iemand?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:45 schreef Onnoman het volgende:
een jaren 80-90 rapnummer waar de clip backwards gaat..
iemand?
alvast bedankt
volgens mij zie ik de clip zo voor me, stel negroide jongens, stuk of 4-5 die door een paar stegen/straten lopen, kleren aan/uit trekken en dat alles achterste voren.quote:
Lees de OP eensquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef lymle het volgende:
hoi,
Ik ben opzoek naar een nummer maar het is al een best lange tijd geleden dat het uit is gekomen.
Het heeft toen de tijd (tussen nu en 2000) in de top40 gestaan.
Ik weet de naam van het nummer en de band niet. Maar ik weet nog precies hoe de clip toen ging.
Het is een wat vorsere vrouw (zoals Adele is) als zangeres met een band achter haar. Ze heeft kort blond haar, echt kort tot vlak bij haar oren en ook echt wit blond. En het is een ontzettend vrolijk nummer (net zo vrolijk als I'm walking on sunshine ect.). Het nummer heeft ook wel iets rock's er in zitten.
Ze heeft ook de hele tijd een jurk aan, echt zo'n jaren 50 rock en roll jurk.
Ik weet dat een man ook een stukje met haar mee zingt.
Kan iemand me hier please bij helpen want ik zit al een tijd lang met de clip in mijn hoofd.
alvast bedankt
ah die bedoelde ik iig wel jaquote:
Ik denk dat je Alphabeat bedoelt. Misschien dat nummer Fascinationquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef lymle het volgende:
hoi,
Ik ben opzoek naar een nummer maar het is al een best lange tijd geleden dat het uit is gekomen.
Het heeft toen de tijd (tussen nu en 2000) in de top40 gestaan.
Ik weet de naam van het nummer en de band niet. Maar ik weet nog precies hoe de clip toen ging.
Het is een wat vorsere vrouw (zoals Adele is) als zangeres met een band achter haar. Ze heeft kort blond haar, echt kort tot vlak bij haar oren en ook echt wit blond. En het is een ontzettend vrolijk nummer (net zo vrolijk als I'm walking on sunshine ect.). Het nummer heeft ook wel iets rock's er in zitten.
Ze heeft ook de hele tijd een jurk aan, echt zo'n jaren 50 rock en roll jurk.
Ik weet dat een man ook een stukje met haar mee zingt.
Kan iemand me hier please bij helpen want ik zit al een tijd lang met de clip in mijn hoofd.
alvast bedankt
weet je heel toevallig nog wel of het een man of vrouw was na het koor? Of werd er niet meer gezongen daarna/was het alleen het koor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef RICK17 het volgende:
Van de week op Veronica hoorde ik een nummer dat leek te beginnen met een vrouwelijk kerkkoor, rest kan ik me niet meer herinneren maar klonk wel aardig, het was tijdens de album top 952229 ergens rond plek 180, iemand een idee wat het geweest kan zijn ?
Linkje naar de lijst
Dit was blijkbaar een nummer dat Chuckie draaide op Sensation White 2011 in Belgie.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef VeX- het volgende:
Ik zoek een houseliedje (het klonk dirty dutch achtig) waarin een man het woord "sensations" zegt. Ik dacht dat het van DJ Chuckie was, maar vind er niks op.
De stem klonk een beetje net als die van Michael Hutchence (INXS).
Bedankt!
Lijkt mij toch wel iets wat je onthoud van een nummerquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:17 schreef RICK17 het volgende:
Geen idee of het man of vrouw was, maar alleen de intro was volgens mij dat koor.
Voor mensen die het willen weten, dit is Gyptian - Hold Yuh (Major Lazer Remix)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:10 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Nee, dat is boom boom pow![]()
Heb hem gevonden!
eerste nummer meteen
http://www.relisten.nl/playlists/veronica/03-08-2011.htmlquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:57 schreef RICK17 het volgende:
Van de week op Veronica hoorde ik een nummer dat leek te beginnen met een vrouwelijk kerkkoor, rest kan ik me niet meer herinneren maar klonk wel aardig, het was tijdens de album top 952229 ergens rond plek 180, iemand een idee wat het geweest kan zijn ?
Linkje naar de lijst
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:17 schreef RICK17 het volgende:
Geen idee of het man of vrouw was, maar alleen de intro was volgens mij dat koor.
Vond wel deze link:quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:28 schreef Fsmxi het volgende:
Iemand die weet welk nummer hier draait?Klinkt o zo bekend, maar wat het is
Blind van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |