En tevens een fipoquote:
Omdat msn zuigt.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heb ik nou altijd ruzie met MSN
Omgedonderde zendmast?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom heb ik nou altijd ruzie met MSN
dan ga ik dan weer luisteren..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als snuf niet gaat, ga ik wel, tot 1 uur
Ik vind het altijd stom om topics te openen als je nieuw in de reeks bentquote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nja eehm ik heb ook een schurft aan de lapo dus snapte je![]()
Iedereen is welkom hierquote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd stom om topics te openen als je nieuw in de reeks bentNu meteen 2
Lapo's zijn k*tquote:Op zondag 17 juli 2011 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nja eehm ik heb ook een schurft aan de lapo dus snapte je![]()
... vooral als je mobiel zitquote:
Oh dat boeit hier niet hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het altijd stom om topics te openen als je nieuw in de reeks bentNu meteen 2
Je hebt wel een verdomd goede muzieksmaak voor iemand van 15quote:
Ik ga altijd vol enthousiasme op de lapo af, dan heb ik hem en dan krijg je zo'n kutTTquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou ook niet van Lapo's tenzij ik genoeg inspiratie heb voor een TT
Nu nog leeftijdsgenoten die dat ook vindenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt wel een verdomd goede muzieksmaak voor iemand van 15
Dat is het probleem ja. Die lopen achter elkaar aan en hebben geen eigen smaakquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu nog leeftijdsgenoten die dato ook vinden
Snuf meldtquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
net 17, maar ik vind je smaak tofquote:Op zondag 17 juli 2011 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben 12 15, wat is deze?quote:
Diequote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is het probleem ja. Die lopen achter elkaar aan en hebben geen eigen smaak
M'n vrienden luisteren dat niet, maar wel van die top 40 shit enzoquote:
Scherp in de late uurtjesquote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik bedoelde Morph maar omdat ik jouw post las typte ik jouw naam
Had je niet hoeven doen hoor hihiquote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna een liedje voor alle meisjes / dames
Wacht maar, welk jaar/niveau/profiel doe je nu?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n vrienden luisteren dat niet, maar wel van die top 40 shit enzo
Ik ga naar 4VWO, profiel C&Mquote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wacht maar, welk jaar/niveau/profiel doe je nu?
Jouw dingquote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Wat voor boem boem takkeherrie?![]()
ps. whatsapp
Over iets minder dan 2 maanden ben ik volwassenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop wel dat er snel meer volwassen luisteraars bijkomen.
Ik ben volwassenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop wel dat er snel meer volwassen luisteraars bijkomen.
Ik heb een breed genre dat weet je hahaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jouw dingTel ligt in de oplader beneden, ff kijken
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ik heb een breed genre dat weet je haha
Mwah, vind ik zielig voor Nathanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar voor jou gelden andere criteria mattie, omdat Snuf en roffaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Over iets minder dan 2 maanden ben ik volwassen
Ja net die ene van The Offspring...vast uit 1 of andere highschool film hahaquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar voor jou gelden andere criteria mattie, omdat Snuf en roffa
Ah tof! Ik ben van NG naar EM/CM gegaan.. Ik ga nu 5VWO over doen. Over het algemeen zitten de rocktypes meer in de NG/NT hoek.. Als je uitgaat, ga dan naar de surferdude plekken of de alternatieve café's. voila, plenty of friends met dezelfde smaak.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah, vind ik zielig voor NathanJij bent ook echt de enige die Nathanael afkort als Nathan. Ik zeg gewoon Naat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Ik fap liever op Gerrie.quote:
Uhhm, moet ik nu echt gaan denken?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah tof! Ik ben van NG naar EM/CM gegaan.. Ik ga nu 5VWO over doen. Over het algemeen zitten de rocktypes meer in de NG/NT hoek.. Als je uitgaat, ga dan naar de surferdude plekken of de alternatieve café's. voila, plenty of friends met dezelfde smaak.
Maar CM, en dan? welke vakken heb je?
Naat slaat nergens op, ik zeg altijd gewoon Nathan. Omdat het kan.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de enige die Nathanael afkort als Nathan. Ik zeg gewoon Naat.
quote:
Oh grappig, zo noemen we onze 56-jarige dikke Duitsleraresquote:
Het overkomt jequote:
Jouw vader is stomquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de enige die Nathanael afkort als Nathan. Ik zeg gewoon Naat.
Naatje wel dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Naat slaat nergens op, ik zeg altijd gewoon Nathan. Omdat het kan.
Ik heb het over een 21 jarige blonde Gerrie.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh grappig, zo noemen we onze 56-jarige dikke Duitslerares
Rockuurtje he!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef Vicente83 het volgende:
Wat een mooie variatie heb je toch zeg haha
Ah, dat zal best fapbaar zijn danquote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het over een 21 jarige blonde Gerrie.
Waarom durf je niet naar beneden van een trap?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naatje wel dan?Kijk, "Naat" dat schreeuwt tenminste lekker als ik bovenaan de trap sta en ik niet naar beneden durf. Dan is hij 2 verdiepingen beneden. of ik nou Nathaaaaaaaaanaaaaaaaeeeeel of Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat schreeuw. Is een heel verschil
Ik bedoelde het positief, binnen de rock je nog zoveel variatie! Dit vind ik ook een leuk nrquote:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik hem noem.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naatje wel dan?Kijk, "Naat" dat schreeuwt tenminste lekker als ik bovenaan de trap sta en ik niet naar beneden durf. Dan is hij 2 verdiepingen beneden. of ik nou Nathaaaaaaaaanaaaaaaaeeeeel of Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat schreeuw. Is een heel verschil
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief, binnen de rock je nog zoveel variatie! Dit vind ik ook een leuk nr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is maar goed ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar het topic is dicht dus i kan niet meer mee praten
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
Als ik gewoon met Naat praat noem ik hem naat maar als ik hem neuk noem ik hem NathanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Als ik gewoon met Naat praat noem ik hem naat maar als ik hem neuk noem ik hem NathanIEUW JIJ PAKT NAATJE IN ZIJN CHRISTELIJKE KONTJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Even nog al laat bedankje maar ik was even druk met wat anders net.quote:
Zeer fapbaar zelfs.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
Wat een fijne muziek hoor ik ineens allemaal voorbij komen!
Picsquote:
Ja erg chille muziekquote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef Vicente83 het volgende:
Pas geleden het concert in Paradiso op dvd gezien...RESPECT!!!
Geen dank kerel. Volgende keer de themesong van victorious op repeatquote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Even nog al laat bedankje maar ik was even druk met wat anders net.
Bedankt voor je leuke muziekjes net man!
Google maar Geraldine Kemper.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je om 12 uur stopt hè?quote:
Oh, wel een mooi meisjequote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Google maar Geraldine Kemper.
En ja je klinkt zo een vent, tevens fijne muziek.
Jawelquote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je om 12 uur stopt hè?
Uhhhh: ik zoek in 10 minuten een setje en ik draai het volgende:quote:Op zondag 17 juli 2011 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JawelMaar Symp gaat draaien, weet alleen niet welk genre hij doet
Yes, ik roep Goooooo oke?quote:
Elisha Cuthbert iddquote:Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt maar er is er 1 die nog mooier is. Of nouja eigenlijk 2.
Picsquote:Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Omdat die trap zo eng isquote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarom durf je niet naar beneden van een trap?
Als ik gewoon met Naat praat noem ik hem naat maar als ik hem neuk noem ik hem Nathandont u touch my man nuhuhuh... /negermodusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was jouw taak toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
IEUW JIJ PAKT NAATJE IN ZIJN CHRISTELIJKE KONTJEAnonimity is a bliss
Ik heb haar aangeraakt.quote:
Nee gewoon nee.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een Disneymens?quote:
Oh no you didnt.quote:
hahahahahhahahaahaha, high five!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een Disneymens?
Ik vind je heel aardig opeens.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Okequote:Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yes, ik roep Goooooo oke?Zal 1 a 2 minuutjes uitlopen
Die op 2 jaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Of Yvonne Stahovski toch aka Sarah Walker
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
pics!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
Mja, Disneymens ziet er beter uit dan ik
dan begin ik wel met mijn tweede nummer , dat sluit beter aanquote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Podver wat vind ik dit een geniaal nummer
Nee mijn functie is puur fappen op Gerrie.quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan begin ik wel met mijn tweede nummer , dat sluit beter aan
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef mr-green het volgende:
Met staart is ze wel lekkerBeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Mijn eerste nummer is een nederlandstalig nummer
Van Corry en de Rekels - Huilen is voor jou te laat
Met staart is ze wel lekkerZe is wel lekker alleen niet lekkerder dag Gerrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Met staart is ze wel lekkerperfect voor een wet t-shirt contestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man. Dat heb je echt mis.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is wel lekker alleen niet lekkerder dag Gerrie.
Disneymevrouw jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gekke mens steeds in het topic
wie waar?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oh je hebt het niet zo op haar?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat Disney wijf?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het goed is wel: in mijn luisterding staat het nummer dat ik draaiquote:
Heideroosjesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het goed is wel: in mijn luisterding staat het nummer dat ik draai
jahquote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
Dit doet mij gelijk afknappen
[ afbeelding ]
KAWAI :3quote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
ehm ken ik die?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen dank kerel. Volgende keer de themesong van victorious op repeat
Ik vind het sowieso teveel een tienermeisje om het echt een lekker wijf te vinden.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:03 schreef mr-green het volgende:
[ afbeelding ]
vond ik nietquote:
Vraag 1 kan met ja worden beantwoord.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Snuf. het volgende:
Lekker gedoucht![]()
2 vragen:
1. Is baas Heloef er nog?
2. Is Knetter er nog?
die heb ik al eens gehoord van 1 of andere snol op school die helemaal "koekoek" isquote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Daywalk3r het volgende:
BEN JE GEIL OF WIL JE EEN KOEKJE??
NEE IK BEN NAT EN WIL EEN DOEKJE!!!!!!
Je bent 17quote:Op maandag 18 juli 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso teveel een tienermeisje om het echt een lekker wijf te vinden.
Bovenste is schattigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee plaats dan gewoon een leuk plaatje
[ afbeelding ]
Nina Dobrev ofzo
Of Dianna Agron
[ afbeelding ]
Wel aardig.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nina Dobrev ofzo
Of Dianna Agron
[ afbeelding ]
407quote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Snuf. het volgende:
Lekker gedoucht![]()
2 vragen:
1. Is baas Heloef er nog?
2. Is Knetter er nog?
Niks mis meequote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nina Dobrev ofzo
Of Dianna Agron
[ afbeelding ]
Dianna Agronquote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nina Dobrev ofzo
Of Dianna Agron
[ afbeelding ]
Ja en?quote:
Vandaag een nieuw meisje in de bediening bij mijn werk, echt precies gewoon een meisje voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN HOI KNETTER
EN BESTE PLAAT OOIT GEMAAKT DOOR EEN NEDERLANDSE ARTIEST OP U-NIQ - ROTTERDAM NA DIT![]()
Geilen alle jongens daarop?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en?
Ze heeft geen geile uitstraling.
Gerrie is ook niet oud maar die is tenminste nog een beetje een geile slettebak.
Ja Faye komt nu spuitend klaar.quote:
Denk het.quote:
Zal ik een foto van mezelf posten?quote:
Whehehequote:Op maandag 18 juli 2011 00:08 schreef Snuf. het volgende:
Mijn moeder is naar een concert van Herman Brood gegaan en toen was hij zo dronken dat hij heel d tijd omviel
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
Beste nummer door een Nederlandse band ooit is natuurlijk Focus - Hocus Pocus. Dat weet iedereen.
bleghquote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Doe mij maar![]()
[ afbeelding ]
Vin Diesel![]()
![]()
Ik vind Gerrie leuker.quote:
En The Rock ook zeker?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Doe mij maar![]()
[ afbeelding ]
Vin Diesel![]()
![]()
Please not ik zie je al vaak genoeg!quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mezelf posten?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
Beste nummer door een Nederlandse band ooit is natuurlijk Focus - Hocus Pocus. Dat weet iedereen.
2 gezien ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iemand de serie lola zoekt brood gevolgt? was echt interessant enzo
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Please not ik zie je al vaak genoeg!
U-niq - Rotterdam niet beter vindenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
Nee want hij vond Gerrie een ordinair wijf volgens mij.quote:
Net nog gezien in Fast and Furiousquote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
Doe mij maar![]()
[ afbeelding ]
Vin Diesel![]()
![]()
op jouw verantwoording na dezequote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
Geil ja! Jason Statham douwt haar de lucky bastard!quote:
Oh, ze zeggen dat ik dat benquote:
Dat kussen ziet er zo lekker uit om op te slapenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef 129383 het volgende:
[..]
kijk die lamp dan
ziet er echt mooi en modern uit
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mezelf posten?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neh die niet
Vin Diesel is gewoon Geil. Geile stem enzo
Ik vraag me nou altijd af waar hij op geilt. Hij heeft ook zo'n rare smaakquote:Op maandag 18 juli 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want hij vond Gerrie een ordinair wijf volgens mij.
Precies.quote:
ik wou dat ik zo'n bed hadquote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat kussen ziet er zo lekker uit om op te slapen
Ja, een puberjongetje, dat ben jequote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.
Lief uiterlijk + plus sletterig innerlijk.
![]()
![]()
Ik heb een rare smaak?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vraag me nou altijd af waar hij op geilt. Hij heeft ook zo'n rare smaak
Dat is ie zeer zeker nietquote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen die te arm zijn om scheermesjes te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |