Er is ook weinig nieuwswaardigs gebeurdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar bedoel meer dat je er weinig meer over hoort op de nieuws site's/
Hebben ze voor Chrome wel gedaan hoor. Maareh, het is nog niet eens open voor iedereen dus het zou nu weinig nut hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:12 schreef bazb het volgende:
[..]
Ze moeten eigenlijk een media campagne doen, maar dat is niet echt a la google...
Ik deel gewoon voortaan alle foto's via plusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:32 schreef Spacevietnamees het volgende:
Nu mijn profiel een beetje gevuld met filmpjes en foto's en nou ziet het er al wat mooier uit![]()
Jammer dat de grote massa er nog niet is. Die fotowall vind ik echt mooi
Alleen via Google+ en niet meer via facebook of dergelijke bedoel je?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik deel gewoon voortaan alle foto's via plus
Wát van de foto's niet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Alleen via Google+ en niet meer via facebook of dergelijke bedoel je?
Vind het jammer dat ik nog niet al mijn foto's van mijn telefoon via de site kan bekijken.
Heb de app op mijn mobiel geinstalleerd maar dat van die foto's werkt niet.
Je bedoelt Instant Upload? Schakel die functie in?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk via plus de foto's die op je telefoon staan bekijken en uploaden.
Al gedaan op mobiel maar lukt niet? Of ligt misschien aan de verbinding. Of omdat ik custom firmware op mijn mobiel heb staan (MIUI op een HTC Desire)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bedoelt Instant Upload? Schakel die functie in?.
https://picasaweb.google.com/ » Instant Upload.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:06 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Al gedaan op mobiel maar lukt niet? Of ligt misschien aan de verbinding. Of omdat ik custom firmware op mijn mobiel heb staan (MIUI op een HTC Desire)
Hyves en Myspace zijn ook (aan het) vergaan. Kan met Facebook ook gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:11 schreef Agiath het volgende:
Heb het nu een tijdje maar gebruik het eigenlijk nog niet...
Ik denk toch niet dat het Facebook gaat vervangen eigenlijk, daarvoor is fb al te groot
MySpace stond te lang stil. Facebook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hyves en Myspace zijn ook (aan het) vergaan. Kan met Facebook ook gebeuren.
Hier toch al 39 mensen in G+ (voornamelijk FOK!kersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben blij met G+ , al moet ik het nog wel flink uitvogelen en ik heb te weinig mensen in mijn cirkels op dit moment
Bij mij ook pas 624.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hier toch al 39 mensen in G+ (voornamelijk FOK!kers)
Ik zie deze cijfers: Jij: 581 Hun: 362.quote:
Hm, raar. Misschien door niet-publieke circles?quote:
Gedeelte daarvan wel hoorquote:Nog veel. Maar jij gebruikt het ook niet echt als persoonlijk profiel zie ik, dus het zullen ook geen persoonlijke vrienden/bekenden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |