quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Gaaf logo. Veel mooier dan dat van de NS.quote:
Moet je die eerst ff omzagen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:00 schreef densmee het volgende:
centen, en of ik mij zelf dan niet om een boom vouw in een smal bospad
Fiksedquote:
De meest uitgekotste uitspraak in motorlandquote:Op zondag 17 juli 2011 17:00 schreef densmee het volgende:
centen, en of ik mij zelf dan niet om een boom vouw in een smal bospad
ik hoor niet bij de standaard motorrijders of wat dan ook, ik heb een hekel aan motorclubs.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De meest uitgekotste uitspraak in motorland![]()
![]()
Zoek je iets om mee door het bos te rossen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Wat lul je dan over bomen en bospaden joh, houtwurmAch je hoeft niet altijd volgas te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gaaf logo. Veel mooier dan dat van de NS.
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef Sounddragon het volgende:
Wat lul je dan over bomen en bospaden joh, houtwurmzeker om in het bos en de zandpaden mee te raggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
En dan uitgelachen worden in de kantine of wat?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach je hoeft niet altijd volgas te gaan.
Volgens mij kan dat echt bijna nergens legaal, best wel kut eigenlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 17:37 schreef densmee het volgende:
[..]
zeker om in het bos en de zandpaden mee te raggen.
zandpaden zijn hier in de omgeving voldoende aanwezig, en sommige bospaden zijn openbare wegen dus mogen ze niet bekeurenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat echt bijna nergens legaal, best wel kut eigenlijk
Naais, doe mij eens een lijstje?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:41 schreef densmee het volgende:
[..]
zandpaden zijn hier in de omgeving voldoende aanwezig, en sommige bospaden zijn openbare wegen dus mogen ze niet bekeuren
in elk geval een pad waar geen bord staat mag niet bekeurd wordenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, doe mij eens een lijstje?![]()
Volgens mij is dat dubbelspoors weggetje langs onze nieuwe hangout in Uden ook openbare weg; ik wilde vandaag effe gaan kijken, maar kleine smurf krijgt een beetje de dood erop in als ze d'r brommer laat pleuren, omdat ze hem niet overeind krijgt![]()
Ik vind het best flauw dat je niet lekker op je gemakkie over zo'n bospaadje mag rommelen; met zo'n zware unit als een AT ga je toch niet hard, ik wil overeind blijven
Goein tip: hijsbandje mee, en eerst het paaltje met bord eruit trekkenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:48 schreef densmee het volgende:
[..]
in elk geval een pad waar geen bord staat mag niet bekeurd worden
[ afbeelding ]
2 keer duwen en die palen liggen eruit hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goein tip: hijsbandje mee, en eerst het paaltje met bord eruit trekken
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Wanneer maakt de kapper het eigenlijk af?
Oh.quote:
quote:Bijzonderheden
alfa 145 voorraam kapot en paar kleine deukjes in het dak de voetganger was te traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |