Was 2 fruitmomentjes vergeten, die staan er nu wel bij. Maakt het meteen een stuk beter.quote:
Zou gewoon nog een poging wagenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Essay dus niet gehaald op MLA stijl. Ik moest alles netjes verbeteren enzo volgens de MLA en dan zou ik het halen.
Studiegenootje is zo lief geweest om (ze ging toch langs) mijn verbeterde versie even mee te nemen en voor te leggen aan de docent.
Heeft hij ineens vragen over mijn bronnen en dat hij ze niet academisch genoeg vindt terwijl daar in het eerste commentaar HELEMAAL NIETS over staat
Je moet je optrekken aan de betere niet aan de slechtere Loveli!quote:
Ik denk iets wat maar beperkt leverbaar isquote:
Broodje bal mayo van formaat. Die was bij lange na niet zo lekker al ik hoopte.quote:
Ben 'em niet tegengekomen. Maar als 'ie vandaag naar huis gaat van de camping, moet 'ie alcohol blazen en er schijnen wat wachtenden voor 'em te zijn.quote:
Weet even niks te bedenkenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben 'em niet tegengekomen. Maar als 'ie vandaag naar huis gaat van de camping, moet 'ie alcohol blazen en er schijnen wat wachtenden voor 'em te zijn.
Geen Qwerty?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste post vanaf nieuwe laptop! Wennen, zo'n ander toetsenbord
Ja klopt, ik moet ook altijd weer wennen bij een nieuwe laptop..quote:Op maandag 18 juli 2011 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Jawel, maar kleine shift links, en gewoon een andere 'feel' van de toetsen, zeg maar
Er bestaat een app met de naam "Waar is mijn tent". Werkt met gpsquote:Op maandag 18 juli 2011 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Vannacht in eigen bed geslapen. Ik vraag me af hoe je je tent kunt vinden als je wel dronkenm bent.
Heeeeeel veel succes!!quote:Op maandag 18 juli 2011 10:55 schreef anna82 het volgende:
Lol@ TT!
Goedemorgen!
Op weg naar Nijmegen voor de 4daagse en mijn hoogzwanger-van-de-eerste-zus reageert niet op mijn sms-jes. Spanning alom!!!
Einde egopost.
Zou hem als je hier niemand vind ook even in het werkzoekenden topic zettenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb een bijbaan in de aanbieding. Tien uur of meer per week. Region Arnhem - Nijmegen. Wel commercieel. Iemand interesse?
Nou idd, dat! Ik zou dan echt comateus met een leeggepompte maag in het ziekenhuis liggen. If I'm lucky.quote:
net mail gehad van de Engelsman: geen werk op moment, maar hij houdt m'n details bij de hand voor als welquote:Op maandag 18 juli 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Appropriate image is appropriate
Alrighty! Was te verwachten, maar goed dat ie je als het goed is in de portefeuille houdt! Als ik eens teveel werk voorbij zie komen zal ik het je melden zodat je er evt achteraan kuntquote:Op maandag 18 juli 2011 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
net mail gehad van de Engelsman: geen werk op moment, maar hij houdt m'n details bij de hand voor als wel
*zwaait terug*quote:Op maandag 18 juli 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Loveli volgens mij zaterdag nog zien lopen in de verte trouwens!
Was rond 14.00 geloof ik, dacht dat je richting de crossbaan liep.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
*zwaait terug*
Hoe laat ongeveer? Ik heb jou niet geziengeloof ik.
Toen was ik net weg van de crossbaan, maar als ik een blauw Minnie Mouse shirt aan had, was ik het.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:56 schreef V1z0R het volgende:
Per dag gok ik zon 50.000, dus gemiddeld 2L bier p.p.
[..]
Was rond 14.00 geloof ik, dacht dat je richting de crossbaan liep.
Kon voor 10.00 wel bier halen hoorgewoon sixpack's bij de buurtsuper.
Zo'n shirt van de C&A?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen was ik net weg van de crossbaan, maar als ik een blauw Minnie Mouse shirt aan had, was ik het.
Volgens het regelement verkochten ze dat ook niet tussen 3 en 10 meen ik te hebben gelezen (niet geprobeerd om bier tahelen op die tijdstippen).
Ik ken de helft nietquote:Op maandag 18 juli 2011 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
zo, allemaal programma's op m'n nieuwe laptop aan het zetten... wil het wel tot het minimum behouden, dus blijf voorlopig bij Chrome, Mendeley, Winamp, Gmail Notifier en dat soort basic shit.. nog even bedenken of ik een échte MS Office wil![]()
Succes met lopen, Nijmegen is tof!quote:Op maandag 18 juli 2011 10:55 schreef anna82 het volgende:
Lol@ TT!
Goedemorgen!
Op weg naar Nijmegen voor de 4daagse en mijn hoogzwanger-van-de-eerste-zus reageert niet op mijn sms-jes. Spanning alom!!!
Einde egopost.
Had ik dat gewetenquote:Op maandag 18 juli 2011 12:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er bestaat een app met de naam "Waar is mijn tent". Werkt met gps.
Google Chrome: browserquote:Op maandag 18 juli 2011 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ken de helft niet
Mijn werklaptop bokt aardig met FOK! maarja lang leve IT.
Omdat Mickey Mouse cool isquote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou je in je right mind in een Mouse-shirt willen rondlopen. Alcohol / festival is het enige excuus dat ik kan bedenken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou je in je right mind in een Mouse-shirt willen rondlopen. Alcohol / festival is het enige excuus dat ik kan bedenken.
Alcohol/festival?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit was m'n eerste festivalEn geen alcohol
Dat geen alcohol scheelt je wel een paarduzend kcal als ik op de lijstjes van vaiz afgaquote:Op maandag 18 juli 2011 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit was m'n eerste festivalEn geen alcohol
Afzetters! De mijne was 3 euroquote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Geen MM-shirt dus. Tja, bespaart me weer 7 euro.
En dat vinden je bloedvaatjes ook veel fijnerquote:Op maandag 18 juli 2011 13:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat geen alcohol scheelt je wel een paarduzend kcal als ik op de lijstjes van vaiz afga
Is alcohol op korte termijn bloeddrukverlagend? Bloedvaten wijder => bloeddruk naar beneden.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dat vinden je bloedvaatjes ook veel fijner
Nee, dan denkt XM dat ik kierewiet benquote:Op maandag 18 juli 2011 13:22 schreef Phaidra het volgende:
Als jij het wel leuk vindt, gewoon doen lijkt me.
Festival. Dan mag het. Maar anders is er echt geen excuus. Tenzij je <12 bent ofzo.quote:
Waarom? Jij vind MM toch leuk?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Geen MM-shirt dus. Tja, bespaart me weer 7 euro.
Ben je toch ook. Niet zo druk maken over wat een ander XM van je vindtquote:Op maandag 18 juli 2011 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dan denkt XM dat ik kierewiet ben.
Alhoewel: dat denkt ze nu ws ook al.
Wij zijn allen rare kwibiquote:Op maandag 18 juli 2011 13:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben je toch ook. Niet zo druk maken over wat een ander XM van je vindt
Gelukkig maak jij nooit typefoutenquote:
Typfoutquote:Op maandag 18 juli 2011 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij nooit typefouten![]()
*geen zin om terug te zoeken, maar ik kan me nog een recentelijke fout herinneren
Moet je eens een godsdienstdiscussie met me beginnenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef MarMar het volgende:
Zo raar is vik helemaal niet!
of ze hield zich enorm in zondag, kan ook natuurlijk![]()
Volgens mij wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Is alcohol op korte termijn bloeddrukverlagend? Bloedvaten wijder => bloeddruk naar beneden.
lol oke, voor de volgende keerquote:Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je eens een godsdienstdiscussie met me beginnen.
Ik denk dat je er ook wel kort gekookte (nieuwe) aardappeltjes onder kunt leggenquote:
Reken daar maar niet op, neequote:Op maandag 18 juli 2011 13:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol oke, voor de volgende keer![]()
zei de dochter van de dominee![]()
Ik weet zo net nog niet of we daar wel zo verschillend over denken, al verdenk ik jou ervan niet al te genuanceerd te zijn
Wacht even! Niet te snel!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol oke, voor de volgende keer![]()
[[b]sub]zei de dochter van de dominee[/sub][/b]Ik weet zo net nog niet of we daar wel zo verschillend over denken, al verdenk ik jou ervan niet al te genuanceerd te zijn
Pfoequote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op, nee. Al ben ik face to face wel wat milder dan op the interwebz, in het algemeen. Hangt ook vd andere partij af natuurlijk, hoe fanatiek die is.
En domineesdochter?.
Lekker puh! Vikquote:Typfout ligt volgens ons meer voor de hand dan typefout, hoewel die laatste vorm de officiële spelling is.
Het Groene Boekje in vloeibare vormquote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef loveli het volgende:
Vaiz die Vik terecht wijst wat betreft spelling. Volgens mij zat er iets in dat bier.
!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:50 schreef MarMar het volgende:
janou hoezo explain, er was eens een dominee (mijn moeder) en die heeft een dochter (ik)
things happen!
Ik wou al zeggen, zo gek is dat toch nietquote:Op maandag 18 juli 2011 13:50 schreef MarMar het volgende:
janou hoezo explain, er was eens een dominee (mijn moeder) en die heeft een dochter (ik)
things happen!
Weet iedereen hier wat jouw ouders deden dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef loveli het volgende:
Dat ja. En ik maar denken dat je alles al had verteld;)
Omdat dat een opvoeding sterker kleurt dan veel andere beroepen.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet iedereen hier wat jouw ouders deden dan?
Waarom is een domineesdochter zijn zo veel specialer
...en? Ik zie het niet hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
Omdat dat een opvoeding sterker kleurt dan veel andere beroepen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:47 schreef loveli het volgende:
Vaiz die Vik terecht wijst wat betreft spelling. Volgens mij zat er iets in dat bier.
Nee hoor. Niet meer dan mijn ouders die echte arbeiders zijn en mij hebben opgevoed vanuit de gedachte dat een dubbeltje nooit een kwartje wordt bijvoorbeeld. Dat is heel lang mijn wereldbeeld geweest.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat dat een opvoeding sterker kleurt dan veel andere beroepen.
Want hoe zien domineesdochters er dan uitquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef Viking84 het volgende:
Je verwacht het niet echt bij MarMar ofzo.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want hoe zien domineesdochters er dan uit
quote:
Die is leuk ja, maar niet in 7th heavenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:05 schreef V1z0R het volgende:
Ik vond die dochters in 7th heaven anders best ehm... leuk
Jessica Biel
Als je die kiest ontploft je nieuwe laptopquote:Op maandag 18 juli 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Isa!
Hoeveel weet jij van bijv. de startersedition?
Kan tot level 20 dan gratis spelen en dus even zien of en hoe het weer bevalt.
Denk dat ik eerst dat doe, of zitten er nog limieten aan die ik over het hoofd gezien heb waardoor we niet samen zouden kunnen spelen?
Ik wilde zeggen: zal ik je even bellen, maar laat maar tegenwoordigquote:Op maandag 18 juli 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Isa!
Denk dat ik eerst dat doe, of zitten er nog limieten aan die ik over het hoofd gezien heb waardoor we niet samen zouden kunnen spelen?
WoW schaadt de gezondheid. WoW kan vruchtbaarheidsproblemen opleveren. WoW brengt u en uw omgeving ernstige schade toe. WoWers sterven jonger. Zoek hulp om te stoppen met WoWen.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
Isa!
Ik ben blakend gezond, heur!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
WoW schaadt de gezondheid. WoW kan vruchtbaarheidsproblemen opleveren. WoW brengt u en uw omgeving ernstige schade toe. WoWers sterven jonger. Zoek hulp om te stoppen met WoWen.
quote:In 2002 heeft de socioloog Hijme Stoffels in opdracht van het dagblad Trouw een uitvoerig sociologisch onderzoek gedaan onder domineeskinderen. Het blijkt dat deze kinderen zich meer dan andere mensen verantwoordelijk voelen voor de samenleving en de maatschappij. Ook treden ze meer dan anderen graag op de voorgrond en willen ze graag van zich laten horen.
Dat tegen Mo zeggenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
WoW schaadt de gezondheid. WoW kan vruchtbaarheidsproblemen opleveren. WoW brengt u en uw omgeving ernstige schade toe. WoWers sterven jonger. Zoek hulp om te stoppen met WoWen.
Je weet dat WoW 10gig aan download is?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
yesssss WoW here I come!
Wel even wachten tot vannacht met downloaden ivm download limiet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |