Je dacht dat hij met zijn vrouw ( heeft hij die trouwens? ) elke nacht kronkelend ligt te rollen, nadat hij in de avond zich helemaal lepjelazarus dronken heeft gevoerd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Geo3kant het volgende:
Mart zuipt het hardst van allemaal, geen wonder dat hij zo asociaal doet elke avond.
Daar kan hij nooit mee kappen, triest idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Martval niet iedereen steeds in de rede.
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
ja en? als ik Nederlands spreek hoor je daar niks van
lippenbalsem ftwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
Droge lippen + lachen = snee in je lip.. mystery solved groeten van Sherlock.
Nee hoor. Iets minder schwalbes zou het wel ineens goed maken. Ach, doet er ook niet toe. Hij kan goed voetballen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Ben ik de enige die Robben zo'n kwal vind?
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Wat vind je wel leuk? Ik zie je veel negatieve shit posten, lachen is gezond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Vast niet, maar ik voel het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
nja, kwal, maar ik heb er ook niks meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Hij kijkt maar wat ie doet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
Robben heeft het beter voor elkaar dan ons allen bij elkaar, hij lacht ons vet uit
is het ook., en als ik Robben op het grasmat weer zien liggen lach ik me kapot.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat vind je wel leuk? Ik zie je veel negatieve shit posten, lachen is gezond.
Alleen maar eentje in de finalequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Sheepcidus het volgende:
robben had gewoon die goals moeten make
Je hebt liever een lekker wijfie? Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook balen als Mart voor mijn neus stond met een microfoon.
Mag ie al die miljoenen voor inruilen jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Sheepcidus het volgende:
robben had gewoon die goals moeten make
Nou als ik moest kiezen, dan maar een vrouw, ALLES is beter dan Mart.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je hebt liever een lekker wijfie? Ik ook hoor.
Biquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ik moest kiezen, dan maar een vrouw, ALLES is beter dan Mart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |