het word zelf aangeraden om 5 kleine porties te eten ipv 3 grote..de meesten hier in nederland nemen toch 3 redelijk grote,een tussendoortje of 2,en avonds bij de borrel nog wat kaas en worst of frituur..aangezien daar bijna niets te doen valt kunnen ze het beter idd op 5 kleintjes houdenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:29 schreef beequeen het volgende:
Ik zou willen dat mazaru een keer een gifje maakt van dat rare eetgedrag van Steve. Dat abnormale jaknikken als hij iets lekkker vindt.
Btw, hoe vaak eten die gasten wel niet op 1 dag. 3/4 keer, puur uit verveling.
En Benson duikt erop. Waarom doet Flo dat zelf niet? Is ze de waakhond van Flo?quote:
Dus dat! Ik vind Leon echt een toffe gast.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef Ransjih het volgende:
een gnoom? wat een bitch, dr zit niks lelijks in leon
wat staat Ingrid nog lekker veilig onderaan met de stemmenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
Benson gaat weer door en door... Blabla...![]()
Tot morgen bij de liveshow...
Benson stoort mij ook (nog) niet echt. Grappig dat zij flapuit zijn verwart met eerlijk en direct.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
wat staat Ingrid nog lekker veilig onderaan met de stemmen![]()
en ja Benson gaat maar door en door zo ook Flo ... maar dat brengt eindelijk eens wat reuring in die hele ingekakte bendewant zeg nou zelf ... als die twee eruit gaan dan wordt iedereen weer poeslief naar elkaar toe en is er geen hol meer aan voor ons
...en Alex nog steeds niet terug???
Zou mooi zijn, want ze kan wel lekker gaan clashen met Benson .....quote:Op maandag 18 juli 2011 02:40 schreef akveor het volgende:
Ik ben benieuwd wie er morgen voor Fabienne in het huis komt als ze samen met Timmy
vertrekt. Zou BB Isabelle nog een kans geven?
Die Fabi gaat echt niet achter haar mannetje aan het huis uit, die giebelkut heeft het veel te zeer naar haar zin daar. Die jankpartij van eergisteren zal eerder te maken hebben gehad dat ze erachter gekomen is dat Timmie eruit moet en zij ineens "verplicht" wordt hem te volgen vanwege haar belofte...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, want ze kan wel lekker gaan clashen met Benson .....
Maar zie het niet gebeuren, moet eerst maar eens zien of Tim eruit vliegt, ik verwacht
nog steeds de "Jordan" truuk en dan kan zomaar Alex eruit vliegen morgenavond![]()
Dit meen je niet he. Die heb ik gewoon.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is idd erg irritant. Maar als jet het bestand met de VLC player afspeelt heb je de mogelijkheid het geluid weer te synchroniseren.
http://www.videolan.org/vlc/
Nee daar geloof ik niet in. Dan hadden ze het stemmen wel gestopt.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:36 schreef beequeen het volgende:
Binnen 1 minuut van dit
[ afbeelding ]
naar dit.
[ afbeelding ]
Echt gestoord.![]()
Alex is nog steeds niet terug. Ik ben echt bang dat hij niet meer terugkomt en Timmy, en dus ook Fabi, blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |