soms wel jaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:57 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
dubstep remix is soms wel btr dan originele nr
quote:
two? Ik dacht altijd dat het 'too' wasquote:Op maandag 18 juli 2011 01:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
I wish nothing but the best for you two
Deze broertje is lachebekje alles.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deze broertje is lachebekje alles.
ja volgens mij ook twoquote:Op maandag 18 juli 2011 02:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
two? Ik dacht altijd dat het 'too' was
Haha, faux faalde.quote:
Kan ook, ik vond het altijd op two lijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
two? Ik dacht altijd dat het 'too' was
Too en two zijn homophones, groetjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Kan ook, ik vond het altijd op two lijken![]()
Schuld van de mobiele layoutquote:
Ga niet dood dan.quote:
Ja ja, ook voor jou: je smoesjes zijn niet hard genoeg.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou je een spiegel voorquote:Op maandag 18 juli 2011 02:05 schreef Faux. het volgende:
Haha jullie zijn allemaal dood en ik als TS niet hihihihihihihihihihihihi
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
fuck, 2 uur
slapen gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
HATEN OP ZOETERMEERquote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef Faux. het volgende:
Vorige keer werd op mijn TT "Zoetermeer en Alphen" ook al gehaat
Hermelienquote:
Zoveel haat, zoveel haat.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:07 schreef Faux. het volgende:
Vorige keer werd op mijn TT "Zoetermeer en Alphen" ook al gehaat
Dimens vroeg er omquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |