Hey Koen!quote:Op maandag 18 juli 2011 06:03 schreef Koen66 het volgende:
Hoop dat jullie een heel klein beetje van de zon via deze TT voelen![]()
Aiquote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Lang leve de pauperflessen van de Aldi, 1,5 liter citroenprik door alle boodschappen en mijn fietstas.
Maar ja de prijs hè
De flessen zijn echt andere kwaliteit dan een Coca Cola of 7-up fles. Maar ja daar is de prijs ook naarquote:
Ik heb echt staan grijnzen in het gangpad. Ik ga deze week nog terug om hem te halenquote:
Nog 2 weken..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, heb jij trouwens al je nieuwe huisgenoot of duurt dat nog voordat die er komt wonen?
Ah okequote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog 2 weken..
Per 1 augustus komt hij hier wonen, maar het weekend daarvoor komt hij al zijn spullen brengen.
Hoiiiquote:Op maandag 18 juli 2011 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Koen!Een hele fijne vakantie toegewenst!
Wat heerlijk dat je op Curaçao zit, in welke plaats zit je ergens?Ik ben er 1 keer geweest en het was zalig, die passaatwind die altijd waait
Nee helaas. Die zat er niet tussen. Misschien dat mijn broer die wel heeft. Ga er waarschijnlijk woensdag heen. Iris is wel thuis, maar heeft helaas nog moeite met etenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja tof, die Fennek
![]()
Heb je stokstaartkaartjes over?
Tja, maar komt denk ik wel goed, al is dit niet leuk natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat sneu dat ze zo een slechte start heeft...
Heerlijk zeg, geniet ervan!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoiiiheb eerst 12 dagen Florida achter de rug (Orlando, Fort Myers en Miami). 2 nachten bij m'n pa geweest hier op Curacao, vanmiddag vetrekken we richting Chocogo bungalowcomplex tot as maandag.
Dan weer naar Amsterdammaar een geweldige vakantie tot dusver
Potentiele vriendjes?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
Ja hai, even een teken van leven! Het is tof, zeven geweldige meisjes in mijn groepje, leuke medebegeleidster en het is geweldigMaar druk druk druk!!
Zit er dan een verschil in sterkte van je lenzen en je bril?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker, ik heb een vriendin die kapster is, die knipt me altijd als ze het nodig vindt, das ook fijn![]()
Boh, ik heb mn ogen ontstoken, en dus mijn bril op ipv mijn lenzen in, ik ben er duizelig van zeg
quote:
Dat heb ik dus ook, en ik loop al maanden met ontstoken ogen, dus ik moet m'n bril wel op, gek word ik er vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef oh-oh het volgende:
En mn wimpers plakken steeds tegen de glazen
Lekker Bos, lekker snel een fris geknipt koppiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:47 schreef Bos81 het volgende:
Zo goedemorgen. Terug van de kapper. Wel slim om zo vroeg te gaan. Was meteen aan de beurt
Ik heb het idee dat ik naar een oogarts moet, maar ja.. de opticien zegt dat ik 'gewoon' een hele periode geen lenzen moet dragen... tja. Ogen zijn gewoon beschadigd door te lange dagen met lenzen in, plus combi allergie en hooikoorts, en in de winter weer de verwarming en droge lucht. Zelfs in huis word ik gek van de zon al zijn de gordijnen dicht, álles irriteert. Ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij meds?
Ik heb net de ha maar gebeld, want ik functioneer echt totaal nie meer
Die glinster op de glazen door de zon, en dan alle randjes buiten je glas waar je niks bij zietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
En same here hoor, ik ben nu al aan het vrezen voor in de pauze, want met bril durf ik echt niet naar buiten, dan val ik van opstapjes en stoepen en trappen en zo af
Oh dan is het bij jou een enkele ontsteking, ik denk dat mijn ogen gewoon geen lenzen meer willenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Hee, ben jij mij?
Nee ik heb normaal echt geen last van mn lenzen, maar vannacht werd ik om 4 uur wakker met gewoon snot uit mn ogen![]()
Plakten helemaal dicht ook.
Normaal druppel ik altijd wat met ogentroost, maar hier valt weinig aan te troosten meer
Jij hebt dan zeker ook zo'n "slank montuur" he als je eromheen kijkt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou en die plakzooi die plakt nu dus de hele dag via mn wimpers op mn brilleglazen
Ik heb nog een merkmontuur genomen, in de hoop dat ik er nu superblij mee zou zijn, maar het draagt zo kut.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Het is het mij niet waard, ja ik heb idd zoiets als die bovenste, zo klein mogelijk, brillen zijn toch al kutlelijk
Oh dan loop je jezelf echt te pletter buiten jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil eigenlijk wel zo een heel fout D&G panterprintmontuur of zo.
Joh die bril die ik heb is ook echt niet meer up to date.
Gewoon de laatste bril die ik had voor ik aan de lenzen ging.
In 1996
Does een voorbeeldje van wat je zou willen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil eigenlijk wel zo een heel fout D&G panterprintmontuur of zo.
Oh ja, dat is wel lekker fout, staat wel leuk met een mantelpakjequote:
Gewoon, om je baas een keer te verrassen.quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Pleur op dan doet ie me meteen weg denk ik!
Veeg me opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik was de enige die solliciteerde zonder, en dat en mn bonbonella's waren wel twee dingen die me de job deden krijgen geloof k
Doe je een poging zo na de zomer, ergens in September 'voor de herfst deze nieuwe look'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind dat t-shirt met colbert ook erg tof pisces
Alleen mijn geldKan moeilijk weer bij mijn ouders aankomen voor nieuwe kleding.
Hopelijk hebben ze het dan nogquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe je een poging zo na de zomer, ergens in September 'voor de herfst deze nieuwe look'
Oh anders hebben ze nog wel 101 andere colberts in de winkelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het dan nog![]()
Goed idee
Nee ik pikte iets mee op Mtv, maar was snel genoeg voor de zapquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Heb je 3FM aanstaan?
Mij viel ie niet op dan
Ik heb verdulleke net m'n eerste week vakantiequote:
Ja er is redelijk wat vanaf, maar niet gemilimeterd ik moet wel iets hebben om door heen te gaan met mijn handen..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Bos, lekker snel een fris geknipt koppie
Wat voor taart?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb cup a soup![]()
Ow ik kan zo bij de apotheek een oogzalf ophalen![]()
Maar ik heb mn lenzen vanmiddag ingehouden sinds de pauze, gaat een stuk beter dan vanmorgen
Met een goeie lik slagroomquote:
Neuhquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Was ie zelf gebakken?
Oeh, wij krijgen morgen gebak
Ik heb gisteren voor 2 dagen gekookt/gebakken..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Wat eten we vanaaf allemaal?
Ikke pilaf, met een vriendin.
De chow mein van Bos gaat op de lijst voor volgende week
Zal wel weer eigen sla zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Uit welke keuken komt Pilaf?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit welke keuken komt Pilaf?
Ik heb weer pasta
Grieks/turks.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit welke keuken komt Pilaf?
Ik heb weer pasta
Nee gekkerd, is het Aziatisch, Turks?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Uit mijn keuken, geeeeeen idee, wat maakt het uit?
Ahquote:
Klinkt goed Bosquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor 2 dagen gekookt/gebakken..
kokos-munt gehaktballetjes in tomatensaus met champignons en sperziebonen en daarbij gnocchi
Als ik het ken dan vraag ik toch niet welke keuken het isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar ken je het dan niet , pilaf?
Ik heb dit recept uit mn studententijd, en ik kan dr nog geen genoeg van krijgen
Pilaf is hoerig goor. Met perzikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Pilaf is zoooo lekker, als je dat al niet lust wens ik de sushi sterkte met je
Ja graag!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh wil je mijn recept?
Zal ik straks foto's voor je maken?
![]()
Iedereen maakt t anders trouwens
Wat ga je bouwen Pgr?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zo dat was lekker![]()
Ik krijg trouwens zaad van iemand
Oh gelukkig vind je ze leukquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:36 schreef oh-oh het volgende:
Pisces, bedankt voor je leuke post![]()
Ze zijn geweldig![]()
Thessa gaat die ook helemaal super vinden, ik heb ze buiten haar bereik gehangen![]()
En Qwea, jij ook bedankt voor je pretpakket![]()
Ross!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:06 schreef Dizer het volgende:
Of je gaat gisteravond nog naar de zonnebank en bent vandaag gewoon helemaal verbrand
Damn wat doet dat zeer! Van top tot teen. Zegt dat domme mens.. ooh 20 minuten is voldoende om even bij te kleuren voor je vakantie.. Ik lijk wel een garnaal.
Koffie bijna op het schermquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Lekker gezond ook die zonnebanken!
Kusje op je garnaal
Nom nom!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Hier kwamen net twee taarten binnenzeilen
![]()
Ik zal vanmiddag als ik thuis ben, het even typen. Het is min of meer een eigen recept..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:54 schreef omearos het volgende:
hoi
Jullie eten klinkt lekkerdoe mij ook maar receptjes
van oh-oh en bos
Yo brotha!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heerlijk. Maar proud to be a neger, toch?
Ik mis alleen nog mijn afro kapsel en mijn rode neus.. en dan was ik Bozoquote:
Ik ga het toch eens overwegen idd!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja!
Mn zalf helpt goed!
Het er in doen was gisteren wel echt een crime, ik zat steeds met dat tubetje in mn oog te prikken, en er staat nadrukkelijk op de verpakking dat de tube niet in contact mag komen met je oog. Maar ja, ik zie niks he![]()
Maar goed, gisteravond voor het slapengaan zalf gedaan dus, en een paracetamol met codeine gepopt die ik van mn dealertje gekregen had, en ik heb geslapen als een roosje en zowel mn keel als mn ogen zijn stukken beter vandaag![]()
Dus ik zou zeggen, ga ook echt ff naar de ha voor je ogen![]()
Je mag met die zalf tijdens de behandeling geen lenzen dragen staat in de gebruiksaanwijzing, en je moet twee keer per dag zalven.
Maar ik doe wel gewoon 's nachts voor ik ga slapen zalven en dan 's morgens mn lenzen weer in hoor
Ik kom wel 2 keer per week op de kinderboerderij waar die mega varkens rondlopen met biggetjes.quote:
Ja, post is tofquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso had ik gisteren weer echt leuke post.
Van jou en van Qwea een bubbelvlop, en mn Prince kaarten ook![]()
Zo leuk is dat, leuke post
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga het toch eens overwegen idd!![]()
Mijn opticien zegt dat ik waarschijnlijk ooit een infectie (van bv een insect) heb opgelopen en dat raak je dan nooit meer kwijt, om die reden vaak rode ogen, en te vaak maandlenzen langer dan een maand gedragen. M'n ogen willen niet meer.
Ik heb net een nieuwe huisarts en dan moet ik eerst voor een kennismakingsgesprek langs, want ze hebben het nog niet druk genoeg al die artsen
Zoiets als een garnaal, maar dan in de autoquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Pleur op, ik weet niet eens wat een pook is
Ik word dr zo blij vanquote:
Ik moest er in het begin echt aan wennen en na een tijd had ik de vibe te pakkenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets als een garnaal, maar dan in de auto
Die hoor ik wel graag, gewoon een leuk liedje tussendoor. Of 'track', zoals ze bij 3fm zeggen tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Die nieuwe RHCP is echt helemaal niks helaas
Ik hoop dat het toch snel eens ophoudt met die ongein. Laatst weer die lekkende fles, het zal een 'de aanhouder wint' fase zijn. Straks komt dat niet meer voor!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, het zit bijna in m'n systeem om nu elke week de Aldi te pakken!
Die lekkende fles ja, precies op de dag dat ik met veel liefde expres een Aldi kar ben gaan halenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop dat het toch snel eens ophoudt met die ongein. Laatst weer die lekkende fles, het zal een 'de aanhouder wint' fase zijn. Straks komt dat niet meer voor!
Wij hebben nog de ekte prehistorische aldi karrenquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Aldi karren zuigen though, ook die nieuwe, ik had altijd een Super de Boer kar, nu een Jumbokar
Oh manquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
We konden kiezen tussen rijste-met-slagroom:
[ afbeelding ]
Of kersen-met-slagroom:
[ afbeelding ]
Kersen it is
Kom hier maar eens een rondje met de karren rijden, daar is genoeg mis meequote:
Tussen fancy en volledig doorgeroest en niet-rijdend zit nog 10 soorten, maar ja dat is zo, het is allemaal kut en armoedig, vandaar de prijsquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar omdat ze geen high tech fancy schmancy boodschappenkarren hebben en personeel uit de lagere sociale klasse kosten jouw boodschapjes daar amper wat, niet miepen Pis!
Het is dan ook allemaal niet te vreten bij de aldiquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar omdat ze geen high tech fancy schmancy boodschappenkarren hebben en personeel uit de lagere sociale klasse kosten jouw boodschapjes daar amper wat, niet miepen Pis!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is dan ook allemaal niet te vreten bij de aldi
Vroeger toen ik nog thuis woonde haalden mijn ouders veel boodschappen bij dequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Nee das dus echt heul nie woar Qut![]()
Ik heb ondertussen echt een hele waslijst aan produkten die ik het liefst van de Aldi heb
2011 jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja vroeger mss.
De Aldi heeft echt heeeeeeeeel veel nieuwe dingen hoor, tis 2012 Qweaaa![]()
Dingen die ik alleen van Aldi wil:
Cola light![]()
Cappuchino / Wiener Melange
Vers sinaasappelsap, liefst de bloedsinaasappel.
Slamixen in zak
verse pasta
Pijnboompitten
Olijven
ze hebben echt een goed kaas assorti ( de geitenkaasjes, de franse kazen etc)
ice coffee![]()
yoghurtjes
knäckebröd
verse roomkaas
rijstwafels
hondensnacks
rundvlees is echt geniaal van de aldi
Braadkuikens uit de vriezer
Lamsstukjes
gamba's uit de vriezer
viscuisine
de grote loempia's
Frietjes
frikandellen
kroketten
pandan rijst, basmati rijst, gewone rijst
wc pp
keukenrol
etc
Ik drink heel geen lightquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink liever jouw pis dan Pepsi cola trouwens![]()
Ik drink alleen coca cola light of de light van de aldi
Nou, oke, voorruit. Ik ga die kaassoufflés en kipnuggets een kans geven. Maar als ze niet te vreten zijn stuur ik ze uitgekotst op naar jequote:Op woensdag 20 juli 2011 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Fuck ja, 2011, blame it on the drugs
![]()
![]()
Nee de Aldi heeft echt echt heerlijke kroketten, en hele lekkere kaassouflees ook![]()
Oh en de kipnuggets zijn ook erg goed!
De hamburgers zijn vies en de pizza's ook![]()
Ijs hebben ze ook veel lekkere soorten van
*opschrijftquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de kalkoenfilet voor op brood van de aldi is ook onovertroffen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, oke, voorruit. Ik ga die kaassoufflés en kipnuggets een kans geven. Maar als ze niet te vreten zijn stuur ik ze uitgekotst op naar je
Ahquote:
Ik heb ook maar een klein deel dat ik de moeite waard vind, en dan nóg is het ook om de prijs, want met bijna alles is het verschil duidelijk proefbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
Dingen die niet te zuipen of te vreten zijn :
Ik snap niet dat mensen het wegkrijgen, brrrrrquote:
Ik las hem 2 keerquote:
Moggeh!quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Geen piemol of tong?
Mooi dat ie in de smaak viel
no you guessed rightquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk cadeau Zwabs, tof dat je er zo'n werk van hebt gemaakt
Is dat het steigertje? Of een andere?
20x20x20quote:
Als het artikel bij bol.com nog niet verzonden is, kun je het toch gewoon annuleren?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
dat zouden er meer zijn dan dat er ooit gemaakt zijn dan
ja, en daarom heb ik em uiteindelijk toch gewoon bij de mediamarkt gehaald, en de bestelling bij bol.com geannuleerdquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als het artikel bij bol.com nog niet verzonden is, kun je het toch gewoon annuleren?
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Die ga ik binnenkort een keer maken Bos
Tja ik las dat ook ergens. Ik wil hem best wel winnen, maar daarvoor moet je naar de ArenA tijdens een evenement van (slik, diep ademhalen) a a a a a a jaxquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Een banner in de onderhoek, of ik de middenstip in de @rena wil winnen?
quote:
Ik heb er ooit een account van aangemaakt, maar de mail heb ik niet meer. Ga even voor je zoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand misschien waar je op internet van die plattegronden kunt maken met een indeling van je huis/kamers? Ik heb het zo vaak voorbij zien komen, maar kan niet op de naam komen
Thanks Bosquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:32 schreef Bos81 het volgende:
http://www.americandrew.com/planner.asp
Heb je hier wat aan Visje?
Je moet wel even omrekenen naar voet..
ook niet die ik in post 250 linkte?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Die ik op Fok regelmatig voorbij zag komen aan plaatjes was iets met planner, maar ik zie door de bomen ook het BOS niet meer
Okeequote:Op woensdag 20 juli 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al aan het aanmelden Bos! Ga meteen kieken
Ik zit nog te gieren om je a a a a a a jaxquote:
Dat zou goed kunnen, thanks! Ik ga ze allemaal af, wie weet wat voor mij het beste werkt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
gebruiken ze in k&w niet vaak deze?
http://nl.floorplanner.com/
Dat was vorig jaar op het werk. Er was iets gebeurd in de Ajaxlaan (ja die hebben we in Eindhoven) en dat moest ik in de computer verwerken. Ik liep toen naar mijn collega die me de opdracht had geven (onbewust, hij had niet gezien dat het die straat was en ik moest er meerdere doen) en zei. Dit ga ik echt niet invoeren hoor. Toen zei hij dan maak je er toch 020-laan vanquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit nog te gieren om je a a a a a a jax
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar op het werk. Er was iets gebeurd in de Ajaxlaan (ja die hebben we in Eindhoven) en dat moest ik in de computer verwerken. Ik liep toen naar mijn collega die me de opdracht had geven (onbewust, hij had niet gezien dat het die straat was en ik moest er meerdere doen) en zei. Dit ga ik echt niet invoeren hoor. Toen zei hij dan maak je er toch 020-laan van
![]()
Kan. ligt niet ver van een drukke weg af (John F. Kennedylaan. Die naar de IKEA en naar meerdere snelwegen leidtquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de straatnaam wel eens gezien toen ik door Eindhoven reed, als ik het goed herinner
Ik ben regelmatig heel Eindhoven door gegaan, dus het moet er bij gezeten hebben, zeker omdat het opvallend isquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan. ligt niet ver van een drukke weg af (John F. Kennedylaan. Die naar de IKEA en naar meerdere snelwegen leidt
Het straatnaam bordje hangt ook erg hoog. Geen idee waaromquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig heel Eindhoven door gegaan, dus het moet er bij gezeten hebben, zeker omdat het opvallend is
quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het straatnaam bordje hangt ook erg hoog. Geen idee waarom![]()
Ja denk het ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
omdat ik redelijk enthousiast over die muziek ben?
Ik zie mezelf erover glijdenquote:
ah eindhoven heeft dus toch iets goedsquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar op het werk. Er was iets gebeurd in de Ajaxlaan (ja die hebben we in Eindhoven) en dat moest ik in de computer verwerken. Ik liep toen naar mijn collega die me de opdracht had geven (onbewust, hij had niet gezien dat het die straat was en ik moest er meerdere doen) en zei. Dit ga ik echt niet invoeren hoor. Toen zei hij dan maak je er toch 020-laan van
![]()
Ik lig voor het gewicht onder een zomerdeken maar het is eigenlijk elke nacht onprettig warm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik lig al maanden niet meer onder een dekbed, maar een laken..
Je wist toch al langer dat ik in Eindhoven woonquote:
hmmm ok naast dat goede is er dus ook nog iets niet zo heel slechts daarquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wist toch al langer dat ik in Eindhoven woon
Ja. en ik neem aan dat die straat ergens rond de jaren 50-60 of eerder is ontstaan. In een nieuwbouwwijk is het echt ondenkbaar dat ze een straat zo noemen hier in Eindhoven. Ik zelf zou er niks op tegen hebben, maar dan hoor ik tot de minderheid natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm ok naast dat goede is er dus ook nog iets niet zo heel slechts daar
in rotterdam is er ook een ajaxstraat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. en ik neem aan dat die straat ergens rond de jaren 50-60 of eerder is ontstaan. In een nieuwbouwwijk is het echt ondenkbaar dat ze een straat zo noemen hier in Eindhoven. Ik zelf zou er niks op tegen hebben, maar dan hoor ik tot de minderheid natuurlijk.
Okee. Dat is nog een tikkeltje erger.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
in rotterdam is er ook een ajaxstraat.
en mensen die daar zo fanatiek tegen zijn moeten gewoon opzouten
die straten zijn er gewoon en horen bij de griekse goden wijk ofzo. en als mensen daar dan een probleem van maken, sporen ze gewoon niet imo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Dat is nog een tikkeltje erger.
En dat die mensen zich niet moeten aanstellen vind ik ook. Maar ik ben gewoon bang dat er dan een hoop heisa en vandalisme ontstaat in deze tijd. Gelukkig is die straat er dus al en zullen we nooit weten of zoiets gebeurt zou zijn.
quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:44 schreef gomi het volgende:
en mensen die daar zo fanatiek tegen zijn moeten gewoon opzouten
Ja klopt.Helemaal mee eens. Net als mensen die geen Ajax allesreiniger in huis halen, vanwege de naamquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
die straten zijn er gewoon en horen bij de griekse goden wijk ofzo. en als mensen daar dan een probleem van maken, sporen ze gewoon niet imo.
zouden we in amsterdam bv philps moeten boycotten om dat pss daaruit is ontstaan en die p voor philips staat?
mensen die zo denken zijn gewoon sukkels
Ik ging jaren naar de Kuip terwijl ik in de Jodenregio woonde, dus neequote:
precies. de man van een nichtje van me is er dus zo 1 he.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt.Helemaal mee eens. Net als mensen die geen Ajax allesreiniger in huis halen, vanwege de naam
Visje heb jij al eens die foto van mij in Feyenoord shirt gezienquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging jaren naar de Kuip terwijl ik in de Jodenregio woonde, dus nee
En ik erger me niet zo snel, dus dubbelnee
Maar is dat niet als een grap bedoeld, net als jouw grap naar Bos net, dat is toch exact hetzelfde?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. de man van een nichtje van me is er dus zo 1 he.
Volgens mij niet Bos, of is dat die op je fiets? In de tuin?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Visje heb jij al eens die foto van mij in Feyenoord shirt gezien
ah k. had je al niet zo ingeschat, vandaar mijn verbazingquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ging jaren naar de Kuip terwijl ik in de Jodenregio woonde, dus nee
En ik erger me niet zo snel, dus dubbelnee
Mijn broer vroeger ook. Die weigerde te pinnen bij de ABN-AMROquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. de man van een nichtje van me is er dus zo 1 he.
en ik lach hem gewoon in zijn gezicht uit
nee hij is bloedserieus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dat niet als een grap bedoeld, net als jouw grap naar Bos net, dat is toch exact hetzelfde?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer vroeger ook. Die weigerde te pinnen bij de ABN-AMRO![]()
![]()
![]()
![]()
dacht ff meenemen als je een bbq hadquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh er loopt hier zo'n lief schaap op de boerderij rond, ik heb al tegen hem gezegd dat we hem meenemen als we op Texel gaan wonen
Wat een dropveter danquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
nee hij is bloedserieus.
ajax is in zijn ogen gewoon alles wat fout is.
en die vent is dus jaar of 50. ik vind hem dus lachwekkend. maar om wel meer dingen tbh
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij niet Bos, of is dat die op je fiets? In de tuin?
yeah ik ken ze ook die t grap zeggen. zoals ik net idd met bos. maar ik ken er dus ook die gewoon serieus zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Oh ik kan genoeg grapjes maken over dat soort dingen, maar dat is echt met een dikke vette knipoog.
Oh dan weet ik het idd weer, die is leuk Bosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |