Hey Koen!quote:Op maandag 18 juli 2011 06:03 schreef Koen66 het volgende:
Hoop dat jullie een heel klein beetje van de zon via deze TT voelen![]()
Aiquote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Lang leve de pauperflessen van de Aldi, 1,5 liter citroenprik door alle boodschappen en mijn fietstas.
Maar ja de prijs hè
De flessen zijn echt andere kwaliteit dan een Coca Cola of 7-up fles. Maar ja daar is de prijs ook naarquote:
Ik heb echt staan grijnzen in het gangpad. Ik ga deze week nog terug om hem te halenquote:
Nog 2 weken..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, heb jij trouwens al je nieuwe huisgenoot of duurt dat nog voordat die er komt wonen?
Ah okequote:Op maandag 18 juli 2011 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog 2 weken..
Per 1 augustus komt hij hier wonen, maar het weekend daarvoor komt hij al zijn spullen brengen.
Hoiiiquote:Op maandag 18 juli 2011 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Koen!Een hele fijne vakantie toegewenst!
Wat heerlijk dat je op Curaçao zit, in welke plaats zit je ergens?Ik ben er 1 keer geweest en het was zalig, die passaatwind die altijd waait
Nee helaas. Die zat er niet tussen. Misschien dat mijn broer die wel heeft. Ga er waarschijnlijk woensdag heen. Iris is wel thuis, maar heeft helaas nog moeite met etenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja tof, die Fennek
![]()
Heb je stokstaartkaartjes over?
Tja, maar komt denk ik wel goed, al is dit niet leuk natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat sneu dat ze zo een slechte start heeft...
Heerlijk zeg, geniet ervan!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoiiiheb eerst 12 dagen Florida achter de rug (Orlando, Fort Myers en Miami). 2 nachten bij m'n pa geweest hier op Curacao, vanmiddag vetrekken we richting Chocogo bungalowcomplex tot as maandag.
Dan weer naar Amsterdammaar een geweldige vakantie tot dusver
Potentiele vriendjes?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:47 schreef Lutte het volgende:
Ja hai, even een teken van leven! Het is tof, zeven geweldige meisjes in mijn groepje, leuke medebegeleidster en het is geweldigMaar druk druk druk!!
Zit er dan een verschil in sterkte van je lenzen en je bril?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh lekker, ik heb een vriendin die kapster is, die knipt me altijd als ze het nodig vindt, das ook fijn![]()
Boh, ik heb mn ogen ontstoken, en dus mijn bril op ipv mijn lenzen in, ik ben er duizelig van zeg
quote:
Dat heb ik dus ook, en ik loop al maanden met ontstoken ogen, dus ik moet m'n bril wel op, gek word ik er vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:55 schreef oh-oh het volgende:
En mn wimpers plakken steeds tegen de glazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |