Tja, recht uit het hart.quote:
Mijn ervaring is best goed met die Acers, alles kan tenslotte kapot .... vooral de harde schijven sneuvelen omdat gebruikers met de laptop gaan lopen zonder deze in standby te zetten ...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:30 schreef Calyx het volgende:
Ik zou het niet doen. Een laptop loop je toch vaak mee te slepen en Acer staat er niet echt bekend om stevige laptops te maken. Als hij gewoon als normale pc gebruikt wordt is zo'n laptop goed zat
Idd prachtervaringen met Asus laptops. Goed en zeer degelijk gebouwd, goeie support.quote:
Aaargh... waarom heb ik me dit nooit gerealiseerd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:32 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
..Harde schijven sneuvelen omdat gebruikers met de laptop gaan lopen zonder deze in standby te zetten ...
Kijk eens in het BIOS of er een calibratie optie in zit, dan heb je kans dat je accu het wel langer doet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef IHVK het volgende:
HP is wat meer affordable dan Dell.![]()
De HP bij ons thuis werkt inderdaad goed, alleen hij moet om de 2 uur stroom hebben. Dat is wel een beetje vervelend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |