Hier toch al 39 mensen in G+ (voornamelijk FOK!kersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben blij met G+ , al moet ik het nog wel flink uitvogelen en ik heb te weinig mensen in mijn cirkels op dit moment
Bij mij ook pas 624.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hier toch al 39 mensen in G+ (voornamelijk FOK!kers)
Ik zie deze cijfers: Jij: 581 Hun: 362.quote:
Hm, raar. Misschien door niet-publieke circles?quote:
Gedeelte daarvan wel hoorquote:Nog veel. Maar jij gebruikt het ook niet echt als persoonlijk profiel zie ik, dus het zullen ook geen persoonlijke vrienden/bekenden zijn?
done :-)quote:
wat voor extension bedoel je?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Er is nog geen officiele extension voor Chrome toch?
Had ik gezien idd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
er is nu ook een Google+ app voor iPhone
http://www.iphoneclub.nl/(...)hone-nu-beschikbaar/
Dat snapte ik nog netquote:
Gewoon een extension, van Google zelfquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog net
je bedoeld een balkje dat je kan zien of je updates hebt enzo ?
is er nog niet volgens mij....quote:
Thema's voor Chrome hebben geen functies, het doet het er alleen anders uitzienquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is er nog niet volgens mij....
Misschien een thema van Google waar het is ingebakken?
Nooit geprobeerd dus dat wist ik nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Thema's voor Chrome hebben geen functies, het doet het er alleen anders uitzien
Geeft niet, ik leg het alleen uit... ik word niet boos ofzoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd dus dat wist ik nietsorry hoor, wist niet dat je boos werd
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geeft niet, ik leg het alleen uit... ik word niet boos ofzo
Google Chrome #8: Wat een genot!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hoe kom ik eigenlijk van de beta versie van chrome af?
Kan dat met Chrome welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Google Chrome #8: Wat een genot!
Door een andere versie(bijv. de gewone) te installeren
bagger op G+ bedoel je?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:10 schreef Misan het volgende:
trouwens dikke vette bagger hier: moet nu steeds switchen tussen mijn apps account en mijn personal google account die ik verplicht aan moest maken vandaag
Niet echt.quote:
Krijg je nietquote:
DM ff je gmail adresquote:
Heb nu al spijt dat ik je een invite heb gestuurdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |