HP is best bagger wat betreft hoe lang ze meegaan, vriend van me had er een en daarvan kapte het scherm 2 maanden na de garantie.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
Hoe zit het met laptops van HP? Kaasrol zei eerst dat ie slecht was of zo?
Ja dat heb ik ook..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb een HP en is een prima ding, hij wordt alleen erg heet.
Ja bij mij zit er waarschijnlijk gewoon echt teringveel stof in.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die van mij is nu ook wel een beetje heet.
[..]
Hmm, oké.
uhu.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef strontboer het volgende:
Dudes, je kunt niet eens normaal meer in het tekstvak klikken want voor je het weet komen er tig posts bij
Je bent zelf een tekstvak.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef strontboer het volgende:
Dudes, je kunt niet eens normaal meer in het tekstvak klikken want voor je het weet komen er tig posts bij
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
HP is best bagger wat betreft hoe lang ze meegaan, vriend van me had er een en daarvan kapte het scherm 2 maanden na de garantie.
Ik hoor ook vaak dat PB slecht is?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Packard Bell en dan de easynote serie
Originele grapquote:
Onder andere: Slechte support, falen snel/snel defecten, volgepropt met paupertroep bij aankoopquote:
/Care of je een laptop koopt met troep erop, gewoon allemaal eraf flikkeren als je hem hebt en een clean install doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Onder andere: Slechte support, falen snel/snel defecten, volgepropt met paupertroep bij aankoop
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja die moet je gewoon uitprinten. Zelfreflectie kijken ze pas na als ze zeggen of je geslaagd bent of niet: examinator gooide er nog geen halve blik in. Hij had ook geen aanmerkingen
. Vrijdag geslaagd ja
.
Je vergeet de bouwkwaliteit en cable managementquote:Op maandag 18 juli 2011 00:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Onder andere: Slechte support, falen snel/snel defecten, volgepropt met paupertroep bij aankoop
Ja, dat zou ik ook doen. Maar daar staan ze wel berucht om.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
/Care of je een laptop koopt met troep erop, gewoon allemaal eraf flikkeren als je hem hebt en een clean install doen.
Ik heb nu al 2,5 jaar lang een easynote en nog nooit problemen mee gehad. Kostte mij ¤450,- en ik gebruik hem ook voor spelletjes etc. en trager is hij niet echt geworden ondanks ook het vele downloaden van films.quote:
Nergens last van.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Je vergeet de bouwkwaliteit en cable management
"Onder andere"quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Je vergeet de bouwkwaliteit en cable management
Inderdaad. Toen ik was gezakt de eerste keer, toen heb ik de hele weg terug naar huis gehuildquote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Sowieso die zelfreflectie, of je nu geslaagd bent of niet. Niemand heeft er nog behoefte aan na het horen van je uitslag. Eerst die blijdschap of teleurstelling verwerken.
Ja, ik had van die vage kindershit.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen. Maar daar staan ze wel berucht om.
Ik ook, dus ik vind het twijfelachtigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
Een Samsung laptop, zal dat goed zijn?
Vind het een beetje raar merk voor laptops
faptopsquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Harder slaan en cable management is niet heel erg van belang bij faptops
Ben je weer aant fappenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Harder slaan en cable management is niet heel erg van belang bij faptops
Hm oke. Ook goed genoeg voor WOW?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2,5 jaar lang een easynote en nog nooit problemen mee gehad. Kostte mij ¤450,- en ik gebruik hem ook voor spelletjes etc. en trager is hij niet echt geworden ondanks ook het vele downloaden van films.
Samsung is prima, wat is je budget eigenlijk en wat wil je ermee? Ik kan zo even kijken wat goede zijn voor jequote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
Een Samsung laptop, zal dat goed zijn?
Vind het een beetje raar merk voor laptops
Als ik er een neem, gaat er gewoon een cleane W7 Ultimate op.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik had van die vage kindershit.Mja, maakt mij niet zoveel uit, flikker het er toch allemaal af.
Dankjequote:Op maandag 18 juli 2011 00:39 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Sowieso die zelfreflectie, of je nu geslaagd bent of niet. Niemand heeft er nog behoefte aan na het horen van je uitslag. Eerst die blijdschap of teleurstelling verwerken.
Terechte klacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef strontboer het volgende:
Waarom denkt iedereen dat k aan het fappen ben?
Jongens die fappenWieksen sowieso
Het liefst niet meer dan 550 euroquote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Samsung is prima, wat is je budget eigenlijk en wat wil je ermee? Ik kan zo even kijken wat goede zijn voor je
Ja, ik heb geen Ultimate, gewoon wat er al op stond en dan met de key die ik erbij kreeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als ik er een neem, gaat er gewoon een cleane W7 Ultimate op.
Geen idee, ik speel dat nietquote:
Hoe groot wil je je scherm hebben?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:42 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het liefst niet meer dan 550 euroIk doe er eigenlijk niet veel mee.. alleen gebruiken voor studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |