Dat is idd erg irritant. Maar als jet het bestand met de VLC player afspeelt heb je de mogelijkheid het geluid weer te synchroniseren.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:40 schreef itsme het volgende:
Hai. Ik volg BB nog steeds maar heb niet altijd tijd om de afleveringen te kijken ivm de Tour.
Wat ik heel irritant vind is dat de afleveringen die ik download helemaal niet synchroon lopen qua geluid. het lijkt elke dag ene stuk erger te worden. Dag 74 was echt nauwelijks te volgen.
knip
Geen idee wat verder de bedoeling is. Een feestje....weer zonder alcohol?quote:Bewohner,
in dieser Woche habt ihr bereits einen Gartenbeauftragten bestimmt. Heute habt ihr die Möglichkeit, den Garten aufzupeppen. Ihr werdet gemeinsam eine 80'er-Jahre-Disco-Vogelscheuche bauen.
Über Schleuse erhaltet ihr alle notwendigen Materialien und Deko-Artikel.
Achtet bitte darauf, dass alle an der Arbeit mitwirken.
Ihr hat 2 Stunden Zeit - auf Ansage stellt ihr die Vogelscheuche dann in den Schirmständer und bringt die Materiealien in die Schleuse zurück..
Viel Spaß wünscht
Big Brother
Dacht dat ze aan het janken was, maar nee dus.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ik schat een KKK-verbranding!!![]()
[ link | afbeelding ]
Dit was Fabi's anti-exit show voor morgen toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat ze aan het janken was, maar nee dus.
[ afbeelding ]
Het is een relnicht, elke BB heeft er een wat denk je zelf? Regelchantage gevolgd door Vertrekchantage.. nog even geduld en die Homo loopt even hard de dagboekkamer plat voor contacten als Jordan toen!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp van de chat dat Flo niet meedoet aan deze onzin. Gisteren ook al niet met het tekenen van Benson. Wil hij misschien weg wegens regelverstoss?
Nah, zo zie ik Flo niet echt. Hij kan behoorlijk ageren en roddelen maar daar leeft een BB van.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een relnicht, elke BB heeft er een wat denk je zelf? Regelchantage gevolgd door Vertrekchantage.. nog even geduld en die Homo loopt even hard de dagboekkamer plat voor contacten als Jordan toen!
Episch Dramatisch in beeld gebracht... ik dacht echt even SAW-8 te zien...quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, zo zie ik Flo niet echt. Hij kan behoorlijk ageren en roddelen maar daar leeft een BB van.
Daarom zullen ze hem niet zo snel laten gaan. Zoals in elke BB zijn er gasten die beschermd worden door het hokje. Daar is Flo er een van.![]()
Voor de liefhebbers van de TZF, ik hoop dat het de goede link is.
http://de.justin.tv/cola104?#/w/1485180048
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |