Sorry schat.quote:
Rozen verwelken, scheepjes vergaan,quote:Op zondag 17 juli 2011 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
Was het Marokkaanse volk maar zuiver. Helaas is elk volk wel eens een keer over ons heen gegaan. Letterlijk.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Rozen verwelken, scheepjes vergaan,
SOA-polie, blijft met Muttie's zussen begaan.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Rozen verwelken, scheepjes vergaan,
SOA-polie, blijft met Muttie's zussen begaan.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:47 schreef Nautilus. het volgende:
Ook al zijn zovelen al over hen heen gegaan.
Ik gooi er af en toe een neger tussendoor, om VS te laten zien dat ze ook tegenwoordig nog best aardig kunnen zingen.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef Tem het volgende:
toch even Phil om het Eriksd gehalte op peil te houden.
Mercurix.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sarkozy zou zo een figuurtje kunnen zijn in Asterix en Obelix.
Vroeger ookquote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik gooi er af en toe een neger tussendoor, om VS te laten zien dat ze ook tegenwoordig nog best aardig kunnen zingen.
I regret to inform you that your display of (or rather the absence thereof) singing artistry has failed to impress.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik gooi er af en toe een neger tussendoor, om VS te laten zien dat ze ook tegenwoordig nog best aardig kunnen zingen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I regret to inform you that your display of (or rather the absence thereof) singing artistry has failed to impress.
Just when one thinks it couldn't possibly get worse, you display just that.quote:
Barbaar!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Just when one thinks it couldn't possibly get worse, you display just that.
quote:
quote:Following new legislation in Capitalistiana, the nation's first space rocket -- sponsored by Pepsi and shaped like an enormous soda bottle -- is being developed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |