Ja dat blijkt.quote:
Daar is de FB voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Thx voor die reactie...Wat ga ik daar mee opschieten?
lololol...frustratie moet er wel uit he?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ok.. ? Fijne "weg ermee" verder....
Hoe eerder hoe beter.. , en ze begint er zelf mee!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:36 schreef trollie67 het volgende:
[..]
lololol...frustratie moet er wel uit he?
dat is nu een echte mod uitlegquote:Op zondag 17 juli 2011 01:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou nou... Iedereen wel aardig voor elkaar blijven hoor!!! We hebben hier al zo weinig mensen die hier posten...![]()
Ik plaats wel even een berichtje in de FB en maandag moet ik toch een nieuwe foto voor de OP maken... Komt allemaal weer goed![]()
Maar hier dus, als er één vol is, alleen maar op "open nieuw deel" klikken, dan naar beneden scrollen en dan op "invoeren" klikken. De rest gaat allemaal vanzelf...
och..wat dat betreft zijn 5th en BQ 2 Benson's tegelijk en tegen elkaar opgewassen ..laat die maar bekkenquote:Op zondag 17 juli 2011 01:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou nou... Iedereen wel aardig voor elkaar blijven hoor!!! We hebben hier al zo weinig mensen die hier posten...![]()
Ik plaats wel even een berichtje in de FB en maandag moet ik toch een nieuwe foto voor de OP maken... Komt allemaal weer goed![]()
Maar hier dus, als er één vol is, alleen maar op "open nieuw deel" klikken, dan naar beneden scrollen en dan op "invoeren" klikken. De rest gaat allemaal vanzelf...
Welja, het zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit meer voorkomen...quote:Op zondag 17 juli 2011 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
och..wat dat betreft zijn 5th en BQ 2 Benson's tegelijk en tegen elkaar opgewassen ..laat die maar bekken..die kunnen inmiddels wel tegen een stootje
ik mag dat wel ...geen blad voor de mond hebbenquote:Op zondag 17 juli 2011 08:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welja, het zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit meer voorkomen...
Ingrid en Rayo zijn nog steeds mijn favo's ... alhoewel Ingrid de laatste dagen wat stiller is maar dat zal komen omdat ze al dagen op haar verrassing wachtquote:Op zondag 17 juli 2011 11:40 schreef itsme het volgende:
Hai. Ik volg BB nog steeds maar heb niet altijd tijd om de afleveringen te kijken ivm de Tour.
Wat ik heel irritant vind is dat de afleveringen die ik download helemaal niet synchroon lopen qua geluid. het lijkt elke dag ene stuk erger te worden. Dag 74 was echt nauwelijks te volgen.
Ik vind nu Ingrid ook niet meer leuk. Steve nooit leuk gevonden. Blijft alleen rayo over. Wat een klote mensen in dat huis.![]()
Hoop echt dat Timmy weg moet. Herinner me nog dat de poll heel duidelijk was dat die blonde doos, jordan weg moest maar uiteindelijk moest Yasmin weg. Klopte niets van.
Benny heeftwel gelijk. Wat er tussen Timmy en Fabi speelt heeft Flo niks mee te maken.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:20 schreef snetje het volgende:
die nieuwe merk je niet veel van ...net zoals Alex ...zit die er nog wel in![]()
![]()
Flo is nog steeds niet uitgesproken over Fabienne en Tim ... hij probeert Benny uit te leggen dat Fabienne daar niet gelukkig is en dat Tim dat niet inziet en dat hij ongewild daarin betrokken wordt door haar stemmingen...
Es war nicht böse gemeint. Zie mijn PI.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:36 schreef snetje het volgende:
ik mag dat wel ...geen blad voor de mond hebben![]()
Fabi is echt gestoord en heel labiel, ze hoort echt niet in dat huis. Tandenpoetsen, janken en sporten, dat is het wel. Tegen kritiek kan ze al helemaal niet, dan begint ze direct te janken en dan urenlang keihard haar neus snuiten.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:55 schreef itsme het volgende:
Eerst toen BB begon vond ik Fabienne mooi maar nu zie ik alleen maar dat harde in haar gezicht. Meer nieuwe!!!
O ja.Ik vind Cosi leuk (maar ik kijk dus geen streams)
Heb je gelijk...ik denk hoe meer men kijkt,hoe meer je mensen gaan irriteren..nu ik alleen op maandag kijk en mee lees kan ik over cosimo echt lachen,benson mag van mij zeker nog voor onrust zorgen en ingrid mocht ik nog nooit..herinnert mij aan luira..achter dat zogenaamd lieve smoeltje zit toch echt een andere ingrid...,benny vind ik ook wel komischquote:Op zondag 17 juli 2011 11:55 schreef itsme het volgende:
En hoe is de nieuwe? Dat blonde meisje? In de afleveringen zie je die nog nauwelijks.
Dat iedereen die Steve zo leuk vind. Ik vind het een boeren lul eerste klas.![]()
Zag net dat zijn date het haus must verlassen. Benson helemaal blij. Al had die wel gelijk . Die chick kwam ook alleen maar om in het BB huis te zijn. Wat een lelijkerd zeg. Maar Benson's gezicht is nu ook niet iets waar je blij van word als je net wakker bent.
Eerst toen BB begon vond ik Fabienne mooi maar nu zie ik alleen maar dat harde in haar gezicht. Meer nieuwe!!!
O ja.Ik vind Cosi leuk (maar ik kijk dus geen streams)
Flo zegt wat iedereen denkt, echt. Het enige jammere is dat hij het niet recht in je gezicht zegt, behalve gisteren bij Fabi.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:45 schreef itsme het volgende:
Wat is dat toch met die Flo. Hij is zo populair maar ik vind het zo een stiekemerd. Continu bezig met mensen er uit te krijgen en complotten. Eerst was het Barry en dat is hem nog gelukt ook. Toen Cosi en nu Timmy? Dat vind ik de grootste lul en dat al vanaf het begin.
Maar die Florian is echt een sneak zeg. En idd waar bemoeit hij zich mee.
O en die Benny met dat gekweel van hem. zit hij in een pop groep?![]()
Bron.quote:Wie eben über den offiziellen Twitteraccount von RTL II bekannt wurde hat Bewohner Alex (nominiert) das Haus für Heute verlassen. Er tritt als Frontmann mit seiner Band auf dem "Masters Of Rock Open Air" in Vizovice um 23 Uhr auf.
Als am Morgen Alex nicht im Haus zu sehen war, wurden einige Zuschauer skeptisch und die Spekulationen häuften sich, eben da der Termin für das Konzert bis dato nicht abgesagt wurde. RTL II setzte den Spekulationen ein Ende und sicherte ebenfalls zu, dass Alex über den gesamten Zeitraum seines Freiganges "streng" überwacht wird. Die anderen Bewohner sollen von dieser Aktion nicht in Kenntnis gesetzt werden.
Vind het niet zo raar Wat een dooie. maar misschien is hij wel te zien op de streams? Hij beweegt zijn hoofd ook raar als hij praat.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron.
Raar dat niemand van de bewoners hem mist.![]()
Nah, ze zullen het wel weten maar hebben wrs een spreekverbod. Dat kan toch niet anders?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:29 schreef itsme het volgende:
Vind het niet zo raar Wat een dooie. maar misschien is hij wel te zien op de streams? Hij beweegt zijn hoofd ook raar als hij praat.En meneer rockertje mag gewoon naar buiten? vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |