Ja klopt.quote:
Begrijpquote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Meestal doe ik wat het eerst in me opkomt.
En wilde verder niet refereren aan het verhaal over g
Ja idd, je hebt toch wat afleiding.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al blij dat ik enigszins kan werken..
Maar goed laten we er niet veel woorden over vuil maken..
Vergeleken met G. is mijn ziekte een verkoudheidje..quote:Op zondag 17 juli 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja idd, je hebt toch wat afleiding.
Jij hebt je portie ook wel gehad en een vol rugzakje
Ik las eroverquote:
Ik las hetquote:Op zondag 17 juli 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
Copa America: Paraguay verslaat Brazilie![]()
Brazilie mist alle strafschoppen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef borisz het volgende:
De enig andere keer dat Brazilie of Argentinie er niet bij de laatste vier was. Was 1939.
Tnxquote:Op maandag 18 juli 2011 09:58 schreef appelsientje het volgende:
Jemig bluez wat een verhaal, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet wist.
Hoe leeg het ook misschien klinkt, maar ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen!
![]()
Al die helden uit je jeugd verdwijnen gewoon achter elkaarquote:
Dan ben je eerder dan ik..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:18 schreef appelsientje het volgende:
Oké misschien een beetje laat, maar ik heb eindelijk Full metal jack gezien.... goede film.
Kubrickquote:Op maandag 18 juli 2011 21:18 schreef appelsientje het volgende:
Oké misschien een beetje laat, maar ik heb eindelijk Full metal jack gezien.... goede film.
vierdaagse begint toch pas morgen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Hey eendje, moet je niet in Nijmegen zijn?
En nat regenenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:39 schreef appelsientje het volgende:
Hey eendje, moet je niet in Nijmegen zijn?
de feesten zijn al sinds zaterdag aan de gangquote:
sowieso gooien ze vaak op mooie plekken, in het Holland Heineken Huisquote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef borisz het volgende:
World Matchplay begonnen
Vanuit de
[ afbeelding ]
The emperor's Ballroom van Winter Gardens te Blackpool
Dan ziet het er zo uit
[ afbeelding ]
Ja Ally Pally wordt van onsquote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso gooien ze vaak op mooie plekken, in het Holland Heineken Huis
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, heb ff een film opgezet..totdat ze in slaap viel.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Papa Appel
Sorry dat we niet op dit tijdstip met je konden babbelen
Zelfs Ole was op tijd thuis zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
wie van de twee bedoel je?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
Mijn nieuwe huisgenoot was hier net met zijn zus(je). Ziet er allesbehalve slecht uit
tsssss ik beloof plechtig niet te concurrerenquote:
Okeequote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsssss ik beloof plechtig niet te concurreren
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh Sientje, vandaag heb ik weer even zitten 'cammen' met mn kleinzoon (anderhalf) echt zo leuk.
Vraag je 'geef oma maar een kusje' lebbert ie het beeldscherm vol![]()
[ afbeelding ]
Het was genietenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef appelsientje het volgende:
Mooie etappe vandaagbelooft wat voor de komende dagen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Oh Sientje, vandaag heb ik weer even zitten 'cammen' met mn kleinzoon (anderhalf) echt zo leuk.
[ afbeelding ]
Bleu waffle?quote:
Geweldig! Vanaf 1 jaar wordt het zoveel leuker.. kost ook meer energiequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:53 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:16 schreef rubbereend het volgende:
Schleck heeft al poep in de broek voor morgen
de laatste afdaling van vandaag schijnt droog ook een spannend te zijn. Maar hij moet niet zo huilen die Schleck.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Janog meer dalen dan gisteren.
Ben benieuwd
Idd moet je ook maar geen wielrenner worden...quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de laatste afdaling van vandaag schijnt droog ook een spannend te zijn. Maar hij moet niet zo huilen die Schleck.
wtf ??? wahahahahahahaahahahahahahahahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef borisz het volgende:
De trein stopt op Rotterdam zuid. Ronald Koeman wordt trainer van Feyenoord.
inderdaad en toen Fränk Schleck viel op de steentjes bij Roubaix vorig jaar en zo Contador blokkeerde waardoor Andy voorsprong kon nemen vond hij niks gevaarlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd moet je ook maar geen wielrenner worden...
Dalen hoort er net zo bij als klimmen.
want daar was je bang voor?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wtf ??? wahahahahahahaahahahahahahahaha
hahahahahha
Mooi Feijenoord is ook geen bedreigen dit jaar
Frank de Boer moet zich ook nog maar bewijzen. Okee hij staat in de boeken als kampioen, maar Jol heeft echt wel de basis gelegd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:46 schreef borisz het volgende:
Gelukkig hebben jullie Fred Rutten, dus wij kunnen ook rustig slapen.
vakantie tot 15 augustusquote:
En dan weer de handjes uit de benen steken olequote:
Gelukkig heb je alleen maar je handen nodig om dequote:Op donderdag 21 juli 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan weer de handjes uit de benen steken ole
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:43 schreef rubbereend het volgende:
Als ze hem er morgen niet dik afrijden staat hij zondag op het podium
ga ze snel halen!quote:
ik mag nog niet zoveelquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan weer de handjes uit de benen steken ole
Ja, er zal sowieso gestreden worden om Voeckler eindelijk uit het geel te krijgen, hoewel dat in de tijdrit toch wel zal gebeuren..quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef appelsientje het volgende:
Morgen wordt ook een mooie etappe denk ik, 1 van de broers gaat aanvallen, dat moet wel.
Voekler zal zo langzamerhand wel ernstig aan het podium gaan denken. Blijft hij er morgen weer bij dan zullen alleen Schleck en Evans hem voorbij gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, er zal sowieso gestreden worden om Voeckler eindelijk uit het geel te krijgen, hoewel dat in de tijdrit toch wel zal gebeuren..
Andy of Frankquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Voekler zal zo langzamerhand wel ernstig aan het podium gaan denken. Blijft hij er morgen weer bij dan zullen alleen Schleck en Evans hem voorbij gaan.
Andy, Fränk kan net zo goed tijdrijden als Manolev verdedigen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Andy of FrankIk volg het wielrennen te slecht om te weten wie er een goede tijdrit heeft..
Okee, dan moet Frank dus eigenlijk morgen er vol voor gaan, wil hij een podiumplek behalen..quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Andy, Fränk kan net zo goed tijdrijden als Manolev verdedigen.
Ik zit te denken om volgend jaar te gaan ( alp du zes) waar ze geld inzamelen voor kanker.quote:
ben je zo'n fanatieke wielrenner?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zit te denken om volgend jaar te gaan ( alp du zes) waar ze geld inzamelen voor kanker.
Er was toch al AL-Qaida dreiging, dus helemaal uit het niets is niet helemaal waar, maar dat maakt het niet minder ernstig.quote:
Valt mee, maar het is meer het doel waarom ik het zou willen doen. Ondertussen mijn vader, oom en nicht verloren aan kanker en mijn tante is net 'genezen'. En mijn vader wilde altijd al eens die berg fietsen, dus vandaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je zo'n fanatieke wielrenner?
Is het volgend jaar niet Alp du zeven?
Goeie reden iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Valt mee, maar het is meer het doel waarom ik het zou willen doen. Ondertussen mijn vader, oom en nicht verloren aan kanker en mijn tante is net 'genezen'. En mijn vader wilde altijd al eens die berg fietsen, dus vandaar.
Zijn de rechten wel hetzelfde?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:36 schreef borisz het volgende:
Ik zie al een hoop geklaag aankomen op de NOS.
Twente - Vaslui wordt niet live uitgezonden terwijl vorig jaar Ajax - PAOK wel live werd uitgezonden.
Rechten van het hoofdtoernooi liggen bij de NOS, met de voorrondes heeft de NOS wel de eerste mogelijkheid volgens mij. Alleen ik zie de opmerkingen al weer komen, wel Ajax uitzenden en niet FC Twente.quote:
Tja zeikerds heb je er altijd tussen zitten. Mij boeit het niet zo. Ik had waarschijnlijk toch niet gekeken naar die wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Rechten van het hoofdtoernooi liggen bij de NOS, met de voorrondes heeft de NOS wel de eerste mogelijkheid volgens mij. Alleen ik zie de opmerkingen al weer komen, wel Ajax uitzenden en niet FC Twente.
Ik lees steeds vaker dat je niet hebt gekeken of niet gaat kijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja zeikerds heb je er altijd tussen zitten. Mij boeit het niet zo. Ik had waarschijnlijk toch niet gekeken naar die wedstrijd.
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees steeds vaker dat je niet hebt gekeken of niet gaat kijken.
Goed trainen! Tis in ieder geval een heel goed doel en een mooie actie!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Valt mee, maar het is meer het doel waarom ik het zou willen doen. Ondertussen mijn vader, oom en nicht verloren aan kanker en mijn tante is net 'genezen'. En mijn vader wilde altijd al eens die berg fietsen, dus vandaar.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Mijn vader heeft ook plannen voor die ALp d;uezes. Vroeger wielrende hij veel en is nog steeds sportief, maar hij is al wel 63. Maar dat wil natuurlijk niks zeggen.
Maak hem lekker voor volgend jaar zodat je mee kunt )quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Mijn vader heeft ook plannen voor die ALp d;uezes. Vroeger wielrende hij veel en is nog steeds sportief, maar hij is al wel 63. Maar dat wil natuurlijk niks zeggen.
MOeten we even kijken. VOlgend jaar is nog ver natuurlijk. Maar als hij gaat, ga ik denk ik wel mee ja. Maar niet om mee te fietsen..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak hem lekker voor volgend jaar zodat je mee kunt )
Allemachtig, wat een respect zeg voor je vader.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Hij heeft plannen he. NOg niet zeker dat hij het echt daadwerkelijk gaat doen..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Allemachtig, wat een respect zeg voor je vader.![]()
![]()
Ja dat is zo ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:21 schreef tong80 het volgende:
Bos ik ben tot mijn 5e opgegroeid met ma bij opa en oma. Opa is geboren in 1900.
Ze hadden 10 kinderen en ik was het enige kleinkind bij zijn overlijden. Klinkt raar dat ik het mooi vind erbij te zijn geweest.
Tja niet meer normaal. Heeft er ooit 1 persoon voor meer doden gezorgd in zo;n korte tijd op deze manier?quote:
Op deze manier weet ik niet. Maar de president van Amerika in 1945 komt in de buurt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja niet meer normaal. Heeft er ooit 1 persoon voor meer doden gezorgd in zo;n korte tijd op deze manier?![]()
![]()
Hiroshima of?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op deze manier weet ik niet. Maar de president van Amerika in 1945 komt in de buurt.
Toch schrikkenquote:
Ja maar zelf was ze ook niet zo'n lief meisje, al blijft het wel bizar en veel te jong, maar het was niet onverwacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:42 schreef Ole het volgende:
Veel te jong, en een rotleven met al die Britse pers
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
Tja ik weet niet of ik me rot moet voelen over haar dood.
Waarvanquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:35 schreef borisz het volgende:
Jeroen Krabbe schijnt nu overspannen te zijn.
.
Open er een topic over in 40+quote:
Al die mensen die dood gaanquote:
O ja, nu je het zegtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Al die mensen die dood gaan.
Is inmiddels een standaard grap als iemand dood gaat. Heeft Jeroen Krabbe er al iets over gezegd?. Er was een tijd dat hij (te) vaak in beeld kwam om mooie woorden te zeggen.
Verstandigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef appelsientje het volgende:
Wat een weer zeg.. ik heb besloten om maandag weer te gaan werken, zou eigenlijk nog 1 week hebben. Maar thuis loopt alles lekker en als het weer mooi wordt, neem ik dan wel vrij.
volgende week is de start van het mooie weerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:02 schreef appelsientje het volgende:
Wat een weer zeg.. ik heb besloten om maandag weer te gaan werken, zou eigenlijk nog 1 week hebben. Maar thuis loopt alles lekker en als het weer mooi wordt, neem ik dan wel vrij.
Top, bedankt!quote:Op zondag 24 juli 2011 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgende week is de start van het mooie weervolgende week lekker de rustige omslag en daarna gaat het goed komen
hoop ik
Eerst nog ff GP2 kijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 11:00 schreef borisz het volgende:
Over een uurtje 'lekker' nietszeggend naar het WK zwemmen kijken.
Doet Ranomi ook mee?quote:Op zondag 24 juli 2011 11:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eerst nog ff GP2 kijken
Estafette dames doorFemke
Zijn ze nu naakt?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:07 schreef rubbereend het volgende:
ze maken er tegenwoordig wel een spektakel van bij het zwemmen
quote:
rijdt hij in het geel?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:20 schreef Ole het volgende:
Vriend van me is in Parijs. Straks maar eens kijken of ik hem kan ontdekken
Nee. Hij heeft wel een pet opquote:
Goudquote:Op zondag 24 juli 2011 11:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Eerst nog ff GP2 kijken
Estafette dames doorFemke
Eet je nog eens gezond olequote:
quote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:50 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Maar wel lekker ijs met chocoladesaus toe
Forlan 2-0quote:Op zondag 24 juli 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Finale Copa America: Suarez brengt Uruguay op 1-0
Tegen wie speelde ze ook al weer? Paraquay was het niet?quote:
Siquote:Op zondag 24 juli 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tegen wie speelde ze ook al weer? Paraquay was het niet?
Amateurs, PSV won met 5 keer gelijk spelen de Europacup 1quote:Op zondag 24 juli 2011 23:23 schreef borisz het volgende:
Zou best kunnen. Eens opzoeken. Paraguay heeft de finale gehaald met vijf gelijke spelen trouwens
En m'n muis.quote:
quote:
Wist ik al, vandaar mijn post.quote:
Ja, zo stom om een foto account te deleten waarvan je denkt dat er niks bruikbaars meer in zitquote:Op maandag 25 juli 2011 13:09 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat het topic over mijn toetsenbord met een foto ervan het niet meer doet.
Het was echt leuk toen he?quote:Op maandag 25 juli 2011 13:26 schreef tong80 het volgende:
Wist ik al, vandaar mijn post.
Golfert en Bluezz kwamen onverwachts bij me op bezoek. We gingen een terrasje pakken. Maar ik moest me wel eerst soigneren in de badkamer. Namen ze een foto.
Ja! Gaan we doenquote:Op maandag 25 juli 2011 14:15 schreef Ole het volgende:
wanner gaan wij nu een keeer tong verrassen bloes?
we pmen welquote:
Hard op lachtquote:
ach kilo's teveel is maar relatief. Ten opzichte van wat teveelquote:Op maandag 25 juli 2011 14:49 schreef tong80 het volgende:
Zal ik een geheim vertellen ? Cynix wilde me ontmoeten en dat gebeurt morgen om 16.00 uur op een terras. Hij komt met zijn motor touren en dan ben ik niet beschaamd voor mijn 30 kilo's teveel
wij komen als.je het niet verwachtquote:Op maandag 25 juli 2011 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hard op lacht
Ik doe de eerste dagen niet open als er wordt aangebeld
's nachts doe ik altijd open. Althans 20 jaar geleden. Waren altijd mooie meidenquote:
Bloes is ook mooi!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
's nachts doe ik altijd open. Althans 20 jaar geleden. Waren altijd mooie meiden
Weet ik en als genleman heb ik dat ook tegen haar gezegd. Ze heeft echter te grote voeten.quote:
Coolquote:Op maandag 25 juli 2011 14:49 schreef tong80 het volgende:
Zal ik een geheim vertellen ? Cynix wilde me ontmoeten en dat gebeurt morgen om 16.00 uur op een terras. Hij komt met zijn motor touren en dan ben ik niet beschaamd voor mijn 30 kilo's teveel
quote:Op maandag 25 juli 2011 15:25 schreef tong80 het volgende:
Weet ik en als genleman heb ik dat ook tegen haar gezegd. Ze heeft echter te grote voeten.
Haar voetafdruk staat nog op je kont afgedrukt?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik en als genleman heb ik dat ook tegen haar gezegd. Ze heeft echter te grote voeten.
? Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:41 schreef borisz het volgende:
Mogge
Stil hier met een weekje zonder tong.
Ik ga het eens terugzoeken achter de schermenquote:
wegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga het eens terugzoeken achter de schermen
weg?quote:
quote:sylviawitteman Sylvia Witteman
by hetwoeligeleven
http://yfrog.com/kjby8kgj het bestaat echt, en wel in Zaltbommel: de frikandelpannenkoek.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:03 schreef rubbereend het volgende:
Tong heeft hier in ieder geval tijd zat voor nu:
[..]
Kan niet heel veel vinden ..quote:
Shoarmapannenkoek lijkt me lekkerderquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan Tong denken toen ik het op twitter lasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:03 schreef rubbereend het volgende:
pizza shoarmaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:12 schreef borisz het volgende:
Shoarmapizza zie je ook tegenwoordig![]()
Schandalig
Ja dat was het ook en het is erg makkelijk te bereiden.quote:
krijgen de artsen van Oranje weer de schuld?quote:
Ja wedstrijd was gisteren op ZDF zag hem al hinkelend uitvallen.quote:
Ik heb dit beeldscherm nog nooit schoongemaaktquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
Zo voor het eerst sinds tijden mn beeldscherm maar eens schoongemaaktwat een verademing
doe eens, er gaat een wereld voor je openquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb dit beeldscherm nog nooit schoongemaakt
Ik heb hem pas een weekquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doe eens, er gaat een wereld voor je open
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zit me hier een beetje te foppen
het ultieme Mama-Appelsap liedjequote:
oud nieuwsquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:23 schreef wickie het volgende:
Wij waren dit weekend bij mijn ouders en deden samen met oom (rubbereend) een avondwandeling.
En dan wil je toch liever gedragen worden.
Natuurlijk moet je ook even uitrusten en poseren voor de foto.
ja!!!! Makkelijker dan 200m lopenquote:
ach, na twee maanden rolstoel of krukken is het een verademing hoor!quote:
Oh ja ...Ga je nu nog de kroeg in?quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:11 schreef Ole het volgende:
[..]
ach, na twee maanden rolstoel of krukken is het een verademing hoor!
ik ben erquote:
Oja... gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:07 schreef Againzender het volgende:
Nog bedankt voor de felicitaties hier. Sommigen hadden het ook al via twitter gedaan
Halloquote:
dat snap ikquote:
whehequote:
quote:
Doe jij het maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |