Precies.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan, maar kun je het dan niet gewoon negeren in plaats van er telkens op te reageren? Ik word er een beetje strontziek van namelijk.
Hmm wat ik zou doen is gewoon je huidige laptop eerst gebruiken. Mocht ie niet meer voldoen aan de eisen dan een nieuwe halen, want het is echt niet zo dat je gelijk de eerste dag al zo'n ding moet hebben. Heel veel schaffen na een paar weken studie pas een laptop aanquote:
Nee dat kan niet. Ik word strontziek van sommige opmerkingen, dat ik wel moet reageren om dat zieke een beetje weg te nemen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan, maar kun je het dan niet gewoon negeren in plaats van er telkens op te reageren? Ik word er een beetje strontziek van namelijk.
Gezellig. Misschien kom ik je ooit nog eens tegenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Etsu het volgende:
WaterIk ga misschien ook naar RUG. Maar Leiden heeft nog altijd mijn voorkeur, maar ga wel open dag bezoeken enzo. XD
Ooit.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef Water123 het volgende:
[..]
Gezellig. Misschien kom ik je ooit nog eens tegen
Jij reageert onderhand op alles.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Ik word strontziek van sommige opmerkingen, dat ik wel moet reageren om dat zieke een beetje weg te nemen.
Hou opquote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Oemf, ik heb echt zin in volgend schooljaar. Ik zit nog steeds in de wolken door de lotingsuitslag.![]()
Dat is wel waar. Maar de laptop die ik nu heb, heb ik al 3 jaar. Vind ik wel lang genoeg en hij wordt altijd zo heet..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmm wat ik zou doen is gewoon je huidige laptop eerst gebruiken. Mocht ie niet meer voldoen aan de eisen dan een nieuwe halen, want het is echt niet zo dat je gelijk de eerste dag al zo'n ding moet hebben. Heel veel schaffen na een paar weken studie pas een laptop aan
Mijne wordt na een jaar al heet.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar de laptop die ik nu heb, heb ik al 3 jaar. Vind ik wel lang genoeg en hij wordt altijd zo heet..
Waar ben je nu voor ingeloot?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Oemf, ik heb echt zin in volgend schooljaar. Ik zit nog steeds in de wolken door de lotingsuitslag.![]()
Snap ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sorry.Maar ja, ik wacht hier al twee jaar op.
Zeik eens niet zo en negeer Hero voortaan, dan doet ze dat ook bij jou. Klaar is kees.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Onjuist. Dat zou ik niet eens kunnen met de snelheid van SC op het moment.
Oke, op bijna iedere opmerking dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Onjuist. Dat zou ik niet eens kunnen met de snelheid van SC op het moment.
Is daar een aparte school voor?quote:
Oke, maar als ik jou was zou ik eerst ff informeren of er wat via de RUG te regelen valt. Ik denk het niet want ik heb via via ook gehoord dat een laptop bij de RUG niet eens verplicht is?!?!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar de laptop die ik nu heb, heb ik al 3 jaar. Vind ik wel lang genoeg en hij wordt altijd zo heet..
Dan doet ze dat ook bij mijquote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo en negeer Hero voortaan, dan doet ze dat ook bij jou. Klaar is kees.
Verboden?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, op bijna iedere opmerking dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |