Yes, thanksquote:
Klassiekertjequote:Op zondag 31 juli 2011 18:29 schreef snakez333 het volgende:
hallo ik zoek een liedje dat ze op awakenis festival draaien. Kan hem helaas niet vinden met shazam, ect.
Het is een minimal techno liedje ik hem hem geupload via deze link:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GNZ6U63AHTXM.mp3
Niemand?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een lied. Het word gezongen door een vrouw/meisje.
Helaas weet ik niet wat ze precies zingt, maar het gaat een beetje zo;
I give it up, get out my way, i know you feel the same way....
Het is een oud lied, jaren 90...
Welke style? Dance, pop...??quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:30 schreef j-jopie het volgende:
Ik zoek een nummer van een band, waarbij het nummer begint met een heel snel gedrum. In de clip zie je een plein met heel veel mensen eromheen en de zanger heeft puntig stekelhaar. Vrij bekende band, een beetje ruige muziek..
edit.. iets met "YOU WANT TO" erin.
Dit topic (het hele forum trouwens) is niet bedoeld voor het vragen om mp3's. Met uitzondering van 'legale' kanalen als iTunes en Spotify en dergelijke. Maar daar heb je neem ik aan al zelf gezocht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:14 schreef MisterMooD het volgende:
Ik ben op zoek naar liedjes van 'De vrolijke Jantjes'. Dit is een duo uit ongeveer 1965. Helaas kan ik enkel LP's of 45-rpm singles vinden, terwijl ik op zoek ben naar de digitale versie
Enkele titels zijn:
Kan iemand mij toevallig helpen aan een of meerdere nummers van dit duo?
Tim Mason - The Momentquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:41 schreef JHK1312 het volgende:
Hallo ik ben op zoek naar het nummer dat je op de video hoort vanaf 2:30.
Niemand?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Meer details graag, als je ze weet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:38 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Niemand?sorry hoor, maar ben al dagen aan het zoeken..
Geen snel nummer, beetje rustig, is een blond meisje als ik het goed heb iig wel engelsquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Meer details graag, als je ze weet.Uptempo, zit er een bepaald geluid/instrument in dat opvalt, etc.?
Het is nogal een gok en komt niet helemaal overeen met je tijdsindicatie, maar ik moest hier aan denken:quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
Bedankt maar het is een ander lied en zangeres. Jaren 90...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is nogal een gok en komt niet helemaal overeen met je tijdsindicatie, maar ik moest hier aan denken:
Bedankt voor de moeite, maar dit is m ook niet..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:51 schreef Roolio het volgende:
Dit nummer klopt qua tijd, snelheid, Engels, blonde zangeres. Alleen de tekst niet helemaal:
Kun je je nog een videoclip herinneren? Of kun je misschien een stukje zingen en uploaden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef Jiyar86 het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar dit is m ook niet..
Heb je nog meer info? En waar ben je geweest? Deze omschrijving kan op veel nummers slaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef Thomaszz1 het volgende:
Hallo, ik ben net terug van zomervakantie en heb daar meerdere keren in discotheken een house nummer gehoord met meer aan het eind een harder stuk erin waarop iedereen losgaat. Het hardere gedeelte is meer prodigy/harstyle achtig. Ik hoop dat iemand weet welk nummer ik bedoel. B.v.d
Wat is het nou, oud of jaren 90?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:19 schreef Jiyar86 het volgende:
Hallo,
bovendien is er een heel groot verschil tussen de drum 'n bass van the prodigy en hardstyle. Wat bedoel je?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Heb je nog meer info? En waar ben je geweest? Deze omschrijving kan op veel nummers slaan.
Ik ben in Albufeira, Portugal geweest. Een veel duidelijkere omschrijving kan ik niet echt geven. Wel denk ik dat het nummer zeker nog geen half jaar oud is. Sorry dat ik niet duidelijker kan zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Heb je nog meer info? En waar ben je geweest? Deze omschrijving kan op veel nummers slaan.
Two Fingers - Fools Rhythmquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:27 schreef BriaNL het volgende:
Iemand enig idee hoe dat 'techno' nummer heet van die adidas reclame die er nu constant op is? In de reclame zie je voetbal btw.
Bvd
You, sir, are a god.quote:
No thanks. That is what I am and this is what I do.quote:
Ja, dankjewel!quote:
Ik denk gelijk aan Mobyquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
HELP! Ik zoek een nummer en ik breek er al de hele ochtend mijn hersnen over (in de tijd van mijn baas).
Het is een beetje een easy-listening/ambient nummer van (denk ik) zo'n 10 jaar oud. De artiest is naar mijn weten toch aardig bekend en het enige wat is verder weet is dat het eindigt met een dromerig saxofoon einde, heel fij nummer. Ik hoop dat het iemand wat zegt!
Kai Tracid - Liquid Skiesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
HELP! Ik zoek een nummer en ik breek er al de hele ochtend mijn hersnen over (in de tijd van mijn baas).
Het is een beetje een easy-listening/ambient nummer van (denk ik) zo'n 10 jaar oud. De artiest is naar mijn weten toch aardig bekend en het enige wat is verder weet is dat het eindigt met een dromerig saxofoon einde, heel fij nummer. Ik hoop dat het iemand wat zegt!
Al is Kai een Duitser...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:12 schreef FvA het volgende:
Nee, geen MobyIk meen dat het Frans was (of een Franse naam), maar weet dit niet meer zeker.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:26 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi allen,
Ik zoek een nummer en in de naam staat iets van holiday. De clip bestaat uit de band van vier man in 18de eeuwse kostuum en pruik rond rijden en op het strand te zien zijn.
Naam ligt op puntje van me tong maar kan er niet opkomen... Irritant!!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:30 schreef FvA het volgende:
Nee ook niet.. hm, de artiest was/is niet zó bekend. Het einde is jazzy, maar wel relaxed. Dat stuk duurt als het me goed herinner redelijk lang (ong 2min?).
Bedankt voor de reacties, nog suggesties?
Ik kan me eigenlijk alleen het einde herinneren, geloof dat er wel zang in zat ja. Bandnaam bestaat uit één of twee woorden, niet meer dacht ik. Sax aan het einde gaaf een beetje een zacht en dof blazend geluid, hoe noem je dat? Meer 'ffud ffud' dan een hard saxgeluid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nog een gokje met trompet op het einde:
Kun je anders iets meer info geven? Zit er zang is? Was er een video van?
Nou, leef je uit!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Stefkuh het volgende:
Op vakantie in n tent heb ik een uur lang geluisterd naar Seal. Een 'best of' maar dan opnieuw ingezongen, langzamer en nog meer soul dan normaal. Appeltje-eitje dacht ik thuis ff Googlen / Bol.com / Amazon en dan klaar.
Niet dus... het is igg niet "HITS" van Seal.
Heeft IEMAND enig idee waar ik op zoeken moet?
Het is de 2e cd van de verzamelaar 'Best' (akoestische uitvoeringen).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:03 schreef Stefkuh het volgende:
Op vakantie in n tent heb ik een uur lang geluisterd naar Seal. Een 'best of' maar dan opnieuw ingezongen, langzamer en nog meer soul dan normaal. Appeltje-eitje dacht ik thuis ff Googlen / Bol.com / Amazon en dan klaar.
Niet dus... het is igg niet "HITS" van Seal.
Heeft IEMAND enig idee waar ik op zoeken moet?
HELD!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is de 2e cd van de verzamelaar 'Best' (akoestische uitvoeringen).
Deze?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kijkt iemand Discovery? Daar speelt een nummer onder een reclame voor Discovery Science en dat klinkt wel aardig, maar kan nergens een YouTube ofzo vinden.
Niemandquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:38 schreef FvA het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk alleen het einde herinneren, geloof dat er wel zang in zat ja. Bandnaam bestaat uit één of twee woorden, niet meer dacht ik. Sax aan het einde gaaf een beetje een zacht en dof blazend geluid, hoe noem je dat? Meer 'ffud ffud' dan een hard saxgeluid.
Lijkt er wel op! Bedankt! Dat je dat wist zegquote:
Google is my friendquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Lijkt er wel op! Bedankt! Dat je dat wist zeg
NIEMAND!!??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:10 schreef DJqbl5 het volgende:
kben op zoek naar een hardstyle nummer, dacht eerst dat het van Darkraver was, maar kan hem niet vinden tussen zijn nummers:
kheb hem hier even ingefloten (geluid moet wel ff hard):
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-6ZVOP33EW8DL.3gp
wilde gok...sax...easy listening,..fransachtig gedeelte in de naamquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
Had ook gezocht (meer op video's) maar ik vond het niet. Maargoed, nogmaals bedanktquote:
Wilde gok:quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
ik denk aan dire straits, maar dat is 20 jaar oud..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:33 schreef FvA het volgende:
Ja, dat was ook de reden dat die ik maar niet noemde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:49 schreef Onnoman het volgende:
ik denk aan dire straits, maar dat is 20 jaar oud..
of aan baker street, maar die is 34 jaar oudquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat was ook de reden dat die ik maar niet noemde.![]()
Als je de OP gelezen hebt, weet je dat hier een apart topic voor mag aanmaken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:52 schreef CafeRoker het volgende:
Hoi,
ik vind de plaat Fruhling van qntal helemaal geweldig. Wat ik er zo goed aan vind is de stem van de zangeres, het samenspel tussen pauken en fluit en de tja, noem het maar de gelijkmatigheid of eindeloosheid waarmee de plaat doorloopt.
Echt veel van dit genre ken ik niet, ook de andere platen van qntal die ik ken lijken er niet op. Kent iemand iets soortgelijks?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je de OP gelezen hebt, weet je dat hier een apart topic voor mag aanmaken.
iemand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:45 schreef Onnoman het volgende:
een jaren 80-90 rapnummer waar de clip backwards gaat..
iemand?
alvast bedankt
volgens mij zie ik de clip zo voor me, stel negroide jongens, stuk of 4-5 die door een paar stegen/straten lopen, kleren aan/uit trekken en dat alles achterste voren.quote:
Lees de OP eensquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef lymle het volgende:
hoi,
Ik ben opzoek naar een nummer maar het is al een best lange tijd geleden dat het uit is gekomen.
Het heeft toen de tijd (tussen nu en 2000) in de top40 gestaan.
Ik weet de naam van het nummer en de band niet. Maar ik weet nog precies hoe de clip toen ging.
Het is een wat vorsere vrouw (zoals Adele is) als zangeres met een band achter haar. Ze heeft kort blond haar, echt kort tot vlak bij haar oren en ook echt wit blond. En het is een ontzettend vrolijk nummer (net zo vrolijk als I'm walking on sunshine ect.). Het nummer heeft ook wel iets rock's er in zitten.
Ze heeft ook de hele tijd een jurk aan, echt zo'n jaren 50 rock en roll jurk.
Ik weet dat een man ook een stukje met haar mee zingt.
Kan iemand me hier please bij helpen want ik zit al een tijd lang met de clip in mijn hoofd.
alvast bedankt
ah die bedoelde ik iig wel jaquote:
Ik denk dat je Alphabeat bedoelt. Misschien dat nummer Fascinationquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef lymle het volgende:
hoi,
Ik ben opzoek naar een nummer maar het is al een best lange tijd geleden dat het uit is gekomen.
Het heeft toen de tijd (tussen nu en 2000) in de top40 gestaan.
Ik weet de naam van het nummer en de band niet. Maar ik weet nog precies hoe de clip toen ging.
Het is een wat vorsere vrouw (zoals Adele is) als zangeres met een band achter haar. Ze heeft kort blond haar, echt kort tot vlak bij haar oren en ook echt wit blond. En het is een ontzettend vrolijk nummer (net zo vrolijk als I'm walking on sunshine ect.). Het nummer heeft ook wel iets rock's er in zitten.
Ze heeft ook de hele tijd een jurk aan, echt zo'n jaren 50 rock en roll jurk.
Ik weet dat een man ook een stukje met haar mee zingt.
Kan iemand me hier please bij helpen want ik zit al een tijd lang met de clip in mijn hoofd.
alvast bedankt
weet je heel toevallig nog wel of het een man of vrouw was na het koor? Of werd er niet meer gezongen daarna/was het alleen het koor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef RICK17 het volgende:
Van de week op Veronica hoorde ik een nummer dat leek te beginnen met een vrouwelijk kerkkoor, rest kan ik me niet meer herinneren maar klonk wel aardig, het was tijdens de album top 952229 ergens rond plek 180, iemand een idee wat het geweest kan zijn ?
Linkje naar de lijst
Dit was blijkbaar een nummer dat Chuckie draaide op Sensation White 2011 in Belgie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef VeX- het volgende:
Ik zoek een houseliedje (het klonk dirty dutch achtig) waarin een man het woord "sensations" zegt. Ik dacht dat het van DJ Chuckie was, maar vind er niks op.
De stem klonk een beetje net als die van Michael Hutchence (INXS).
Bedankt!
Lijkt mij toch wel iets wat je onthoud van een nummerquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:17 schreef RICK17 het volgende:
Geen idee of het man of vrouw was, maar alleen de intro was volgens mij dat koor.
Voor mensen die het willen weten, dit is Gyptian - Hold Yuh (Major Lazer Remix)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, dat is boom boom pow![]()
Heb hem gevonden!
eerste nummer meteen
http://www.relisten.nl/playlists/veronica/03-08-2011.htmlquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef RICK17 het volgende:
Van de week op Veronica hoorde ik een nummer dat leek te beginnen met een vrouwelijk kerkkoor, rest kan ik me niet meer herinneren maar klonk wel aardig, het was tijdens de album top 952229 ergens rond plek 180, iemand een idee wat het geweest kan zijn ?
Linkje naar de lijst
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:17 schreef RICK17 het volgende:
Geen idee of het man of vrouw was, maar alleen de intro was volgens mij dat koor.
Vond wel deze link:quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:28 schreef Fsmxi het volgende:
Iemand die weet welk nummer hier draait?Klinkt o zo bekend, maar wat het is
Blind van mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |