soms wel jaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:57 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
dubstep remix is soms wel btr dan originele nr
quote:
two? Ik dacht altijd dat het 'too' wasquote:Op maandag 18 juli 2011 01:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
I wish nothing but the best for you two
Deze broertje is lachebekje alles.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze broertje is lachebekje alles.
ja volgens mij ook twoquote:Op maandag 18 juli 2011 02:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
two? Ik dacht altijd dat het 'too' was
Haha, faux faalde.quote:
Kan ook, ik vond het altijd op two lijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
two? Ik dacht altijd dat het 'too' was
Too en two zijn homophones, groetjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kan ook, ik vond het altijd op two lijken![]()
Schuld van de mobiele layoutquote:
Ga niet dood dan.quote:
Ja ja, ook voor jou: je smoesjes zijn niet hard genoeg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou je een spiegel voorquote:Op maandag 18 juli 2011 02:05 schreef Faux. het volgende:
Haha jullie zijn allemaal dood en ik als TS niet hihihihihihihihihihihihi
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
fuck, 2 uur
slapen gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
HATEN OP ZOETERMEERquote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef Faux. het volgende:
Vorige keer werd op mijn TT "Zoetermeer en Alphen" ook al gehaat
Hermelienquote:
Zoveel haat, zoveel haat.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef Faux. het volgende:
Vorige keer werd op mijn TT "Zoetermeer en Alphen" ook al gehaat
Dimens vroeg er omquote:
Ik geil enkel op Hermelienquote:
i want more lovequote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef aight1 het volgende:
If you want, more love, why don't saaaaaaaaay sooooo
Haar niet inderdaad, maar Emma Watson?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
haar zal je helaas nooit krijgen
quote:
lekker in je snuggiequote:
Ginny Wemel?quote:
heyquote:
Hoe oud is zij dan?quote:
jazeker ik leef nog.quote:
tc is toch doodquote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
jazeker ik leef nog.
ik zag dat jullie hier alledrie nog waren dus ik dacht hey tc maar niemand jmr.
... dat leuke biggetje uit de Plus-reclame misschien?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
IEMAND DIE BEREIKBAAR IS GVD DOE NORMAAL
quote:
goeddd. ben niet veel meer thuis dus nooit meer online ditdat maarja, gaat prima.quote:
ja klopt altijd als ik kijk is er niemandquote:
helemaal prima meid, hoe was je birthday?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
goeddd. ben niet veel meer thuis dus nooit meer online ditdat maarja, gaat prima.
en met julliee?
ja primaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
[..]
goeddd. ben niet veel meer thuis dus nooit meer online ditdat maarja, gaat prima.
en met julliee?
Ja maja, is altijd staren naar leeg scherm.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
jazeker ik leef nog.
ik zag dat jullie hier alledrie nog waren dus ik dacht hey tc maar niemand jmr.
was wel okee.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
helemaal prima meid, hoe was je birthday?
Wat is dat?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef aight1 het volgende:
BET Awards kijke weenie wat voor awards zijn maja wel vermakelijk
kan ook leuk zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja maja, is altijd staren naar leeg scherm.
moet je niet willenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef Faux. het volgende:
[..]
... dat leuke biggetje uit de Plus-reclame misschien?
Kan ik gewoon ff helemaal mezelf zijn, erg prettig. Niemand die kijkt.quote:
ja daarom, even uitleven en alles. lekker gek doen. handstand hier, kussensloop over hoofd daar. komt allemaal goed!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan ik gewoon ff helemaal mezelf zijn, erg prettig. Niemand die kijkt.
Geen zin om te zappen, luister toch muziekjes.quote:
IK BEN ERquote:
gelukkig kan ik altijd nog je facebook stalkenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef aight1 het volgende:
heb toch geen cam meer dusja niks te zoeken daar
engquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
gelukkig kan ik altijd nog je facebook stalken
deed ik eerst ook toen ging ie alles verwijderenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
gelukkig kan ik altijd nog je facebook stalken
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
deed ik eerst ook toen ging ie alles verwijderen
lol die aight1 wat een drol ookquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
deed ik eerst ook toen ging ie alles verwijderen
En dat allemaal op de meest uiteenlopende locaties.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ja daarom, even uitleven en alles. lekker gek doen. handstand hier, kussensloop over hoofd daar. komt allemaal goed!
Alsof die neger er voor gekozen heeft als neger geboren te worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef aight1 het volgende:
nu iets over aids op tv
ik kijk
gelijk neger
niet verbaasd
slecht
ahahaha die ene foto van 11 juli ik moest lachen jmrquote:
Gr gr aan de redactie.quote:
ja ik heb gehoord dat je zelf kon kiezen toen je nog ongeboren wasquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof die neger er voor gekozen heeft als neger geboren te worden.
ja rare vogelquote:
moet kunnenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat allemaal op de meest uiteenlopende locaties.
Die met beeld?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ahahaha die ene foto van 11 juli ik moest lachen jmr
omg die foto met dat beeld fso of nie tanquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ahahaha die ene foto van 11 juli ik moest lachen jmr
Nee die andere met dat meisje en die 2 jongens.quote:
ohquote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee die andere met dat meisje en die 2 jongens.
zijn hoofdquote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Nee die andere met dat meisje en die 2 jongens.
quote:
hahaha ja daarom moest ik lachen net jmr.quote:
Hoeft ook nietquote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
Bwehehehe! Geen idee over welke foto het gaat.
wel. die met charlotte.quote:
JAquote:Op maandag 18 juli 2011 02:25 schreef fairytalessuck het volgende:
die foto is trouwens ook al lachwekkend sry.)
ik heb even geprikbordkrabbeld.quote:
hihiquote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ik heb even geprikbordkrabbeld.
stond 2 sec mee te pratenquote:
JE KIJKT SO GELUKZALIGquote:Op maandag 18 juli 2011 02:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
stond 2 sec mee te praten
HEY FOTO
ok
smile
Censuurquote:Op maandag 18 juli 2011 02:27 schreef fairytalessuck het volgende:
OCH OCH OHC METEEN VERWIJDEREN WAT IS DEZE
kan niet man, kan niet.quote:
wrmquote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
kan niet man, kan niet.
ik ben tegenwoordig trouwens elke dag vlakbij jouw huis weenie.
ik stalk je. ik hoop een glimpje van je op te vangen maar is tot nu toe steeds mislukt.quote:
jammerquote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ik stalk je. ik hoop een glimpje van je op te vangen maar is tot nu toe steeds mislukt.
kamerquote:
KIJK MIJN FUCKING NINJA EDITquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:31 schreef LudoSanders het volgende:
aight geef muziek, ik ben er ff doorheen.
ben je niet blij dat je nu niet meer zelf hoeft te kokenquote:
Wat denk jequote:Op maandag 18 juli 2011 02:33 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ben je niet blij dat je nu niet meer zelf hoeft te koken
Ik denk dat je het erg jammer vindt, omdat je nu niet meer de kans hebt om je kookkwaliteiten verder te ontwikkelen.quote:
Precies dit.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:34 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik denk dat je het erg jammer vindt, omdat je nu niet meer de kans hebt om je kookkwaliteiten verder te ontwikkelen.
Zwijgzame-paal had een betere username geweest.quote:
Ik wist het!quote:
Nah, dan is het hele praatpaal idee weg enzoquote:Op maandag 18 juli 2011 02:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwijgzame-paal had een betere username geweest.
SHOW DIE SCHUURquote:
ja ga ik zeker doenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:35 schreef fairytalessuck het volgende:
Haha aight ga tegen je moeder zeggen dat je ovenschaal wilt maken.![]()
je meent het.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:35 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Nah, dan is het hele praatpaal idee weg enzo
Vieze leugenaar.quote:
Die ken jij al van binnen en van buiten, waarom beeldmateriaal nodig dan?quote:
Dat JIJ die gaat maken?quote:
Hee zeg, je had beloofd dat niet openbaar te maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ken jij al van binnen en van buiten, waarom beeldmateriaal nodig dan?
Meer kun je niet doen aight, meer kun je niet doen.quote:
Ahaha ik wil proeven dan.quote:
nee dat is vernederendquote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ahaha ik wil proeven dan.
Weet je nog wat er in moet?
Moest je moeder niet kk hard lachen?
Hoezo is dat vernederend?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee dat is vernederend
ja denk het heb nog geschiedenis
nee
omdat viesquote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hoezo is dat vernederend?
Ok anders vraag maar.
Hoe reageerde ze dan?
Sry. :$quote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Hee zeg, je had beloofd dat niet openbaar te maken.
Zal wel meevallen toch als je alles gwn normaal doet.quote:
He jammer, had me er net zo op verheugd.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sry. :$
Maar geen nieuwe uitzending cribs vandaag.
met mijn talentquote:Op maandag 18 juli 2011 02:40 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch als je alles gwn normaal doet.
komt vast goed.quote:
Succes ermee xoxox.quote:
Welterusten mein jungske.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want echt het is hier rustig!![]()
![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook wel heel veel, honderden! Maar die andere dragen allemaal kleding over hun lingeriequote:
Je bent niet goed jij.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:25 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
CyberJesus lees al mijn posts in dit topic en open de spoilers!
En genieten maar
Volgens de FOK! regels mag dit nog wel! Geen zichtbare blote "lichaamsdelen", dus waarom niet?quote:
Cinderella man, Cinderella man, Cinderella man, Cinderella man!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef CyberJesus het volgende:
Who can catch lightning in the bottle,
set fire to water,
commin out the nozzle on the fire hose flyout, and squat us.
EMINEM EMINEM EMINEM (l) (l) (l)quote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef CyberJesus het volgende:
Who can catch lightning in the bottle,
set fire to water,
commin out the nozzle on the fire hose flyout, and squat us.
CJ MAFAKA
Drommels Drommels Drommels!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niet slapen.
Ik draag deze post op aan gogosweden die we nog een weekof vier haan missen =p
Haha, nee ben ook aan het pokeren, msnnen, en smssen dus heb et drukquote:Op maandag 18 juli 2011 03:31 schreef Wumb0 het volgende:
Bevalt het praat-paal?
EDIT: praatpaal lijkt in een fap-coma te zitten
Ik doe dat ook allemaal nu (behalve SMSen), maar dan komt er nog eens FOK!ken en plaatjes uploaden er ook nog bijquote:Op maandag 18 juli 2011 03:37 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
Haha, nee ben ook aan het pokeren, msnnen, en smssen dus heb et druk
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Die zijn sowieso al geopwnd als je mobiel fokd ;')
Ja, denk is aan die plaatjes zorgvuldig bekijken, kost ook veel tijdquote:Op maandag 18 juli 2011 03:38 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook allemaal nu (behalve SMSen), maar dan komt er nog eens FOK!ken en plaatjes uploaden er ook nog bij
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Drukke man die praatpal, al die dingen doen met 1 hand ;')
Ik weet hetquote:Op maandag 18 juli 2011 03:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Mobiel fokken met al die plaatjes faalt hard
Krijg ik misschien een ban als ik m zo uploadquote:Op maandag 18 juli 2011 03:49 schreef pratende-paal het volgende:
Ik beodelde meer vna... niet cencureren
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Mocht je zonog een lapo krijgenUiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:51 schreef Wumb0 het volgende:
deze niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh noujaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:58 schreef pratende-paal het volgende:
Ik heb echt geeeen idee, ik upload nooit plaatjes
Halloo!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 04:02 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Halloo!thanks en alles ik ga weer slapen ik ben moe en vol drank alles gr gr kusjensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Slaapse!quote:Op maandag 18 juli 2011 04:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
thanks en alles ik ga weer slapen ik ben moe en vol drank alles gr gr kusjens
dan moet ik toch met tinypic blijven uploadenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, bureaublad achtergrondquote:![]()
Kan er meer doen hoor, die achter elkaar afspelen als een diavoorstelling (Windows 7)quote:Op maandag 18 juli 2011 04:24 schreef pratende-paal het volgende:
Kan je maar eentje doen dus waarom die 1000 meer>?
Goed puntquote:Op maandag 18 juli 2011 04:32 schreef pratende-paal het volgende:
Ooh dan niet... maar hoe vaak kijk je naar je bureaublad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je er al genoeg van?
trouwens dit topic sluit automatisch over 9 posts, maken we daarna een nieuwe aan of niet?![]()
Kan ik ook wel even doen ja dan maak ik wel een nieuwe en ga ik zelf slapenquote:Op maandag 18 juli 2011 04:36 schreef pratende-paal het volgende:
Alsof je er ooit genoeg van zult krijgen![]()
Ik weet niet... wij zijn de enigste... Ik ga over een half uurtje kranten gooien, dus hoeveel kan je in je eentje volspamme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |