quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
In het boek word toch ook gewoon gezegd datExpelliarmusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a signature once. It was awful.
Lijkt me wel, omdat hij zegt dat het na deel 1 steeds minder begint te worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat je part 7.1 & 7.2 bedoelt?
in dat geval: een TS op een beamer kijken?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:13 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, omdat hij zegt dat het na deel 1 steeds minder begint te worden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
In het boek word toch ook gewoon gezegd datNoch werd het laten zien dat het weerkaatste. Niet duidelijk iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harry werd een Horcrux en kreeg een litteken daarvan. Hoe Sneep in eerste instantie bij de Deatheaters weet ik niet, kan me dat niet herinneren te hebben gelezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:32 schreef ConscienceNL het volgende:
Zo. Alle boeken gelezen + alle films gezien, maar het verhaal is een beetje weggezakt.
Toen Voldemort Lilly Potter wilde vermoorden, wat gebeurde er nou eigenlijk dat Harry Potter dat teken op zijn hoofd kreeg?
En hoe had Sneep zich bij Voldemort aangesloten?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:36 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hoe Sneep in eerste instantie bij de Deatheaters weet ik niet, kan me dat niet herinneren te hebben gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef catfish het volgende:
[..]op wiki vind ik ook dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Oh, en lag het aan mij of wordt in de film geïmpliceerd dat SneepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:49 schreef Baszh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Oh, en lag het aan mij of wordt in de film geïmpliceerd dat SneepHoe komen sommige mensen daarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:52 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]Moeten we eigenlijk spoilers gebruiken of niet? Of enkel voor boekeninfo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde was wel vermakelijk, maar wat had ik het graag gezien zoals ik t heb gelezen in het boek.
Gewoon tegenover iedereen, Harry die hem Tom blijft noemen, en dat de magie van Voldemort niet meer bleek te werken op de andere mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, ik heb me prima vermaakt. Wil m nog een keer zienvooral om
Snape
Tralalalaaa
Zeven jaar lang staan ze elkaar scherp, het woord 'ogen' wordt genoemd en meteen leggen mensen een link. Ik snap het ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks.
[ Bericht 17% gewijzigd door PPL op 31-07-2011 08:40:55 (2 in spoiler) ]Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Dieptequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Dayshine het volgende:
Kan iemand die de film in 3D heeft gezien me vertellen of het iets toe heeft gevoegd?
In het boek heeft hij het litteken nog wel. De laatste zin uit het boek:quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom heeft de volwassen Harry dat litteken niet meer? (heb de boeken niet gelezen en in defilm wordt er niets over gezegd, of ik heb niet opgelet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op zondag 31 juli 2011 03:01 schreef Baszh het volgende:
2)Dat gevecht was toch in deel 4 na dat tovertoernooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yupquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat gevecht was toch in deel 4 na dat tovertoernooi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb het boek ooit gelezen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Ik vond het echt bijzonder weinig toevoegen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Dayshine het volgende:
Kan iemand die de film in 3D heeft gezien me vertellen of het iets toe heeft gevoegd? Ik zie namelijk net dat ik in mijn stad de film alleen maar in 3D kan bekijken.
Voegt niks toe, op 2 scenes na of zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Dayshine het volgende:
Kan iemand die de film in 3D heeft gezien me vertellen of het iets toe heeft gevoegd? Ik zie namelijk net dat ik in mijn stad de film alleen maar in 3D kan bekijken.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
signatuurloos
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:05 schreef Aether het volgende:
[..]
In het boek heeft hij het litteken nog wel. De laatste zin uit het boek:Ook in de film heeft hij het litteken nog wel, maar het is wat vervaagd. Kijk maar een sgoed als je hem nog eens ziet, het zit er wel degelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de uitleg van Wormtail is niet helemaal kloppend. Wormtail had inderdaad een ijzersterke zilveren hand gekregen van Voldemort, maar de wurgbeperking is niet heel juist... Het punt is namelijk dat Harry Wormtails leven gered heeft. Hij vond het niet juist om Wormtail vermoord te laten worden door Remus en Sirius, en heeft daarmee zijn leven gespaard, anders was hij dood geweest. Daarmee staat Wormtail bij Harry in het krijt en volgens mij heeft Dumbledore daarop ook gezegd dat Voldemort een slechte dienaar heeft aan Wormtail, omdat hij zijn leven te danken heeft aan degene die Voldemort dood wil hebben. Het feit dat Harry zijn leven heeft gespaard, zorgt ervoor dat Wormtail Harry niet kan vermoorden...I had a signature once. It was awful.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze of volgende week ga ik het einde ook beleven. Ben benieuwd![]()
Het einde van HP, niet een ander einde
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef Felixthecat het volgende:
Tof einde, van een hele leuke serie
Hij kon het wel, maar twijfelde even.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ook in de film heeft hij het litteken nog wel, maar het is wat vervaagd. Kijk maar een sgoed als je hem nog eens ziet, het zit er wel degelijk.
En de uitleg van Wormtail is niet helemaal kloppend. Wormtail had inderdaad een ijzersterke zilveren hand gekregen van Voldemort, maar de wurgbeperking is niet heel juist... Het punt is namelijk dat Harry Wormtails leven gered heeft. Hij vond het niet juist om Wormtail vermoord te laten worden door Remus en Sirius, en heeft daarmee zijn leven gespaard, anders was hij dood geweest. Daarmee staat Wormtail bij Harry in het krijt en volgens mij heeft Dumbledore daarop ook gezegd dat Voldemort een slechte dienaar heeft aan Wormtail, omdat hij zijn leven te danken heeft aan degene die Voldemort dood wil hebben. Het feit dat Harry zijn leven heeft gespaard, zorgt ervoor dat Wormtail Harry niet kan vermoorden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |