quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Gaaf logo. Veel mooier dan dat van de NS.quote:
Moet je die eerst ff omzagen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:00 schreef densmee het volgende:
centen, en of ik mij zelf dan niet om een boom vouw in een smal bospad
Fiksedquote:
De meest uitgekotste uitspraak in motorlandquote:Op zondag 17 juli 2011 17:00 schreef densmee het volgende:
centen, en of ik mij zelf dan niet om een boom vouw in een smal bospad
ik hoor niet bij de standaard motorrijders of wat dan ook, ik heb een hekel aan motorclubs.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De meest uitgekotste uitspraak in motorland![]()
![]()
Zoek je iets om mee door het bos te rossen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Wat lul je dan over bomen en bospaden joh, houtwurmAch je hoeft niet altijd volgas te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gaaf logo. Veel mooier dan dat van de NS.
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Wat lul je dan over bomen en bospaden joh, houtwurmzeker om in het bos en de zandpaden mee te raggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
En dan uitgelachen worden in de kantine of wat?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach je hoeft niet altijd volgas te gaan.
Volgens mij kan dat echt bijna nergens legaal, best wel kut eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 17:37 schreef densmee het volgende:
[..]
zeker om in het bos en de zandpaden mee te raggen.
zandpaden zijn hier in de omgeving voldoende aanwezig, en sommige bospaden zijn openbare wegen dus mogen ze niet bekeurenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat echt bijna nergens legaal, best wel kut eigenlijk
Naais, doe mij eens een lijstje?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:41 schreef densmee het volgende:
[..]
zandpaden zijn hier in de omgeving voldoende aanwezig, en sommige bospaden zijn openbare wegen dus mogen ze niet bekeuren
in elk geval een pad waar geen bord staat mag niet bekeurd wordenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, doe mij eens een lijstje?![]()
Volgens mij is dat dubbelspoors weggetje langs onze nieuwe hangout in Uden ook openbare weg; ik wilde vandaag effe gaan kijken, maar kleine smurf krijgt een beetje de dood erop in als ze d'r brommer laat pleuren, omdat ze hem niet overeind krijgt![]()
Ik vind het best flauw dat je niet lekker op je gemakkie over zo'n bospaadje mag rommelen; met zo'n zware unit als een AT ga je toch niet hard, ik wil overeind blijven
Goein tip: hijsbandje mee, en eerst het paaltje met bord eruit trekkenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:48 schreef densmee het volgende:
[..]
in elk geval een pad waar geen bord staat mag niet bekeurd worden
[ afbeelding ]
2 keer duwen en die palen liggen eruit hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goein tip: hijsbandje mee, en eerst het paaltje met bord eruit trekken
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Wanneer maakt de kapper het eigenlijk af?
Oh.quote:
quote:Bijzonderheden
alfa 145 voorraam kapot en paar kleine deukjes in het dak de voetganger was te traag
Neh, jakkie.. Kadeath GT's vind ik ook mooierquote:Op zondag 17 juli 2011 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Originele wielen zijn mooier om te vebreden, zoals Kleebats.
Ranzigquote:
yeah, voor oval races, is een foto van polderputtenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ranzig
Maar... dat gaat wel teringhard de hoek om denk ik
ik vind dat seriues hele mooie velgenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, jakkie.. Kadeath GT's vind ik ook mooier
Onder bepaalde auto's zijn dat zeer strakke wielen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, jakkie.. Kadeath GT's vind ik ook mooier
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Onder bepaalde auto's zijn dat zeer strakkepassende wielenvelgen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind dat seriues hele mooie velgen
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Onder bepaalde auto's zijn dat zeer strakke wielen.
je hebt je vernaggelde auto op marktplaats gezet?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:27 schreef daNpy het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)00pk-2001-blauw.html
Dude, 240K op een gechipped slurboblok; dat ding wil ik voor de helft nog niet hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:27 schreef daNpy het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)00pk-2001-blauw.html
Ik verplicht je toch ook niet tot aankoop?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dude, 240K op een gechipped slurboblok; dat ding wil ik voor de helft nog niet hebben
jaquote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook mooi, hè. Nog een blauwe 1300 met ICR-rijtuigen erachter.
Verkeerde topicquote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Godzijdank nietquote:Op zondag 17 juli 2011 22:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik verplicht je toch ook niet tot aankoop?
Budapest station Noordquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:32 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt zeker gelijk. Ik vind persoonlijk vooral de NS1600 een erg gave loc, zeker icm die oude intercity bakken. Die nieuwe sprinters enzo doen mij totaal niks, zo'n oude combo kan mij zeker bekoren.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Tegenwoordig steeds meer eenheidsworst en lightrailtreintjes op het spoor. Zeer spijtig.
Nee lamaar, ik denk dat ik mijn lachen niet kan houden als ik tegen de eigenaar zou moeten zeggen dat ik hem mooi vind en wel een proefritje wil makenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien mag je hem aftrappen bij een proefritje?
je komt iig wel realistisch als potentiele koper over alsje in je Astra voorkomt rijden.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee lamaar, ik denk dat ik mijn lachen niet kan houden als ik tegen de eigenaar zou moeten zeggen dat ik hem mooi vind en wel een proefritje wil maken![]()
Tof hoor. Prachtig die nostalgie en je bent goed op de hoogte.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Budapest station Noord
Ganz-Mavag V43 electrische locomotief van de MAV, deze werden tussen 1963 en 1982 gebouwd. De eerste 8 nog bij Krupp en de overige 371 bij Ganz-Mavag in Budapest.
[ afbeelding ]
Of een afgetrapte Golf 2 met ¤150,- schroefset.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je komt iig wel realistisch als potentiele koper over alsje in je Astra voorkomt rijden.
echt een keer doen. hele mooie aparte stations en vage treinen. en 's nachts slapen terwijl je rijdtquote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Tof hoor. Prachtig die nostalgie en je bent goed op de hoogte.
Zelf nooit in het `oostblok´ geweest. Het verste die kant op is München Hbf.
Ik weet zeker dat je niet de enige bent die dat wilt weten.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat ik me altijd heb afgevraagd he, hoe zuinig is een trein nou werkelijk in vergelijking met een auto. al dat staal wat ie moet voortslepen enzo, kan echt nooit milieuvriendelijker zijn dan een auto lijkt me. misschien op een piekmoment wel, maar overall genomen
München Hbf ook een paar keer geweest, kom eensin de 3 jaar bij de Bauma, is met de auto niette komen, dus dan maar de U Bahn en wat regio treintjesquote:Op zondag 17 juli 2011 22:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Tof hoor. Prachtig die nostalgie en je bent goed op de hoogte.
Zelf nooit in het `oostblok´ geweest. Het verste die kant op is München Hbf.
Helemaal mee eens. Sowieso zouden er veel meer getrokken treinen moeten rijden.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Je hebt zeker gelijk. Ik vind persoonlijk vooral de NS1600 een erg gave loc, zeker icm die oude intercity bakken.
Ik reis er ook niet graag in. Sowieso mijd ik stoptreindiensten zoveel mogelijk. Behalve als er nog met Plan V gereden wordt.quote:Die nieuwe sprinters enzo doen mij totaal niks, zo'n oude combo kan mij zeker bekoren.
Plan U.quote:Jaar geleden ofzo heb ik Amersfoort een Plan-U betreden, dat was ook gaaf. Die dieseldreun was erg apart
Daaromquote:
Je bedoelt dat je mijn Astra een sjonniebak vindt?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je komt iig wel realistisch als potentiele koper over alsje in je Astra voorkomt rijden.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier speciaal voor jou, mooi met klein rijbewijs te rijdenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
München Hbf ook een paar keer geweest, kom eensin de 3 jaar bij de Bauma, is met de auto niette komen, dus dan maar de U Bahn en wat regio treintjes
[ afbeelding ]
M'n FoBo?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
link naar de bewuste astra?en work gebanned als ik ga lachen.
vetquote:Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef densmee het volgende:
[..]
hier speciaal voor jou, mooi met klein rijbewijs te rijden
http://www.legerhandel.nl/advertentie.php?id=1706
ideaal als buzzybee expeditie voertuig
Rijden die dingen serieus nog? Prachtig. Dat laat de degelijkheid maar weer eens zien. Trouwens, nu je hier toch bent, rijden er nog veel autotreinen in Nederland? Bij 's Hertogenbosch bijvoorbeeld staan veel wagons en is er een speciaal stuk daarvoor, en bij andere kleinere stations (Deventer ofzo uit mijn hoofd) staat ook een oprijdstuk.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Plan U.Geweldig... Vroeger zeer regelmatig in gereisd. Rijdt nu ergens in Tsjechië.
tofquote:Op zondag 17 juli 2011 22:45 schreef densmee het volgende:
[..]
hier speciaal voor jou, mooi met klein rijbewijs te rijden
http://www.legerhandel.nl/advertentie.php?id=1706
ideaal als buzzybee expeditie voertuig
Ze rijden één of andere Sneltreindienst vanuit Bratislava meen ik. Nou ja, rijden...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Rijden die dingen serieus nog? Prachtig. Dat laat de degelijkheid maar weer eens zien.
Alleen vanuit 's-Hertogenbosch rijden inderdaad autotreinen. Naar Alessandria en Livorno in Italië.quote:rijden er nog veel autotreinen in Nederland? Bij 's Hertogenbosch bijvoorbeeld staan veel wagons en is er een speciaal stuk daarvoor, en bij andere kleinere stations (Deventer ofzo uit mijn hoofd) staat ook een oprijdstuk.
lief stadje, weinig te doenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Bratsilava viel me echt vies tegenMaar geen treinen gezien daar.
Volgens mij heb ik hem er zelf ingezet ooitquote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heeft ie al in stratemakerferrari's gestaan
Hmm die foto kan ik dan wel weer waarderen! Verlaten treinen of emplacementen vind ik persoonlijk echt gaaf. Des te meer jammer dat Maarn op de schop is gegaan, daar had ik graag nog even gesnuffeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze rijden één of andere Sneltreindienst vanuit Bratislava meen ik. Nou ja, rijden...
[ afbeelding ]
Beetje stilstaan erbij.
[..]
Alleen vanuit 's-Hertogenbosch rijden inderdaad autotreinen. Naar Alessandria en Livorno in Italië.
Er zijn inderdaad nog meer plekken waar auto's de trein op kunnen, zoals 't Harde en Steenwijk. Maar die worden alleen voor `militaire doeleinden/ defensie´ gebruikt. Respectievelijk het oefenterrein op de Veluwe en de basis bij Havelte.
Bij het woord 'styling' moet ik denken aan chromen ventilatieroosters, autostyle metertjes en een tribal-versnellingspookhoes.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem er zelf ingezet ooit![]()
Gekruist met 5 GSi's en een Astra Station Turbodiesel, ruwweg gezien is alleen de body en het interieur nog enigszins standaard op wat styling na
de sfeer beviel me niet. Geef mij maar Budapest of Miskolcquote:
Bijna, er zit een rode pookhoes in, orgi was dead, RVS pookknop, Plasma in de tellerbak en witte leds in het dash en de klokkies, verder niks, owja, de binnenplaat van de tellerbak en het klokkie op de middenconsole zijn zilver gespoten, details zeg maarquote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij het woord 'styling' moet ik denken aan chromen ventilatieroosters, autostyle metertjes en een tribal-versnellingspookhoes.
dobbelstenen onder je binnenspiegel?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bijna, er zit een rode pookhoes in, orgi was dead, RVS pookknop, Plasma in de tellerbak en witte leds in het dash en de klokkies, verder niks, owja, de binnenplaat van de tellerbak en het klokkie op de middenconsole zijn zilver gespoten, details zeg maar
Alex durft geen ja te zeggen, dus doe ik het wel; JA!quote:Op zondag 17 juli 2011 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je mijn Astra een sjonniebak vindt?![]()
niet zo stoken. het is een stratenmaker ferrari, daar is iedereen het over eens.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Alex durft geen ja te zeggen, dus doe ik het wel; JA!
kraanmachinist toen altansquote:Op zondag 17 juli 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet zo stoken. het is een stratenmaker ferrari, daar is iedereen het over eens.
oh, dat had ik al eens gezegd toch? Jaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook prachtig. Jammer dat er zoveel gesloopt wordt...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hmm die foto kan ik dan wel weer waarderen! Verlaten treinen of emplacementen vind ik persoonlijk echt gaaf. Des te meer jammer dat Maarn op de schop is gegaan, daar had ik graag nog even gesnuffeld.
Qua terminal is er inderdaad maar één in Nederland. In Duitsland zes: in Berlijn, Düsseldorf, Hamburg, Hildesheim, Lörrach, München en Neu-Isenburg. Met bestemmingen naar naast Italië ook in Oostenrijk en Spanje.quote:En bedankt voor je antwoord, autotreinen zijn dus kennelijk niet echt voorkomend meer. Tenminste, niet voor reizen.
Yep, veel uit Wolfsburg.quote:Nieuwe auto's zie ik nog best vaak over het spoor vliegen.
quote:
het gaat om de auto niet om het beroep. ok als je stratenmaker bent is het wel weer dubbel lollig natuurlijkquote:
oei oei gij gaat nog wa te heure krijge jonge.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
het gaat om de auto niet om het beroep. ok als je stratenmaker bent is het wel weer dubbel lollig natuurlijk
daar is half vrouwelijk fok naakt op de foto gegaanquote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef Socios het volgende:
Vlak over de grens in België net onder Zuid-Limburg ligt bijvoorbeeld ook een mooi verlaten emplacement in Hombourg: http://maps.google.nl/map(...)01,0.055103&t=h&z=15
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef densmee het volgende:
[..]
oei oei gij gaat nog wa te heure krijge jonge.
Haha, ik wilde het niet zeggen. Maar inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
daar is half vrouwelijk fok naakt op de foto gegaan
vast fotostekkie van ronaldVquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ik wilde het niet zeggen. Maar inderdaad.
Waarom reageer je op mijquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die amerikaanse lijkauto vind ik wel tof hoor
Nee, in de Chevy en de Lincoln ook niet, al heeft in de Lincoln wel een tijdje een stringetje aan de binnenspiegel gehangenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dobbelstenen onder je binnenspiegel?
Alexxxxx is een lambal, want het IS ook gewoon een sjonniebak, dat was de Chevy ook, want SD vindt sjonniebakken tofquote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, het was een 13 in een dozijn burgerhok, wat langzaam maar zeker met veel liefde, geld en geduld is omgebouwd naar een GSi achtig iets wat ik wel aardig vind om naar te kijken. dat noemt men hobby. net als auto's poetsen waar je nooit in rijdtquote:Op zondag 17 juli 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet zo stoken. het is een stratenmaker ferrari, daar is iedereen het over eens.
ik heb mijn binnenspiegelstring laatst weggegooidquote:Op zondag 17 juli 2011 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, in de Chevy en de Lincoln ook niet, al heeft in de Lincoln wel een tijdje een stringetje aan de binnenspiegel gehangen
[..]
Alexxxxx is een lambal, want het IS ook gewoon een sjonniebak, dat was de Chevy ook, want SD vindt sjonniebakken tof
[..]
Nee, het was een 13 in een dozijn burgerhok, wat langzaam maar zeker met veel liefde, geld en geduld is omgebouwd naar een GSi achtig iets wat ik wel aardig vind om naar te kijken. dat noemt men hobby. net als auto's poetsen waar je nooit in rijdt
Ja, hij valt op Anita'squote:Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat je die chevy had vanwege je ex.
Dát was pas een sjonniebak, grote bek uitlaat, 10J pisbakkencromen wielen met 'maatje onbehouwen' banden achter, 1900 kilo met 115 pony's van 30 jaar oudquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die amerikaanse lijkauto vind ik wel tof hoor
je vader was gewoon te lui om je Anita te noemen, of hij dacht dat ie per letter moest betalen of zo.quote:
Ha, Ha, Ha, serieus, geef toequote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je vader was gewoon te lui om je Anita te noemen, of hij dacht dat ie per letter moest betalen of zo.
prachtig tochquote:Op zondag 17 juli 2011 23:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dát was pas een sjonniebak, grote bek uitlaat, 10J pisbakkencromen wielen met 'maatje onbehouwen' banden achter, 1900 kilo met 115 pony's van 30 jaar oud
Nee, die was voor Hoochquote:Op zondag 17 juli 2011 23:30 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat je die chevy had vanwege je ex.
Nee dusquote:
quote:
Ik denk dat je na de proefrit nog wel verrast bent dan. Ding is erg snel en ligt bijzonder goed op de weg.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee lamaar, ik denk dat ik mijn lachen niet kan houden als ik tegen de eigenaar zou moeten zeggen dat ik hem mooi vind en wel een proefritje wil maken![]()
Ik ookquote:
ja een bestuurdersstoel.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:29 schreef daNpy het volgende:
Misschien zitten hier nog wel wat anita's mensen die interesse hebben in delen voor een Cupra
Ik weet niet of er hoogte verstelling op zitquote:
Dank uquote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat je het beter hier kunt vragen:
[Centraal] BMW Fantopic, deel 58 - i6 4 life yo!
er pleurde iets, en dat ving ik op; bleek een beetje scherp te zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 13:51 schreef [url=htstp://forum.fok.nl/user/profile/181259]Dingest[/url] het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan dan?
Ik heb mij heel diep in mijn middelvinger gesneden, al vorige zaterdag. De wond is al bijna genezen, maar de pees lijkt te zijn beschadigd/ontstoken. Vinger is opgezwollen en ik ken hem amper voor de helft buigen. Ik weet niet of anderhalf week later nog zin heeft, maar misschien moet ik toch m'n huisarts eens bellenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
er pleurde iets, en dat ving ik op; bleek een beetje scherp te zijn
Joh. Als het nog open ligt, goed weken in sodawater. Daarna drogwn en honing erop. En pezen die serieus kapot zijn groeien niet vanzelf aan elkaar. Hoe dat met half ingesneden pezen zit weet ik niet, maar als ie door is en je wacht wordt het echt een ellendig verhaal omdat ie inkrimpt.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb mij heel diep in mijn middelvinger gesneden, al vorige zaterdag. De wond is al bijna genezen, maar de pees lijkt te zijn beschadigd/ontstoken. Vinger is opgezwollen en ik ken hem amper voor de helft buigen. Ik weet niet of anderhalf week later nog zin heeft, maar misschien moet ik toch m'n huisarts eens bellen
dat wordt een ziekenhuisje denk ik, bij mij was het opgelost met een pleistertje of 3, niet zo spannend dus..quote:Op maandag 18 juli 2011 14:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb mij heel diep in mijn middelvinger gesneden, al vorige zaterdag. De wond is al bijna genezen, maar de pees lijkt te zijn beschadigd/ontstoken. Vinger is opgezwollen en ik ken hem amper voor de helft buigen. Ik weet niet of anderhalf week later nog zin heeft, maar misschien moet ik toch m'n huisarts eens bellen
*Insert bijdehante opmerking*quote:
Als het een vorm van trigger finger is zijn er twee behandelingsmethoden: rust + spalk + ontstekingsremmers (al dan niet injectie in de pees of medicijnen), of een lichte operatie waarbij de hele schede opengelegd moet worden en daarna ook weer rust. En eigenlijk doe ik niet aan operaties tenzij dingen dreigen af te sterven of niet ophouden met bloedenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat wordt een ziekenhuisje denk ik, bij mij was het opgelost met een pleistertje of 3, niet zo spannend dus..
Er stond "volgens mij wordt" en dat is correct nederlandsch voor zover ik weetquote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef Dingest het volgende:
Paal, ik heb je een mail gestuurd en daar 'ik wordt' in neergezetMijn taalgevoel wordt met de dag minder...
En net een treinkaartje geboekt. 20 euro om 1ste klas van Charleroi naar Dalen te reizen![]()
Und ik heb mijn vinger gesloopt
Een bloederige snee. Lekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja maar daar werd ook niet om gevraagdBlood, gore
in Helden is het heel de dag ongeveer droog geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 12:13 schreef Dangel het volgende:
uitzuicht vanuit kantoor. kloteweer
[ afbeelding ]
O, dan verzin ik gewoon taalfouten die er (nog) niet zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 17:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er stond "volgens mij wordt" en dat is correct nederlandsch voor zover ik weetMelding van de organisatie was wel mooi op tijd trouwens
Je kunt nog wel autorijden?
Je neemt dingen aan met het risico op een misschien wel blijvende handicap; goed bezigquote:Op maandag 18 juli 2011 15:23 schreef Dingest het volgende:
Er valt niets te zien hoorHet is gewoon een bijna geheelde snee en de vinger is maar een beetje dikker dan normaal.
De pees is zeker niet door, ik kan de vinger nog wel redelijk bewegen. Het lijkt een vorm van trigger finger te zijn; de pees is ontstoken en opgezwollen en kan daardoor moeilijk door peesschede bewegen, of de peesschede is beschadigd/ontstoken waardoor de pees ook klemt. De enige reden waarom ik de huisarts overweeg is omdat ik straks met de vakanties niet met een problematische vinger kom te zitten door een rare beweging en dat ik daar een ziekenhuis moet opzoeken en mij verstaanbaar moet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef densmee het volgende:
ik weet dat ik van MF niet teveel hoef te verwachten, maar dit is toch wel ernstig
verlengde achterbruggen
Hier stopte ik met lezenquote:Ook zou het wel master zijn ...
ik klikken in de hoop op een verbouwde Massey-Fergusonquote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef densmee het volgende:
ik weet dat ik van MF niet teveel hoef te verwachten, maar dit is toch wel ernstig
verlengde achterbruggen
Je zou in theorie wat meer power kwijt kunnen op het asfalt zonder powerwheelies te maken, van-0-tot-rijbewijs-kwijt-in-2-seconden zeg maarquote:Op maandag 18 juli 2011 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ff voor mij als tech n00b. De motor wordt lelijker maar wat is het voordeel?
ik ben 12...quote:
makkelijker op de grond te houden, sneller weg zijn op sprintsquote:Op maandag 18 juli 2011 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ff voor mij als tech n00b. De motor wordt lelijker maar wat is het voordeel?
ik heb me er aangemeld om voor BB te spammen. Zoals op de meeste fora eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb er ooit wel gepost, maar het pubertjes-met-een-scootahhh gehalte daar is volgens mij rond de 70% ofzo
met 1 versnelling iddquote:Op maandag 18 juli 2011 19:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zou in theorie wat meer power kwijt kunnen op het asfalt zonder powerwheelies te maken, van-0-tot-rijbewijs-kwijt-in-2-seconden zeg maar
Nee toch?quote:
Voorspelbaarquote:Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb me er aangemeld om voor BB te spammen. Zoals op de meeste fora eigenlijk
Wat ze er niet bij vertellen is dat zo'n horrel geen bocht meer door te krijgen isquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je neemt dingen aan met het risico op een misschien wel blijvende handicap; goed bezig
Ik geef je even een elektronenmicroscoop zodat je mijn care kunt metenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en of het echt lekker recht vooruit rijdt vraag ik me ook af,. zeker die ze ook nog eens verlaagd hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat ze er niet bij vertellen is dat zo'n horrel geen bocht meer door te krijgen is
Dude, er zit een wereld van verschil tussen stoer en domquote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik geef je even een elektronenmicroscoop zodat je mijn care kunt meten
Kweenie, laag en lang.. zou als een speer moeten gaan rechtuitquote:Op maandag 18 juli 2011 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
en of het echt lekker recht vooruit rijdt vraag ik me ook af,. zeker die ze ook nog eens verlaagd hebben
Dit IS imho noodzakelijk, je speelt met de functionaliteit van je hand, en daarvan ook nog eens de op één na belangrijkste vinger; IK vind het dom.. Ik ben ook niet zo'n naar de dokter rennert, maar als het moet dan moet het, en als ik jouw verhaal zo lees is er iets serieus mis en zit je gewoon de eigenwijze donder uit te hangen, en ik kan je garanderen dat je daar later spijt van gaat krijgen als er écht iets beschadigd is.. maargoed, have it your way; het is jouw tentakel, niet de mijnequote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Dingest het volgende:
Het heeft niets met stoer doen te maken. Ik heb een gruwelijke hekel aan alles wat met gefrunnik aan mijn lichaam te maken heeft - je wil niet weten hoelang mijn tandarts al mijn verstandskiezen wil hebben. Dus zolang ik niet het idee heb dat iets absoluut noodzakelijk is, blijf ik zo ver uit de buurt van artsen als mogelijk.
Zo herkenbaarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Dingest het volgende:
Het heeft niets met stoer doen te maken. Ik heb een gruwelijke hekel aan alles wat met gefrunnik aan mijn lichaam te maken heeft - je wil niet weten hoelang mijn tandarts al mijn verstandskiezen wil hebben. Dus zolang ik niet het idee heb dat iets absoluut noodzakelijk is, blijf ik zo ver uit de buurt van artsen als mogelijk.
Ach joh een vinger die kapot is... Gewoon keihard respawnenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit IS imho noodzakelijk, je speelt met de functionaliteit van je hand, en daarvan ook nog eens de op één na belangrijkste vinger; IK vind het dom.. Ik ben ook niet zo'n naar de dokter rennert, maar als het moet dan moet het, en als ik jouw verhaal zo lees is er iets serieus mis en zit je gewoon de eigenwijze donder uit te hangen, en ik kan je garanderen dat je daar later spijt van gaat krijgen als er écht iets beschadigd is.. maargoed, have it your way; het is jouw tentakel, niet de mijne
Je middelvingerquote:Op maandag 18 juli 2011 20:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ach joh een vinger die kapot is... Gewoon keihard respawnen
Denk je niet dat die tandarts daar iets meer verstand van heeft als jijquote:Op maandag 18 juli 2011 20:14 schreef Dingest het volgende:
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit IS imho noodzakelijk, je speelt met de functionaliteit van je hand, en daarvan ook nog eens de op één na belangrijkste vinger; IK vind het dom.. Ik ben ook niet zo'n naar de dokter rennert, maar als het moet dan moet het, en als ik jouw verhaal zo lees is er iets serieus mis en zit je gewoon de eigenwijze donder uit te hangen, en ik kan je garanderen dat je daar later spijt van gaat krijgen als er écht iets beschadigd is.. maargoed, have it your way; het is jouw tentakel, niet de mijne
Mja... zoals ik al zei; care. Als jullie je met je eigen lichamen bezighouden, bemoei ik mij wel met die van mezelfquote:Op maandag 18 juli 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk je niet dat die tandarts daar iets meer verstand van heeft als jij?
Ik ben 6 jaar geleden bij de kaakchirurg geweest en die zei "kom over 2 jaar maar terug". Dat heb ik toen 2 jaar later niet gedaan, omdat ik het inderdaad niet nodig vond en er geen last van had (en ik een schijterd ben), net zoals jij.
5 jaar later moest ik van mijn toen nieuwe tandarts toch echt eens terug naar de kaakchirurg. En omdat ik nu zo laat ben, zit er een redelijk gapend gat en ligt er een kies half bloot, terwijl dat toentertijd, dus mooi dicht had kunnen groeien. En als ik nog langer had gewacht, konden de kiezen achterin dus ook direct mee eruit aangezien die dan helemaal bloot hadden gelegen.
daar zit je dan met een lepel door de radiateurquote:
Was sagen Sie?quote:
hout zagen wijquote:
Stroom loopt alleen in een kring. Dus je hoeft de min niet los te koppelen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:56 schreef ook_gek het volgende:
Goedemorgen!!
Effe vraagje, ik zit nog met een auto die na 1.5 dag stilstaan niet wil starten.
Ik kom net op me werk en nu start hij direct ( accu dus vol ) om te kijken of hij leeg loop heb ik de plus pool afgekoppelt. Is dat voldoende om lekstroom uit te sluiten, of moet ik ook echt de min afkoppelen?
Wil namelijk weten of iets me accu leeg trekt of dat me accu gaar is.
Zo dacht ik dus ook al. Maar dacht effe zeker wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stroom loopt alleen in een kring. Dus je hoeft de min niet los te koppelen.
Jup dat wel. Nieuwe accu en klaarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:50 schreef Duvel het volgende:
Als je vanavond moet duwen, weet je in elk geval dat het probleem eenvoudig verholpen kan worden.
Vanmiddag wordt het minder dus prijs jezelf rijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:41 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Het is motorweer. Alleen nu moet ik wel met de auto(APK morgen, dus pleur ik hem bij mijn vader neer vanavond).
Alweer?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:55 schreef daNpy het volgende:
Same here, stuurbekrachting wordt ff nagekeken vanavond. Heb je al een nieuwe motor?
Volgens mij heb ik al mijn eigen Transformers nog *ergens*.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen.
Gister Transformers 3 gezien. Best leuke film maar je moet er van houden. En dat doe ik niet zo erg
het is altijd motorweerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 07:41 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Het is motorweer. Alleen nu moet ik wel met de auto(APK morgen, dus pleur ik hem bij mijn vader neer vanavond).
ik hoef niks, jij mag me verzorgen als ze me hebben opgelapt na een stukje glijdenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef je dus geen auto voor in de winter.
Wat houdt dat in.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:11 schreef Anne het volgende:
Wij viertjes zijn zojuist gebombardeerd tot de "vreetafdeling".
Vandaag houdt dat in: Links van mij wordt een zak chips genuttigd. Tegenover mij is er vanochtend al een zak chips doorheen gegaan en hij zit nu aan een bus pringles. En ik heb een zak drop-winegums en wat rollen mentos klaar liggen (nja, winegums zijn bijna op). Wat de vierde persoon aan het snacken is, weet ik niet precies.quote:
weet ik ook meteen van wie ik het hebquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:21 schreef Anne het volgende:
Ah, de vierde zegt nu net dat we haar besmetten.
Uhuh, nooit jezelf de schuld gevenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
weet ik ook meteen van wie ik het heb
ik zou zeggen, maak er een goede dinsdag van en sluit af met een broodje kroket op de zaakquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Vandaag houdt dat in: Links van mij wordt een zak chips genuttigd. Tegenover mij is er vanochtend al een zak chips doorheen gegaan en hij zit nu aan een bus pringles. En ik heb een zak drop-winegums en wat rollen mentos klaar liggen (nja, winegums zijn bijna op). Wat de vierde persoon aan het snacken is, weet ik niet precies.
En 3 van de 4 mogen wel wat kilos aankomen op zich, maar dat werkt op deze manier dus blijkbaar niet echt.
108 masten, en nog een uur over, maar de handel is opquote:
Handel? Masten? Wtf doe jij met die masten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
108 masten, en nog een uur over, maar de handel is op
Pics + specs als je terug bent gaarnequote:
lichtmasten, en materiaal = handelquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Handel? Masten? Wtf doe jij met die masten.
UR correct; handel = lampen in dit geval..quote:
gaat dat met een bakwagen met autolaadkraan en boor ofzo?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
UR correct; handel = lampen in dit geval..
nee met een thermoskan en een zonnetjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef densmee het volgende:
[..]
gaat dat met een bakwagen met autolaadkraan en boor ofzo?
Nee, ze worden getrolld, maar ik ben geen masten aan het zetten helaas, ik zit al 2 maanden in de remplace; uitermate irritant productiewerkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef densmee het volgende:
[..]
gaat dat met een bakwagen met autolaadkraan en boor ofzo?
Ex btw en bpm... is een handelaartje die schadeauto's uit duitsland importeerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/467244830
Lekker betrouwbaardie prijs.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/467244830
Lekker betrouwbaardie prijs.
quote:Pagina bestaat niet
Probeer één van deze opties:
Controleer of het ingevoerde webadres juist is.
Probeer de pagina te bereiken via de sitemap.
Ga naar de homepagina.
Gebruik de zoekbox hieronder.
Mercedes-Benz E 280 CDI 7G-TRONIC Avantgarde DPF Sportpaketquote:
Taxi!!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mercedes-Benz E 280 CDI 7G-TRONIC Avantgarde DPF Sportpaket
Prijs:9.500
Bekeken:562 keer sinds 19-07-11, 17:54 Ik accepteer:
Goedkoop 9500 lenen?
Meer foto's
Overzicht Testverslag Autoverzekering KenmerkenModel: E-Klasse Bouwjaar: 2005 Brandstof: Diesel Kilometerstand: 119.000 km Carrosserie: Hatchback (3/5-deurs) Transmissie: Automaat Kleur: Zwart Motorinhoud: 2800 cc Beschrijving van adverteerder voertuig beschrijving
• 1.Hand
• Mercedes-Benz onderhouden chequeboekje
• Sport Pakket
• Bi-Xenon
• Navi
• 18 "inch velgen
• Diesel partikel filter
• Parameter stuur
• Mobiele telefoon voorbereiding
• 7-traps automatische transmissie Testverslag
Volgens de medische wereld kan het ook komen door een trauma aan het gezicht, hoge bloeddruk en nog wat andere dingen. Wat wil je ermee zeggenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens de overlevering, schijnt met van het zoenen met een ongestelde vrouw, een bloedneus te krijgen
Je hebt er net eentje gezoend? you're doomed jonguh, ik zeg het jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens de medische wereld kan het ook komen door een trauma aan het gezicht, hoge bloeddruk en nog wat andere dingen. Wat wil je ermee zeggen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens de overlevering, schijnt met van het zoenen met een ongestelde vrouw, een bloedneus te krijgen
better safe than sorryquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef Dingest het volgende:
Volgens de huisarts zat er nog genoeg beweging in en geneest het vanzelf dus wel, stelletje stresskippenAl kon ik er beter geen tegels mee zetten. Of zware pakketten tillen. Of Ikea-meuk in elkaar zetten. Of een motor uit- en inbouwen. Maar ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |