Ik vind Florian best top zeker voor BB. Hij heeft 1 groot nadeel en dat is Valencia en daarom mag ie wat mij betreft opdonderen. Dat mens verpest voor mij keer op keer de live show.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo zie ik Flo niet echt. Hij kan behoorlijk ageren en roddelen maar daar leeft een BB van.
Daarom zullen ze hem niet zo snel laten gaan. Zoals in elke BB zijn er gasten die beschermd worden door het hokje. Daar is Flo er een van.![]()
Voor de liefhebbers van de TZF, ik hoop dat het de goede link is.
http://de.justin.tv/cola104?#/w/1485180048
Ja skattie, daar heb je gelijk in. Dat gehijg en gesteun van Val, vreselijk. Maar Flo is idd top voor BB.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:05 schreef akveor het volgende:
Ik vind Florian best top zeker voor BB. Hij heeft 1 groot nadeel en dat is Valencia en daarom mag ie wat mij betreft opdonderen. Dat mens verpest voor mij de live show.
Het wordt nog veel erger, geloof me.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Shit, heb ik eindelijk eens de tijd om de TZF te kijken komt er alleen maar gejank van Fab en gezeur van Flo en Benson...
Ik geloof je... En nu ook nog de mama van Cosi... Ga ook maar weer naar de live...quote:
LOL.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
Die vogelverschrikker...De vogels lachen zich dood...
Dat is volgens mij ook Regelverstoss... Je bent toch verplicht aan alle opdrachten mee te doen?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL
En Flo loopt weer weg. Die heeft volgens mij echt geen zin in die onzin. Ik kan hem geen ongelijk geven, maar dan moet hij gewoon zijn koffers pakken.
Dat postte ik al eerder. Lees even terug.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dat is volgens mij ook Regelverstoss... Je bent toch verplicht aan alle opdrachten mee te doen?
Oh ja, heb even terug gelezen... Maar toch goed om daar nog maar een keer op te wijzen...quote:Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat postte ik al eerder. Lees even terug.
Dat we niet in herhalingen vervallen hé? Gelukkig heb ik nog nix gepost over regelovertredingen...quote:Op zondag 17 juli 2011 19:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oh ja, heb even terug gelezen... Maar toch goed om daar nog maar een keer op te wijzen...
Dat vervelende geilbekkie Fabienne gaat never nooit weg daar, die laat haar debiele echtgenootje lekker oprotten, let maar op straks...quote:Op zondag 17 juli 2011 19:37 schreef beequeen het volgende:
Kijk je nog de tzf Os? Je hoort Fabi zeggen dat ze alleen maar in het huis zit omdat Timmy het wil. Het wordt nog erger hoor.
Nee, ik ben naar de live geswitcht, maar daar is het ook niet veel beter...quote:Op zondag 17 juli 2011 19:37 schreef beequeen het volgende:
Kijk je nog de tzf Os? Je hoort Fabi zeggen dat ze alleen maar in het huis zit omdat Timmy het wil. Het wordt nog erger hoor.
Dat zou me hogelijk verbazen. Dat labiele iets wil zo graag naar huis en hopelijk gaat ze eens een bezoek brengen aan een psycholoog.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Dat vervelende geilbekkie Fabienne gaat never nooit weg daar, die laat haar debiele echtgenootje lekker oprotten, let maar op straks...
Nee, alleen Flo met zijn dreigen om naar huis te gaan. Dat gaat ook vervelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nee, ik ben naar de live geswitcht, maar daar is het ook niet veel beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |