quote:Op zondag 17 juli 2011 20:14 schreef yvette1982 het volgende:
Wanneer begint seizoen 6 van mijn grote voorbeeld?
Kijk naar boven dusquote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
69 dagen tip in de OP staat een teller
Nee, hij is er nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Paxcon het volgende:
Is die Quinn al weg eigenlijk? Irritant personage.
217 dagen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef Grunge. het volgende:
Zo, dat is al bijna. (Hoe lang hebben we gewacht?)
Niemand is atheist in America, in ieder geval niet iemand die een breder publiek moet aansprekenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:03 schreef Yi-Long het volgende:
Goede promo
Ik had trouwens verwacht dat Dexter al wat eerder dit gevoel zou hebben dat er een hogere macht was die over hem waakte, gezien de gebeurtenissen aan het eind van seizoen 2 en de bijbehorende voice-overs....
... alleen is hij vooralsnog gewoon atheist...!?
De laatste ep was 217 dagen geleden. We moeten nog 69 dagen wachten.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef planethugo het volgende:
[..]
welk dag gaat het dan van start, en wat is je bron daarvoor
Die datum kan best kloppen maar zeker is dat niet, want er is nog geen datum bekendquote:Op maandag 18 juli 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De laatste ep was 217 dagen geleden. We moeten nog 69 dagen wachten.
http://tvcountdown.com/s/dexter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door JochemP op 20-07-2011 15:57:12 ]
Misschien wil je spoilers gebruiken voor de enkeling die de serie pas net begint te volgen...!?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef JochemP het volgende:
Ik durf niet aan seizoen 4 te beginnen omdat ...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef JochemP het volgende:
Ik durf niet aan seizoen 4 te beginnen omdatIk ook niet..Heb aflevering 1 gekeken tot het bbq feestje.. En wil/durf niet verder,buiten dat zijn de kids thuis van vakantie. En dexter is nu niet echt geschikt voor mijn kids hihi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps, sorry!quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien wil je spoilers gebruiken voor de enkeling die de serie pas net begint te volgen...!?
Die moeten niet in dit topic kijken. Zoals altijd alles dat is uitgezonden hoeft niet in spoilers.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien wil je spoilers gebruiken voor de enkeling die de serie pas net begint te volgen...!?
Jij zit anders ook te spoilerenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef JochemP het volgende:
Ik durf niet aan seizoen 4 te beginnen omdatMooi seizoen, doe maar wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door te quoten zet je het er nog eens neerquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, ik zal het even weghalen. Maar niet iedereen kijkt iedere serie meteen zodra ze net uitzijn, dus als er mensen zijn die hier in hun enthousiasme komen terwijl ze net 2 seizoen hebben gezien, en ze lezen zoiets, dan is dat vrij kut.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:23 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Door te quoten zet je het er nog eens neer
Anyway, spoilers gebruiken voor dingen die al lang gebeurd zijn lijkt me vrij overbodig, dat gebeurt in dit topic normaal gesproken ook alleen maar voor dingen die nog uitgezonden moeten worden.
Doe niet zo achterlijk man, dit is het USA-topicquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
Yeah, ik zal het even weghalen. Maar niet iedereen kijkt iedere serie meteen zodra ze net uitzijn, dus als er mensen zijn die hier in hun enthousiasme komen terwijl ze net 2 seizoen hebben gezien, en ze lezen zoiets, dan is dat vrij kut.
... en dan kun je niet pas later inspringen bij een serie en daardoor achterlopen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk man, dit is het USA-topic
Dat kan best, maar dan moet je niet janken als je spoilers leestquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:52 schreef Yi-Long het volgende:
... en dan kun je niet pas later inspringen bij een serie en daardoor achterlopen?
Ik moet ook nog beginnen met Justified terwijl die al 2 seizoenen onderweg is...
Tuurlijk is dat vrij kut, maar als je nog niet zo ver bent kun je daarom ook beter niet het risico nemen om het topic te gaan lezen. Bijna iederen die in het topic komt is namelijk helemaal bij dus wordt er iedere week een nieuwe aflevering besproken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, ik zal het even weghalen. Maar niet iedereen kijkt iedere serie meteen zodra ze net uitzijn, dus als er mensen zijn die hier in hun enthousiasme komen terwijl ze net 2 seizoen hebben gezien, en ze lezen zoiets, dan is dat vrij kut.
Ik had het zelf trouwens ook dat het al van te voren gespoilered was, nota bene doordat een website even met de kop begint Dexter; Life after..., waarna je al genoeg weet.
SPOILER: trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kattentrapper...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is toch slecht weer, laten we de hele 'zomer' overslaan zodat we eindelijk weer verder kunnen met Dexter!Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:21 schreef Bril_idioot het volgende:
Irriteerde me er ook al enorm aan jaSPOILER: trailerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je geen spoilers wilt van afleveringen die al geweest zijn, moet je sowieso niet in dit topic zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had het zelf trouwens ook dat het al van te voren gespoilered was, nota bene doordat een website even met de kop begint Dexter; Life after..., waarna je al genoeg weet.
Echt goede series werken verslavend natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:44 schreef JochemP het volgende:
Aaaaaah!! De cliffhanger na aflevering 11 van seizoen 4! Ik moet weten hoe het afloopt anders kan ik niet slapen, maar ik moet nu slapen want ik moet morgen werken. Waarom moest ik per se deze absurd goede serie kijken?
Het blijft een baby die Angel.quote:
Ziet er wel gaaf uit, even downloadenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een gouden tip voor iedereen die op de nieuwe Dexter loopt te wachten: [UK] Luther #1: BBC's bazenserie
Britse detective-serie, met veel bloed, moorden en psychisch gestoorde mensen. Valt wel aardig in de smaak van Dexter-fans, is mijn vermoeden.
Nice, goede tip.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een gouden tip voor iedereen die op de nieuwe Dexter loopt te wachten: [UK] Luther #1: BBC's bazenserie
Britse detective-serie, met veel bloed, moorden en psychisch gestoorde mensen. Valt wel aardig in de smaak van Dexter-fans, is mijn vermoeden.
Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik altijd. Problemen mee?quote:
Dankjewel, ik ga nu pas slapen, seizoen 1 helemaal af. Morgen maar even seizoen twee kijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
thanks voor de tipquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:08 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Komt omdat schaduw/contrast op Dexter zelf veel 'harder' is dan de schaduw van Dexter op de achtergrond, oftewel een nepschaduw van een uitgeknipte Dexter tegen een achtergrond geplakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:44 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er wel erg geshopt uit
Can't wait!quote:
Electric chair, voor Dex?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:38 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand de Air dates gezien van alle eps?
Season 6, Episode 11: Episode #6.11
Original Air Date—11 December 2011
Season 6, Episode 12: Electric Chair
Original Air Date—8 January 2012
Zit je lekker in de serie. Super spannend (hopelijk) en dan moet je haast een maand wachten op de finale.
Misschien vindt Dexter een nieuwe manier uit om iemand om te leggenquote:
Nicequote:
Chop chop.quote:
Dat is wel heel erg lang.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:38 schreef Dark_Prince het volgende:
Iemand de Air dates gezien van alle eps?
Season 6, Episode 11: Episode #6.11
Original Air Date—11 December 2011
Season 6, Episode 12: Electric Chair
Original Air Date—8 January 2012
Zit je lekker in de serie. Super spannend (hopelijk) en dan moet je haast een maand wachten op de finale.
Nee toch?quote:Op donderdag 8 september 2011 08:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang.
Ik wacht dan wel tot alles uitgezonden is om het achter elkaar te kijken.
Ja, ik wil het dit keer toch ook elke week gaan kijken, toch.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:57 schreef janeway het volgende:
Ik ook niet, elke week zit ik klaar voor Dexter hoor
Dat is hier ook de bedoeling, we zouden alles opsparen en een marathon houden in december. Maar ik gok dat dat nu 2 marathons wordt van 6 afleveringen en stiekem denk ik dat ik helemaal niet kan wachten en gewoon wekelijks kijkquote:Op donderdag 8 september 2011 08:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang.
Ik wacht dan wel tot alles uitgezonden is om het achter elkaar te kijken.
Ik wrs. ook wel hoor. Januari is wel heel ver weg.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:25 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat is hier ook de bedoeling, we zouden alles opsparen en een marathon houden in december. Maar ik gok dat dat nu 2 marathons wordt van 6 afleveringen en stiekem denk ik dat ik helemaal niet kan wachten en gewoon wekelijks kijk
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik ga al die previews niet kijken
Huwelijk van Debr'ah en Quinn toch?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe eindigde de laatste ep ook alweer? Met die verjaardag van dat zoontje van Dexter toch?
Jup, Lumen was weg en Harrisson werd 1 jaar. En Cody en Astor zouden die zomer blijven logeren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe eindigde de laatste ep ook alweer? Met die verjaardag van dat zoontje van Dexter toch?
quote:
In ieder geval met Masuka en zijn gehosselde chick.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohjaaa, geweldig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
In ieder geval met Masuka en zijn gehosselde chick.
Zelf vind ik Dextre het vetste.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ohjaaa, geweldig.. Musaka is mijn favoriete personage uit Dexter.
En ik vind Debbie het leukstquote:Op donderdag 22 september 2011 01:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zelf vind ik Dextre het vetste.
Wat een gruwelijk irritant streberend character is dat... Mag van mij door de volgende serie moordenaar voor de verandering een keer omgelegd worden.quote:
Ik was ook niet serieus hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 12:50 schreef GI het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk irritant streberend character is dat... Mag van mij door de volgende serie moordenaar voor de verandering een keer omgelegd worden.
Het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:02 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinige die Debra wel leuk vindWellicht omdat ik zelf lekker ongegeneerd vloeken ook wel kan waarderen op zijn tijd
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ohjaaa, geweldig.. Musaka is mijn favoriete personage uit Dexter.
en wat een geweldige carriere heeft ze al!quote:
Ze is best wel geil, thoquote:Op donderdag 22 september 2011 12:50 schreef GI het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk irritant streberend character is dat... Mag van mij door de volgende serie moordenaar voor de verandering een keer omgelegd worden.
w00t, nu aan het downloaden!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kuchkuch, waar?
Nevermind, heb het al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik denk steeds dat ik naar Band of Brothers zit te kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gezien! Benieuwd wat zoon Hanks en die andere van plan zijn
Haha, ik wist gewoon dat ik hem eerder had gezien! Band of Brothers dus!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat ik naar Band of Brothers zit te kijken.
Hij heeft maar één gezichtsuitdrukking.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Niet te veel hier kijken danquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet seizoen 5 eerst nog zien.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:54 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit, that was awesome!
Alleen raad ik niemand aan net als ik te lunchen tijdens aflevering 1, zo ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:42 schreef Rainesz het volgende:
Heerlijk begin van een nieuw seizoen!!
DVDScreener is uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:18 schreef Ryan3 het volgende:
Is Dex al begonnen?.
Het zou in oktober beginnen...
Dat klopt, alleen is de eerste uitzending al uitgelekt. Hij is in goede kwaliteit online gezet, dus je kan hem gerust downloaden!quote:Op zondag 25 september 2011 11:05 schreef Norrage het volgende:
wtf het begint 2 oktober toch pas? (ik heb het topic niet doorgelezen in angst voor spoilers)
Wat maakt het uit of je hem nu download of danquote:Op zondag 25 september 2011 12:33 schreef Norrage het volgende:
Pff ik wacht wel tot 2 oktober hoor...
Moet ik weer 2 weken wachtenquote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je hem nu download of dan.
Is me ook opgevallen jaquote:Op zondag 25 september 2011 11:02 schreef Ziewoarut het volgende:
Dexter goes comedy? Leuke aflevering in ieder geval. Het komt een stuk luchtiger over dan vorige seizoenen.
Das zeker waarquote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef megamandy het volgende:
Ik heb Dexter altijd al grappig gevonden
Hahaha lui zeg.. ik ken wel een site met epubs waar het boek op staat..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:32 schreef ConscienceNL het volgende:
Kent iemand een site waar het verhaal uit het eerste Dexter boek, Darkly Dreaming Dexter, in een samenvatting staat? Dus het hele verhaal, met gebeurtenissen en afloop.
Misschien wel ja, want ze praten ook best religieus (die jongere man), maar toch spelen die moorden die zij doen wel in het heden af.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef verwarmingsbank het volgende:
Aan die oude man met die jongere man moet ik steeds denken aan Dexter over 20 jaar die Harrison leert moorden. Netzoals Harry, Dexter leerde mensen te killen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Ik herinner me wel een scene dat Dexter zijn stiefvader moest overmeesteren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:08 schreef Rory78 het volgende:
Harry leerde Dex niet killen. Harry leerde Dex omgaan met zijn 'natuur' en daar iets 'goeds' mee doen (fight evil with evil) en zorgen dat hij spoorloos bleef en niet opgepakt zou worden.. 't Is een nuance verschil, maar toch.
Toch jammer, ik begrijp dat de seasons finale na de kerst valt. Tot nu toe heb ik altijd alle afleveringen opgespaard om tijdens een paar dagen kerstvakantie te kijken. Dat kan nu mooi niet meer.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:08 schreef Rory78 het volgende:
Harry leerde Dex niet killen. Harry leerde Dex omgaan met zijn 'natuur' en daar iets 'goeds' mee doen (fight evil with evil) en zorgen dat hij spoorloos bleef en niet opgepakt zou worden.. 't Is een nuance verschil, maar toch.
Toch jammer, ik begrijp dat de seasons finale na de kerst valt. Tot nu toe heb ik altijd alle afleveringen opgespaard om tijdens een paar dagen kerstvakantie te kijken. Dat kan nu mooi niet meer.
Dexter S06E01 REPACK 720p HDTV x264-IMMERSEquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:36 schreef remco1993 het volgende:
Vast een waarschuwing voor iedereen die 'm in HD wil gaan kijken: de 720p-versie van immerse hapert als een gek tijdens de climax van een scene tegen het einde... wachten op de proper of niet in HD kijken dus ;-)
720p niet goed genoeg voor jou?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
Helaas zie ik nog geen fatsoenlijke HD aflevering op de torrentsites staan...
Jawel, maar die zie ik er nog niet tussen staan op Isohunt en BTjunkie. Ongeveer 1,5 GB is de standaard voor een beetje fatsoenlijke kwaliteit voor een TV uitzending van 50 minuten, toch?quote:
Als het net als de voorgaande jaren is, ergens in het begin van de zomer, denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef prometheus000 het volgende:
Iemand trouwens opgevallen dat die joey quinn achter de schermen flink aan de snats of iets dergelijks zit, in seizoen 3 nog dikke plof kop, en in seizoen 5 een mager ingevallen bekkiehaha,
trouwens wanneer word seizoen 6 in nederland uitgezonden?
pff zolang, ik download hem wel :/quote:Als het net als de voorgaande jaren is, ergens in het begin van de zomer, denk ik.
quote:
Duidelijk bij de plastische chirurg langs geweest. Heeft flink aan zijn gezicht laten sleutelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:12 schreef prometheus000 het volgende:
Iemand trouwens opgevallen dat die joey quinn achter de schermen flink aan de snats of iets dergelijks zit, in seizoen 3 nog dikke plof kop, en in seizoen 5 een mager ingevallen bekkiehaha,
trouwens wanneer word seizoen 6 in nederland uitgezonden?
Ja. Volgende week dus weer een nieuwequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef o.la het volgende:
Deze aflevering konden we twee weken geleden toch al downloaden?
mwah dat laat je toch niet bij de plastiche chirurg doen ? denk eerder gevalletje 'geld+nachtleven=coke=wat magertjes :pquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:57 schreef Marlan het volgende:
[..]
Duidelijk bij de plastische chirurg langs geweest. Heeft flink aan zijn gezicht laten sleutelen.
Nee pas 1. De 10e komt de 2e.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef prometheus000 het volgende:
Wauw heb net de eerste episode gezien, en het het beloofd weer een erg vet seizoen te worden, nu is mijn vraag zijn er al 2 afleveringen te bekijken want op diverse torrent sites staat er ook een tweede episode? kan iemand mij dit bevestigen want anders download ik hem direct ..
Beterschap!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik had hem bij het uitlekken 2 weken terug al binnengehaald en me er toch van weten te weerhouden hem te gaan kijken, omdat we hem zouden gaan opsparen en een marathon houden met wat vrienden. Maarja, toen werd ik van de week aangereden en lag ik ineens gekneusd op bed en had ik tijd over om dingen te kijken!
Super toffe aflevering, ik zat er meteen weer midden in, ondanks de sprong vooruit in de tijd. Op de neppe slangetjes na heb ik weer genoten en het belooft veel goeds voor de rest van het seizoen!
Colin Hanks zie ik ook wel voor me als een of andere gestoorde gek met bizarre overtuigingen. Op naar aflevering 2
Die marathon komt er sowieso, ik vind het geen straf nog een keer te moeten kijken!
Inderdaad, hoop ook dat ze eruit komen. Zes seizoenen is gewoon te weinig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
Dankje!
Bij mij was het naast een beetje zelfbeheersing ook een erg drukke studieperiode en het daarnaast volgen van nog een boel series![]()
Maar nu ik eenmaal begonnen ben, kan ik uiteraard niet meer stoppen! Helemaal verslaafd en hopelijk gaan ze niet moeilijk doen over 4 miljoen en komen er gewoon nog 2 seizoenen bij!
Raar verhaal. In interviews komt hij altijd over als erg sympathiek, dus ik was wel een beetje verbaasd hierover. Hij krijgt alsnog bijna een miljoen per aflevering. Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef Tweek het volgende:
Leuke seizoen opener, denk dat Colin Hanks wel een goede psycho neer kan zetten.
Maar als Micheal C Hall 20 miljoen voor twee seizoenen te weinig blijft vinden als salaris, dan zal dit misschien wel het laatste seizoen zijn.
Wat is dat nou weer voor SP-geneuzel. Showtime verdient aan reclame, licenties, dvd's, mnerchandise. Brad Pitt krijgt 20 miljoen per film, dat heet Marktwaardequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Brad
[..]
Raar verhaal. In interviews komt hij altijd over als erg sympathiek, dus ik was wel een beetje verbaasd hierover. Hij krijgt alsnog bijna een miljoen per aflevering. Alsjeblieft zegVind dat altijd zo respectloos overkomen, 99,9% van de wereldbevolking kan alleen maar dromen van zo;n riant salaris. Maargoed, hopelijk blijft hij wel.
Zoals Tweek zegt, verdeel dan die winst over iedereen en geef het niet alleen aan de hoofdrolspeler. Dan ben ik maar een SP'er als ik dat zeg, whatever.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor SP-geneuzel. Showtime verdient aan reclame, licenties, dvd's, mnerchandise. Brad Pitt krijgt 20 miljoen per film, dat heet Marktwaarde
Om wie draait de serie eigenlijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zoals Tweek zegt, verdeel dan die winst over iedereen en geef het niet alleen aan de hoofdrolspeler. Dan ben ik maar een SP'er als ik dat zeg, whatever.
Maar toch: Zonder Debra of een Batista zal de serie gewoon doorgaan. Maar wanneer Dexter niet meer wil dan zal de hele serie moeten stoppen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:16 schreef Tweek het volgende:
De serie draait dan misschien wel om Dexter, maar de serie is mede een succes door briljante bijrollen van oa John lithgow, de schrijvers, de supporting cast, het boek waarop het gebaseerd is enz. Tuurlijk zonder Micheal C. Hall kan de serie niet doorgaan, maar het ligt echt niet allemaal aan hem.
Spartacus start binnenkort ook met een nieuwe acteur in de hoofdrol.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:01 schreef verwarmingsbank het volgende:
[..]
Maar toch: Zonder Debra of een Batista zal de serie gewoon doorgaan. Maar wanneer Dexter niet meer wil dan zal de hele serie moeten stoppen.
maar dat leunt veel meer op de actie. Dexter zonder Michael C. Hall is niet mogelijk, nooit niet. Maar zeker in het zesde seizoen is dit onmogelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Spartacus start binnenkort ook met een nieuwe acteur in de hoofdrol.
En dat maakt hem dus tot een lul, voor 4 miljoen wil hij het werk van 100den andere mensen op het spel zetten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
maar dat leunt veel meer op de actie. Dexter zonder Michael C. Hall is niet mogelijk, nooit niet. Maar zeker in het zesde seizoen is dit onmogelijk
Ooit van onderhandelen gehoord?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef Tweek het volgende:
[..]
En dat maakt hem dus tot een lul, voor 4 miljoen wil hij het werk van 100den andere mensen op het spel zetten.
Klopt, daarom zullen John Lithgow, de schrijvers en de cast ook betaald krijgen voor hun bewezen diensten. Maar om nu te zeggen dat het zesde seizoen er nu is door Lithgow gaat te ver. Hall heeft volkomen gelijk om de hoofdprijs te vragen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:16 schreef Tweek het volgende:
De serie draait dan misschien wel om Dexter, maar de serie is mede een succes door briljante bijrollen van oa John lithgow, de schrijvers, de supporting cast, het boek waarop het gebaseerd is enz. Tuurlijk zonder Micheal C. Hall kan de serie niet doorgaan, maar het ligt echt niet allemaal aan hem.
Dat dus. Altijd dat gezeik over acteurs die meer geld vragen. Die zenderbazen zouden precies hetzelfde doen, dus wat maakt het uit?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, daarom zullen John Lithgow, de schrijvers en de cast ook betaald krijgen voor hun bewezen diensten. Maar om nu te zeggen dat het zesde seizoen er nu is door Lithgow gaat te ver. Hall heeft volkomen gelijk om de hoofdprijs te vragen.
Denk bijvoorbeeld eens aan het feit dat Charlie Sheen de komende 8 jaar (als ik me niet vergis) in totaal nog 250 miljoen dollar gaat krijgen terwijl hij ONTSLAGEN is bij Two and a Half Men. Dat omdat CBS zoveel aan hem verdient heeft en nog gaat verdienen. Als ze hem al 250 miljoen geven, moet je eens nagaan hoeveel ze in totaal wel niet verdienen met zo'n serie.
En ja, ik weet dat Sheen de best betaalde (sitcom)acteur allertijden is. Maar het geeft wel aan wat voor bedragen er omgaan in de wereld van TV series.
99,9% van de mensen hier zou als ze 20 miljoen aangeboden krijgen maar er 24 miljoen van kunnen maken, proberen er 24 miljoen van te maken. Ook als ze nu zeggen dat ze dat niet zouden doen.
Andersom is het toch net zo respectloos? Hij is het gezicht van de serie, met een ander was de serie misschien zelfs wel geflopt. Weet je hoe asociaal veel geld ze aan deze serie verdienen en nog zullen gaan verdienen en dan doen ze moeilijk om 4 miljoen? Dat moet voor hun echt een schijntje zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Raar verhaal. In interviews komt hij altijd over als erg sympathiek, dus ik was wel een beetje verbaasd hierover. Hij krijgt alsnog bijna een miljoen per aflevering. Alsjeblieft zegVind dat altijd zo respectloos overkomen, 99,9% van de wereldbevolking kan alleen maar dromen van zo;n riant salaris. Maargoed, hopelijk blijft hij wel.
Jaja, oke. Maar soms komt de filantroop in mij ineens naar boven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:01 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Andersom is het toch net zo respectloos? Hij is het gezicht van de serie, met een ander was de serie misschien zelfs wel geflopt. Weet je hoe asociaal veel geld ze aan deze serie verdienen en nog zullen gaan verdienen en dan doen ze moeilijk om 4 miljoen? Dat moet voor hun echt een schijntje zijn.
Ik denk geen geest maar dat het vooral een voorstelling van Dexter is hoe het zou zijn als Harry er nog zou zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef prometheus000 het volgende:
even terug naar de series en mischien een hele domme vraag maar wat mij nooit duidelijk is geworden,
de vader van dex, is dat nu een 'geest' die zo nu en dan terugkomt en met hem praat, of is dat gewoon zijn eigen gedachtes ? want soms (net zoals in de 1e aflevering tijdens seizoen 6) dat hij trots met 2 duimen naar zijn 'zoon' lacht? dit zijn lijkt me geen eigen hersenspinsels ???
Oké, komt soms wel vreemd over als hij een discussie gaat voeren met z'n zogenaamde ingebeelde vader maargoed het is ook geen doorsnee kerelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik denk geen geest maar dat het vooral een voorstelling van Dexter is hoe het zou zijn als Harry er nog zou zijn.
En morgen natuurlijk weer een nieuwe Boardwalk Empirequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen Breaking Bad en Dexter
Toch wel 2 beste series op dit moment.
Het kloterige is alleen dat het toch de final is van Breaking Bad? Het zijn toch wel de series die ik volg alleen komen er niet zoveel aflevering per jaar uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen Breaking Bad en Dexter
Toch wel 2 beste series op dit moment.
Maandag, morgen dus weerquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef tralalala het volgende:
Is de aflevering maandag of dinsdag te downloaden?
Nederlandse tijd
Mwa, morgen 6 uur weer op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Maandag, morgen dus weer
Of als je een nachtmens bent, aankomende nacht vanaf een uurtje of 4, 5 een keertje meestal
Idem hierr, dus dat wordt morgenaaf pas kijken!quote:
Ik kijk, zoals alle voorgaande afleveringen, op mijn werkquote:
Dat vond ik ook ja..quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Hij had die Julio echt ineens in zn stoel, zonder daadwerkelijk zeker te weten of hij die Hector vermoord had
Mos Defquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:14 schreef NatteKrant het volgende:
Brother Sam is wel een interssant personage
Hij had toch ook een geschiedenis van geweld, afpersing, drugs etc? Dus ook al had hij die Hector niet vermoord voldeed hij toch aan de code.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Heerlijke aflevering, hoewel de kill wel een beetje snel kwam.
Hij had die Julio echt ineens in zn stoel, zonder daadwerkelijk zeker te weten of hij die Hector vermoord had
Heerlijk meisje inderdaad, hoewel ze er ws. nog beter uitziet met langer haarquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef o.la het volgende:
[..]
Mos Def
Die assistent van Masuka is lekker zeg, Brea Grant. Heeft o.a. ook in Heroes gespeeld.
kan me niet voor de geest halen dat ze bij heroes ook zulke grote jetsers had xDquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef o.la het volgende:
[..]
Mos Def
Die assistent van Masuka is lekker zeg, Brea Grant. Heeft o.a. ook in Heroes gespeeld.
+3 voor haar kont :-Pquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef o.la het volgende:
[..]
Mos Def
Het is pas episode 2 he. Laat ze het even opbouwenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
Die jonge godsdienstwaanzinnige speelt ook wel overtuigend.
Verder mag er wel een beetje meer spanning in deze serie komen. Tot nu toe kabbelt serie 6 wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donker haar staat d'r beter, imo.
Ik las de vergelijking, maar Adama kon wel dat hoofd oppakken, en Harry had nooit dat soort fysiek contact met de wereld... dat zou dus gewoon misleidend zijn van de serie en een beetje jammerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Mirel het volgende:
Het lijkt alsof Adama een soort Harry is en Colin Hanks een soort Dexter.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:55 schreef MAHL het volgende:
Wie kijkt er naar haar haar dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donker haar staat d'r beter, imo.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik denk niet dat ze bedoelden dat Adama niet echt was, maar eenzelfde rol heeft voor Hanks als Harry ooit voor Dexter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik las de vergelijking, maar Adama kon wel dat hoofd oppakken, en Harry had nooit dat soort fysiek contact met de wereld... dat zou dus gewoon misleidend zijn van de serie en een beetje jammer
Tja, eenzelfde... het lijkt me eerder een twijfelachtige dominante slavendrijver dan een 'wijze' goedaardige mentor. Maar goed, we zullen zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:17 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bedoelden dat Adama niet echt was, maar eenzelfde rol heeft voor Hanks als Harry ooit voor Dexter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |