SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!![]()
Ik heb net deze gekocht, volgens mij is ie vergelijkbaar: http://tweakers.net/price(...)sz404v.html#tab:infoquote:Op maandag 18 juli 2011 00:28 schreef strontboer het volgende:
http://www.utwente.nl/ict(...)ighendModel1112.doc/
http://tweakers.net/productreview/42499/hp-elitebook-8560w.html
drop je respect![]()
![]()
Die benchmarks zijn gewoon te ziek voor woorden. Op sommige momenten was de laptop beter dan de desktop van die knakker. En nee, die knakker heeft geen kutdesktop
Volgens de review vergelijkbaar met een HD 6770Mquote:Op maandag 18 juli 2011 00:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb net deze gekocht, volgens mij is ie vergelijkbaar: http://tweakers.net/price(...)sz404v.html#tab:info
Alleen weet ik niet hoe de videokaart in die andere is
Zegt me nog steeds weinig, ik ken mijn AMD kaarten niet. Hoe staat hij tegenover een GT540M?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:31 schreef strontboer het volgende:
[..]
Volgens de review vergelijkbaar met een HD 6770M
Is het misschien niet tijd voor een bezoekje aan de dokter?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:31 schreef Water123 het volgende:
Ik heb twee Turkse pizza's gegeten, heb het idee dat ik nog wel een stuk of tien broodjes kan etenIk heb zo'n honger
Zoveel termen gebruik ik niet hoor, ben gewoon benieuwd...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
Over computer en dat soort shit met onbekende termen praten in een SC.
Van internet:quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zegt me nog steeds weinig, ik ken mijn AMD kaarten niet. Hoe staat hij tegenover een GT540M?
quote:The 6770M is 40 to 50 percent faster. There's no comparison.
quote:Im talking about the 33-> 45% memory bandwidth advantage the 6770 has.
quote:AMD 6770m smokes the gt540m. The gt555m even looses to it, very slightly though.
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is het misschien niet tijd voor een bezoekje aan de dokter?
Denken dat ik haat.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoveel termen gebruik ik niet hoor, ben gewoon benieuwd...
Gelijk haten
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeStraks komen er allemaal rare dingen uit.. Misschien na de vakantie als het nog steeds hetzelfde is..
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
Over laptops gesproken, ik baal dat er een diepe kras in die van mij zit. Lelijk zilverkleurig plekje waar ik nu elke keer op ga letten..
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:32 schreef vandermar het volgende:
Het examen M&O was ook best wel zaad voor Havo, wat vonden jullie?
Tsja, dat verdient dan eigenlijk wel een scheldwoord in hoofdletters.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan alsnog bijna alles op maximum settings doen, dus het maakt niet veel uit.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Die bevestiging heb je per mail gekregen als het goed is.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef yosander het volgende:
Trouwens, ik moest ook nog zo'n zelfreflectieformulier en de bevestiging van het examen meenemen(en had m'n theoriepapiertje meegenomen, maar is niet verplicht
).
JAquote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Water123 het volgende:
Idd over laptops gesproken.. is Acer echt zo'n slecht merk?
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Water123 het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Water123 het volgende:
quote:
quote:
Er is een reden dat ze goedkoper zijnquote:
JAquote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Water123 het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, dat verdient dan eigenlijk wel een scheldwoord in hoofdletters.Hihi net ff paar filmpjes van die 6770M gekeken maar die is echt f*cking vet (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik kan alsnog bijna alles op maximum settings doen, dus het maakt niet veel uit.)
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:34 schreef Water123 het volgende:
Dellquote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
Gewoon een Windows laptop van Dell nemen, prima ding.
Ik heb een HP en is een prima ding, hij wordt alleen erg heet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
Hoe zit het met laptops van HP? Kaasrol zei eerst dat ie slecht was of zo?
Die horen ook bij de groep waar Acer zich bevindt. Alleen zijn ze niet slechter dan Acer.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
Packard Bell en dan de easynote seriequote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Water123 het volgende:
Ik wil graag een nieuwe laptop kopen in september. Maar het wordt dus geen Acer dan. Wat is wel een goed merk? (en niet zo duur)
Ja die moet je gewoon uitprinten. Zelfreflectie kijken ze pas na als ze zeggen of je geslaagd bent of niet: examinator gooide er nog geen halve blik inquote:Op maandag 18 juli 2011 00:35 schreef Keauning het volgende:
[..]
Die bevestiging heb je per mail gekregen als het goed is.
Maar jij bent ook al geslaagd dus?
Ik heb al mijn 3e HP laptop, nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
Die van mij is nu ook wel een beetje heet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb een HP en is een prima ding, hij wordt alleen erg heet.
Hmm, oké.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die horen ook bij de groep waar Acer zich bevindt. Alleen zijn ze niet slechter dan Acer.
MSI, Asus, Alien Ware (gamerlaptops), Dell, Toshibaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Water123 het volgende:
Ik wil graag een nieuwe laptop kopen in september. Maar het wordt dus geen Acer dan. Wat is wel een goed merk? (en niet zo duur)
HP is best bagger wat betreft hoe lang ze meegaan, vriend van me had er een en daarvan kapte het scherm 2 maanden na de garantie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
Ja dat heb ik ook..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb een HP en is een prima ding, hij wordt alleen erg heet.
Ja bij mij zit er waarschijnlijk gewoon echt teringveel stof in.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die van mij is nu ook wel een beetje heet.
[..]
Hmm, oké.
uhu.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef strontboer het volgende:
Dudes, je kunt niet eens normaal meer in het tekstvak klikken want voor je het weet komen er tig posts bij
Je bent zelf een tekstvak.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef strontboer het volgende:
Dudes, je kunt niet eens normaal meer in het tekstvak klikken want voor je het weet komen er tig posts bij
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
HP is best bagger wat betreft hoe lang ze meegaan, vriend van me had er een en daarvan kapte het scherm 2 maanden na de garantie.
Ik hoor ook vaak dat PB slecht is?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Packard Bell en dan de easynote serie
Originele grapquote:
Onder andere: Slechte support, falen snel/snel defecten, volgepropt met paupertroep bij aankoopquote:
/Care of je een laptop koopt met troep erop, gewoon allemaal eraf flikkeren als je hem hebt en een clean install doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Onder andere: Slechte support, falen snel/snel defecten, volgepropt met paupertroep bij aankoop
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die moet je gewoon uitprinten. Zelfreflectie kijken ze pas na als ze zeggen of je geslaagd bent of niet: examinator gooide er nog geen halve blik in. Hij had ook geen aanmerkingen
. Vrijdag geslaagd ja
.
Je vergeet de bouwkwaliteit en cable managementquote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Onder andere: Slechte support, falen snel/snel defecten, volgepropt met paupertroep bij aankoop
Ja, dat zou ik ook doen. Maar daar staan ze wel berucht om.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
/Care of je een laptop koopt met troep erop, gewoon allemaal eraf flikkeren als je hem hebt en een clean install doen.
Ik heb nu al 2,5 jaar lang een easynote en nog nooit problemen mee gehad. Kostte mij ¤450,- en ik gebruik hem ook voor spelletjes etc. en trager is hij niet echt geworden ondanks ook het vele downloaden van films.quote:
Nergens last van.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Je vergeet de bouwkwaliteit en cable management
"Onder andere"quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Je vergeet de bouwkwaliteit en cable management
Inderdaad. Toen ik was gezakt de eerste keer, toen heb ik de hele weg terug naar huis gehuildquote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Sowieso die zelfreflectie, of je nu geslaagd bent of niet. Niemand heeft er nog behoefte aan na het horen van je uitslag. Eerst die blijdschap of teleurstelling verwerken.
Ja, ik had van die vage kindershit.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen. Maar daar staan ze wel berucht om.
Ik ook, dus ik vind het twijfelachtigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
Een Samsung laptop, zal dat goed zijn?
Vind het een beetje raar merk voor laptops
faptopsquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Harder slaan en cable management is niet heel erg van belang bij faptops
Ben je weer aant fappenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Harder slaan en cable management is niet heel erg van belang bij faptops
Hm oke. Ook goed genoeg voor WOW?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2,5 jaar lang een easynote en nog nooit problemen mee gehad. Kostte mij ¤450,- en ik gebruik hem ook voor spelletjes etc. en trager is hij niet echt geworden ondanks ook het vele downloaden van films.
Samsung is prima, wat is je budget eigenlijk en wat wil je ermee? Ik kan zo even kijken wat goede zijn voor jequote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
Een Samsung laptop, zal dat goed zijn?
Vind het een beetje raar merk voor laptops
Als ik er een neem, gaat er gewoon een cleane W7 Ultimate op.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik had van die vage kindershit.Mja, maakt mij niet zoveel uit, flikker het er toch allemaal af.
Dankjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Sowieso die zelfreflectie, of je nu geslaagd bent of niet. Niemand heeft er nog behoefte aan na het horen van je uitslag. Eerst die blijdschap of teleurstelling verwerken.
Terechte klacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef strontboer het volgende:
Waarom denkt iedereen dat k aan het fappen ben?
Jongens die fappenWieksen sowieso
Het liefst niet meer dan 550 euroquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Samsung is prima, wat is je budget eigenlijk en wat wil je ermee? Ik kan zo even kijken wat goede zijn voor je
Ja, ik heb geen Ultimate, gewoon wat er al op stond en dan met de key die ik erbij kreeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als ik er een neem, gaat er gewoon een cleane W7 Ultimate op.
Geen idee, ik speel dat nietquote:
Hoe groot wil je je scherm hebben?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het liefst niet meer dan 550 euroIk doe er eigenlijk niet veel mee.. alleen gebruiken voor studie.
Te duur!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel dat niet
Maar als je een gaming laptop wilt heb ik wel een site voor je.
http://www.cyberpowerpc.com/category/notebook/
Jij moet je piem0l compenseren. Ik hoef mijn tieten niet te compenseren, dus kan ik vooruit met een 13 inch schattie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al op msn gehad![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij moet je piem0l compenseren. Ik hoef mijn tieten niet te compenseren, dus kan ik vooruit met een 13 inch schattie.
http://nl.hardware.info/notebook-performance-index/quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het liefst niet meer dan 550 euroIk doe er eigenlijk niet veel mee.. alleen gebruiken voor studie.
FYPquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij moet je piem0l compenseren. Ik hoef mijn tieten niet te compenseren, dus kan ik vooruit met een 13 inch schattie.
Kut opmerking.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ooh, dan is mijn beeldscherm veel te groot (24")quote:Op maandag 18 juli 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi schattie je weet toch dat ik van je hou.quote:
Gelukkig weet jij niet wat Ruben en ik op msn bespreken, dus je kunt de opmerking ook niet in perspectief zien.quote:
Thanksquote:Op maandag 18 juli 2011 00:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://nl.hardware.info/notebook-performance-index/
Neem hier eens een kijkje
Een voorbeeld:
http://www.alternate.nl/h(...).html?artno=pl6uzn1x
Alleen werkende laptop met internetquote:
En ik wil het ook niet wetenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihi schattie je weet toch dat ik van je hou.
[..]
Gelukkig weet jij niet wat Ruben en ik op msn bespreken, dus je kunt de opmerking ook niet in perspectief zien.
Eerste ban, tweede druk met studie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:45 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar zijn leell en BaasD eigenlijk gebleven?
Waar moet je 'm bij de studie precies voor gebruiken? Want als het weinig zwaars is kan in principe elke goedkope laptop een goede keuze zijn. Als je let op prestaties niet op de rest wat hierboven genoemd is.quote:
Dat was niet op jou persoonlijk gericht, maar op jullie msn gesprekkenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
W
[..]
Wtf is jouw probleem met mij echt?
Goede laptopquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Flitskikker het volgende:
Lijkt jullie dit een goede?
https://azerty.nl/product(...)7v-core-i7-2630.html
Qua desktops heb ik er wel verstand van, maar nog nooit een laptop gehad. Nu een nodig voor Informaticaopleiding. Het lijkt mij wel een goeie deal, alleen 6 GB met dual channel...
Eentje met 4 GB en kleinere hardeschijf is ongeveer 10 euro goedkoper.
Jij denkt dat ik het puur over die opmerking heb?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat was niet op jou persoonlijk gericht, maar op jullie msn gesprekken
Je zo snel aangevallen voelen
Je bent weer irritant bezig.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat was niet op jou persoonlijk gericht, maar op jullie msn gesprekken
Je zo snel aangevallen voelen
Gewoon voor verslagen of zo?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waar moet je 'm bij de studie precies voor gebruiken? Want als het weinig zwaars is kan in principe elke goedkope laptop een goede keuze zijn. Als je let op prestaties niet op de rest wat hierboven genoemd is.
Ziet er wel mooi uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Flitskikker het volgende:
Qua desktops heb ik er wel verstand van, maar nog nooit een laptop gehad. Nu een nodig voor Informaticaopleiding. Het lijkt mij wel een goeie deal, alleen 6 GB met dual channel...
Je moet geen 17 inch nemen voor studie... Neem dan deze: http://tweakers.net/pricewatch/280113/asus-n53sv-sz404v.htmlquote:Op maandag 18 juli 2011 00:47 schreef Flitskikker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Beetje laptop heeft dat tegenwoordig welquote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Gewoon voor verslagen of zo?Ik wil wel een snelle laptop. Ik heb nu eentje met een kloksnelheid van 1.7 en werkgeheugen van 1 gb.
Dankjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Water, ik kon zo even niet een 17in. vinden met jouw budget, maar allicht is dit wat?
http://tweakers.net/price(...)146v.html#tab:prices
Zit iets boven je budget, maar dan heb je ook wat.
Geen idee of dat kan eigenlijk..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Beetje laptop heeft dat tegenwoordig welMaar kun je niks interessant aanschaffen via je school?
Ik vind je gewoon (meestal) irritant.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik het puur over die opmerking heb?
Geen ruzie maken.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon (meestal) irritant.
rugquote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Welke school/uni ga je ook al weer heen?
Vast wel, maar dan moet je er niet te veel van verwachtenquote:
Dat kan, maar kun je het dan niet gewoon negeren in plaats van er telkens op te reageren? Ik word er een beetje strontziek van namelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon (meestal) irritant.
Precies.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan, maar kun je het dan niet gewoon negeren in plaats van er telkens op te reageren? Ik word er een beetje strontziek van namelijk.
Hmm wat ik zou doen is gewoon je huidige laptop eerst gebruiken. Mocht ie niet meer voldoen aan de eisen dan een nieuwe halen, want het is echt niet zo dat je gelijk de eerste dag al zo'n ding moet hebben. Heel veel schaffen na een paar weken studie pas een laptop aanquote:
Nee dat kan niet. Ik word strontziek van sommige opmerkingen, dat ik wel moet reageren om dat zieke een beetje weg te nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan, maar kun je het dan niet gewoon negeren in plaats van er telkens op te reageren? Ik word er een beetje strontziek van namelijk.
Gezellig. Misschien kom ik je ooit nog eens tegenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
WaterIk ga misschien ook naar RUG. Maar Leiden heeft nog altijd mijn voorkeur, maar ga wel open dag bezoeken enzo. XD
Ooit.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Gezellig. Misschien kom ik je ooit nog eens tegen
Jij reageert onderhand op alles.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Ik word strontziek van sommige opmerkingen, dat ik wel moet reageren om dat zieke een beetje weg te nemen.
Hou opquote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Oemf, ik heb echt zin in volgend schooljaar. Ik zit nog steeds in de wolken door de lotingsuitslag.![]()
Dat is wel waar. Maar de laptop die ik nu heb, heb ik al 3 jaar. Vind ik wel lang genoeg en hij wordt altijd zo heet..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmm wat ik zou doen is gewoon je huidige laptop eerst gebruiken. Mocht ie niet meer voldoen aan de eisen dan een nieuwe halen, want het is echt niet zo dat je gelijk de eerste dag al zo'n ding moet hebben. Heel veel schaffen na een paar weken studie pas een laptop aan
Mijne wordt na een jaar al heet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar de laptop die ik nu heb, heb ik al 3 jaar. Vind ik wel lang genoeg en hij wordt altijd zo heet..
Waar ben je nu voor ingeloot?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Oemf, ik heb echt zin in volgend schooljaar. Ik zit nog steeds in de wolken door de lotingsuitslag.![]()
Snap ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sorry.Maar ja, ik wacht hier al twee jaar op.
Zeik eens niet zo en negeer Hero voortaan, dan doet ze dat ook bij jou. Klaar is kees.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Onjuist. Dat zou ik niet eens kunnen met de snelheid van SC op het moment.
Oke, op bijna iedere opmerking dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Onjuist. Dat zou ik niet eens kunnen met de snelheid van SC op het moment.
Is daar een aparte school voor?quote:
Oke, maar als ik jou was zou ik eerst ff informeren of er wat via de RUG te regelen valt. Ik denk het niet want ik heb via via ook gehoord dat een laptop bij de RUG niet eens verplicht is?!?!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar de laptop die ik nu heb, heb ik al 3 jaar. Vind ik wel lang genoeg en hij wordt altijd zo heet..
Dan doet ze dat ook bij mijquote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo en negeer Hero voortaan, dan doet ze dat ook bij jou. Klaar is kees.
Verboden?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, op bijna iedere opmerking dan.
Mogen ze officieel ook niet, ik doe informatica en daar is het ook niet verplicht. Maar het is wel "sterk aangeraden"quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke, maar als ik jou was zou ik eerst ff informeren of er wat via de RUG te regelen valt. Ik denk het niet want ik heb via via ook gehoord dat een laptop bij de RUG niet eens verplicht is?!?!
O, misschien een beetje onhandig om SvJ te zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is daar een aparte school voor?
Ging je niet naar de HU?
Mwah, ik vind je niet eens irritant, ik vind het alleen irritant dat je altijd zo op me reageert.quote:
Rare benaming danquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, misschien een beetje onhandig om SvJ te zeggen.Dat is gewoon de HU hoor.
Doe ik niet altijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik vind je niet eens irritant, ik vind het alleen irritant dat je altijd zo op me reageert.
Dankje! Voor mij is dat niet matig hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Flitskikker het volgende:
@Water:
http://azerty.nl/producte(...)graphics-gigabi.html
17", alleen iet wat matige specs.
Gefeliciteerd!quote:
Geen ideequote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke, maar als ik jou was zou ik eerst ff informeren of er wat via de RUG te regelen valt. Ik denk het niet want ik heb via via ook gehoord dat een laptop bij de RUG niet eens verplicht is?!?!
Ooh ik dacht verplichtquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mogen ze officieel ook niet, ik doe informatica en daar is het ook niet verplicht. Maar het is wel "sterk aangeraden"
Awhquote:Op maandag 18 juli 2011 00:55 schreef Etsu het volgende:
Mwehhh, ik wil weten of ik ingeloot zou worden voor Criminologie als ik was geslaagd![]()
SPA BLAUWquote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga even waterflesje bijvullen
Als ik terugkom zal het topic wel vol zitten met deze snelheid
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je moet geen 17 inch nemen voor studie... Neem dan deze: http://tweakers.net/pricewatch/280113/asus-n53sv-sz404v.htmlWaarom niet, te groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het echt 1920x1080 met 15"?![]()
Ik heb vaker niet gereageerd, terwijl ik daar zo de behoefte toe had, maar aardig wilde doen, dan dat ik wel gereageerd heb omdat ik het zo irritant vond.quote:
Bla bla bla bla .. gewoon negeren.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb vaker niet gereageerd, terwijl ik daar zo de behoefte toe had, maar aardig wilde doen, dan dat ik wel gereageerd heb omdat ik het zo irritant vond.
Ja, je moet bedenken dat er bij dat model ook nog een DIKKE (echt dikke) rand om het scherm zit...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom niet, te groot?
Is het echt 1920x1080 met 15"?
Oh. Ja daar ben ik ook voor hoor, ik heb een hekel aan zulke opmerkingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeIk bedoel, negeer elkaar gewoon?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Ja daar ben ik ook voor hoor, ik heb een hekel aan zulke opmerkingen.
Wat? Je lokt het over het algemeen zelf uit, dus verwacht niet dat ik er op dat moment niet op reageer. Vaak heb ik geen idee wat ik doe en dan kom jij weer als een malle met je opmerking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
VREDE IN EXA. VREDE OP FOK!. VREDE OP AARDE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VREDE IN EXA. VREDE OP FOK!. VREDE OP AARDE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VREDE IN EXA. VREDE OP FOK!. VREDE OP AARDE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat? Je lokt het over het algemeen zelf uit, dus verwacht niet dat ik er op dat moment niet op reageer. Vaak heb ik geen idee wat ik doe en dan kom jij weer als een malle met je opmerking.
Voor je het weet word je er zo bij betrokkenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeIk bedoel, negeer elkaar gewoon?
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
Bohh, ergens kan ik niet wachten tot EXA weggaat.
Ik wilde het net zeggen, maar je bent me voorquote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
Julliequote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
Niets tegen jullie hoor, maar leukste mensen met wie ik prima kan opschieten heb ik op msn, voor de rest zitten hier mensen met wie ik liefst niets meer mee te maken wil hebben en van mij een teringeind kunnen oprotten.
Niets tegen jullie hoor, maar leukste mensen met wie ik prima kan opschieten heb ik op msn, voor de rest zitten hier mensen met wie ik liefst niets meer mee te maken wil hebben en van mij een teringeind kunnen oprotten.
Ja, een van de beste merkenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
Wachten totdat EXA weggaat terwijl je ook gewoon uit EXA kan gaan.Kom op, wees de laatste paar uurtjes een beetje aardig voor elkaar.
En ik dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
http://laptop.azerty.nl/0(...)raphics-gigabit.htmlquote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
haahah de combobreaker![]()
Om het even niet over ruzie te hebben
Sommige mensen verpesten het voor zichzelfquote:Op maandag 18 juli 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
Wachten totdat EXA weggaat terwijl je ook gewoon uit EXA kan gaan.Kom op, wees de laatste paar uurtjes een beetje aardig voor elkaar.
Je kan echt gewoon weg gaan hoor als het je niet meer bevaltquote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommige mensen verpesten het voor zichzelf
Grote laptop is grooootquote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
http://laptop.azerty.nl/0(...)raphics-gigabit.html
Leek me wel goed voor mezelf
Ach boeien. Moeten ze zelf weten als dat zo is.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sommige mensen verpesten het voor zichzelf
Precies.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach boeien. Moeten ze zelf weten als dat zo is.
Even zoeken..quote:Op maandag 18 juli 2011 01:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Grote laptop is groooot
En het is een oud model, de K73 is onderhand ook al uit dacht ik. Maar neem dan een K53
Alweer?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef Ezell het volgende:
Mijn kamer is nu echt een grote rommel. Ik moet echt een keer gaan opruimen.
quote:
Een dikke rand bij die jij hebt of die ik linkte?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, je moet bedenken dat er bij dat model ook nog een DIKKE (echt dikke) rand om het scherm zit...
En 1920p is even wennen op 15", maar het werkt nu zo lekker
Ja, want toen weerhield ik je van opruimen omdat je moest helpen de 400 te halen voordat Etsu klaar was met werkenquote:
Triest hoor.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, want toen weerhield ik je van opruimen omdat je moest helpen de 400 te halen voordat Etsu klaar was met werken
Etsu, mijn persoonlijke schoonmaker.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik kom wel een keertje langs dan, binnen no time is het opgeruimd.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, want toen weerhield ik je van opruimen omdat je moest helpen de 400 te halen voordat Etsu klaar was met werken
Beide, is zelfde serie maar alleen andere schermgrootte.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een dikke rand bij die jij hebt of die ik linkte?
Mwoah, op 2 augustus neem ik Jordy en Luna mee, kan Luna alles schoonlikkenquote:
Dan moeten jullie via het raam naar binnen. In huize Ezell zijn honden verboden..quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, op 2 augustus neem ik Jordy en Luna mee, kan Luna alles schoonlikkenHoef ik niet schoon te maken
Ik zou dan toch voor deze (K53) gaan, veel betere processor en is beter mee te slepen naar school: http://tweakers.net/pricewatch/280112/asus-k53sv-sx146v.htmlquote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Water123 het volgende:
Kaasrol.. die K52 is die beter dan K72 dan?
Waaromquote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moeten jullie via het raam naar binnen. In huize Ezell zijn honden verboden..
Terecht.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moeten jullie via het raam naar binnen. In huize Ezell zijn honden verboden..
Ja.quote:
Denk je dat het veel verschil uitmaakt voor mij?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor deze (K53) gaan, veel betere processor en is beter mee te slepen naar school: http://tweakers.net/pricewatch/280112/asus-k53sv-sx146v.html
Onterecht.quote:
Voor paint beter een quad-core jweetzquote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Denk je dat het veel verschil uitmaakt voor mij?Dat processor verschil?
Op de lange termijn wel, en als je er ook nog een beetje op wil gamen is een i5 bijna wel noodzakelijk eigenlijk. Voor ¤100 meer dan die K72 zou ik het zeker doenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Denk je dat het veel verschil uitmaakt voor mij?Dat processor verschil?
Die luisterde ik ook net 5 minuten geleden!quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef Ezell het volgende:
This is a beat you can't touch. La a la, u can't touch this.
Ik hoef geen btw te betalen, dus het ligt dan nog onder mijn budgetquote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op de lange termijn wel, en als je er ook nog een beetje op wil gamen is een i5 bijna wel noodzakelijk eigenlijk. Voor ¤100 meer dan die K72 zou ik het zeker doen
Ik luister nu naar de versie van Glee.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die luisterde ik ook net 5 minuten geleden!
Is 17" echt veel groter dan 15"? Aangezien die ik linkte wel goedkoper is.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beide, is zelfde serie maar alleen andere schermgrootte.
Ik moest een 16" laptoptas kopen omdat hij niet in een 15,6" tas paste
Vind ik wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Is 17" echt veel groter dan 15"? Aangezien die ik linkte wel goedkoper is.
Sowieso zal die K72 dan ook wel uit de schappen zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 01:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik hoef geen btw te betalen, dus het ligt dan nog onder mijn budgetMaar ik ga hem pas kopen in september!
Dit ja. Ik vind ze echt enorm voor een laptop.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Heroinjunk het volgende:
17" daar sjouw je jezelf een breuk aan.
Dat vond ik ook wel vreemd idd, maar zoals HJ zei sjouw je je inderdaad een ongeluk.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Is 17" echt veel groter dan 15"? Aangezien die ik linkte wel goedkoper is.
Okeequote:Op maandag 18 juli 2011 01:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sowieso zal die K72 dan ook wel uit de schappen zijn
Hahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zou computeradviseur moeten worden ofzo
Toshiba is wel aardig ja. Zou voor Asus gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
OkeeIk denk dat ik een Asus ga nemen. Is Toshiba een slecht merk?
Ik ben meer van de desktopsquote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zou computeradviseur moeten worden ofzo
Geen ervaring met Toshiba, kan ik niet zeggenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
OkeeIk denk dat ik een Asus ga nemen. Is Toshiba een slecht merk?
Niet met de tijd meegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |