Toch even rillingen. Het was te verwachten, maar toch.quote:De Britse zangeres Amy Winehouse is
op 27-jarige leeftijd overleden.De
politie heeft dat bevestigd.Volgens de
nieuwszender SkyNews werd Winehouse
gevonden in haar flat in Noord-Londen.
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Clubquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef Ole het volgende:
En 27.... ze kan zich wel aansluiten bij een rijtje legendes
Zoiets zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:52 schreef Kings het volgende:
En nu speculeren: (zelf)moord? Bezweken onder alcohol of drugs?
quote:Amy Winehouse dood gevonden
AMSTERDAM - De wereldberoemde zangeres Amy Winehouse (27) is zaterdag dood gevonden in haar woning in Londen.
Dat berichtte de Britse televisiezender Sky News zaterdag op zijn website. De politie heeft de dood van de zangeres inmiddels bevestigd. Na een melding bij de alarmcentrale kwamen de hulpdiensten snel ter plaatse bij het appartement van de wereldster. "Daar aangekomen vonden agenten het lichaam van een 27-jarige vrouw", meldt een woordvoerster van de politie. Al snel bleek het om Amy Winehouse te gaan.
Amy werd om 16.54uur uur gevonden door de ambulance in haar woning. Het is nog niet duidelijk hoe Amy is gestorven. Dat wordt momenteel onderzocht.
Winehouse kampte al jaren met alcohol- en drugsverslavingen.
Ja, het was wachten. Toen ik onlangs las dat ze weer dronken op het podium stond, dacht ik al: Trut, niet weer!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:54 schreef roos85 het volgende:
op de een of andere manier komt het nieuws niet onverwacht, toch rillingen...
wat drank en drugs al niet kunnen doen
Tja, dat rijtje bestaat vooral uit echte legendes ja... daar vind ik haar niet echt bijpassen, want zo'n legende is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef Ole het volgende:
FTW! Ik schrik hier echt van
Ze had het kunnen worden. Maar ja, drugs are badquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dat rijtje bestaat vooral uit echte legendes ja... daar vind ik haar niet echt bijpassen, want zo'n legende is het nou ook weer niet.
Nu ze dood is wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, dat rijtje bestaat vooral uit echte legendes ja... daar vind ik haar niet echt bijpassen, want zo'n legende is het nou ook weer niet.
alleen heeft zij niks gepresteerd op een enkele hit naquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:51 schreef Ole het volgende:
FTW! Ik schrik hier echt van
Dat ze dood is maakt haar niet opeens een legende hoorquote:
Nee, maar je weet hoe dat gaat he.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ze dood is maakt haar niet opeens een legende hoor
Anyway, iPod anyone? http://www.whenwillamywinehousedie.com/
dat dus ook iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eén enkele hit vind ik niet kloppen. Die hele CD was een redelijke hype, en haar persoon al helemaal. Dat is het vooral, zij behaalde wel de wat meer vooraanstaande televisieprogramma's over muziek etc., toch een ander niveau dan Christina Aguilera, werd wel wat hoger gewaardeerd, dit. Dit vond jong en oud aantrekkelijke muziek en aantrekkelijk nieuws, wat er over haar werd rondverspreid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
alleen heeft zij niks gepresteerd op een enkele hit na
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |