quote:
Oh grappig, zo noemen we onze 56-jarige dikke Duitsleraresquote:
Het overkomt jequote:
Jouw vader is stomquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de enige die Nathanael afkort als Nathan. Ik zeg gewoon Naat.
Naatje wel dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Naat slaat nergens op, ik zeg altijd gewoon Nathan. Omdat het kan.
Ik heb het over een 21 jarige blonde Gerrie.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh grappig, zo noemen we onze 56-jarige dikke Duitslerares
Rockuurtje he!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef Vicente83 het volgende:
Wat een mooie variatie heb je toch zeg haha
Ah, dat zal best fapbaar zijn danquote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het over een 21 jarige blonde Gerrie.
Waarom durf je niet naar beneden van een trap?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naatje wel dan?Kijk, "Naat" dat schreeuwt tenminste lekker als ik bovenaan de trap sta en ik niet naar beneden durf. Dan is hij 2 verdiepingen beneden. of ik nou Nathaaaaaaaaanaaaaaaaeeeeel of Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat schreeuw. Is een heel verschil
Ik bedoelde het positief, binnen de rock je nog zoveel variatie! Dit vind ik ook een leuk nrquote:
Ik weet eigenlijk niet hoe ik hem noem.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naatje wel dan?Kijk, "Naat" dat schreeuwt tenminste lekker als ik bovenaan de trap sta en ik niet naar beneden durf. Dan is hij 2 verdiepingen beneden. of ik nou Nathaaaaaaaaanaaaaaaaeeeeel of Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat schreeuw. Is een heel verschil
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef Vicente83 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief, binnen de rock je nog zoveel variatie! Dit vind ik ook een leuk nr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |