Helaas konden wij dat dan weer niet zien...het zou ook live op tv zijn, maar dr ging wat jammerlijk misquote:Op maandag 18 juli 2011 05:55 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik ook, maar de helft landde toch ver van het geplande doelwit af
ook bij de RU? Ik betaal vooralsnog gewoon wettelijk collegegeld! (maar goed, ik heb nog geen master). Volgens mij hadquote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo...weer fris en fruitig wakker
D_K en Cali, even een vraagje: hoe doen jullie het financieel met je studie(s)? Ik heb me eens zitten oriënteren op een tweede master, maar ik kwam erachter dat daarvoor het instellingscollegegeld à ¤6.500 opgehoest mag worden...?
Ik ben gewoon de regelingen voor geweest. Daarom kon ik na mijn bachelor nog een bachelor doen, toen een schakelprogramma en nu in de master. Allemaal voor wettelijk collegegeld. Dat instellingsgeld is niet te betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:37 schreef Mikkie het volgende:
Zo...weer fris en fruitig wakker
D_K en Cali, even een vraagje: hoe doen jullie het financieel met je studie(s)? Ik heb me eens zitten oriënteren op een tweede master, maar ik kwam erachter dat daarvoor het instellingscollegegeld à ¤6.500 opgehoest mag worden...?
Moet jij dan ook instellingscollegegeld betalen als je nog een 2e master NA je 1e master zou doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de regelingen voor geweest. Daarom kon ik na mijn bachelor nog een bachelor doen, toen een schakelprogramma en nu in de master. Allemaal voor wettelijk collegegeld. Dat instellingsgeld is niet te betalen.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Moet jij dan ook instellingscollegegeld betalen als je nog een 2e master NA je 1e master zou doen?
Ja, daar kwam ik ook achter. Alleen heb ik m'n master al aangevraagdquote:Op maandag 18 juli 2011 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ook bij de RU? Ik betaal vooralsnog gewoon wettelijk collegegeld! (maar goed, ik heb nog geen master). Volgens mij haddat een keer uitgezocht omdat hij nu een andere studie gaat doen, volgens mij is het rendabeler om je huidige master in 'de koelkast' te zetten, een andere master 'ernaast' te doen om vervolgens beide af te ronden.... Dan doe je namelijk gewoon een studie ernaast en dan betaal je alleen wettelijk collegeld
Ah, da's lekker. Scheelt ook dat het enkel om bachelors gaat. Ik heb nu een master binnen, en wilde dus nog een andere master gaan doen (incl een jaar premaster), maar dat is simpelweg niet te overzien. Het zou op 13.000 euro komen de aankomende twee jaar. Da's niet te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de regelingen voor geweest. Daarom kon ik na mijn bachelor nog een bachelor doen, toen een schakelprogramma en nu in de master. Allemaal voor wettelijk collegegeld. Dat instellingsgeld is niet te betalen.
Dat maakte vroeger niet zoveel uit dat onderscheid 1 bachelor 1 master is pas van later. Volgens mij kost een pre-master gewoon wettelijke collegegeld toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik ook achter. Alleen heb ik m'n master al aangevraagd. Bovendien wil DUO ook graag dat ik snel afstudeer ivm m'n stufi die omgezet moet worden in een gift, und so. Is dus geen optie meer.
[..]
Ah, da's lekker. Scheelt ook dat het enkel om bachelors gaat. Ik heb nu een master binnen, en wilde dus nog een andere master gaan doen (incl een jaar premaster), maar dat is simpelweg niet te overzien. Het zou op 13.000 euro komen de aankomende twee jaar. Da's niet te doen.
Een master zoeken die aangeboden wordt i.c.m. een buitenlandse instelling.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:57 schreef Californium het volgende:
Dat is dan jammer...
Ik zou verder niet weten hoe je de regeling kan omzeilen
Thx!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
Iphone of Galaxy S2 bazen dingen.
Ik ben blij dat ik nog leef, ik heb vannacht dunnetjes een avontuur van enkele jaren geleden dunnetjes over gedaan; wippen in bottendaal. Om 4 uur 's nachts.
Ik moet mezelf even corrigeren: ik wíl het ook niet betalen. Wil best die studie nog eens doen, maar dan hoop ik dan een toekomstige werkgever mee betaaltquote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Californium het volgende:
collegegeld lening? of mag je dat niet meer?
Je mag mijn Samsung Star Qwerty wel overnemen?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:20 schreef Californium het volgende:
Tevens: helemaal niemand tips voor een nieuwe telefoon?
Ah heel begrijpelijk! is ook wel veel geld!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet mezelf even corrigeren: ik wíl het ook niet betalen. Wil best die studie nog eens doen, maar dan hoop ik dan een toekomstige werkgever mee betaalt
[..]
Je mag mijn Samsung Star Qwerty wel overnemen?
had ik kunnen wetenquote:
Bel d'r op joh. Ideale omstandigheden, zomerfeesten enzo. 'Biertje doen, meid?' En dat schreeuwt ze: JA!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:29 schreef Californium het volgende:
[..]
had ik kunnen wetendie was het een paar jaar geleden ook al
Goed dat je het zegt: zal dr een feliciteren... is Desi trouwens boos op mij? ik had d'r een tijd geleden gesmst? maar niets meer gehoord? Misschien moet ik dr eens mailen? Kan tevens ook aan mijn telefoon liggen bedenk ik me net
zijn nu al meerdere mensen die mijn sms-jes niet hebben ontvangen...
Goed plan! Zal ik woensdag eens doenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bel d'r op joh. Ideale omstandigheden, zomerfeesten enzo. 'Biertje doen, meid?' En dat schreeuwt ze: JA!
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed plan! Zal ik woensdag eens doen
Top gearquote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Zo, tijd voor pizza, drinken en Top Gear
Ik zie net je foto. Wat een ellende! Sterkte!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoor wie klopt daar kind'ren,
Hoor wie klopt daar kind'ren.
Mijn voet!
Goed plan ×3, alleen kan het allemaal niet op dit momentquote:Op maandag 18 juli 2011 13:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Zo, tijd voor pizza, drinken en Top Gear
Ik gebruik dat toetsenbord nooit en het touchscreen is niet handig als je blind wil smsen, en dat wil ik regelmatigquote:Op maandag 18 juli 2011 13:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah heel begrijpelijk! is ook wel veel geld!
En: waarom doe je m weg?Maar dat is nog zo'n ouderwetse (met toetsenbord
) en dat vind ik wel erg praktisch!
Klinkt opzich goedquote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed plan ×3, alleen kan het allemaal niet op dit moment.
[..]
Ik gebruik dat toetsenbord nooit en het touchscreen is niet handig als je blind wil smsen, en dat wil ik regelmatig. Dus ik wil eigenlijk terug naar een oldschool tellie, doe niks met al die functies. Zal wel de 3,5mm-ingang en bluetooth missen, dus ik moet wel tijdig op zoek naar een goed alternatief
.
Oh, en er zitten wel wat krassen op de rand, doordat ik 'm ooit op de stenen heb laten vallen. Het scherm is echter 100% krasvrij.
Hier ook succesquote:Op maandag 18 juli 2011 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Knipkaart binnen, armbandje om, sfeer in de stad geproefd, het gaat echt beginnen
Tof! Veel plezier en succes!quote:Op maandag 18 juli 2011 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Knipkaart binnen, armbandje om, sfeer in de stad geproefd, het gaat echt beginnen
Ik heb er ooit twee minuten per ongeluk op geïnternet (kon een weekend gratis proberen en was vergeten toetsblokkering erop te zetten, dus de verrassing was compleet toen ik 'm uit m'n zak haaldequote:Op maandag 18 juli 2011 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt opzich goedWat voor een functies zitten erop? kan ik er ook mee internetten? als ik dat zo willen?
Goed busy! Succes mên! Ik ga morgen kijken, misschien zie ik je nog welquote:Op maandag 18 juli 2011 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er ooit twee minuten per ongeluk op geïnternet (kon een weekend gratis proberen en was vergeten toetsblokkering erop te zetten, dus de verrassing was compleet toen ik 'm uit m'n zak haalde), dus dat kan
. Hoe gebruiksvriendelijk dat is durf ik niet te zeggen. Ik vond het vooral priegelwerk, maar was er dus ook snel mee klaar.
quote:Op maandag 18 juli 2011 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk....Alvast een hele fijne vakantiequote:Op maandag 18 juli 2011 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
weer lekker stappen, morgen om 8 uur naar sri lanka
Klopt, maar ik oriënteer me graag ruim. Een tweede master was een serieuze optie, maar lijkt nu een heel eind van de baan. Al moet ik nog wat alternatieven gaan uitpluizen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie was jij trouwens niet klaar met het studeren? Ik dacht dat je wilde gaan werken..
Tnxquote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie gefeliciteerd!
Ik moet elke ochtend om 9:00 werken, mooi kut.. Telkens als het net gezellig wordt moet ik naar huis.. en dan blijf ik toch nog net te lang.. dus nu ben ik moe
Ooohhh ik ben jaloers! Heel veel plezier!quote:Op maandag 18 juli 2011 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik oriënteer me graag ruim. Een tweede master was een serieuze optie, maar lijkt nu een heel eind van de baan. Al moet ik nog wat alternatieven gaan uitpluizen.
[..]
TnxDaarom heb ik dus vrij geregeld. Alsnog wel verplichtingen aangegaan, maar daarbij kan ik toch een beetje ontspannen en rustig uitbrakken. Straks maar weer eens kijken wat de avond brengt!
Een tweede master gaan doen als leraar of iets in de gezondheid kan nog wel volgens mij. Dat telt meen ik gewoon als eerste studie dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik oriënteer me graag ruim. Een tweede master was een serieuze optie, maar lijkt nu een heel eind van de baan. Al moet ik nog wat alternatieven gaan uitpluizen.
[..]
TnxDaarom heb ik dus vrij geregeld. Alsnog wel verplichtingen aangegaan, maar daarbij kan ik toch een beetje ontspannen en rustig uitbrakken. Straks maar weer eens kijken wat de avond brengt!
Lekker met de kleine piemeltjes spelen daar?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
Thanksquote:
Klopt, maar dat zit er niet in. Ik zou iets anders willen.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een tweede master gaan doen als leraar of iets in de gezondheid kan nog wel volgens mij. Dat telt meen ik gewoon als eerste studie dan.
Daarvoor hoeft ie niet naar Sri Lankaquote:[..]
Lekker met de kleine piemeltjes spelen daar?
precies, en jij betaalt er vaak ook nog goed voor, dus geen probleemquote:Op maandag 18 juli 2011 19:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Klopt, maar dat zit er niet in. Ik zou iets anders willen.
[..]
Daarvoor hoeft ie niet naar Sri Lanka
Agreed!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 04:58 schreef HostiMeister het volgende:
lekker uitzwaaien, fucking goede tradie, mijns inziens
Ik heb al jaren mijn abonnementen via hen. Alles prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:55 schreef Californium het volgende:
Kent iemand trouwens deze shop/site:
http://www.typhone.nl/
Ze bieden de telefoon die ik wil voor 10 euro per maand goedkoper aan dan via T-mobile zelf, maar ik ken het niet en ik twijfel eraan
Waarom vinden mensen dat toch zo erg? Ik snap daar niks van...Alsof je minder bent als je nederlandstalige liedjes kentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Was gezellig gister op het koningsplein. Wel erg dat ik van 3 tot 1 alle nummers kon meezingen en eht allemaal van die Nederlandse muziek was.
Heb je de nieuwe abonnementen gezien van KPN met internet? Dat gaat je een nier kosten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef Californium het volgende:
Ah Oke! er stond duidelijk 2 jaar via T-mobile en onbeperk internet ed. Dan ga ik dat maar proberen!
Ik vind Hazes wel ok, maar ik heb een pens, een trainingsbroek en een uitkering.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat toch zo erg? Ik snap daar niks van...Alsof je minder bent als je nederlandstalige liedjes kent
Haha ik vind het niet erg dat ik ze ken, maar ik luister die muziek eigenlijk nooit. Alleen met carnaval of als het in het cafe komt. Als ik ze dan toch allemaal ken vind ik het toch best zielig. :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen dat toch zo erg? Ik snap daar niks van...Alsof je minder bent als je nederlandstalige liedjes kent
Same herequote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Haha ik vind het niet erg dat ik ze ken, maar ik luister die muziek eigenlijk nooit. Alleen met carnaval of als het in het cafe komt. Als ik ze dan toch allemaal ken vind ik het toch best zielig. :p
Mob Deep welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof het gemiddelde Engelstalig nummer verder komt dan rijmwoordenboek-niveau.
Persoonlijk houd ik meer van goede hip-hop.quote:
Hmmm, klinkt als iets waar ik had moeten zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Was gezellig gister op het koningsplein. Wel erg dat ik van 3 tot 1 alle nummers kon meezingen en eht allemaal van die Nederlandse muziek was.
Prima site. Heb ik ook al vaker besteld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:55 schreef Californium het volgende:
Kent iemand trouwens deze shop/site:
http://www.typhone.nl/
Ze bieden de telefoon die ik wil voor 10 euro per maand goedkoper aan dan via T-mobile zelf, maar ik ken het niet en ik twijfel eraan
Mja, vannacht qua tijd had het wel gekund, maar ik was doodop, dus niet gedaan...misschien morgenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 04:58 schreef HostiMeister het volgende:
lekker uitzwaaien, fucking goede tradie, mijns inziens
Het was echt heel tof. Natuurlijk ook wat Engelse meezing muziek, maar meerendeel Nederlands. En de sfeer was prima. Heb zelf nog een wildvreemd kind op de schouders genomen en het podium opgelopen. Vond ie echt fantastisch. En toen kreeg ik bier van die ouders.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt als iets waar ik had moeten zijn.
Vind muziek van Hazes en dergelijke echt gruwelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe abonnementen gezien van KPN met internet? Dat gaat je een nier kosten.
[..]
Ik vind Hazes wel ok, maar ik heb een pens, een trainingsbroek en een uitkering.
Steve Harley ook.quote:
Ik die van en dergelijk ook. Maar ja, jij draait muziek die al oud was toen mijn opa nog jong was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:06 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Vind muziek van Hazes en dergelijke echt gruwelijk
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dankjewel Hosti & Cali! Het juiste antwoord zat er niet tussen dus niemand wint de koelkast vol schultenbrau! Juiste antwoord volgt per PM.
Het was inderdaad een mooi feestje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt als iets waar ik had moeten zijn.
Dan heb ik je gezienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het was echt heel tof. Natuurlijk ook wat Engelse meezing muziek, maar meerendeel Nederlands. En de sfeer was prima. Heb zelf nog een wildvreemd kind op de schouders genomen en het podium opgelopen. Vond ie echt fantastisch. En toen kreeg ik bier van die ouders.
O.a., maar mijn smaak is breedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik die van en dergelijk ook. Maar ja, jij draait muziek die al oud was toen mijn opa nog jong was.
Hehe. Schijnbaar zat de bewaker 3x aan mijn shirt te trekken maar had ik het niet door.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben klein.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hehe. Schijnbaar zat de bewaker 3x aan mijn shirt te trekken maar had ik het niet door.Van Velzen moet zelfs door de knieën om je een kopstoot te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben klein.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van Velzen moet zelfs door de knieën om je een kopstoot te geven.
Die hebben een noodrantsoen verstop onder hun shirt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:28 schreef Dupje het volgende:
Nice, de 4 daagse lopers vandaag aangemoedigd en een mooi feestje gebouwd aan de dijk.We hadden zelfs een zanger!
[ afbeelding ]
Kan je het dan best 4 dagen op uithoudenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben een noodrantsoen verstop onder hun shirt.
Een hongerwinter overleven ze nog.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:42 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Kan je het dan best 4 dagen op uithouden
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hehe. Schijnbaar zat de bewaker 3x aan mijn shirt te trekken maar had ik het niet door.Hehehehehe. BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik ben klein.. Vanavond gaan we weer. Ik moet wel zeggen dat mijn lever inmiddels de consequenties al behoorlijk begint te merken
.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Dan ben ik zelfs nog groterquote:
Ik ga ook weer, denk koningsplein en dan vuurwerk. Al heb ik geen idee hoe laat dat laatste begint. Iemand die het toevallig weet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hehehehehe. Baas. Vanavond gaan we weer. Ik moet wel zeggen dat mijn lever inmiddels de consequenties al behoorlijk begint te merken
.
Is ook niet heel moeilijk toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan ben ik zelfs nog groter... wat schattig
Blijven drinken tot je bier-ascites hebt! Heb je altijd wat reserve drank!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hehehehehe. Baas. Vanavond gaan we weer. Ik moet wel zeggen dat mijn lever inmiddels de consequenties al behoorlijk begint te merken
.
Zelfs ik ben groter.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan ben ik zelfs nog groter... wat schattig
half elf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga ook weer, denk koningsplein en dan vuurwerk. Al heb ik geen idee hoe laat dat laatste begint. Iemand die het toevallig weet?
Thanks.quote:
Zoiets zal het hier ook wel worden, zo even het programma bekijken. En daarna een kroeg in, probably. Bascafé ofzo, daar ben ik nog niet geweest deze week.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga ook weer, denk koningsplein en dan vuurwerk. Al heb ik geen idee hoe laat dat laatste begint. Iemand die het toevallig weet?
Ik heb reserves genoeg, het zou mooi zijn als het niet meer wordtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blijven drinken tot je bier-ascites hebt! Heb je altijd wat reserve drank!
Ik ga mooi bij huisgenootje vanuit het raam kijkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:19 schreef Mikkie het volgende:
Wel klote... buienradar voorspelt weinig goeds voor vanavond, met vuurwerk und so... Zo dus maar vast die kant op, dan loop ik wat minder kans dat ik ga afhaken door de regen
Op het verrotte balkon in de oorspronkelijke staat van 1903?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ga mooi bij huisgenootje vanuit het raam kijken
Dat jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op het verrotte balkon in de oorspronkelijke staat van 1903?
Wij konden het vanaf het balkon ook volgen!quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Bleurgh, ik had gewoon de hele week vrij moeten nemen.
morgen nog een half dagje, dan heb ik het ook weer gehad voor deze week qua werk, is te overzien. Maar ik kan je wel garanderen dat productief niet echt een woord is wat vandaag van toepassing is op mij.quote:
Jij gaat morgenvroeg proberen naar je werk te komen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
morgen nog een half dagje, dan heb ik het ook weer gehad voor deze week qua werk, is te overzien. Maar ik kan je wel garanderen dat productief niet echt een woord is wat vandaag van toepassing is op mij.
Hallo Royin trouwensTijdje geleden.
Bij ons moet ook gewoon iedereen werken hoor, zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij gaat morgenvroeg proberen naar je werk te komen?
Nee...maar ze komen met zn alle morgenvroeg massaal door mijn en hosti zn straat....en niet alles zo letterlijk nemenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons moet ook gewoon iedereen werken hoor, zo raar is dat niet.
Gewoon een paar wandelaars tackelen. Of ze botsen zelf al, dat is hip.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...maar ze komen met zn alle morgenvroeg massaal door mijn en hosti zn straat....en niet alles zo letterlijk nemen
Als ze dat maar zachtjes doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een paar wandelaars tackelen. Of ze botsen zelf al, dat is hip.
Nee, morgenvroeg vrij genomen, leek me wel verstandigquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij gaat morgenvroeg proberen naar je werk te komen?
Die gast die twee keer de Vierdaagse wilde lopen in een keer botst dan ook de eerste dagquote:
Heel goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, morgenvroeg vrij genomen, leek me wel verstandig
Ah tof.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heel goed![]()
ik denk dat ik rond 7 uur even mn bed uitkruip om naar mn schoonouders te zwaaien...die komen dus langs
Ga je buiten staan of uit het raam hangen....en heb je onze vlag al zien wapperenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah tof.Misschien zie ik ze dan ook wel
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hallo Royin trouwensTijdje geleden.
Ja, waarschijnlijk in Groesbeekquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga je buiten staan of uit het raam hangen....en heb je onze vlag al zien wapperen
Leukquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk in GroesbeekKomen blijkbaar ook langs daar, dus hebben we soort housewarming/zwaaiding
En mooie vlag, dat dan weer wel
Regen viel uiteindelijk 100% mee gelukkigquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ga mooi bij huisgenootje vanuit het raam kijken
Mafkeesquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:35 schreef Swine het volgende:
Tot 7 uur lopen aanmoedigenb op de heyendaalseweg ter hoogte van station Heyendaal!
Ik had van jou wel verwacht dat je dat gedaan hadquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
Bleurgh, ik had gewoon de hele week vrij moeten nemen.
Dan kan het makkelijk inderdaad, al ben ik niet elke dag om 13.00u topfit, zeg maarquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst de stad infijn, salaris
![]()
hoef toch pas de hele week om 1 u te beginnen
Bij het startpunt was het ook heel gezellig. Nu douchen en wachten op bezoek. Zoals gewoonlijk alweer een uur te laat.quote:Op woensdag 20 juli 2011 07:35 schreef Swine het volgende:
Tot 7 uur lopen aanmoedigenb op de heyendaalseweg ter hoogte van station Heyendaal!
En dan met een RPG uit een flatgebouw schieten! Dat is uiterst Afrikaansquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:57 schreef Swine het volgende:
Awesome! D'r kwam net een Cougar laag over![]()
En er wordt hard gesloopt ergens bij de HAN, mên wat een herrie
Wat dat betreft zijn wij superschraal, blikken in de tas en bijvullen maar.. Af en toe een biertje kopen, maar anders kan ik net zo goed m'n halve salaris meteen inleverenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan kan het makkelijk inderdaad, al ben ik niet elke dag om 13.00u topfit, zeg maar.
Salaris is wel handig... ik begin te merken dat dit toch dure feesten aan het worden zijn. 2,40 per biertje en er gaan er meer dan genoeg in elke avond
Paars, de zwelling wordt wel minder, maar ik kan mijn tenen nog niet bewegen. Zou twee weken duren voordat het scheurtje weer genezen was. Rustig aan doen en zulks, maar daar heb ik een hekel aan. Ik heb de neiging om als het eenmaal weer een beetje werkt er gewoon morfine in te gooien en dan de boel negeren.quote:
Iedereen? Dus 't is nu uitgestorven in de binnenstad?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:14 schreef Difficult het volgende:
Vond ik het net gezellig worden in de stad, moet iedereen vroeg naar huis omdat ze morgen moeten werken
quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn wij superschraal, blikken in de tas en bijvullen maar.. Af en toe een biertje kopen, maar anders kan ik net zo goed m'n halve salaris meteen inleveren
Vanavond m'n laatste avond, ga morgen op vakantie.. 's Ochtends nog wel werken dus niet tot laat. Qua brakheid wel ideaal dat werken, ik ga netjes op tijd naar huis elke dag.. Tis niet altijd leuk maar centjes wel
Mja, ik snap het wel hoor, is niet meer grappig zo. Ik neem vaak ook wel wat blikken mee, maar dan nog. Als je lang genoeg in de stad bent is dat op een gegeven moment toch op. En ergens vind ik het ook niet fair naar ondernemers die een hoop investeren. Daarnaast kom je ook niet overal binnen met je eigen bier (Labyrinth, Valkhofpark etc).quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef Californium het volgende:
Wat LR zegt... Ik ben ook te schraalheb niet voor niets nog een paar halve liters Bavaria in de koelkast staan
Je hebt nu toch ook een vrije dagquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, Groesbeekdag ja! Oosterpoort is dicht nu![]()
anders had ik lekker een vrije dag gehad
ik weet het...elke dag vakantie is nl geen vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Een vrije dag is leuker als het anders is dan anders, nu stapelen de vrije dagen zich een beetje op
We missen de foto'squote:Op donderdag 21 juli 2011 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Nondeju wat ging ik gister even sjiek op mijn plaat op het koningsplein. Zo floeps 3 bier over me heen. Maar leuk was het zeker. Wel moe en blut en nog 2 dagen te gaan. Wordt zuinig aan.
Ja, zei ik ook al tegen een vriendin, zonde dat het niet gefilmd was. Zag er vast heel leuk uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Mikkie het volgende:
Werkt goed hè, die benzo's?
[..]
We missen de foto's
Hiero ook. Heb getracht ter compensatie nog wat werkuurtjes mee te pakken op de SEH, maar netto staat het nog steeds op verliesquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Difficult het volgende:
Morgen het laatste dagje, ik ben alleen bang om op me rekening te kijken hoeveel er af is gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ah, ik vond 50 euro al wat fanatiek. Maar dat is me wel al vaker gelukt deze weekquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef Difficult het volgende:
Ik had niet echt een budget ofzo, maar maandag was ik 75 euro kwijt vond ik toch beetje teveel van het goeie :/
Die loopt vandaag zn laatste dagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:58 schreef Swine het volgende:
Mensen, ik ...ben....kapot...De tering wat een mooie week. Op naar de laatste klapppppppper! Heeft Piet het gehaald?!
Ja, dat wel. Maar in mijn eentje gaan vind ik niks. Gelukkig gaan er nog wel wat andere mensen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:44 schreef royjn het volgende:
Ga je toch zonder hun? Mensen zat vandaag in de stad
Ik ken eigenlijk vrijwel alleen mensen van mijn studie, en die zijn vrijwel allemaal saai want ik kom er amper tegenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:23 schreef xibalba het volgende:
Jup, in je eentje kan het ook best prima zijn. Maar als je in je woonplaats de stad in gaat, ben je eigenlijk nooit "in je eentje". Kom de ene na de andere bekende tegen.
Ik ben er klaar mee inmiddelsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:46 schreef Difficult het volgende:
Ja vanavond laatste dag, ben er zeker nog even bij maar zal niet heel laat worden
( al heeft me salaris strookje me wel behoorlijk opgevrolijkt )
Meer info?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 04:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik gok dat ik vanaf nu wel zo'n 5 dagen slaap. Wel iemand leuks leren kennen.
Thanksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat bedacht ik me ook gister moblo! Gefeliciteerd!
Ook aan Mr. Moblo!quote:
Bijslapen! wat een goed idee heb vandaag in ieder geval al gefaaldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee inmiddels. Net thuis, prima laatste uurtjes gehad maar het is mooi geweest zo
. Mijn portemonnee is helemaal leeg, de blaas is vol en de lever is compleet van slag na deze week. Nu maar even een dag goed fysiek bijslapen. Daarna de biertjes er weer af trainen en de bankrekening gaan vullen, want de bodem is in zicht...
Een jongen.quote:
Bizar hè, zag het net ook op tv... Die bomaanslag had ik nog wel gezien. Ziek, dat één persoon dat kan doen..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:23 schreef Paaskonijn het volgende:
En dan krijg je gewoon niks mee met wat er in Noorwegen is gebeurd gisteravond. Kut wakker worden.
Bomaanslag had ik inderdaad nog net meegekregen toen ik even langs huis ging, dat daarna op het eiland, niente. Ook in de stad er niks over gehoord, wel logisch van de ene kant maar toch onwerkelijk dat je zo kan staan feesten en dan wakker wordt en hoort dat die mensen daar door een levende hel zijn gegaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:48 schreef Swine het volgende:
[..]
Bizar hè, zag het net ook op tv... Die bomaanslag had ik nog wel gezien. Ziek, dat één persoon dat kan doen..
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarna de biertjes er weer af trainen en de bankrekening gaan vullen, want de bodem is in zicht...
Lichter? Weet je zeker dat dat niet met die vrouw te maken heeft?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:08 schreef Swine het volgende:
Mijn weegschaal zegt dat ik deze week een goede drie kilo lichter ben geworden...Hoezo alcohol droogt uit
Ik juist veel minder gegeten dan normaal; vaak maar één of twee minimale maaltijden per dag. En geen mid-night snacks, op de bbq na om 05.00u vrijdagochtend bij het lopers uitzwaaienquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lichter? Weet je zeker dat dat niet met die vrouw te maken heeft?
Ik ben er echt niet lichter op geworden deze week... veel ongezond eten, veel alcohol en een gebrek aan ritme, dat merk je wel.
Dat scheelt inderdaad behoorlijk. Ik heb driekwart van de week geleefd op frietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:36 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik juist veel minder gegeten dan normaal; vaak maar één of twee minimale maaltijden per dag. En geen mid-night snacks, op de bbq na om 05.00u vrijdagochtend bij het lopers uitzwaaien
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:51 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Desalniettemin echt een geweldige week geweest!Ben nu net thuis
want ik heb ook iemand leuks leren kennen deze week
Mja, gezien haar overdadige middelengebruik niet heel gek. Misschien niet eens zozeer door fysieke schade, dan wel door emotionele problemen en alle gevolgen daarvan.quote:
Ik zal ook niet zeggen dat het me heel erg verbaasd, maar ik vind het wel sneu nieuws. Vond haar muziek altijd wel tof en hoopte dat ze er bovenop kwam, tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, gezien haar overdadige middelengebruik niet heel gek. Misschien niet eens zozeer door fysieke schade, dan wel door emotionele problemen en alle gevolgen daarvan.
Ik zag alleen deze post en ik zei meteen tegen IB is Amy Winehouse dood.. Verbaast me niksquote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zal ook niet zeggen dat het me heel erg verbaasd, maar ik vind het wel sneu nieuws. Vond haar muziek altijd wel tof en hoopte dat ze er bovenop kwam, tegen beter weten in.
2quote:
Herkenbaar verslag wat betreft de spierpijnquote:Op zondag 24 juli 2011 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn vierdaagseverhaal in een notendop: Wens hier Pietje succes met zijn 4daagse!!!!!!!
Geil speelgoed! Stuur die link ook maar eens naar Swarmaquote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga mijn geld denk ik maar meteen weer uitgevenga voor een Go Pro Hero HD 1080 om nog meer mooie momenten vast te leggen
De hele week?quote:
Zaterdag: Werken in Molenstraat, 's avonds in de regen met Swarma wezen bierenquote:Op zondag 24 juli 2011 21:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
De hele week?
Maandag training gegeven in justitiele jeugdinrichting.
Dinsdag gefeest op de dijk (lopers kwamen langs).
Woensdag 1e werkdag nieuwe werk gehad.
Donderdag gewerkt op de bso, lopers weer aangemoedigd.
Vrijdag naar vriendje.
Zaterdag feestje/verjaardag van vriendje.
Vandaag verregende bbq met vrienden van vriendje.
En jij?
Donderdag hele dag dingen doen, kapper, einkaufen machen, lunchen met moeders, daarna 's avonds waarschijnlijk naar Captain America en dan vrijdag met een zwiek vrienden (12 stuks) naar de Eifel. Een huisje in het natuurpark, hele week chillen, bieren, wandelen/fietsen/zwemmen whatever. Geen internet, ff helemaal geen werk.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:00 schreef Mikkie het volgende:
Doe je goed Hosti! Wat zijn de plannen voor dit jaar?
Gefeliciteerd! Ik ga straks nog maar even wat teksten lezenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:57 schreef Swine het volgende:
YES YES YES YES!!!! Andere tentamen van voor de zomerfeesten ook met een dikke zeven binnengetikt!!![]()
![]()
Ik was zo blij toen ik het zag dat ik nu m'n totale stem weggeschreeuwt heb...en ik had em net teruggevonden na de zomerfeesten
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:57 schreef Swine het volgende:
YES YES YES YES!!!! Andere tentamen van voor de zomerfeesten ook met een dikke zeven binnengetikt!!![]()
![]()
Ik was zo blij toen ik het zag dat ik nu m'n totale stem weggeschreeuwt heb...en ik had em net teruggevonden na de zomerfeesten
Nog steeds je teen? Crap man...quote:Op maandag 25 juli 2011 17:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb last van het steentje in mijn schoen gevoel en ik heb niet eens een schoen aan.
Nee, sinds mijn gips eraf is heb ik een wondje op mijn hiel dat steeds groter wordt en gele meuk begint te druppen.quote:
Ook niet verkeerdquote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Mikkie het volgende:
Kan ook via vakantieveilingen.nl, CP. Kaartjes voor een 90's festival in De Goffert op 3 sept (de dag voor dat dancefestival), 9 euro per stuk
Nog niet naar laten kijken?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, sinds mijn gips eraf is heb ik een wondje op mijn hiel dat steeds groter wordt en gele meuk begint te druppen.
Die gele meuk is vanzelf weg. Dan wordt het zwart, voel je niks meer van!quote:
Da's toch bij bevriezing.. ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die gele meuk is vanzelf weg. Dan wordt het zwart, voel je niks meer van!
Geen idee. Ik weet vooral dat het zwart wordt als je vlees het loodje aan het leggen isquote:
Bevriezing ja. Bekend bij bergbeklimmers.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet vooral dat het zwart wordt als je vlees het loodje aan het leggen is.
Ja, dat ga ik wel even doen. Laat ik er naar kijken is het niets, laat ik er niet naar kijken dan wordt het een wondinfectie. Dus dan maar beter voor niets langs gaanquote:
Zolang het maar niet in gewicht is!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:06 schreef Californium het volgende:
Als het goed is deze week 245 pond rijker
DK zei dat hij dat wel vaker deed en dat je het wel kon waarderen... Sorry dat ik je zo liet schrikkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Rituals het volgende:
Wat ben ik toch een angsthaas. Iemand probeerde met enig geweld mijn deur open te doen (zat op slot) en ik was meteen bang voor inbraak vanwege een briefje dat bij de lift hangt dat er op een andere verdieping is ingebroken. Ik stond te trillen op m'n benen
![]()
. Toen ik ging kijken wie het was (door m'n spionnetje, lafaard als ik ben
), ging hij/zij net weg. Nu zit ik bij ieder geluid dat ik hoor rechtop in m'n stoel
. Hopelijk kan ik rustig slapen vannacht
.
Aanbellen heeft toch mijn voorkeurquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
DK zei dat hij dat wel vaker deed en dat je het wel kon waarderen... Sorry dat ik je zo liet schrikken
Gelukkig niet neequote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in gewicht is!
/flauw
Ik heb dan ook gewoon een reserve-sleutel, duh!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
DK zei dat hij dat wel vaker deed en dat je het wel kon waarderen... Sorry dat ik je zo liet schrikken
Kan je de hand schudden ik loop ook altijd iedereen straal voorbijquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef Laysa het volgende:
Rituals had mij gespot in de stad...ik ben nl ziende blind
En wat werd er verteld? Was het een decubitus wondje door het gips misschien?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik wel even doen. Laat ik er naar kijken is het niets, laat ik er niet naar kijken dan wordt het een wondinfectie. Dus dan maar beter voor niets langs gaan
644 al, in het vorige topic heb ik dat nog even lopen checken.. We hebben met z'n alle blijkbaar moeite met tellenquote:
Ik vind het maar raar dat we niet een brief of mailtje daarover krijgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:07 schreef Rituals het volgende:
Wat ben ik toch een angsthaas. Iemand probeerde met enig geweld mijn deur open te doen (zat op slot) en ik was meteen bang voor inbraak vanwege een briefje dat bij de lift hangt dat er op een andere verdieping is ingebroken. Ik stond te trillen op m'n benen
![]()
. Toen ik ging kijken wie het was (door m'n spionnetje, lafaard als ik ben
), ging hij/zij net weg. Nu zit ik bij ieder geluid dat ik hoor rechtop in m'n stoel
. Hopelijk kan ik rustig slapen vannacht
.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef Laysa het volgende:
Rituals had mij gespot in de stad...ik ben nl ziende blind
Inderdaad! Ik had toevallig net m'n moeder aan de telefoon en toen ik haar mijn angst-verhaal vertelde had ze dezelfde vragen en moest ik maar aan de huisbaas vragen of ik zo'n nachtslot mocht monteren op m'n deurquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef Swine het volgende:
[..]
En wat werd er verteld? Was het een decubitus wondje door het gips misschien?
[..]
644 al, in het vorige topic heb ik dat nog even lopen checken.. We hebben met z'n alle blijkbaar moeite met tellen
[..]
Ik vind het maar raar dat we niet een brief of mailtje daarover krijgenIk ben er verder niet banger van geworden, maar zou wel graag willen weten wat een beetje de omstandigheden waren waarop ze zijn binnengekomen (braak, gejatte/gevonden sleutel of gewoon deur open gelaten).
En ik kijk er dan vaak ook erg chagi bij...ook niet met opzet zo staat mn gezicht gewoon dus Rituals was erg dapperquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:34 schreef Difficult het volgende:
[..]
Kan je de hand schudden ik loop ook altijd iedereen straal voorbij
Maar ik doe het niet met opzet hoor
Nee. Alleen dat het niet echt onstoken was en nu moet ik betadine-gaasjes plakken voor een week.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef Swine het volgende:
[..]
En wat werd er verteld? Was het een decubitus wondje door het gips misschien?
[..]
644 al, in het vorige topic heb ik dat nog even lopen checken.. We hebben met z'n alle blijkbaar moeite met tellen
[..]
Ik vind het maar raar dat we niet een brief of mailtje daarover krijgenIk ben er verder niet banger van geworden, maar zou wel graag willen weten wat een beetje de omstandigheden waren waarop ze zijn binnengekomen (braak, gejatte/gevonden sleutel of gewoon deur open gelaten).
Wat moest je daar dan?quote:
Even wat dingen voor de scriptie en eten in de Refter. Was een dode boel daarquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat het niet echt onstoken was en nu moet ik betadine-gaasjes plakken voor een week.
[..]
Wat moest je daar dan?![]()
Scheelt mij vrijdag wachten voor een kopieerapparaat.
O, al begonnen dus? Das mooi! Eten in de refter als magnetronmaaltijdmeester?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:08 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Even wat dingen voor de scriptie en eten in de Refter. Was een dode boel daar
onweersbui zo te merken.quote:
Ja nog niet echt hard op gang maar morgen wat serieuzer er tegenaan. Het was niet veel vandaag in de Refter... heb thuis nog wat in de magnetron gezet, maar ik kook best veel nu hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, al begonnen dus? Das mooi! Eten in de refter als magnetronmaaltijdmeester?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik kijk er dan vaak ook erg chagi bij...ook niet met opzet zo staat mn gezicht gewoon dus Rituals was erg dapper
Ik word enthousiaster van de zonquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:28 schreef BGTes het volgende:
Ik word altijd erg enthousiast van dit weer
Totdat er inbrekers langskomen!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:31 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik word enthousiaster van de zon. Al vind ik dit weer ook niet erg als ik binnen zit en niet meer naar buiten hoef
.
Mwoah. Cashtechnisch gezien wel goedquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:08 schreef Difficult het volgende:
Hm ben er achter gekomen dat ik volgende week 14 dagen achter elkaar werk, niet heel erg handig
http://www.schiphol.nl/Re(...)troles/Inchecken.htmquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:35 schreef Swine het volgende:
Wie weet er hoe lang van te voren je op Schiphol moet zijn om al je meuk af te leveren als je al electronisch ingechecked bent?
Thnx, maar het gaat enkel om bagage droppen want ik ben al ingecheckt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.schiphol.nl/Re(...)troles/Inchecken.htm
Join the 40+ clubquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |