met KPN gaan praten.
Naja, dan DFU modes en resetten naar de laatste update voor je iPhone..quote:
Je kunt Apple er niet op aanrekenen dat jij niet met je spullen om kunt gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
Het is einde verhaal, iTunes herkent 'm echt niet meer. Er valt dus ook niets meer te jailbreaken.
Zit nu dus zonder werkende telefoon en ben mobiel onbereikbaar.
Einde iPhone4 verhaal voor mij, wat mij betreft. Morgen eens met KPN gaan praten.
Hoe ga je naar DFU-mode dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Naja, dan DFU modes en resetten naar de laatste update voor je iPhone..
Voor geen goud, heb een S2 besteld, ik wist niet hoe snel die weer terug moestquote:Op maandag 18 juli 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
Ok, het begon vandaag met de luidspreker die ermee ophield. Nu vibreert ie ook niet meer en kan geen verbinding met internet maken behalve via wifi.
Ook kon ie op een gegeven moment heel moeilijk verbinding met het KPN-netwerk maken en nu is het zover dat ik niet eens meer gebeld kan worden
Het lijkt einde oefening voor deze iPhone4 na vier maanden dus. Ben nog niet langs de winkel geweest, maar dat doe ik morgen.
Als ik de optie krijg om 'm in te ruilen voor een SGS2 doe ik dat.
quote:
quote:
Je betaalt allleen voor betaalde apps (hence the name), en voor het aanschaffen van muziek.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok misschien een stomme vraag hoor maar je moet alles dus via itunes doen? Betekend dat ook dat er daardoor nog extra kosten bijkomen voor muziek of apps ed? Die je bij een ander toestel niet zou hebben.
Ik zou mijn toestel niet willen jailbreaken namelijk..
Ik zeg al waarschijnlijk stomme vraag maar zit echt in dubio..
Definieer 'alles doen'?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok misschien een stomme vraag hoor maar je moet alles dus via itunes doen? Betekend dat ook dat er daardoor nog extra kosten bijkomen voor muziek of apps ed? Die je bij een ander toestel niet zou hebben.
Ik zou mijn toestel niet willen jailbreaken namelijk..
Ik zeg al waarschijnlijk stomme vraag maar zit echt in dubio..
Naja waar het eigenlijk op neer komt is dat ik geen zin heb om voor mijn muziek te gaan betalen..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Definieer 'alles doen'?
Je hebt gratis apps en je hebt betaalde apps. Gratis apps zijn gratis, voor betaalde apps moet je betalen.
Muziek kan je aanschaffen via iTunes of je kan je eigen MP3's importeren in iTunes.
Je kan je illegaal gedownloade muziek gewoon op je iPhone zetten, geen probleem.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Naja waar het eigenlijk op neer komt is dat ik geen zin heb om voor mijn muziek te gaan betalen..
En was er mis is met een jailbreak, je garantie is meteen foetsie..
Ik vind de telefoon gewoon erg duur, zeker als ik het nu vergelijk met de samsung galaxy s2, en bijkomende kosten bij de iphone zouden voor mij een reden zijn om toch niet voor de iphone te gaan..
Engadget is het niet met je eens.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
En ja, de iPhone is de beste smartphone die er is. Beter dan de Samsung Galaxy S II.
Je hoeft ook niet te betalen. Paupers als jij kunnen hun illegaal gedownloade muziek net zo makkelijk op een iPhone zetten als op elke andere telefoon.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja waar het eigenlijk op neer komt is dat ik geen zin heb om voor mijn muziek te gaan betalen..
Onzin.quote:En was er mis is met een jailbreak, je garantie is meteen foetsie..
Welke bijkomende kosten?quote:Ik vind de telefoon gewoon erg duur, zeker als ik het nu vergelijk met de samsung galaxy s2, en bijkomende kosten bij de iphone zouden voor mij een reden zijn om toch niet voor de iphone te gaan..
Zal aan je denken als je over twee jaar nog met een iPhone 4 rondlooptquote:Op maandag 18 juli 2011 18:42 schreef elcastel het volgende:
Ik ga het allemaal niet afwachten en bestel deze week mijn iPhone 4, even rondkijken nog naar de beste deals.
iPhone is overpriced, klaar. Niemand heeft zin om 50 euro per maand + 200 euro te betalen voor een verouderd toestel.quote:
Dat ligt toch niet aan iOS doosquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef Alxander het volgende:
[..]
iPhone is overpriced, klaar. Niemand heeft zin om 50 euro per maand + 200 euro te betalen voor een verouderd toestel.
Ik ben overigens geen pauper, maar de spotify app van iOS faalt echt zwaar in vergelijking met de android app.
Ja, want iedereen zit meteen twee jaar vast aan zijn iPhone 4, he?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef Alxander het volgende:
Zal aan je denken als je over twee jaar nog met een iPhone 4 rondloopt
- iTunesU (!!!)quote:Hoe hier mensen iTunes overigens als voordeel van iOS kunnen beschouwen snap ik nog steeds niet.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, bijdehand.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:42 schreef Alxander het volgende:
iPhone is overpriced, klaar. Niemand heeft zin om 50 euro per maand + 200 euro te betalen voor een verouderd toestel.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet aan iOS doos
Nee, dat is handigquote:
Dat is inderdaad handig ja. Met een beetje moeite heb je binnen een uurtje weer een perfect werkende iPhone denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is handig
Morgen naar KPN, heb een verzekering.
Ja erg handig als ik nu naar bed moet. Zal het morgen op m'n werk nog wel even proberen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad handig ja. Met een beetje moeite heb je binnen een uurtje weer een perfect werkende iPhone denk ik.
Dat had je vanmiddag ook al kunnen proberen.. Ik snap echt niet waar mensen zo moeilijk over doen. En tegelijkertijd wel stoer roepen dat ze linux draaien, en dus wel verstand van computers hebben. Maar het dan wel moeilijk vinden om DFU bij Google in te typen en zelf hun iPhone even te herstellen, wat makkelijker is dan het bij elke andere smartphone is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja erg handig als ik nu naar bed moet. Zal het morgen op m'n werk nog wel even proberen.
Je hebt gelijk. Niet kopen dus. Scheelt ons hier in dit topic ook weer een tiental stompzinnige vragen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
En was er mis is met een jailbreak, je garantie is meteen foetsie..
Ik vind de telefoon gewoon erg duur, zeker als ik het nu vergelijk met de samsung galaxy s2, en bijkomende kosten bij de iphone zouden voor mij een reden zijn om toch niet voor de iphone te gaan..
Dat zal wel. Ik vind het zo frappant dat je over een standaardprocedure die max. een uurtje duurt en uitgebreid op internet is beschreven al 8 uur aan het klagen bent.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja erg handig als ik nu naar bed moet. Zal het morgen op m'n werk nog wel even proberen.
Als jij geen zin hebt in stompzinnige vragen moet je vooral niet op fok posten..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Niet kopen dus. Scheelt ons hier in dit topic ook weer een tiental stompzinnige vragen.
Denk jij maar lekker aan mij hoor, als ik een iPhone koop dan is dat inderdaad voor de komende twee jaar. Voor mij is het ding up-to-date genoeg en ik zie niks wat ik ga missen de komende 2 jaar. Koop jij maar lekker de nieuwste gadget van je krantenwijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:39 schreef Alxander het volgende:
Zal aan je denken als je over twee jaar nog met een iPhone 4 rondloopt![]()
Het werkt verdomd lekker en het het synchroniseert perfect.quote:Hoe hier mensen iTunes overigens als voordeel van iOS kunnen beschouwen snap ik nog steeds niet.
Toch knap dat jij elke keer weer 'stompzinnige' vragen weet te overtreffen met nog stompzinnigere antwoorden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:22 schreef Skv het volgende:
Je hebt gelijk. Niet kopen dus. Scheelt ons hier in dit topic ook weer een tiental stompzinnige vragen.
Wat ben ik blij dat ik een half jaar geleden een 2 jarig abonnement heb afgesloten bij MTV mobile... Gemiddeld 37 euro voor 400 belmin/400 sms en 1,5 gb internet (fair use)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
KPN presenteert nieuwe mobiele abonnementen
PDF met tarieven: http://www.nu.nl/files/docs/Nieuwe_mobiele_abonnementen_KPN.pdf
Zeg dat, ja! Straks zul je zien dat je zelfs met SIM-only niet zo'n nette deal kan krijgen... Dat wordt dus leuk het abonnement iedere maand verlengenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:08 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik een half jaar geleden een 2 jarig abonnement heb afgesloten bij MTV mobile... Gemiddeld 37 euro voor 400 belmin/400 sms en 1,5 gb internet (fair use)
Nice! Ik zie net dat mijn contract pas eind oktober afloopt. Balen, maar ik ga er vanuit dat de iPhone 5 dan beschikbaar is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:08 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik een half jaar geleden een 2 jarig abonnement heb afgesloten bij MTV mobile... Gemiddeld 37 euro voor 400 belmin/400 sms en 1,5 gb internet (fair use)
Bij dat nieuwe abonnement krijg je 250MB datalimiet en betaal je 35 euro.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef TC03 het volgende:
Ik zit nu bij KPN en betaal 24,50 per maand voor 175 belminuten en internet van 3 Mb/s zonder limiet... Dat red ik nooit meer.
Dat is wel heel waardeloos. Ik betaal bij T-Mobile 30 Euro per maand en heb onbeperkt internet, 150 minuten en 150 sms. (i150). Wens KPN erg veel sterkte met hun prijsstellingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij dat nieuwe abonnement krijg je 250MB datalimiet en betaal je 35 euro.
Grote kans dat T-Mobile en Vodafone gewoon meegaan hierin.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is wel heel waardeloos. Ik betaal bij T-Mobile 30 Euro per maand en heb onbeperkt internet, 150 minuten en 150 sms. (i150). Wens KPN erg veel sterkte met hun prijsstellingen.
Inderdaad. Die nieuwe wetgeving werkt dit ontzettend in de hand. Straks heb je allemaal chagrijnige consumenten die zeuren dat het allemaal zo duur is. Kunnen de telco's met hun vingertje wijzen naar de tweede kamer: 'jullie wilden het zelf, wij kunnen er niks aan doen'! Gewoon handig het verdienmodel aangepast door het probleem op de consument af te wentelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grote kans dat T-Mobile en Vodafone gewoon meegaan hierin.
Ik houd hoop dat Vodafone met voordeligere abonnementen komt dan KPN. De bel+sms+web-abo's zijn namelijk ook al vrij voordelig.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Inderdaad. Die nieuwe wetgeving werkt dit ontzettend in de hand. Straks heb je allemaal chagrijnige consumenten die zeuren dat het allemaal zo duur is. Kunnen de telco's met hun vingertje wijzen naar de tweede kamer: 'jullie wilden het zelf, wij kunnen er niks aan doen'! Gewoon handig het verdienmodel aangepast door het probleem op de consument af te wentelen.
Daarom ben ik blij dat ik 30 juli mag vernieuwen en dus nog snel even een 2jarig i150 abonnement ga afsluiten. Ze mogen immers niet bestaande abonnementen aanpassen en als ze dit wel doen mag je als consument je contract verbreken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grote kans dat T-Mobile en Vodafone gewoon meegaan hierin.
En dan? Naar de concurrent die een even dwaas verdienmodel hanteert?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik 30 juli mag vernieuwen en dus nog snel even een 2jarig i150 abonnement ga afsluiten. Ze mogen immers niet bestaande abonnementen aanpassen en als ze dit wel doen mag je als consument je contract verbreken.
Momenteel goedkoper dan Nederland?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:09 schreef mrPanerai het volgende:
Dan moeten jullie de prijzen in België even zien.
Zoek ik op dat moment wel wat het goedkoopst is tussen alle duren abonnementen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
En dan? Naar de concurrent die een even dwaas verdienmodel hanteert?
quote:
Of je koopt 'm los en gaat naar Mobile Vikings (jullie prijsstunter?). Of hoe heet die tent. Niemand die zegt dat je naar een aanbieder van de iPhone moet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:46 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Er is maar 1 operator die combineert met de iPhone:
voor de 16gb-versie:
of 399¤ en 30e/m (24m)
176 minuten OF 250 sms’jes
200 MB datavolume
of 200¤ en 45e/m (24m)
206 minuten of 291 sms’jes
500 MB datavolume
of 1¤ en 75e/m (24m)
400 minuten OF 500 sms’jes
1 GB datavolume
Ik kreeg als vaste klant (met ook internet en digi-tv) wel 100¤ korting op het toestel.
Precies! Bij Mobile Vikings heb ik, voor 15 euro per maand:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je koopt 'm los en gaat naar Mobile Vikings (jullie prijsstunter?). Of hoe heet die tent. Niemand die zegt dat je naar een aanbieder van de iPhone moet.
nee maar de volledige discussie en prijsopsommingen gaat niet over sim-only maar over abo's met toestel. Trouwens de 3G dekking van mobile cowboys is om te huilen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je koopt 'm los en gaat naar Mobile Vikings (jullie prijsstunter?). Of hoe heet die tent. Niemand die zegt dat je naar een aanbieder van de iPhone moet.
Misschien moet je dan eens Mobile Vikings proberen. Ik heb daarmee gewoon 3G in Antwerpen, Leuven en Brussel, zelfs met Vapor case.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:13 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
nee maar de volledige discussie en prijsopsommingen gaat niet over sim-only maar over abo's met toestel. Trouwens de 3G dekking van mobile cowboys is om te huilen.
Kopen. Logisch, niet?quote:En ik wil wel eens weten hoeveel van jullie een smartfoon van meer dan 500 euro zouden nemen indien hij niet met je abo mee zou komen.
Dan past ie dus ook niet in de prijsvergelijking.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens Mobile Vikings proberen. Ik heb daarmee gewoon 3G in Antwerpen, Leuven en Brussel, zelfs met Vapor case.
[..]
Kopen. Logisch, niet?
alleen omdat jij het bent, mag jij dat wel. Jij bent namelijk speciaal....quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:08 schreef J0ycie88 het volgende:
ik mag 25 augustus verlengen.. maar mijn abbo loopt in dec af mag ik dan nog een "oud" abonnement afsluiten?
Echt reageer normaal ofzo.. Ik weet dat de 25e aug voor 5 sept is. Alleen het punt is dat mijn oude abbo pas in dec afloopt. Volgens mij is het dan niet echt een hele gekke vraag hoor. Maar goed, misschien komt dat omdat ik een vrouw ben..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:57 schreef skittelman het volgende:
[..]
alleen omdat jij het bent, mag jij dat wel. Jij bent namelijk speciaal....5 september komt namelijk voor 25 augustus.....
Welke provider?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:08 schreef J0ycie88 het volgende:
ik mag 25 augustus verlengen.. maar mijn abbo loopt in dec af mag ik dan nog een "oud" abonnement afsluiten?
nee hoor dat komt niet doordat je vrouw bent... gewoon onwetend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Echt reageer normaal ofzo.. Ik weet dat de 25e aug voor 5 sept is. Alleen het punt is dat mijn oude abbo pas in dec afloopt. Volgens mij is het dan niet echt een hele gekke vraag hoor. Maar goed, misschien komt dat omdat ik een vrouw ben..
Hi he.. Daar ging het nu ook over de nieuwe hi/kpnabbonnementen..quote:
Ik heb toen idd een smsje gestuurd zodat ik nog 1x 4 maanden van te voren kon verlengen..quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
nee hoor dat komt niet doordat je vrouw bent... gewoon onwetend.
Het lijkt me gewoon logisch dat je in augustus geen contract kan tekenen waarvan de prijzen pas in december bekend zijn.
Tevens vind ik het vreemd dat je nog 4maanden tijd hebt om te verlengen, dit is namelijk verlaagd naar 2 maanden (maar als je bezwaar aantoonde kon je nog 1x 4 maanden hebben, i know)
Oh.. oopsquote:Op woensdag 20 juli 2011 06:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hi he.. Daar ging het nu ook over de nieuwe hi/kpnabbonnementen..
Same here ...quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mja och .. Als ik over mezelf praat... Heb ik aan 300 mb genoegdenk ik, Plekken waar ik vaak ben hebben wifi..
Die vraag had je een dag eerder moeten stellen: http://be-nl.forum.ibood.(...)oor_iphone__en_ipod/quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:11 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek nu voor op mijn nachtkastje een iphone dock/wekkerradio. Iemand tips met een budget van 50 euro?
quote:Verder verwijnt de abonnementsvorm waarin alleen bellen binnen de bundel valt, en introduceert Vodafone een nieuwe abonnementsvorm: met B+S+W Smart krijgt de consument naast belminuten, sms'jes en data ook de mogelijkheid om te roamen binnen de bundel. Dit kan in de 42 Passport-landen, en maximaal 60 dagen per jaar. Ook heeft het Smart-abonnement een hogere datalimiet. Internet wordt geboden op een snelheid van 14,4Mbps, en sms'en kan onbeperkt binnen Nederland, met een maximum van 500 per maand in Passport-landen. Daar staat wel een forse meerprijs tegenover vergeleken met de gewone B+S+W-abonnementen. Opvallend is dat het Smart-abonnement niet in combinatie met een iPhone gekozen mag worden.
Ik hou het wel bij T-Mobile van 2 jaar terug en laat m'n contract wel doorlopende de komende tijd. Wat een gedoe allemaal en T-Mobile zal wel volgen dit jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ming-abonnement.html
Nou, abo's van Vodafone worden er ook niet overzichtelijker en goedkoper op... En Skype en Whatsapp blokkeren? Pardon??! Begrijpt Vodafone het begrip 'netneutraliteit' niet?
En:
[..]
Iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:17 schreef Adelante het volgende:
Verder zijn er geen prijsafspraken in de Nederlandse markt hoor
Gewoon je abonnement stilzwijgend laten verlengen met dezelfde voorwaarden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor een abo van 450 minuten/sms én data bij Vodafone betaal ik nu (via die tvgids-actie) iets van 14 euro... Voor dat aantal minuten/data ben je dadelijk dus minstens 55 euro kwijt.
Reken maar van jeetje dat TM meegaat. En dan zullen er wel weer van die appendixen uit de grond worden gestampt zoals simpel en Sizz ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:19 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij T-Mobile van 2 jaar terug en laat m'n contract wel doorlopende de komende tijd. Wat een gedoe allemaal en T-Mobile zal wel volgen dit jaar.
ik weiger zulke bedragen voor een mobiel abonnement af te tikken. ik vermoed dat ze hiermee hun eigen succes om zeep gaan helpen en klanten alleen nog internetten op wifi plekken thuis, op school of in de kroeg en bij vrienden/familie...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor een abo van 450 minuten/sms én data bij Vodafone betaal ik nu (via die tvgids-actie) iets van 14 euro... Voor dat aantal minuten/data ben je dadelijk dus minstens 55 euro kwijt.
En men massaal hun wifi openzet, want inmiddels is 30, 40+ mb thuis mainstream aan het worden (zelfs m'n buurman van 87 zit op glasvezel), dus dat beetje bandbreedte-verlies doet niemand pijn. Ik gooi m'n router wel open hoor voor smartphones als die prijzen te gek worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik weiger zulke bedragen voor een mobiel abonnement af te tikken. ik vermoed dat ze hiermee hun eigen succes om zeep gaan helpen en klanten alleen nog internetten op wifi plekken thuis, op school of in de kroeg en bij vrienden/familie...
quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:19 schreef Baghdaddy het volgende:
Jailbreak altijd van je toestel halen, anders vervalt je garantie.
Het kan zijn dat je een hardware gerelateerd probleem hebt (batterij kaduuk). Heb je al een herstel geprobeerd in Recovery mode of DFU mode?
Kwam er vandaag achter dat ik een maand over garantie ben, geen zin in gedoe dus heb hem nu naar een of andere toko gebracht en die hebben hem maandag klaar zeggen ze.quote:Op donderdag 21 juli 2011 05:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
Klinkt idd als een accu probleem, ik zou bij de lokale gsm repair shop ff een andere accu laten testen
Nog wel, wacht maar tot ze thuis ook downloadlimieten gaan invoeren. Hier in Belgie zit ik vast aan 50GB per maand.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En men massaal hun wifi openzet, want inmiddels is 30, 40+ mb thuis mainstream aan het worden (zelfs m'n buurman van 87 zit op glasvezel), dus dat beetje bandbreedte-verlies doet niemand pijn. Ik gooi m'n router wel open hoor voor smartphones als die prijzen te gek worden.
Werkt geweldig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:21 schreef Skv het volgende:
Ik ga vanmiddag ff testen hoe dat werkt met die Surfpassen in het buitenland. Ben benieuwd!
dat denk ik ook wel ja, of ze moeten bij TM een olie sjeik hebben die het verlies compenseert.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Reken maar van jeetje dat TM meegaat. En dan zullen er wel weer van die appendixen uit de grond worden gestampt zoals simpel en Sizz ofzo?die die prijzen weer 'aanvechten', maar gewoon een afdeling binnen Voda en KPN. Zelfde voorwaarden, zelfde regels, zelfde hoofdpijn.
Dat is idd vooroorlogs. Limieten kennen we hier niet. Ik betaal hier 95 euro voor glasvezel en TV incl, wat aanvullende pakketten zoals foebal (quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nog wel, wacht maar tot ze thuis ook downloadlimieten gaan invoeren. Hier in Belgie zit ik vast aan 50GB per maand.
Ik ben geen Belg, hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is idd vooroorlogs. Limieten kennen we hier niet. Ik betaal hier 95 euro voor glasvezel en TV incl, wat aanvullende pakketten zoals foebal ().
Zo spotgoedkoop is het allemaal niet hier hoor, verkijk je daar niet op.
En qua snelheid. Ik haal tijdens een potje poepen een HD film binnen. En ik poep vrij kort.
6 minuten. En je wekte de indruk een Belg te zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg, hoorDus je hoeft ook niet tegen me te praten alsof ik niet weet hoe het in Nederland gaat.
Die snelheid overdrijf je wel een beetje trouwens. Een HD-film is zo'n 6gb. Die haal jij niet in vijf minuten binnen.
6gb in 6 minuten? Dat id 17,5 mb/s!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
6 minuten. En je wekte de indruk een Belg te zijn.
Ik tikte de 5 al aan met een el cheapo Ziggo abonnement. Coax.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
6gb in 6 minuten? Dat id 17,5 mb/s!
Mijn vader heeft ook glasvezel, maar daar kom ik niet boven de 3,5 mb/s uit als ik een film download, hoor
95¤ is natuurlijk al wel een fors bedrag en daar mag je toch wel wat voor verwachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is idd vooroorlogs. Limieten kennen we hier niet. Ik betaal hier 95 euro voor glasvezel en TV incl, wat aanvullende pakketten zoals foebal ().
Zo spotgoedkoop is het allemaal niet hier hoor, verkijk je daar niet op.
En qua snelheid. Ik haal tijdens een potje poepen een HD film binnen. En ik poep vrij kort.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
6gb in 6 minuten? Dat id 17,5 mb/s!
Mijn vader heeft ook glasvezel, maar daar kom ik niet boven de 3,5 mb/s uit als ik een film download, hoor
13,6 Mb/s is wel erg langzaam. Bedoel je niet 13 MB/s?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hier met fiber power 120, 13,6 Mb/s op een goede dag
iPhones met een jailbreak kunnen niet ota updaten. Kan het daar aan liggen?quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik krijg hem helaas niet ge-update naar beta 4 (vanaf 3), hij geeft aan dat mijn versie de laatste is -_-".
Iemand verder enig idee waaarom ik geen printscreens kan maken vanuit iOS 5 beta 3?
Ik heb ios5 er nog niet op staan.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Erg vreemd, download nu maar weer via een website beta 4 en ga hem er op die manier overheen zetten. Kun jij printscreens maken met iOS5 ?
Beta 4 geeft problemen met updaten. Blijven proberen, anders een volledige restore doen.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:27 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Erg vreemd, download nu maar weer via een website beta 4 en ga hem er op die manier overheen zetten. Kun jij printscreens maken met iOS5 ?
Ja? Dan heb ik geluk gehad. Over the air update in 10 minuten. Van beta 3 naar beta 4.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Beta 4 geeft problemen met updaten. Blijven proberen, anders een volledige restore doen.
Ik geloof het wel, en anders kun je het zien bij het kiezen van je abo nietwaar?quote:Op zondag 24 juli 2011 15:50 schreef Neraice het volgende:
Als ik nu een abonnement bij Vodafone neem, ben ik dan de nieuwe abonnementsvormen voor?
Dan heb je inderdaad geluk gehadquote:Op zondag 24 juli 2011 16:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ja? Dan heb ik geluk gehad. Over the air update in 10 minuten. Van beta 3 naar beta 4.
Ik stond gisteren in een phoneshop en daar hadden ze het erover dat KPN op 5 september omgaat en de rest 1 augustus ? Valt vast wat over te vinden via google, of even in een shop informeren ...quote:Op zondag 24 juli 2011 15:50 schreef Neraice het volgende:
Als ik nu een abonnement bij Vodafone neem, ben ik dan de nieuwe abonnementsvormen voor?
Geen idee, is altijd zo geweest.quote:Op maandag 25 juli 2011 09:55 schreef Apekoek het volgende:
Waarom gaan GIFs altijd zo traag als stront op de iPhone?
Toch slecht, een dergelijk snelle iPhone 4 zou anno 2011 toch geen moeite moeten hebben met een bewegend plaatje?quote:Op maandag 25 juli 2011 11:42 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Geen idee, is altijd zo geweest.
Weet iemand of er een Cydia tweak is die het mogelijk maakt om mp3's te downloaden op de Safari en rechtstreeks naar de iPod app zet?
Dat heeft echt geen enkel nut. Straks komt Apple rond de kerst met een nieuwe, heb je een half jaar wortel zitten schieten.quote:
Dataroaming uitzetten via Instellingen - Algemeen - Netwerk.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:17 schreef zerokil het volgende:
Ik ga dalijk op vakantie naar spanje, hoe zorg ik ervoor dat ik alleen internet krijg via wifi en niet via mijn abbo?
Bij t mobile is roamen goedkoop, hoor!quote:Op maandag 25 juli 2011 14:17 schreef zerokil het volgende:
Ik ga dalijk op vakantie naar spanje, hoe zorg ik ervoor dat ik alleen internet krijg via wifi en niet via mijn abbo?
- pak het pennetje uit je handleidingquote:Op maandag 25 juli 2011 16:36 schreef J0ycie88 het volgende:
De release van de 5 is sowieso verschoven naar 2012..
Maar hoe krijg ik in vredesnaam die sim in mijn telefoon :s
Bron? Sowieso verschoven naar 2012?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:36 schreef J0ycie88 het volgende:
De release van de 5 is sowieso verschoven naar 2012..
Maar hoe krijg ik in vredesnaam die sim in mijn telefoon :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |