De site van de KVK, en dan informatie over inschrijven. Staat duidelijk op de site daarquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:57 schreef crossover het volgende:
Nog trefwoorden waarop ik kan zoeken?
Veel duidelijker kun je niet spammen.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:49 schreef sanger het volgende:
Terugbetalen studiekosten
Spam of niet?
Dat is aan de modjesquote:Op donderdag 22 september 2011 08:53 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Veel duidelijker kun je niet spammen.
Stond niet in je vraag dat alleen de mods op je vraag mochten reageren.quote:
Jij kunt het vast wel herstellen.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:07 schreef Sjeen het volgende:
ik heb het gedelete... ging heel per ongeluk
Nee, dat kan ik nietquote:Op donderdag 22 september 2011 09:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij kunt het vast wel herstellen.
Donequote:Op woensdag 21 september 2011 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai! Kan er misschien een reeks gemaakt worden van het ondernemerstopic?Misschien handig!
Grazie
Blond?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik nietecht niet...
Ook Five zou het niet kunnen en die is echt niet blond (letterlijk en figuurlijk)quote:Op donderdag 22 september 2011 09:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Blond?
En nu ga ik iets zinnigs doen met de rest van de dag.
Dankjoeee!quote:Op donderdag 22 september 2011 09:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik nietecht niet...
[..]
Done
Hmm, zal volgende keer wat specifieker zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 09:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Stond niet in je vraag dat alleen de mods op je vraag mochten reageren.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:26 schreef ophetrandje het volgende:
FOKkers,
tegenwoordig heb je zo'n 600 incassobureaus, zowel bonafide als malafide.
Ik snap echter een paar dingen niet:
1. De grote incassobureaus (voor het gemak ICB) kopen soms het hele bedrag over van 'de klant' zodat die het geld alvast hebben. Dan is het risico voor het ICB of ze het wel/niet krijgen. De kleine bedrijven (of ZZP'ers) kunnen dit natuurlijk nooit doen, veel te gevaarlijk. Wordt het geīncasseerde bedrag rechtstreeks van stoute klant naar het ICB overgemaakt en die weer naar hun echte klant of gaat het eerst van stoute klant naar de echte klant en wordt er daarna door de echte klant aan de ICB betaald?
2. Zijn er vaste bedragen wat men rekent met incassokosten (bv ¤15 voor bedragen tot ¤75, ¤25 voor bedragen tot ¤200, etc.) ?
3. Houden ICB's ook, naast incassokosten die door de klant betaald zijn, ook nog een 'provisie' van het totaalbedrag af en zo ja hoeveel is dat dan?
4. Wat is nu precies 'no cure no pay'? Dan doen ICB het dus voor Jan L.?
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
M.v.g.
On D Edge
Het is de bedoeling dat je je schoolopdrachten zelf maakt, niet dat je ze door ons laat maken. Huiswerktopics worden gesloten in WGRquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:28 schreef ophetrandje het volgende:
wat dan? ik snap het echt niet ik ben nieuw op het forum
Welkom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:28 schreef ophetrandje het volgende:
wat dan? ik snap het echt niet ik ben nieuw op het forum
Vraag het hier: waarom zijn topics telkens gesloten worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:30 schreef Wokkel het volgende:
Ik snap de verwarring wel, Lienekien´s schuld
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |